quote:
hehe... werkenquote:Op donderdag 28 juli 2005 08:30 schreef DaMook het volgende:
[..]er is iemand wakker
![]()
En wat ga jij vandaag doen ? (Om maar te slowchatten en niet alleen, hoi, goedemorgen en daag te zeggen
)
Ik ga zometeen slapen (nachtdienst) tot +/- 4 a 5 uur. Daarna eten en om 7 uur naar de corso tot +/- half 10 en daarna om 11 uur weer werkenquote:Op donderdag 28 juli 2005 08:42 schreef joupee het volgende:
[..]
hehe... werkenen daarna lekker luieren en genieten van het goede weer
![]()
en jij?
En heb je het leuk gehad ? Wat ben je wezen doen ?quote:Op donderdag 28 juli 2005 09:14 schreef -Trinity- het volgende:
Môge, ben een dagje en een nachtje weggeweest, maar hier ben ik weer. En nog steeds geen avatar in de OP
.
Vanavond wél vroeg naar bed *al de tweede week dat ik dit volhou*.
Ik heb haar in de wiki erin gezet dus in de volgende OP staat ze erinquote:Op donderdag 28 juli 2005 09:32 schreef joupee het volgende:
[..]
hehe... kan ff duren idd.. ik sta er nu ook in![]()
Dan slaap ikquote:Op donderdag 28 juli 2005 09:34 schreef joupee het volgende:
maar ik ben ervan.. zie jullie over 3 uurtjes weer
ook goedquote:Op donderdag 28 juli 2005 09:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dan slaap ikTot over een uurtje of 8
kan iedereen die wiki eigenlijk bewerken?quote:Op donderdag 28 juli 2005 09:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb haar in de wiki erin gezet dus in de volgende OP staat ze erin.
Jup, maar let op met wat je doet, ze hebben hem vandeweek al een paar keer verneukt (opzettelijkquote:Op donderdag 28 juli 2005 09:38 schreef joupee het volgende:
[..]
kan iedereen die wiki eigenlijk bewerken?
Heyquote:Op donderdag 28 juli 2005 09:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jup, maar let op met wat je doet, ze hebben hem vandeweek al een paar keer verneukt (opzettelijk)
Tuulukquote:Op donderdag 28 juli 2005 12:45 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
je ziet er wel naar uit is het niet ?
23 slechtsquote:
Trailer zag er erg strak uit idd!quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:09 schreef Chanandler het volgende:
Goeiemorgen mensen.
@Jaguarized: Toffe film
Middagquote:
Hoiquote:
Cheil jij nou echt op een paar lettertjes + naam van een User? Dud, ik was eerder met goeimorgen zeggen dus ik verdien eerder een antwoordquote:
* Jaguarized loopt mee.quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:18 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Cheil jij nou echt op een paar lettertjes + naam van een User? Dud, ik was eerder met goeimorgen zeggen dus ik verdien eerder een antwoord![]()
![]()
Nee jij bent goed. De rest is evilquote:
quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:21 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Nee jij bent goed. De rest is evil![]()
Stop! Hou op!quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:21 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Nee jij bent goed. De rest is evil![]()
quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:34 schreef BObNL het volgende:
De zon schijnd schijnt hier gewoonGeloof er niks van
Wat een kutpost.quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:30 schreef Gabry het volgende:
[..]
Stop! Hou op!![]()
![]()
Ook goeiemorgen![]()
Strepen is leuk![]()
Ik ga weer![]()
Ja, natuurlijk doe ik datquote:Op donderdag 28 juli 2005 14:18 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Cheil jij nou echt op een paar lettertjes + naam van een User? Dud, ik was eerder met goeimorgen zeggen dus ik verdien eerder een antwoord![]()
![]()
Er praat toch niemand tegen mequote:
Ben straks een heel weekend alleen thuisquote:Op donderdag 28 juli 2005 13:17 schreef fokME2 het volgende:
JAA eindelijk even een paar uurtjes alleen in het huis![]()
![]()
![]()
Eindelijk die koptelefoon af en de muziek hard![]()
Playing: "Slipknot - Vermilion" [256kbps][44kHz][stereo]
4 wekenquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:15 schreef BObNL het volgende:
[..]
Ben straks een heel weekend alleen thuis![]()
Ben al de hele week een ouderloosquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:15 schreef BObNL het volgende:
[..]
Ben straks een heel weekend alleen thuis![]()
Dommelschquote:
Als mijn moeder nou us ff een end weg ging. Vader gaat nu net 2 weken weg.quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:17 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ben al de hele week een ouderloos![]()
Ja zielig hequote:
och gerrumquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:21 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja zielig he![]()
Ik ben een eenzaam en alleen jongetje met buikgriep![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |