het gaat helemaal losquote:Op woensdag 27 juli 2005 23:21 schreef mordradead het volgende:
Deel 2 alweer
Sinds ik in maart ben verhuisd naar mijn nieuwe kamer, heb ik eigenlijk niet eens meer de moeite genomen om mijn stereotoren in te schakelen. Ik draai eigenlijk tegenwoordig alles via mijn computer, tenzij ik uiteraard vinyl draai of met een mp3-speler op pad ben.quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:21 schreef Litpho het volgende:
Het idee is leuk, alleen de connectivity laat nog wel eens te wensen over (cache in plugin maakt veel goed) en de artiesten die ik goed vind luister ik nog ouderwets op mijn stereo, dus mijn entries zijn grotendeels de mp3'tjes die ik op mijn werkpc heb gezet.
Ik rip wel wat, maar zoveel schijfruimte heb ik niet (en er ook niet voor over eigenlijk).quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:23 schreef peaceman het volgende:
ik rip toch wel veel cd's.... hoop wel dat die server wat sneller wordt... vind het volgen van die lijstjes (de veranderingen) wel geinig![]()
Same here. Ik heb volgens mij nog nooit een CD geriptquote:Op woensdag 27 juli 2005 23:21 schreef Litpho het volgende:
Het idee is leuk, alleen de connectivity laat nog wel eens te wensen over (cache in plugin maakt veel goed) en de artiesten die ik goed vind luister ik nog ouderwets op mijn stereo, dus mijn entries zijn grotendeels de mp3'tjes die ik op mijn werkpc heb gezet.
Wie heeft het over rippen? Ik draai gewoon mijn normale CDs in mijn computer, en daar heeft de AS plug-in ook totaal geen problemen mee.quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik rip wel wat, maar zoveel schijfruimte heb ik niet (en er ook niet voor over eigenlijk).
Ik heb een aantal harde schijven en probeer in iedergeval mijn favoriete muziekjes digitaal te hebben.quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik rip wel wat, maar zoveel schijfruimte heb ik niet (en er ook niet voor over eigenlijk).
Ik heb gelukkig een 2e harde schijf, 200 gig, dus daar kan ik aardig wat op kwijtquote:Op woensdag 27 juli 2005 23:25 schreef Litpho het volgende:
Dat is ook mijn lange termijnplan om een keer uit te voeren; mijn boxen staan al nota bene onder op mijn computerbureau. Maar dan moet ik wel een keer mijn luiheid te boven komen, vooralsnog komt er weer geen fluit van terecht.quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:31 schreef Seborik het volgende:
Ik heb m'n pc op m'n stereo aangesloten. Heerscht. Net als Wodan.
Precies! En als je dan je REC output van je versterkert weer in je line in van je geluidskaart gooit, dan kun je ook nog je cassettes, je plaatjes of je eigen voice opnemenquote:Op woensdag 27 juli 2005 23:34 schreef Seborik het volgende:
Nou, ik dacht altijd dat het heel moeilijk was enzo, dus had ik er nooit zin in, maar het bleek een kabeltje te zijn van de geluidskaart naar de versterker en verder niks.
Coldplay en Radiohead?quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:42 schreef Zanderrr het volgende:
Het blijft een leuke site, alleen heb i zelf nog niet zoveel aan de recommendations gehad. Ze kloppen wel, maar het meeste ken/heb ik al.
Ik moet zeggen dat het systeem wel stukken verbeterd is vergeleken met vroeger. Toen kreeg ik er nog weleens bijv. de "Backstreet Boys" uit als aanbeveling (serieus..)quote:
Ja, ook aan gedacht natuurlijk. Het punt is dat ik af en toe heus wel een moppie Kylie of Madonna wil luisteren, alleen niet in de aan de obsessie grenzende mate waarin mjin vriendin dat doet (verder is ze heel okay hoor).quote:Op donderdag 28 juli 2005 10:16 schreef Mar10Segovia het volgende:
Wat je ook kunt doen is jouw muziek scheiden van die van haar, dus ieder een eigen map.
En dan kun je met include/exclude de mappen aangeven die wel en niet meedoen...
Heb ik ook gedaan. Werkt super, kan ik gewoon m'n cd's lekker op m'n pc draaien zonder dat ik die anderhalve meter naar m'n cd-speler hoef te lopen. Lui zijn is oké!quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:31 schreef Seborik het volgende:
Ik heb m'n pc op m'n stereo aangesloten. Heerscht. Net als Wodan.
Mijn pc komt uit het jaar nul voor christus. Als ik iets hogers erop pleur dan duurt het een kwartier voordat ie normaal is opgestart en beweegt m'n muispointer met de snelheid van een slak. Bovendien is win98SE wat mij betreft nog steeds meest stabiele (thuis)windows-versie.quote:
Dat kan ik ook inderdaad. Ben benieuwd hoeveel tonnen (zo niet miljoenen) ze in dat geweldige systeem hebben geinvesteerdquote:Op donderdag 28 juli 2005 10:56 schreef Zanderrr het volgende:
Ik kan die beveiligde cds ook niet afspelen in mijn pc, maar wel rippen... Wat een geweldig systeem.
Ik had laast mijn pop-list op shuffle laten spelen. Stond ineens "Do They Know It's X-Mas" van Band Aid (wél de 12") bovenin.quote:Op donderdag 28 juli 2005 10:06 schreef Mar10Segovia het volgende:
Ik meld me ook weer
Trouwens, ik betrap me er soms op dat ik toch enigszins rekening houd met wat ik draai. Wie heeft dat nog meer? B.v. dat je in het begin je 'favoriete' artiesten direct bovenaan wilt hebben...
Ik vrees dat ik ook zo iemand ben.quote:Op donderdag 28 juli 2005 10:06 schreef Mar10Segovia het volgende:
Trouwens, ik betrap me er soms op dat ik toch enigszins rekening houd met wat ik draai. Wie heeft dat nog meer? B.v. dat je in het begin je 'favoriete' artiesten direct bovenaan wilt hebben...
Triest toch eigenlijk? Muziek is iets heel persoonlijks, iets waar je je helemaal aan over kunt geven, iets wat je blij maakt of juist verdrietig, iets waar je altijd van op aan kunt, al laat de rest van de wereld je in de steek. Maar wat doen wij? Wij lopen ermee te prutsen om vooral maar een mooi Audioscrobbler-profieltje te hebben.quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:53 schreef Mar10Segovia het volgende:
Wat jij zegt Frollo, dat klinkt wel bekend ja
Ik heb het vooral met mijn 'favoriete' artiesten. Daar luister ik eigenlijk niet zo veel naar op mn PC, want meestal zet ik dan gewoon een CD op (ook al heb ik mn stereo ook aangesloten op mn PC). Maar om hen hoog in dat lijstje te krijgen ga ik toch stiekem losse nummers van ze draaien...
Het is duivels! Duivels zeg ik je!quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:26 schreef Frollo het volgende:
Maar wat doen wij? Wij lopen ermee te prutsen om vooral maar een mooi Audioscrobbler-profieltje te hebben. Treurig gewoon, heel erg treurig
Voordeel is wel dat ik een stuk minder Frans Bauer luister, nu ik weet dat iedereen meekijktquote:Op donderdag 28 juli 2005 17:34 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Het is duivels! Duivels zeg ik je!
Ik snap wat je bedoelt, ik luister Bon Jovi ook uitsluitend nog maar op mijn mp3-speler.quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:37 schreef Frollo het volgende:
Voordeel is wel dat ik een stuk minder Frans Bauer luister, nu ik weet dat iedereen meekijkt
quote:Hi,
We're busy finishing the new site, which we hope to beta-test at the end of next week. The submission system is also getting an overhaul to allow album submissions, so expect it to be a bit unreliable for a few days whilst we test the new version. Your plugin should cache your listening data, and it will get processed eventually.
RJ
Als je stiekem toch daarnaar wil luisteren, kun je de ID3 tags ervan weghalen, zodat ze niet verzonden wordenquote:Op donderdag 28 juli 2005 17:37 schreef Frollo het volgende:
[..]
Voordeel is wel dat ik een stuk minder Frans Bauer luister, nu ik weet dat iedereen meekijkt
www.musicmeter.nl is wel een aardige Nederlandse variant erop.quote:[..]
Dat rateyourmusic kende ik nog niet, is ook leuk trouwens!
Dat kun je dus zelf invullen. Als jij het redelijk vindt om 5 dollar te betalen voor 12 maanden speciale status, dan is dat geen probleem; terwijl een ander wellicht 20 dollar voor 1 maand zal uittrekken. Je bent er helemaal vrij in in ieder geval - de service is gratis, en mensen die meer of vaker dan anderen doneren krijgen geen speciale status ten opzichte van andere donateurs. Wel sympathiek, in ieder geval.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:33 schreef Seborik het volgende:
Wat is eigenlijk een redelijk bedrag voor dat Audioscrobbler donation gedoe en wat bedoelen ze met die maanden die je daar in kunt vullen?
Nee, die worden maar heel af en toe bijgewerkt. Wellicht dat dit wordt aangepakt bij de nieuwe sitelancering, maar top fans is echt al een jaar niet echt meer up to date.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:41 schreef Z het volgende:
Grobbel doneert volgens mij.
Ik zou overigens bij de grootste Isolee fans moeten horen, maar ik sta er nog niet bij... Of worden die statistieken niet zo vaak bijgewerkt ofzo?
Ik vind het in ieder geval wel een stoere plaat.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:43 schreef Z het volgende:
Niet dat ik een zo'n grote Isolee fan ben, maar de cd stond een keer per ongeluk op repeat ...
Dat wel, maar hij staat in principe in verhouding te vaak in m'n profiel ofzo. Wat een probelem allemaal hè ...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:46 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik vind het in ieder geval wel een stoere plaat.
Of het is gewoon een afspiegeling van Z's draaipatroon wat hij liever verborgen had gehoudenquote:
Eh, het zegt vooral dat ik een eenzijdig deel uit m'n collectie gedraaid heb, of val ik hier nu al door de mand?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:14 schreef Z het volgende:
Wat is het toch een fantastische site. Zo kom ik er achter dat de 'buurman' van Seborik een enorme Europe liefhebber is. Zegt dat dan ook iets over seborik?
Moet je voor de gein eens een dag lang je boyband-collectie op repeat zetten. Heb je best veel buurvrouwen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:50 schreef Z het volgende:
Dat corrigeert zich vanzelf toch weer.
Ik heb een buurvrouw, dat is vrij uniek lijkt mij want dat audioscrobbler lijkt me toch vooral iets voor mannen (correct me if I'm wrong ...)
Onder de nederlandse audioscrobblers:quote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:50 schreef Z het volgende:
Dat corrigeert zich vanzelf toch weer.
Ik heb een buurvrouw, dat is vrij uniek lijkt mij want dat audioscrobbler lijkt me toch vooral iets voor mannen (correct me if I'm wrong ...)
Ik heb toch wel aardig wat vrouwlijke neighbours..quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:11 schreef TearSong het volgende:
[..]
Onder de nederlandse audioscrobblers:
Gender Mix: 3968 Male, 849 Female
We zijn in de minderheid maar echt uniek nou ook weer niet hoor
Hmm.. ik zie nog niets van mijn vanmorgen gespeelde tracks.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 09:10 schreef peaceman het volgende:
Volgens mij helpt het werk wat ze gedaan hebben wel, want de updates komen toch een stuk sneller!![]()
Denk het ook... dat gedeelte laat idd nog wel eens op zich wachten, maar top artists en top tracks vervest sneller dan voorheenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 09:31 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hmm.. ik zie nog niets van mijn vanmorgen gespeelde tracks.
Komt straks weer in 1 keer denk ik
Je had gewoon gelijkquote:Op zondag 31 juli 2005 17:49 schreef Z het volgende:
Volgens mij moet je gewoon even geduldig zijn, hij is niet altijd de hele tijd connected ...
Dat zijn links naar ingebouwde radiozenders, die zich op jouw smaak aanpassen. Maar het werkt allemaal niet zo heel goed, beetje wisselvallig.quote:Op zondag 31 juli 2005 20:17 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met Last FM en Personal bovenin? Beide links openen iets wat dan vastloopt..![]()
Snob, je zou je pas moeten schamen wanneer je deze playlist zou hebben:quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:09 schreef Frollo het volgende:
Ik heb het eindelijk gedaan: ik heb de eerste vijf top artists verwijderd uit mijn profiel!
Ja, het voelt als geschiedvervalsing, maar in elk geval geeft mijn Audioscrobbler nu tenminste mijn smaak weer in plaats van die van mijn vriendin
quote:1 Frans Bauer - Heb je even voor mij 17:37:38 , August 1 2005
2 Elly en Rikkert - De kauwgomballenboom 17:34:18 , August 1 2005
3 Fungus - Kaapren Varen 17:31:28 , August 1 2005
4 Fungus - Kaapren Varen 17:28:48 , August 1 2005
5 Leen Jongewaard - We Zijn Toch Op De Wereld.... 17:26:08 , August 1 2005
6 New Model Army - Green And Grey 17:20:58 , August 1 2005
7 Drs. P - Dodenrit (Troika) 15:28:11 , August 1 2005
8 David Bowie + Ute Lemper - Port of Amsterdam 15:23:41 , August 1 2005
9 The Amsterdam Klezmer Band - a chassid in Amsterdam 15:19:41 , August 1 2005
10 Zwarte Lola - Zwarte Lola 15:15:20 , August 1 2005
Pardon.. dat had ik zelf ook kunnen bedenken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:21 schreef Frollo het volgende:
[..]
'duhhh' is je gebruikersnaam of wat?
Post es een linkje
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:26 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Pardon.. dat had ik zelf ook kunnen bedenken.![]()
http://www.audioscrobbler.com/user/duhhh
Valt mee, maar als ik langer dan een uur achter de pc zit, gaat hij aan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:33 schreef Frollo het volgende:
[..]
Een maand korter aangemeld en toch 5x zoveel songs als ik!Hij staat echt dag en nacht aan he?
Geen wonder dat het je directe neighbour isquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:35 schreef Frollo het volgende:
Wie is trouwens jullie dichtstbijzijnde neighbour?
Mijne is ene jm4 met 57%
Deze persoon heeft inderdaad een prima smaak, alleen een beetje te veel Radiohead en Duran Duran.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:34 schreef Foxxy het volgende:
Hoe doe je dat van die dichtsbijzijnde buur?
Top artists van mijn muzikale buurmanquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:27 schreef peaceman het volgende:
http://www.audioscrobbler.com/user/RolandT/ schijnt mijn dichtstbijzijnde buur te zijn, tja ik zie het niet in de lijst eerlijk gezegd... RHCP heb ik niet eens in mijn toplijst en Nirvana ook niet.... wel 67%..
Daar zou ik dichter bij moeten zitten dan jij vermoed ikquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:20 schreef Berkery het volgende:
[..]
Top artists van mijn muzikale buurman
1 Rage Against the Machine
2 Radiohead
3 Tool
4 Metallica
5 Red Hot Chili Peppers
6 Nine Inch Nails
6 Nirvana
8 Pink Floyd
9 A Perfect Circle
10 Led Zeppelin
Bijna allemaal bands waar ik 'niet zoveel mee heb'.![]()
66% my ass
Hey vriendje !quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Geen wonder dat het je directe neighbour is.
Sebbo en ik zijn al Top Fans van Jacques plafond and his Plafonnières, maar bij Drs P, Spinvis en de Nits sta ik er nog niet in en ik denk dat dat ook wel haalbaar moet zijn.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:42 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Nee, die worden maar heel af en toe bijgewerkt. Wellicht dat dit wordt aangepakt bij de nieuwe sitelancering, maar top fans is echt al een jaar niet echt meer up to date.
Mooi volkquote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:17 schreef Frollo het volgende:
Van de 15 neighbours die ik heb van 50% of meer, komen er 3 uit Chili!
Geen idee, zou best kunnen, maar ik vind het toch raar dat ik kennelijk een 'Chileense smaak' hebquote:
Ik ook!quote:
Ik heb alleen maar buurjongens geloof ik
Komt door de toppers in je lijst. dat genre draai je gewoon teveel...quote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik dacht dat ik een vrij diverse muzieksmaak had. Maar al mijn buren zijn mannelijke metalheads/rockers van 18 tot 25 jaar oud van over heel de wereld.
Eigenlijk ben ik dus best wel een stereotype-figuur![]()
Nou ja, het rare was vooral dat het gisteren nog 60% was (al was dat volgens alleen gebaseerd op 'hij/zij draait ook eels'.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:03 schreef Z het volgende:
Je hebt en nog niet zoveel nummers gedraaid, en nogal 'typische' nummers. Niet zo gek dus dat je niet zoveel deelt met je closesed neighbour ...
Volgens mij is er gewoon iets naar de klote, want het hoogste is bij mij nu ook 5%quote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:12 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou ja, het rare was vooral dat het gisteren nog 60% was (al was dat volgens alleen gebaseerd op 'hij/zij draait ook eels'.
Maar goed, minder typisch dan dit wordt het niet hoor..
Mijn topper is momenteel 6%quote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:24 schreef Z het volgende:
Mijn dichtste buur is 45% en de rest 5% . Dat lijkt wat raar inderdaad. Grobbel staat wel 'opeens' in m'n lijstje met buren, dat klopt ook wel een beetje natuurlijk.
quote:Under-appreciated Artists
Based on what's popular in your neighbourhood
1 Radiohead 45
Yup..quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 09:02 schreef peaceman het volgende:
Site ligt eruit lijkt me zo....
Kom, laten we nu allemaal in "Wat loop je nou te luisteren: Oude Stijl nr. 98439707,9" gaan posten wat we op hebben staan.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:05 schreef RichardQuest het volgende:
Wat nu?! Wat nu?!
Go and tag your files correctlyquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:19 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Kom, laten we nu allemaal in "Wat loop je nou te luisteren: Oude Stijl nr. 98439707,9" gaan posten wat we op hebben staan.
Even vertalen: de site ligt tot vrijdag op z'n gat, en de plugin werkt over twee maanden weer enigzins naar behorenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:00 schreef Tokus het volgende:
Intermission
Audioscrobbler is offline this weekend while we prepare to launch our brand new site. The new site should be online by midday (GMT) on Monday.
Met dat musicbrainz programma werkt dat echt geweldig simpel. Zijn de tags gelijk goed dus artist - title (ft. other artist) enzoquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:35 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Go and tag your files correctly
Ik hoop 't.quote:Op maandag 8 augustus 2005 15:45 schreef Mar10Segovia het volgende:
Bij mij idem, 0 cached files. Zal niet lang meer duren denk ik.
nou ja....quote:Op zondag 7 augustus 2005 17:31 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Met dat musicbrainz programma werkt dat echt geweldig simpel. Zijn de tags gelijk goed dus artist - title (ft. other artist) enzo
Whehe ja da's een foute entry, ook maar gekoppeld aan één obscure verzamelaar. Uit de praktijk weet ik dat het (bijna) altijd goed gaat met automatisch taggenquote:Op maandag 8 augustus 2005 17:53 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
nou ja....
Ik gebruik DrTag altijd, maar ik zal het 's proberen.
quote:new site
Tuesday 9th August.
Happiness is a Cigar Called Audioscrobbler.
Zou t vandaag dan toch echt komenquote:new site
Tuesday 9th August.
quote:My mother always told me that Audioscrobbler would make me go blind.
quote:It Takes A Tough Man To Make A Tender Audioscrobbler.
quote:Let me tell you something my friend. Audioscrobbler is a dangerous thing. Audioscrobbler can drive a man insane
quote:If Only Everything in Life was as Reliable as An Audioscrobbler.
Audioscrobbler's HQ is ergens in Engeland, geloof ik.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 17:54 schreef crossover het volgende:
het duurt wel lang
maar misschien is het nog wel vroeg @ audioscrobbler's headquarter
Luie Britten!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:16 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Audioscrobbler's HQ is ergens in Engeland, geloof ik.
Hier doet ie het nog gewoon.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:23 schreef Berkery het volgende:
Ik geloof dat de server alweer omgevallen is![]()
't Is het weer gebeurd met de pret inderdaadquote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:39 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Bij mij doet ie het nog steeds niet. Zowel audioscrobbler.com als last.fm zijn niet meer te bereiken.
quote:What you get when you sign up:
Personal music profile
Your own music charts
Friends and neighbours
Audioscrobbler plugin
Discussion groups and forums
Thousands of radio tracks
Your own journal
Album art and artist information
A pony
Heb er hier geen last van; zelfs de lastfm-speler doet het nu perfect qua statistieken.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 12:03 schreef Mar10Segovia het volgende:
Bij mij heeft ie alweer een mooie stapel van ruim 40 cached files
Ben ik daarmee de enige?
quote:The Audioscrobbler.com site will re-surface soon as a development platform,
which will allow lots more exciting applications to be built around your music profile.
There'll be webservices and rss feeds for everything imaginable, we promise![]()
Niet dat ik weet. Maar de albums die last.fm wel kent, kun je in z'n totaliteit streamen met je last.fm-speler. Dus dat verklaart al die incomplete discografiën denk ik.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 12:31 schreef Tokus het volgende:
kun je bij dat last.fm ook albumdetails toevoegen? Ik zie bij veel artiesten staan dat last.fm geen albums er van kent.
How do I edit / remove tags?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 12:39 schreef -Angel- het volgende:
Vraagje, is het mogelijk om een tag te verwijderen?
Idd.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 13:13 schreef Zanderrr het volgende:
Alleen die favoriete albums, daar klopt niet veel van. Er zitten er bij mij iig een aantal bij waarvan ik alleen een keertje een track op lastfm heb gehoord.
Geloof je me niet?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:34 schreef RichardQuest het volgende:
Als Frank-NL het zegt....
quote:No recently played tracks to display
Ben ik de enige die hier een parallel ziet met allmusic?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:45 schreef Berkery het volgende:
[..]
![]()
Het ziet er allemaal wel mooier uit enzo, maar als 't zo beretraag blijft mogen ze van mij de oude AS terugzetten...
Shit, ik had net uit m'n geheugen verdrongen dat AMG vroeger snel was. Nu krijg ik weer een paar maanden nachtmerriesquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ben ik de enige die hier een parallel ziet met allmusic?.
Bij mij staat Keane ertussen. Het kan best dat ik eens een los mp3-tje heb gedraaid, maar favoriet album? Daar gaat mijn reputatiequote:Op woensdag 10 augustus 2005 13:13 schreef Zanderrr het volgende:
Alleen die favoriete albums, daar klopt niet veel van. Er zitten er bij mij iig een aantal tussen waarvan ik alleen een keertje een track op lastfm heb gehoord. Ik heb geen cd van Scooter![]()
Ik was alweer vergeten hoe AMG er vroeger uitzag, gelukkig kon ik nog even spiekenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ben ik de enige die hier een parallel ziet met allmusic?.
Jij bent toch een donerende gebruiker? Misschien is dat het verschilquote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:13 schreef Grobbel het volgende:
Ik merk echt helemaal niks van die snelheidsproblemen.Ik vermoed dat een van de hoofdclusters nog wat meer werk nodig heeft, en dat ik gewoon op de goede cluster zit of zo. Ik heb in ieder geval nergens last van gehad.
Klaarblijkelijk heeft het dus toch met donaties te maken.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:19 schreef Grobbel het volgende:
Dat dacht ik eerst ook, maar ik zie Litpho nu ook klagen; en ik dacht dat die onlangs ook wat gedoneerd had.
quote:What features will I get?
(...)
Jump the Web Request Queue
Due to increasing popularity sometimes the website gets slow. As a subscriber our loadbalancing software puts you at the front of the queue and you get faster response time from the website.
quote:Guaranteed Streaming Slot
Our radio servers can get overloaded during peak times. As a subscriber you'll still be able to connect - we will kick out a normal user to give you a slot. This is class war!
Klopt, ik vind AudioScrobbler een leuk initiatief, dus dan doneer je iets als je het kan missenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:19 schreef Grobbel het volgende:
Dat dacht ik eerst ook, maar ik zie Litpho nu ook klagen; en ik dacht dat die onlangs ook wat gedoneerd had.
volgensmij best veel hoor.. ik kan de preciese aantallen niet vinden, maar Coldplay is alleen deze week (vanaf zondag 7 augustus) al meer dan 120.000 keer gedraaid..dat geeft misschien een indicatiequote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:23 schreef -Angel- het volgende:
"15 people have listened to How Soon Is Now" Hoeveel gebruikers zijn er eigenlijk? Ik bedoel 15 mensen dat is niet echt veel.
hehehehehehehehhehehehehehehehehehehehehehequote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:57 schreef Berkery het volgende:
[..]
Bij mij staat Keane ertussen. Het kan best dat ik eens een los mp3-tje heb gedraaid, maar favoriet album? Daar gaat mijn reputatie![]()
quote:The first rule of AudioScrobbler is : Don't talk about AudioScrobbler
Reeds 8 tracks, dat gaat goed!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:14 schreef leolinedance het volgende:
jeuj
![]()
http://www.last.fm/user/leolinedance/
![]()
Tevens op welk moment worden de charts geupdate?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:02 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Is het misschien een idee om een lijstje te maken van AS nicknames en Fok nicknames. Een aantal kon ik er wel uithalen, maar voor een groot deel kon ik de namen op het eerste gezicht niet koppelen aan Fok! users. Of ben ik gewoon te lui?
Fantastisch.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:25 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Tjsa moet ergens beginnen he![]()
Maar wel goede tracks he![]()
Ik luister nu naar radio PurpleTentacle, trouwens. Was wel even awkward toen Asteroid Belt van Jimi Tenor langskwam net toen mijn vader wat spullen kwam droppen, maar tot dusver nog geen klachten. Nu alleen maar even hopen dat Scooter niet langskomt op die zender van je.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:08 schreef Zanderrr het volgende:
Ik krijg die LastFM player momenteel helemaal niet aan de praat, maar ik heb wel de nieuwe plugin geinstalleerd.
-- Ah, nu doet ie 't wel, was een of ander probleem met de server, denk ik.
Het is bijgewerktquote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:12 schreef Frank-NL het volgende:
Kan kloppen Krulleput, maar dat komt echt wel goed hoor.
Dat is geen verkeerde zender. Wanneer ga je de ether in, Zanderrr?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:05 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik luister nu naar radio PurpleTentacle, trouwens.
Ik ga je meteen stalken !quote:
Mag ik vriendje met je worden ?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:15 schreef Zanderrr het volgende:
Ha, leuk!
Heb nu ook gedoneerd voor deze maand.
Eigen schuld dikke bult ! Nu zit je aan me vastquote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:21 schreef Zanderrr het volgende:
Natuurlijk, hoe meer zielen, hoe meer vreugd.
Ik heb maar 1 nummer op voorraad, maar straks wil ik Dennie Christiaan met Mieke er wel door gooien.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:42 schreef Zanderrr het volgende:
Tssk, heeft ie Anastacia na 1 nummer alweer afgezet..
Je pakt de URL http://www.denness.net/rpi/username/ en plakt er je username achter in mij geval -Angel-.quote:
Cool!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:43 schreef Mar10Segovia het volgende:
Dit linkje:
http://www.denness.net/rpi/username/Seborik
Kan met elke willekeurige username.
Oh cool ja, dat kan natuurlijk ook nog.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:09 schreef Zanderrr het volgende:
Het werkt beter als je naar de artist radio van bijv. Charles Mingus luistert. Op die manier kreeg ik vanmiddag bijna alleen maar goed spul en echte jazz te horen, varierend van Duke Ellington en Miles Davis tot Uri Caine en Dave Douglas
"Tsk tsk, as we understand it, you are currently for the revolution. If you change you mind, let us know before Sep 12, 2005, 00:36"quote:
Gisterenavond nog best wat leuke dingetjes gehoord, maar net ging het toch even mis met radio Mingus. Pink Floyd, Kraftwerk, Blues Brothers... Een mooi moment om de boel opnieuw op te starten.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:13 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Oh cool ja, dat kan natuurlijk ook nog.Zal het zo eens gaan proberen. Zit nu nog naar Jeff Beck te luisteren die zich een weg door Goodbye Porkpie Hat probeert te pielen. Normaal niet echt mijn ding, maar wel okay voor dit tijdstip van de dag.
hoe werkt dat precies?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:58 schreef Laverne het volgende:
[afbeelding]
Nog meer mensen hier met zelfgemaakte sigs?
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:58 schreef Laverne het volgende:
[afbeelding]
Nog meer mensen hier met zelfgemaakte sigs?
50 Cent... jij wordt dus nooit mijn buurmanquote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:54 schreef -Angel- het volgende:
Deze link is ook wel aardig -> http://goodaim.net/audios(...)gel-/15/true/500.gif
- edit - plaatje weg - edit -
Afgezien van die Coldplay-troep dan, tenminste.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 17:45 schreef IceHeat het volgende:
http://www.last.fm/charts/
Audioscrobbler voorlopig nog Breezer vrij!![]()
Prima, heb ik ook geen last van.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 18:27 schreef IceHeat het volgende:
Coldplay is toch niet Breezer?? Dan is Green Day ook breezer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |