23 slechtsquote:
Trailer zag er erg strak uit idd!quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:09 schreef Chanandler het volgende:
Goeiemorgen mensen.
@Jaguarized: Toffe film
Middagquote:
Hoiquote:
Cheil jij nou echt op een paar lettertjes + naam van een User? Dud, ik was eerder met goeimorgen zeggen dus ik verdien eerder een antwoordquote:
* Jaguarized loopt mee.quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:18 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Cheil jij nou echt op een paar lettertjes + naam van een User? Dud, ik was eerder met goeimorgen zeggen dus ik verdien eerder een antwoord![]()
![]()
Nee jij bent goed. De rest is evilquote:
quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:21 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Nee jij bent goed. De rest is evil![]()
Stop! Hou op!quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:21 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Nee jij bent goed. De rest is evil![]()
quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:34 schreef BObNL het volgende:
De zon schijnd schijnt hier gewoonGeloof er niks van
Wat een kutpost.quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:30 schreef Gabry het volgende:
[..]
Stop! Hou op!![]()
![]()
Ook goeiemorgen![]()
Strepen is leuk![]()
Ik ga weer![]()
Ja, natuurlijk doe ik datquote:Op donderdag 28 juli 2005 14:18 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Cheil jij nou echt op een paar lettertjes + naam van een User? Dud, ik was eerder met goeimorgen zeggen dus ik verdien eerder een antwoord![]()
![]()
Er praat toch niemand tegen mequote:
Ben straks een heel weekend alleen thuisquote:Op donderdag 28 juli 2005 13:17 schreef fokME2 het volgende:
JAA eindelijk even een paar uurtjes alleen in het huis![]()
![]()
![]()
Eindelijk die koptelefoon af en de muziek hard![]()
Playing: "Slipknot - Vermilion" [256kbps][44kHz][stereo]
4 wekenquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:15 schreef BObNL het volgende:
[..]
Ben straks een heel weekend alleen thuis![]()
Ben al de hele week een ouderloosquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:15 schreef BObNL het volgende:
[..]
Ben straks een heel weekend alleen thuis![]()
Dommelschquote:
Als mijn moeder nou us ff een end weg ging. Vader gaat nu net 2 weken weg.quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:17 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ben al de hele week een ouderloos![]()
Ja zielig hequote:
och gerrumquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:21 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja zielig he![]()
Ik ben een eenzaam en alleen jongetje met buikgriep![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |