Daar zou ik dichter bij moeten zitten dan jij vermoed ikquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:20 schreef Berkery het volgende:
[..]
Top artists van mijn muzikale buurman
1 Rage Against the Machine
2 Radiohead
3 Tool
4 Metallica
5 Red Hot Chili Peppers
6 Nine Inch Nails
6 Nirvana
8 Pink Floyd
9 A Perfect Circle
10 Led Zeppelin
Bijna allemaal bands waar ik 'niet zoveel mee heb'.![]()
66% my ass
Hey vriendje !quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Geen wonder dat het je directe neighbour is.
Sebbo en ik zijn al Top Fans van Jacques plafond and his Plafonnières, maar bij Drs P, Spinvis en de Nits sta ik er nog niet in en ik denk dat dat ook wel haalbaar moet zijn.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:42 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Nee, die worden maar heel af en toe bijgewerkt. Wellicht dat dit wordt aangepakt bij de nieuwe sitelancering, maar top fans is echt al een jaar niet echt meer up to date.
Mooi volkquote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:17 schreef Frollo het volgende:
Van de 15 neighbours die ik heb van 50% of meer, komen er 3 uit Chili!
Geen idee, zou best kunnen, maar ik vind het toch raar dat ik kennelijk een 'Chileense smaak' hebquote:
Ik ook!quote:
Ik heb alleen maar buurjongens geloof ik
Komt door de toppers in je lijst. dat genre draai je gewoon teveel...quote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik dacht dat ik een vrij diverse muzieksmaak had. Maar al mijn buren zijn mannelijke metalheads/rockers van 18 tot 25 jaar oud van over heel de wereld.
Eigenlijk ben ik dus best wel een stereotype-figuur![]()
Nou ja, het rare was vooral dat het gisteren nog 60% was (al was dat volgens alleen gebaseerd op 'hij/zij draait ook eels'.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:03 schreef Z het volgende:
Je hebt en nog niet zoveel nummers gedraaid, en nogal 'typische' nummers. Niet zo gek dus dat je niet zoveel deelt met je closesed neighbour ...
Volgens mij is er gewoon iets naar de klote, want het hoogste is bij mij nu ook 5%quote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:12 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou ja, het rare was vooral dat het gisteren nog 60% was (al was dat volgens alleen gebaseerd op 'hij/zij draait ook eels'.
Maar goed, minder typisch dan dit wordt het niet hoor..
Mijn topper is momenteel 6%quote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:24 schreef Z het volgende:
Mijn dichtste buur is 45% en de rest 5% . Dat lijkt wat raar inderdaad. Grobbel staat wel 'opeens' in m'n lijstje met buren, dat klopt ook wel een beetje natuurlijk.
quote:Under-appreciated Artists
Based on what's popular in your neighbourhood
1 Radiohead 45
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |