Alleen nog Brand in huisquote:
En Hoegaarden, maar dat is netzoals Wiekse Witte, wit bier...... en dat is paardenzeikquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:25 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Alleen nog Brand in huis
Dommelsch krat is leeg
quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:25 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Alleen nog Brand in huis
Dommelsch krat is leeg
voor jou een kopje theequote:Op donderdag 28 juli 2005 15:29 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ben ik ziek gaan ze het over bier hebben
Heb ik net al gehad en volgens mij hou ik het niet lang meer binnenquote:
quote:
Maar het heeft een vrij bittere, typische nasmaak.... 1 Brand gaat nog, 2 wordt al minder en de derde krijg ik meestal maar met moeite naar binnen, vast dat het Limburgs is, maar dat maakt het nog niet lekkerquote:
Alfa is ook Limburgs, en dat is dan weer wel lekkerquote:
Net anderhalf uurtje gefietst. In ultrakort rokje en strapless shirt. Is best te doen in de Randstad hoor.quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:50 schreef Jaguarized het volgende:
Gelukkig heb ik vandaag geen plannen om naar buiten te gaan.
Met een ultrakort rokje fietsen in de Randstad? Kan dat nog? Geen groepsverkrachtingen, geen aanrandingen, geen mensen die je nafluiten?quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:56 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Net anderhalf uurtje gefietst. In ultrakort rokje en strapless shirt. Is best te doen in de Randstad hoor.
Wil je soms verkracht worden dan?quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:57 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Met een ultrakort rokje fietsen in de Randstad? Kan dat nog? Geen groepsverkrachtingen, geen aanrandingen, geen mensen die je nafluiten?
Tering jantje, is dat nog te doen?
* hollander76 trekt volgende week ook een rokje aan, en ik ga ook fietsen![]()
Tsssk had dat eerder gemeldquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:56 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Net anderhalf uurtje gefietst. In ultrakort rokje en strapless shirt. Is best te doen in de Randstad hoor.
This post is useless without pictures.quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:56 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:12 schreef Woldo het volgende:
[..]
This post is useless without pictures.![]()
Dat ben jij helemaal nietquote:Op donderdag 28 juli 2005 16:33 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
[afbeelding]
Edit: Maar die van mij heeft er een boxertje onder zitten, zit eraan vast.
* Gabry stemt voorquote:Op donderdag 28 juli 2005 16:33 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ja van jou natuurlijkquote:Op donderdag 28 juli 2005 16:35 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Zij zeuren eeuwig om foto's, ik geef, weer niet goed.
quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:33 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:33 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
[afbeelding]
Als je zo rond fietst heb je minder last van de hittequote:Op donderdag 28 juli 2005 16:48 schreef Woldo het volgende:
[..]Als je zo rond fiets vraag je om een "ordinere midden op de straat verkrachting". Zonder iets eronder dan wel te verstaan he
![]()
Fiets dan gewoon naakt.quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:53 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Als je zo rond fietst heb je minder last van de hitte.
Ga jij eens zo op de fotoquote:Op donderdag 28 juli 2005 16:33 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
[afbeelding]
Misschien vind ze het wel fijnquote:
Had dan even bij mij voor het huis stil blijven staan danquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:56 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Alsof je een boomstam uitholtquote:Op donderdag 28 juli 2005 16:59 schreef Woldo het volgende:
[..]
Misschien vind ze het wel fijn![]()
Zonder zadel ofzo..
Ik stond al klaarquote:Op donderdag 28 juli 2005 17:03 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Had dan even bij mij voor het huis stil blijven staan dan
Koop een Canonquote:Op donderdag 28 juli 2005 17:12 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Ik stond al klaar [afbeelding]
[afbeelding]
Het blijft een fotogenieke manquote:Op donderdag 28 juli 2005 17:26 schreef Jaguarized het volgende:
Hey Mohammed Bouyeri ehhhh ik bedoel Mohammed B.![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |