Dat kun je dus zelf invullen. Als jij het redelijk vindt om 5 dollar te betalen voor 12 maanden speciale status, dan is dat geen probleem; terwijl een ander wellicht 20 dollar voor 1 maand zal uittrekken. Je bent er helemaal vrij in in ieder geval - de service is gratis, en mensen die meer of vaker dan anderen doneren krijgen geen speciale status ten opzichte van andere donateurs. Wel sympathiek, in ieder geval.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:33 schreef Seborik het volgende:
Wat is eigenlijk een redelijk bedrag voor dat Audioscrobbler donation gedoe en wat bedoelen ze met die maanden die je daar in kunt vullen?
Nee, die worden maar heel af en toe bijgewerkt. Wellicht dat dit wordt aangepakt bij de nieuwe sitelancering, maar top fans is echt al een jaar niet echt meer up to date.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:41 schreef Z het volgende:
Grobbel doneert volgens mij.
Ik zou overigens bij de grootste Isolee fans moeten horen, maar ik sta er nog niet bij... Of worden die statistieken niet zo vaak bijgewerkt ofzo?
Ik vind het in ieder geval wel een stoere plaat.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:43 schreef Z het volgende:
Niet dat ik een zo'n grote Isolee fan ben, maar de cd stond een keer per ongeluk op repeat ...
Dat wel, maar hij staat in principe in verhouding te vaak in m'n profiel ofzo. Wat een probelem allemaal hè ...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:46 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik vind het in ieder geval wel een stoere plaat.
Of het is gewoon een afspiegeling van Z's draaipatroon wat hij liever verborgen had gehoudenquote:
Eh, het zegt vooral dat ik een eenzijdig deel uit m'n collectie gedraaid heb, of val ik hier nu al door de mand?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:14 schreef Z het volgende:
Wat is het toch een fantastische site. Zo kom ik er achter dat de 'buurman' van Seborik een enorme Europe liefhebber is. Zegt dat dan ook iets over seborik?
Moet je voor de gein eens een dag lang je boyband-collectie op repeat zetten. Heb je best veel buurvrouwen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:50 schreef Z het volgende:
Dat corrigeert zich vanzelf toch weer.
Ik heb een buurvrouw, dat is vrij uniek lijkt mij want dat audioscrobbler lijkt me toch vooral iets voor mannen (correct me if I'm wrong ...)
Onder de nederlandse audioscrobblers:quote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:50 schreef Z het volgende:
Dat corrigeert zich vanzelf toch weer.
Ik heb een buurvrouw, dat is vrij uniek lijkt mij want dat audioscrobbler lijkt me toch vooral iets voor mannen (correct me if I'm wrong ...)
Ik heb toch wel aardig wat vrouwlijke neighbours..quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:11 schreef TearSong het volgende:
[..]
Onder de nederlandse audioscrobblers:
Gender Mix: 3968 Male, 849 Female
We zijn in de minderheid maar echt uniek nou ook weer niet hoor
Hmm.. ik zie nog niets van mijn vanmorgen gespeelde tracks.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 09:10 schreef peaceman het volgende:
Volgens mij helpt het werk wat ze gedaan hebben wel, want de updates komen toch een stuk sneller!![]()
Denk het ook... dat gedeelte laat idd nog wel eens op zich wachten, maar top artists en top tracks vervest sneller dan voorheenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 09:31 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hmm.. ik zie nog niets van mijn vanmorgen gespeelde tracks.
Komt straks weer in 1 keer denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |