quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:53 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
[update] Kinderen overvaren door speedboot
Ik wist wel dat Egyptenaren niet te vertrouwen waren!quote:110 Teletekst vr 29 jul
Zakenman geeft piramidespel toe
HILVERSUM De Hilversumse zakenman en
sportsponsor René van den Berg heeft
toegegeven dat hij het geld van zijn
klanten niet heeft belegd.Dat is door
zijn curator bevestigd.De Hilversummer
gebruikte het geld van nieuwe klanten
om torenhoge rentes uit te betalen aan
de groep oude beleggers.
Dat komt neer op een primamidespel en
dat is in Nederland verboden.Van den
Berg zit al een week vast.Hij zou
Nederland hebben willen verlaten.
1400 mensen gaven hem 120 miljoen euro
om te beleggen.De gedupeerden hebben
inmiddels een vereniging opgericht in
de hoop nog geld terug te krijgen.
Tijd voor een Wiener Melange.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:21 schreef Drugshond het volgende:
PB..... zijn je medicijnen op ?!
Het zal mij benieuwen. Hoe zou zo'n Verdonk nou denken, zou ze dat dossiertje als iets eigens beschouwen, iets dat je heel spaarzaam deelt als een belangrijke autoriteit er naar vraagt ofzo. Ik vind het een beetje kinderachtig..quote:Verdonk weigert inzage in stukken over asielzoekers
Minister Verdonk voor Vreemdelingenzaken houdt informatie over het uitzetten van uitgeprocedeerde asielzoekers geheim. De kerkelijke vluchtelingenorganisatie Inlia vraagt de rechter de VVD-bewindsvrouw een hoge boete op te leggen als zij volhardt in haar weigering
Ligt eraan welke informatie natuurlijk....quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:24 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Het zal mij benieuwen. Hoe zou zo'n Verdonk nou denken, zou ze dat dossiertje als iets eigens beschouwen, iets dat je heel spaarzaam deelt als een belangrijke autoriteit er naar vraagt ofzo. Ik vind het een beetje kinderachtig..
Die hou je van me tegoed. Ik heb nog wel gezocht, maar kon zo gauw niks vinden.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:00 schreef Drugshond het volgende:
Heb je ook een bron wat op dit moment Europees gezien de huursector en de koopsector omvat ?!
Ben wel benieuwd.......
NAW gegevens natuurlijkquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:29 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ligt eraan welke informatie natuurlijk....
Zeg, wat is er mis met de Hollandse keuken?!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:15 schreef Lithion het volgende:
[..]
Oké, ik zal het onthouden. De Blauwe Lotus op Strijp serveert overigens ook zéér goede aziatische maaltijden. Wel in de wat hogere prijscategorie overigens, maar de aankleding is erg sfeervol en de bediening erg goed.
Het Thais restaurant op de Kleine Berg schijnt ook goede maaltijden te hebben (Pad Thai!) voor zeer schappelijke prijzen.
Ik heb zo'n vijf jaar geleden in dat restaurant gegeten en het eten was errug goed. Helaas duurde het allemaal wel heel erg lang, zelfs voor Nederlandse begrippen. Op de Hoogstraat zat toendertijd een winkel "Thais voor thuis", waar ze hetzelfde eten hadden, maar dan als afhaal Thai. Iets goedkoper, maar net zo lekker.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:15 schreef Lithion het volgende:
Het Thais restaurant op de Kleine Berg schijnt ook goede maaltijden te hebben (Pad Thai!) voor zeer schappelijke prijzen.
17-jarige bekent billen- en borstenknijpenquote:Rechercheurs zijn nu op zoek naar meer slachtoffers.
Alles.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:27 schreef RichardQuest het volgende:
Zeg, wat is er mis met de Hollandse keuken?!
Goud is leuk voor het plebs.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:04 schreef pberends het volgende:
Let niet op Lithion, een of ander verwaand figuur, die denkt dat alles wat ie zegt goud is.
Wat ik je zei dus.quote:
Exact, niets mis mee, en geen onaangename verrassingen. Lang leve Holland, landverrader.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:52 schreef Lithion het volgende:
[..]
Alles.
Wat is de Hollandse keuken? Een bak aardappelen in een pan flikkeren. Een arbitraire groentesoort erbij pleuren. Veertig minuten koken. Staafmixer erin. Klaar.
Efficiënt en goedkoop, dat wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |