Magische lolliesquote:Op donderdag 28 juli 2005 04:00 schreef BObNL het volgende:
[..]
Jahen waarscheinlijk 6 meiden om me heen . door die lollies offrc Maare paar topics terrug stond er een foto van ik en mijn groepje in hollywood
![]()
Ik bedoelde dat dansende meisjequote:Op donderdag 28 juli 2005 04:03 schreef BObNL het volgende:
Wahaha die barkeepsters daar zijn ook wel oke
Een topicreport geplaatstquote:
quote:
Niet hierquote:Op donderdag 28 juli 2005 04:41 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik vind et ook belachelijk dat sommige pubers tot bijna 5 uur sochtends doorgaan![]()
Ik wil ook slapenquote:Op donderdag 28 juli 2005 04:42 schreef Gabry het volgende:
Ik ga zo slapen denk ik, mn ogen beginnen te prikken![]()
Wat voor werk doe je? Bewaker ofzo?quote:Op donderdag 28 juli 2005 04:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik wil ook slapen, maar ik moet nog tot 7 uur hier zitten van mijn baas
Jupquote:
Zware verantwoordelijkheid hür...quote:
k, mooi moment om te gaan slapenquote:
Ik heb mijn PDA bijquote:Op donderdag 28 juli 2005 04:50 schreef Gabry het volgende:
[..]
Zware verantwoordelijkheid hür...![]()
Neem volgende x gewoon een gameboy mee![]()
Truste Gabryquote:
Je kan altijd nog een beetje naar je bewegende avatar starenquote:Op donderdag 28 juli 2005 04:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Truste Gabry![]()
Nu ben ik nog maar alleen
Die heb ik al zo vaak gezienquote:Op donderdag 28 juli 2005 04:54 schreef Gabry het volgende:
[..]
Je kan altijd nog een beetje naar je bewegende avatar staren![]()
Daar kom je wel 2 uur mee door![]()
quote:
hehe... werkenquote:Op donderdag 28 juli 2005 08:30 schreef DaMook het volgende:
[..]er is iemand wakker
![]()
En wat ga jij vandaag doen ? (Om maar te slowchatten en niet alleen, hoi, goedemorgen en daag te zeggen
)
Ik ga zometeen slapen (nachtdienst) tot +/- 4 a 5 uur. Daarna eten en om 7 uur naar de corso tot +/- half 10 en daarna om 11 uur weer werkenquote:Op donderdag 28 juli 2005 08:42 schreef joupee het volgende:
[..]
hehe... werkenen daarna lekker luieren en genieten van het goede weer
![]()
en jij?
En heb je het leuk gehad ? Wat ben je wezen doen ?quote:Op donderdag 28 juli 2005 09:14 schreef -Trinity- het volgende:
Môge, ben een dagje en een nachtje weggeweest, maar hier ben ik weer. En nog steeds geen avatar in de OP
.
Vanavond wél vroeg naar bed *al de tweede week dat ik dit volhou*.
Ik heb haar in de wiki erin gezet dus in de volgende OP staat ze erinquote:Op donderdag 28 juli 2005 09:32 schreef joupee het volgende:
[..]
hehe... kan ff duren idd.. ik sta er nu ook in![]()
Dan slaap ikquote:Op donderdag 28 juli 2005 09:34 schreef joupee het volgende:
maar ik ben ervan.. zie jullie over 3 uurtjes weer
ook goedquote:Op donderdag 28 juli 2005 09:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dan slaap ikTot over een uurtje of 8
kan iedereen die wiki eigenlijk bewerken?quote:Op donderdag 28 juli 2005 09:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb haar in de wiki erin gezet dus in de volgende OP staat ze erin.
Jup, maar let op met wat je doet, ze hebben hem vandeweek al een paar keer verneukt (opzettelijkquote:Op donderdag 28 juli 2005 09:38 schreef joupee het volgende:
[..]
kan iedereen die wiki eigenlijk bewerken?
Heyquote:Op donderdag 28 juli 2005 09:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jup, maar let op met wat je doet, ze hebben hem vandeweek al een paar keer verneukt (opzettelijk)
Tuulukquote:Op donderdag 28 juli 2005 12:45 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
je ziet er wel naar uit is het niet ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |