pberends kookt een beetje over momenteel, geloof ikquote:Op woensdag 27 juli 2005 17:33 schreef zakjapannertje het volgende:
gaat het weer een beetje, pberends?
Met wat oude, fel vervuilende, niet-winstgevende fabrieken in Oost-D te sluiten hebben ze zonder veel moeite ongeveer -18% gehaald. Plus nog min 1-2% door echte maatregelen zitten ze er nu nog maar een paar procent van af dacht ik. Dus zo veel moeite/geld zal het hun ook weer niet kosten.quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:27 schreef pberends het volgende:
20%. Geen wonder dat de economie in het slop zit.
Sinds wanneer zijn bewezen feiten 'dun ijs'?quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:13 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
"...Koran te ontheiligen...". Je begeeft je op dun ijs, Monidique.
Wat heeft die keuze te maken met gefundeerde kritiek op de manier waarop de terrorismebestrijders te werk gaan?quote:Zeg nu eens eerlijk, als je partij zou moeten kiezen, kies je dan voor moslimterroristen of voor terrorismebestrijders als GWB en TB?
Hmm, dat zal de paardensport veel nieuwe kijkers opleveren. Contract met Talpa gesloten of zo?quote:
You'r with us or against us, Sidekick, weet je nog?quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:53 schreef Sidekick het volgende:
Wat heeft die keuze te maken met gefundeerde kritiek op de manier waarop de terrorismebestrijders te werk gaan?
Omdat de Koran natuurlijk niet heilig is. Door te zeggen dat iets heilig is betekend dat nog niet dat het ook daadwerkelijk zo is. De tekst in de Koran is niet in heilig licht naar de aarde komen afdwalen maar bedacht en opgeschreven door mensen, dit in tegenstelling tot de tien geboden.quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:53 schreef Sidekick het volgende:
Sinds wanneer zijn bewezen feiten 'dun ijs'?
Omdat er geen gefundeerde kritiek is. De "kritiek" heeft de geloofwaardigheid en de toon van een lage samenzweringsdrift die maar 1 keer eerder in de geschiedenis is voorgekomen.quote:Wat heeft die keuze te maken met gefundeerde kritiek op de manier waarop de terrorismebestrijders te werk gaan?
Ik denk dat hij dan voor Hitler kiest.quote:Zeg nu eens eerlijk, als je partij zou moeten kiezen, kies je dan voor moslimterroristen of voor terrorismebestrijders als GWB en TB?
Met deze lachwekkende uitspraken tonen deze moslims alleen maar het gelijk van Theo van Gogh aan.quote:
De heilige Jezus is ook gewoon door de kut van z'n moeke gekomen hoor.quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:59 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Omdat de Koran natuurlijk niet heilig is. Door te zeggen dat iets heilig is betekend dat nog niet dat het ook daadwerkelijk zo is. De tekst in de Koran is niet in heilig licht naar de aarde komen afdwalen maar bedacht en opgeschreven door mensen, dit in tegenstelling tot de tien geboden.
Nou nou..quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:24 schreef pberends het volgende:
[..]
Het liegen zit moslims duidelijk in het bloed.
Op National Geographic is er 's avonds een aardige serie. Over de relatie die Jezus mogelijk zou hebben gehad met Maria Magdalena. Dat zou 'm een hoerenloper makenquote:Op woensdag 27 juli 2005 18:02 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
De heilige Jezus is ook gewoon door de kut van z'n moeke gekomen hoor.
Met z'n Turkenjurken.quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:04 schreef Tafkahs het volgende:
Aan de andere kant, als we het beeld van de katholieke kerk moeten geloven, dan is het onmiskenbaar de grootse nicht en jankmuil ooit.
Een beetje meer respect graag voor de Heilige Maagd.quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:02 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
De heilige Jezus is ook gewoon door de kut van z'n moeke gekomen hoor.
Ze moet zich van onderen wat bijknippen zeg ik je.quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:07 schreef Klefbeer het volgende:
[..]
Een beetje meer respect graag voor de Heilige Maagd.
Met d'r baardjequote:Op woensdag 27 juli 2005 18:10 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ze moet zich van onderen wat bijknippen zeg ik je.
Jammer hoor, dit soort uitspraken. Ik zie alweer wat het niveau hier is.quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:10 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ze moet zich van onderen wat bijknippen zeg ik je.
Nee hoor, dat is gewoon gebeurd. Zelfs onderzoek door het Amerikaanse leger heeft dat aangetoond.quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:13 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
"...Koran te ontheiligen...". Je begeeft je op dun ijs, Monidique.
Waarom moet ik kiezen, is dat relevant?quote:Zeg nu eens eerlijk, als je partij zou moeten kiezen, kies je dan voor moslimterroristen of voor terrorismebestrijders als GWB en TB?
Ja, en?quote:Overigens, 9/11 was natuurlijk niet de eerste keer dat we met brain damaged moslimterrorisme te maken hadden.
Hoezo alweer, je begint netquote:Op woensdag 27 juli 2005 18:14 schreef Klefbeer het volgende:
[..]
Jammer hoor, dit soort uitspraken. Ik zie alweer wat het niveau hier is.
Heidens niveau, dude.quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:14 schreef Klefbeer het volgende:
[..]
Bij de volkskrant zit een bijlage over blowlands, al gelezen?quote:
Yep.quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:24 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Bij de volkskrant zit een bijlage over blowlands, al gelezen?
En toch kom je keer op keer terug op Fok.quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:14 schreef Klefbeer het volgende:
[..]
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/56268#2163125quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:38 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
pberends kookt een beetje over momenteel, geloof ik![]()
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:35 schreef Sidekick het volgende:
[..]
En toch kom je keer op keer terug op Fok.
Sail 2005 anyone ?!?quote:Clingendael verwijt AIVD laksheid
Uitgegeven: 27 juli 2005 16:42
AMSTERDAM - Terreurdeskundige Edwin Bakker van Instituut Clingendael vindt dat de AIVD terrorisme niet serieus genoeg neemt. Veel verdachte zaken zouden onvoldoende onderzocht worden. Zo is de AIVD bijvoorbeeld niet verontrust over een onopgehelderde diefstal van voor enkele tonnen aan duikspullen begin deze maand. Dat bleek woensdag in een uitzending van het AVRO-programma '1 op de middag' op Radio 1.
Bakker verwondert zich over de 'lakse' opstelling van de veiligheidsdienst. De duikspullen zijn volgens hem moeilijk te verkopen in het criminele circuit, omdat de herkomst van de spullen in de relatief kleine kring van geïnteresseerden in de duiksport snel boven water zou komen. Daarom moet er volgens hem rekening mee worden gehouden dat de spullen gestolen zijn door terroristen.
Diverse objecten in de Rotterdamse haven worden de laatste jaren extra bewaakt. Sinds juli vorig jaar zijn veertien 'verdachte' schepen gecontroleerd; maar het idee dat terroristen van onder water aanslagen zouden willen plegen, is volgens de AIVD vergezocht. "Met een loden pijp kan je iemand vermoorden, maar we kunnen niet alle diefstallen van loden pijpen gaan onderzoeken", zo redeneert de veiligheidsdienst.
In de Verenigde Staten richten de veiligheidsdiensten wel specifieke aandacht op mogelijke terreurdaden door duikers.
Dat onderzoek heeft aangetoond dat een soldaat via een luchtrooster op een Koran heeft gezeken en dat gevangenen Korans hebben vernietigd. a) waarom hadden die gevangenen uberhaupt een Koran? b) sinds wanneer is het in het Vrije Westen verboden om op een Koran te zeiken?quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:17 schreef Monidique het volgende:
Nee hoor, dat is gewoon gebeurd. Zelfs onderzoek door het Amerikaanse leger heeft dat aangetoond.
Je hoeft niet te kiezen, maar ik zou het wel willen weten. Ik weet dat je niet kunt wachten om te weten wat ik kies, dus ik kies voor GWB en TB.quote:Waarom moet ik kiezen, is dat relevant?
Ik wilde alleen maar aangeven dat 9/11 niet de eerste aanslag was.quote:Ja, en?
Altijd benieuwd geweest of zo'n 'Tall ship' nou een beetje wil brandenquote:
quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:26 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Dat onderzoek heeft aangetoond dat een soldaat via een luchtrooster op een Koran heeft gezeken en dat gevangenen Korans hebben vernietigd. a) waarom hadden die gevangenen uberhaupt een Koran? b) sinds wanneer is het in het Vrije Westen verboden om op een Koran te zeiken?
http://www.msnbc.msn.com/id/7995960/quote:U.S. officials have substantiated five cases in which military guards or interrogators mishandled the Quran of Muslim prisoners at Guantanamo Bay but found "no credible evidence" to confirm a prisoner's report that a holy book was flushed in a toilet, the prison's commander said Thursday.
Of 13 alleged incidents, five were substantiated, he said. Four were by guards and one was by an interrogator. Hood said the five cases "could be broadly defined as mishandling" of the holy book, but he refused to discuss details. In three of the five cases, the mishandling appears to have been deliberate. In the other two, it apparently was accidental.
Het lijkt mij wel logisch dat ik niet achter 'GWB' en 'TB' sta.quote:Je hoeft niet te kiezen, maar ik zou het wel willen weten. Ik weet dat je niet kunt wachten om te weten wat ik kies, dus ik kies voor GWB en TB.
Tja, het doet me echt helemaal niets. Als je als ongelovige Westerling alleen al naar een Koran kijkt, begint men al te mauwen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:47 schreef Monidique het volgende:
http://www.msnbc.msn.com/id/7995960/
Ontheiliging van de Koran, hoe kleinschalig -wat toegegeven is althans!- het ook is en hoe aardig het van de Amerikanen ook is dat verdachten in dat kamp hun religieuze boeken mogen houden.
[..]
Dat is een ontwijkend antwoord. Er is niets fouts aan, maar veel schieten we er niet mee op. Wat is je standpunt? Ik stel dat ik het beleid van de beide heren van harte ondersteun en ben van mening dat een keiharde aanpak van moslimgeweld - wat hoogstwaarschijnlijk gepaard gaat met ontheiliging van de Koran, waar gehakt wordt vallen spaanders - uiteindelijk tot een oplossing zal leiden.quote:Het lijkt mij wel logisch dat ik niet achter 'GWB' en 'TB' sta.
Nah, kom op dan maar, welke keiharde aanpak en waar? Een CIA agent verraden omdat haar man leugens aan de kaak stelt telt niet en de inval in Irak wat niets met Al Queida te maken had telt ook niet.quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:22 schreef Lyrebird het volgende:
Dat is een ontwijkend antwoord. Er is niets fouts aan, maar veel schieten we er niet mee op. Wat is je standpunt? Ik stel dat ik het beleid van de beide heren van harte ondersteun en ben van mening dat een keiharde aanpak van moslimgeweld - wat hoogstwaarschijnlijk gepaard gaat met ontheiliging van de Koran, waar gehakt wordt vallen spaanders - uiteindelijk tot een oplossing zal leiden.
Inval Afghanistan en de inval in Irak. Over Afghanistan zijn we het volgens mij wel eens.quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:24 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nah, kom op dan maar, welke keiharde aanpak en waar? Een CIA agent verraden omdat haar man leugens aan de kaak stelt telt niet en de inval in Irak wat niets met Al Queida te maken had telt ook niet.
Afghanstan werd dan ook wel breed gesteunt.quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:32 schreef Lyrebird het volgende:
Inval Afghanistan en de inval in Irak. Over Afghanistan zijn we het volgens mij wel eens.
Je bedoelt de 'weapons of mass destruction' die nog steeds niet gevonden zijn? Sorry hoor maar dit is een verzinsel waar zelfs de meeste amerikanen nu niet meer in geloven.quote:Saddam was een drijvende kracht achter Palestijns terrorisme, gaf terroristen onderdak en was bezig met een omvangrijk programma voor massavernietigingswapens, zie het Duelfer rapport. Je weet wel, die mevrouw met die saxofoon. Die massavernietigingswapens konden in handen van een netwerk als Al Qaeda - waarmee men druk aan het overleggen was - voor veel onheil zorgen. Meer details over de links tussen Saddam en die mongolen van Al Qaeda op http://www.techcentralstation.com/092503F.html
En meer dan 12 jaar later is dat onderdeel van de harde aanpak tegen terroristen? Whatever, feit is dat terrorisme alleen maar ernstiger is geworden sinds de inval in Irak.quote:WASHINGTON (CNN) -- Saddam Hussein did not possess stockpiles of illicit weapons at the time of the U.S. invasion in March 2003 and had not begun any program to produce them, a CIA report concludes.
In fact, the long-awaited report, authored by Charles Duelfer, who advises the director of central intelligence on Iraqi weapons, says Iraq's WMD program was essentially destroyed in 1991 and Saddam ended Iraq's nuclear program after the 1991 Gulf War.
quote:Bommel-schrijver Marten Toonder (93) overleden
Auteur en striptekenaar Marten Toonder is op 93-jarige leeftijd overleden. Dat hebben uitgeverij de Bezige Bij en Toonder Studio's namens zijn familie laten weten.
Toonder is vooral bekend geworden als de schepper van Olie B. Bommel en zijn onafscheidelijke vriend Tom Poes. Ook richtte hij de Toonder Studio's op, en schreef en tekende hij vele stripverhalen.
Toonder leerde in 1931 op 19-jarige leeftijd in Argentinië de tekenaar Dante Quinterno kennen, die werd opgeleid door Walt Disney. Toonder raakte zo onder de indruk van diens werk dat hij zelf ook besloot om striptekenaar te worden.
Daar kan je onder water toch niet zoveel schade mee veroorzaken?quote:
Interessant artikel: http://www.internationale(...)00_is_art_bakker.pdfquote:
Kleefmijn aan een tall ship of een ander schip plakken?quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:44 schreef sizzler het volgende:
Daar kan je onder water toch niet zoveel schade mee veroorzaken?
Lijkt me iets lastiger aan te komen dan parfum.quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Kleefmijn aan een tall ship of een ander schip plakken?
Ja, de AIVD vindt het een onzin verhaal, geloof ikquote:Op woensdag 27 juli 2005 21:48 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Lijkt me iets lastiger aan te komen dan parfum.
Dus nu gaat de AIVD op zoek naar moslims die duiklessen hebben genomen en een onderzeeer willen kapen en het WTC in Amsterdam willen opblazenquote:Veiligheidsdienst AIVD is niet verontrust over een onopgehelderde diefstal van voor enkele tonnen aan duikspullen begin deze maand. Dat bleek woensdag in een uitzending van het AVRO-programma '1 op de middag' op Radio 1.
Het Duelfer report stelt wel degelijk dat Saddam met een programma voor WMD bezig was. Het feit dat hij geen voorraden had of nog niet met het maken van wapens begonnen was, betekende niet dat hij niet in staat was om in korte tijd grote hoeveelheden te maken. Dit soort wapens in handen van mensen als Mohammed Bouyeri of Samir A. zullen meer slachtoffers maken dan Theo van Gogh.quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:40 schreef Tijger_m het volgende:
Je bedoelt de 'weapons of mass destruction' die nog steeds niet gevonden zijn? Sorry hoor maar dit is een verzinsel waar zelfs de meeste amerikanen nu niet meer in geloven.
Dit rapport bedoel jij?
WASHINGTON (CNN) -- Saddam Hussein did not possess stockpiles of illicit weapons at the time of the U.S. invasion in March 2003 and had not begun any program to produce them, a CIA report concludes.
In fact, the long-awaited report, authored by Charles Duelfer, who advises the director of central intelligence on Iraqi weapons, says Iraq's WMD program was essentially destroyed in 1991 and Saddam ended Iraq's nuclear program after the 1991 Gulf War.
Als je overlast aanpakt, betekent dat niet automatisch dat het minder wordt. Actie's zorgen voor reactie's. Ik ben van mening dat op termijn aanpak van moslimterrorisme veel meer zal opleveren dan appeasement.quote:En meer dan 12 jaar later is dat onderdeel van de harde aanpak tegen terroristen? Whatever, feit is dat terrorisme alleen maar ernstiger is geworden sinds de inval in Irak.
Hoeveel verdachten zijn er veroordeeld in Gitmo? Hoeveel terroristen zijn er opgepakt? De enige veroordeling tot op heden is die van Mohammed B hier in Nederland.
quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:53 schreef Lyrebird het volgende:
Als je overlast aanpakt, betekent dat niet automatisch dat het minder wordt. Actie's zorgen voor reactie's. Ik ben van mening dat op termijn aanpak van moslimterrorisme veel meer zal opleveren dan appeasement.
Kijk, daar gaat het al fout, de waarheid is natuurlijk dat appleasement niet werkt en Bush maakt niet de fout met een papiertje te gaan zwaaien om vervolgens te zeggen dat de Islam de religie is van "vrede".quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |