Idd.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 13:13 schreef Zanderrr het volgende:
Alleen die favoriete albums, daar klopt niet veel van. Er zitten er bij mij iig een aantal bij waarvan ik alleen een keertje een track op lastfm heb gehoord.
Geloof je me niet?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:34 schreef RichardQuest het volgende:
Als Frank-NL het zegt....
quote:No recently played tracks to display
Ben ik de enige die hier een parallel ziet met allmusic?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:45 schreef Berkery het volgende:
[..]
![]()
Het ziet er allemaal wel mooier uit enzo, maar als 't zo beretraag blijft mogen ze van mij de oude AS terugzetten...
Shit, ik had net uit m'n geheugen verdrongen dat AMG vroeger snel was. Nu krijg ik weer een paar maanden nachtmerriesquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ben ik de enige die hier een parallel ziet met allmusic?.
Bij mij staat Keane ertussen. Het kan best dat ik eens een los mp3-tje heb gedraaid, maar favoriet album? Daar gaat mijn reputatiequote:Op woensdag 10 augustus 2005 13:13 schreef Zanderrr het volgende:
Alleen die favoriete albums, daar klopt niet veel van. Er zitten er bij mij iig een aantal tussen waarvan ik alleen een keertje een track op lastfm heb gehoord. Ik heb geen cd van Scooter![]()
Ik was alweer vergeten hoe AMG er vroeger uitzag, gelukkig kon ik nog even spiekenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ben ik de enige die hier een parallel ziet met allmusic?.
Jij bent toch een donerende gebruiker? Misschien is dat het verschilquote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:13 schreef Grobbel het volgende:
Ik merk echt helemaal niks van die snelheidsproblemen.Ik vermoed dat een van de hoofdclusters nog wat meer werk nodig heeft, en dat ik gewoon op de goede cluster zit of zo. Ik heb in ieder geval nergens last van gehad.
Klaarblijkelijk heeft het dus toch met donaties te maken.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:19 schreef Grobbel het volgende:
Dat dacht ik eerst ook, maar ik zie Litpho nu ook klagen; en ik dacht dat die onlangs ook wat gedoneerd had.
quote:What features will I get?
(...)
Jump the Web Request Queue
Due to increasing popularity sometimes the website gets slow. As a subscriber our loadbalancing software puts you at the front of the queue and you get faster response time from the website.
quote:Guaranteed Streaming Slot
Our radio servers can get overloaded during peak times. As a subscriber you'll still be able to connect - we will kick out a normal user to give you a slot. This is class war!
Klopt, ik vind AudioScrobbler een leuk initiatief, dus dan doneer je iets als je het kan missenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:19 schreef Grobbel het volgende:
Dat dacht ik eerst ook, maar ik zie Litpho nu ook klagen; en ik dacht dat die onlangs ook wat gedoneerd had.
volgensmij best veel hoor.. ik kan de preciese aantallen niet vinden, maar Coldplay is alleen deze week (vanaf zondag 7 augustus) al meer dan 120.000 keer gedraaid..dat geeft misschien een indicatiequote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:23 schreef -Angel- het volgende:
"15 people have listened to How Soon Is Now" Hoeveel gebruikers zijn er eigenlijk? Ik bedoel 15 mensen dat is niet echt veel.
hehehehehehehehhehehehehehehehehehehehehehequote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:57 schreef Berkery het volgende:
[..]
Bij mij staat Keane ertussen. Het kan best dat ik eens een los mp3-tje heb gedraaid, maar favoriet album? Daar gaat mijn reputatie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |