Wat bedoel je nou precies?quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:32 schreef miss_sly het volgende:
Jullie zijn lief hoor, maar laten we het vandaag een beetje rationeel houden, want ik trek vandaag niet te veel 'lief'
Is dat een grens die van boven wordt vastgesteld, of zou je jezelf te oud vinden boven de 41?quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Weet ik niet. Het is door omstandigheden nooit een optie geweest die ik serieus heb overwogen, en nu ben ik er te oud voor. Het duurt ongeveer 5 jaar voor je een kindje kunt adopteren en vanaf 40 wordt het allemaal wat moeilijker. 36 + 5 = 41.
ik denk met de juiste partner dat ik het wel zou hebben overwogen.
Kennelijk ja...quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:40 schreef Haushofer het volgende:
Volgens mij heb ik wat hormonen uit OUD hier heen gesleept
Het zou wel het bewijs zijn dat de ontwerper een zekere vorm van onrecht voorstaat...quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:37 schreef het_fokschaap het volgende:
het grootste bewijs voor ID is het feit dat de grootste boerenlulkut per ongeluk kinderen kan krijgen, en mensen die het graag zouden willen er soms de grootste moeite voor moeten doen
Monusquote:
Ik ben niet zo straffend hoor.quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:43 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Monus
ik zal wel even teruglezen hoe het geweest is voordat Alicey me weer straf geeft voor dubbele vragen stellen
dat lastiger bestaan is natuurlijk maar 1 aspect van het leven. een hetero kan het zelfs moeilijker hebben. Doffy lijkt me niet iemand die het erg moeilijk heeft...quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:45 schreef livEliveD het volgende:
Ja hoi
Ik zou liever een heteroseksueel kind hebben maar das puur omdat homo's nog niet volledig geaccepteerd worden en het me dus een net iets lastiger bestaan lijkt.
Nou, dat het lief is om dingen te zegegn als dat men het erg vindt voor me, maar ik ben een beetje emo vandaag, en dan blijf ik liever even rationeel.quote:
Je weet natuurlijk niet of hij het moeilijk gehad heeft.quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:51 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
dat lastiger bestaan is natuurlijk maar 1 aspect van het leven. een hetero kan het zelfs moeilijker hebben. Doffy lijkt me niet iemand die het erg moeilijk heeft...
Oh, op die manier.. Ik heb dat ook wel een beetje ja..quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou, dat het lief is om dingen te zegegn als dat men het erg vindt voor me, maar ik ben een beetje mo vandaag, en dan blijf ik liever even rationeel.
Dat zegt zelfs mijn lesbische zusje over haar zoontje: het maakt niet uit, maar omdat een heteroseksueel leven waarschijnlijk gemakkelijker is, zou ze het voor hem fijner vinden als hij hetero zou blijken.quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:45 schreef livEliveD het volgende:
Ja hoi
Ik zou liever een heteroseksueel kind hebben maar das puur omdat homo's nog niet volledig geaccepteerd worden en het me dus een net iets lastiger bestaan lijkt.
In haar geval valt er ook bijna niet te twijfelen aan de oprechtheid.quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:53 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat zegt zelfs mijn lesbische zusje over haar zoontje: het maakt niet uit, maar omdat een heteroseksueel leven waarschijnlijk gemakkelijker is, zou ze het voor hem fijner vinden als hij hetero zou blijken.
Dat en ze is ook nog eens ervaringsdeskundigequote:Op woensdag 27 juli 2005 11:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
In haar geval valt er ook bijna niet te twijfelen aan de oprechtheid.
Daar doel ik dan ook op.quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:56 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat en ze is ook nog eens ervaringsdeskundige
Die grens wordt gesteld.quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:36 schreef Alicey het volgende:
[..]
Is dat een grens die van boven wordt vastgesteld, of zou je jezelf te oud vinden boven de 41?
da's waar, maar dan nog...je moet het over een gemiddeld leven zien lijkt me, niet om een periodequote:Op woensdag 27 juli 2005 11:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je weet natuurlijk niet of hij het moeilijk gehad heeft.
En een kind uit een ander land?quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:58 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Die grens wordt gesteld.
Je kunt dan nog wel een kind adopteren, maar er is een regel die ongeveer luidt dat het leeftijdsverschil tussen de oudste ouder en het kind niet meer dan 40 jaar mag zijn. Een baby kun je dan sowieso al vergeten.
je hoort liever iets als:quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou, dat het lief is om dingen te zegegn als dat men het erg vindt voor me, maar ik ben een beetje emo vandaag, en dan blijf ik liever even rationeel.
Adoptie is in Nederland altijd een kind uit een ander land.quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:00 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
je hoort liever iets als:
niet zeuren miss_sly !er zjin ergere dingen
Op die manier.. Dan wordt het een stuk lastiger inderdaad.quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:58 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Die grens wordt gesteld.
Je kunt dan nog wel een kind adopteren, maar er is een regel die ongeveer luidt dat het leeftijdsverschil tussen de oudste ouder en het kind niet meer dan 40 jaar mag zijn. Een baby kun je dan sowieso al vergeten.
Dat lijkt mij ergens ook wel. Mindere periodes verrijken je trouwens ook wel ergens.quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:58 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
da's waar, maar dan nog...je moet het over een gemiddeld leven zien lijkt me, niet om een periode
Onder het mom van: "Stuur hem naar Afrika want dan leert ie wat echt honger is?" Nou ik kies toch liever de makkelijke weg voor me kindquote:Op woensdag 27 juli 2005 11:46 schreef Alicey het volgende:
Dat is op zich begrijpelijk. Aan de andere kant zal je kind als homo misschien wel juist daardoor leren relativeren.. De vraag is natuurlijk of dat zo geweldig is..
niet alleen mindere periodes, ook leuke periodes verrijken je. eigenlijk verrijkt iedere ervaring je. de vraag is of het een positieve of negatieve verrijking is. in het geval van dementie is er pas sprake van verarming denk ikquote:Op woensdag 27 juli 2005 12:03 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ergens ook wel. Mindere periodes verrijken je trouwens ook wel ergens.
Het is een kwestie van kansen. Tuuwk kan het op individueel niveau alle kant op. Als roker KUN je ook 110 wordenquote:Op woensdag 27 juli 2005 11:51 schreef het_fokschaap het volgende:
dat lastiger bestaan is natuurlijk maar 1 aspect van het leven. een hetero kan het zelfs moeilijker hebben. Doffy lijkt me niet iemand die het erg moeilijk heeft...
ID?quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:57 schreef Alicey het volgende:
Nooit gehad. Het zal ook wel onderdeel van ID zijn.
Is dit nieuw, of is dit spreekwoordelijk?quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Adoptie is in Nederland altijd een kind uit een ander land.
volgens mij is adoptie al jaren alleen uit het buitenland.quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:06 schreef Monus het volgende:
[..]
Is dit nieuw, of is dit spreekwoordelijk?
Ik weet dat adoptie erg moeilijk is in nederland maar niet dat het tegenwoordig alleen maar buitenlandse kinderen zijn.
God zal er wel een bedoeling mee hebbenquote:Op woensdag 27 juli 2005 12:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
De wereld is ook niet eerlijk verdeeld. Twee dames die kinderen willen maar ze niet kunnen krijgen, en ikke wil ze niet en kan ze wel krijgen. Misschien kan ik jullie draagmoeder worden.
Waarschijnlijk zal je kind die gemakkelijke weg toch niet nemen, maar als ouder wil je je kind natuuriljk behoeden voor alles wat fout of verdrietig is.quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:04 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Onder het mom van: "Stuur hem naar Afrika want dan leert ie wat echt honger is?" Nou ik kies toch liever de makkelijke weg voor me kind
Ik ken een paar nederlandse meiden van mijn leeftijd die geadopteerd zijn, dat is dus jaren en jaren geleden.quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
volgens mij is adoptie al jaren alleen uit het buitenland.
je kunt wel kiezen om pleegouder te worden, maar dat is juridisch gezien een heel ander verhaal; het wordt dan nooit echt jouw kind.
quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:09 schreef livEliveD het volgende:
[..]
God zal er wel een bedoeling mee hebben![]()
![]()
Dat denk ik ook ja.. Ik denk echter dat je met alleen leuke periodes weinig echte ervaring opdoet.quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:04 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
niet alleen mindere periodes, ook leuke periodes verrijken je. eigenlijk verrijkt iedere ervaring je. de vraag is of het een positieve of negatieve verrijking is. in het geval van dementie is er pas sprake van verarming denk ik
Een geheel andere vraag.quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
De wereld is ook niet eerlijk verdeeld. Twee dames die kinderen willen maar ze niet kunnen krijgen, en ikke wil ze niet en kan ze wel krijgen. Misschien kan ik jullie draagmoeder worden.
Ik zou de ellendige dingen die ik heb meegemaakt niet terug willen draaien. Ze hebben me namelijk sterker en volwassener gemaakt. Terugkijkend kan ik zelfs zeggen dat ze een 'blessing in disguise' waren, om het even christelijk te houden.quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:11 schreef Alicey het volgende:
Dat denk ik ook ja.. Ik denk echter dat je met alleen leuke periodes weinig echte ervaring opdoet.
Zoiets zie ik het toch ook wel. Hoewel ik ook wel slechtere dagen heb en dan is alles kut.quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik zou de ellendige dingen die ik heb meegemaakt niet terug willen draaien. Ze hebben me namelijk sterker en volwassener gemaakt. Terugkijkend kan ik zelfs zeggen dat ze een 'blessing in disguise' waren, om het even christelijk te houden.
Afspraak is afspraak, lijkt mij. Misschien erg makkelijk gezegd, maar ik ben wel iemand die nogal ver gaat om afspraken na te komen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:12 schreef Alicey het volgende:
Stel dat je daadwerkelijk een draagmoederschap op je zou nemen voor iemand, wat dan als je opeens zelf moedergevoelens krijgt?
Dat laatste alleen al. Ik vraag me zelf af of in het geval dat ik bevrucht zou kunnen raken en geen duidelijke kinderwens had, of ik dan alsnog het risico zou nemen. Zwangerschapshormonen kunnen je gevoel daarover ook nog erg veranderen lijkt me..quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Afspraak is afspraak, lijkt mij. Misschien erg makkelijk gezegd, maar ik ben wel iemand die nogal ver gaat om afspraken na te komen.
Maar goed, ik zou dat helemaal niet willen. Ik wil dat niet met mijn lijf. Een zwangerschap is nou niet bepaald my idea of fun.
Ik zal de ellendige dingen die ik heb meegemaakt ook niet terug willen draaien. Ze hebben veel voordelen gebracht, veel ervaring opgedaan, jong gehouden en volwassener gemaakt. Maar het heeft mij ook op een bepaalde manier gebroken.quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik zou de ellendige dingen die ik heb meegemaakt niet terug willen draaien. Ze hebben me namelijk sterker en volwassener gemaakt. Terugkijkend kan ik zelfs zeggen dat ze een 'blessing in disguise' waren, om het even christelijk te houden.
Geestelijke littekens er aan overhouden misschien wel ja. Hoewel de vraag is of dat echt een ramp is, want zo heeft iedereen wel wat..quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:20 schreef Monus het volgende:
[..]
Ik zal de ellendige dingen die ik heb meegemaakt ook niet terug willen draaien. Ze hebben veel voordelen gebracht, veel ervaring opgedaan, jong gehouden en volwassener gemaakt. Maar het heeft mij ook op een bepaalde manier gebroken.
Ik heb wel een paar dingen die ik terug zou willen draaien eigenlijkquote:Op woensdag 27 juli 2005 12:23 schreef Alicey het volgende:
Geestelijke littekens er aan overhouden misschien wel ja. Hoewel de vraag is of dat echt een ramp is, want zo heeft iedereen wel wat..
als ik bepaalde dingen heel sec bekijk, zou ik ze wel terug willen draaien. Als ik echter kijk naar wie ik nu ben, ben ik best tevreden en ben ik ook door die dingen geworden die ik ben. Dus hoeft terugdraaien niet. Bovendien zou ik dan ongetwijfeld andere fouten gemaakt hebbenquote:Op woensdag 27 juli 2005 12:27 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar dingen die ik terug zou willen draaien eigenlijk
Mja tis ook geen ramp ofzo. Ben niet echt iemand die lang stil staat bij bepaalde dingen. Maar als ik een simpele keuze had...quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:28 schreef miss_sly het volgende:
als ik bepaalde dingen heel sec bekijk, zou ik ze wel terug willen draaien. Als ik echter kijk naar wie ik nu ben, ben ik best tevreden en ben ik ook door die dingen geworden die ik ben. Dus hoeft terugdraaien niet. Bovendien zou ik dan ongetwijfeld andere fouten gemaakt hebben
Het kost mij veel moeite om mensen te vertrouwen en in mijn leven toe telaten. Dat is een litteken waar ik tegenwoordig nog steeds veel moeite mee heb. En zo zijn er wel meer.quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
Geestelijke littekens er aan overhouden misschien wel ja. Hoewel de vraag is of dat echt een ramp is, want zo heeft iedereen wel wat..
al zul je nooit weten hoe het was zonder die " blessings".quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Precies. Elke dag die ok is kun je zeggen: Het is zo gelopen en ik voel me er nu goed onder. Zegt niet zoveel.quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:31 schreef het_fokschaap het volgende:
al zul je nooit weten hoe het was zonder die " blessings".
Een "beetje anders", dat weet ik in iedergeval wel.quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:31 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
al zul je nooit weten hoe het was zonder die " blessings".
Hmmm, ik vraag me af of het verleden mij echt permanente schade heeft toegebracht. Misschien zijn mijn 'mindere' eigenschappen me wel aangeboren.quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:30 schreef Monus het volgende:
[..]
Het kost mij veel moeite om mensen te vertrouwen en in mijn leven toe telaten. Dat is een litteken waar ik tegenwoordig nog steeds veel moeite mee heb. En zo zijn er wel meer.
Ok!quote:
Voor mij geldt dit eigenlijk vooral voor dingen die ik niet gedaan heb..quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:27 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar dingen die ik terug zou willen draaien eigenlijk
Ik heb dat eigenlijk niet zo erg (meer?). Wel zoek ik soms overal iets achter en ben ik erg wantrouwend, terwijl ik weet dat ik dat op die momenten niet zou moeten zijn.. Doorgaans heb ik ook dat echter niet wanneer ik me "fit" voel..quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:30 schreef Monus het volgende:
[..]
Het kost mij veel moeite om mensen te vertrouwen en in mijn leven toe telaten. Dat is een litteken waar ik tegenwoordig nog steeds veel moeite mee heb. En zo zijn er wel meer.
Voor een groot deel is het echter nurture hoe die mindere eigenschappen tot uiting komen, en wat voor gevolgen zij kunnen hebben..quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:41 schreef Reya het volgende:
[..]
Hmmm, ik vraag me af of het verleden mij echt permanente schade heeft toegebracht. Misschien zijn mijn 'mindere' eigenschappen me wel aangeboren.
Ja vanwege een date met trinityquote:
Van woede of van angst?quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik zit verdorie nog steeds te trillen.
Ze roepen hun honden wel terug, maar die luisteren niet.quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:01 schreef Alicey het volgende:
Lekker verhaal weer Lupa.
De eigenaren een brief schrijven, wat wil je daarmee oplossen? Zo te horen zijn het asociale lui, gezien het feit dat ze niet eens hun honden terug roepen of uberhaupt antwoord geven.
Ik ben bang dat zoiets weinig prioriteit krijgt...quote:Ik hoop dat je met die aangifte iets bereikt..
Dat gaat zeker gezellig wordenquote:Op woensdag 27 juli 2005 12:58 schreef Alicey het volgende:
Ze is 15, da's dus niet te jong voor je. Gaat helemaal goedkomen.
quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Asociaal is een gedragskenmerk dat niet te maken heeft met het huis of de tuin waar iemand in woont. Het feit dat ze niet op je antwoorden maakt ze asociaal. Je kunt het proberen met een brief, maar eerder met de gedachte niet geschoten is altijd mis imo..quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ze roepen hun honden wel terug, maar die luisteren niet.![]()
Ik wil ze een brief schrijven om ze te laten weten hoe ik erover denk en om ze het adres te geven van een goede hondengedragstherapeut. Ze lijken verder geen asocialen... Keurig huisje, keurig tuintje, zien er zelf ook net uit. Maar goed, ze gedragen zich dus wel enorm asociaal.
Ik ben er ook bang van.quote:Ik ben bang dat zoiets weinig prioriteit krijgt...
Kan me voorstellen. Kutzooiquote:Op woensdag 27 juli 2005 13:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Gewoon van de schrik. Die Rhodesian weegt algauw 40, 50 kilo. Doerak weegt 15 kilo. Mijn andere hond is een held op sokken en wil alleen maar zo snel mogelijk weg. Doerak bijt wel van zich af, maar kan in haar uppie niet tegen drie van die krengen op. Mijn vader adviseerde om mijn honden los te laten, maar dan heb ik straks een dooie hond.quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:02 schreef Alicey het volgende:
Van woede of van angst?
*snif* Belde net mijn vader (die zit bij de politie) om te vragen wat het beste was en ik moest er gewoon van huilen, zo geschrokken was ik. Mijn lieve hondjes...quote:
Kan het me goed voorstellen.. Bij zoiets zou ik dat denk ik ook wel een tijdje hebben.quote:
Je honden zouden wel weg kunnen komen. Aan de andere kant is de kans wel groter dat je dan inderdaad een echt hondengevecht krijgt, en het maakt niet zoveel uit welke hond er sterft, ze worden als het zover komt toch allemaal afgemaakt.quote:Die Rhodesian weegt algauw 40, 50 kilo. Doerak weegt 15 kilo. Mijn andere hond is een held op sokken en wil alleen maar zo snel mogelijk weg. Doerak bijt wel van zich af, maar kan in haar uppie niet tegen drie van die krengen op. Mijn vader adviseerde om mijn honden los te laten, maar dan heb ik straks een dooie hond.
*knuffel*quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Kan het me goed voorstellen..quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
*snif* Belde net mijn vader (die zit bij de politie) om te vragen wat het beste was en ik moest er gewoon van huilen, zo geschrokken was ik. Mijn lieve hondjes...
Doerak vecht terug, en niet zo'n beetje ook. Maar ze is geen match voor die drie...quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:08 schreef Alicey het volgende:
Je honden zouden wel weg kunnen komen. Aan de andere kant is de kans wel groter dat je dan inderdaad een echt hondengevecht krijgt, en het maakt niet zoveel uit welke hond er sterft, ze worden als het zover komt toch allemaal afgemaakt.
drie honden tegen een is sowieso geen eerlijke strijd.. Maar als zo'n gevecht de verkeerde kant op gaat zijn er uiteindelijk alleen maar verliezers, ook als Doerak ze alle drie te grazen zou kunnen nemen..quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Doerak vecht terug, en niet zo'n beetje ook. Maar ze is geen match voor die drie...
Elke keer als ik die lui zie lopen, dan ga ik een andere kant op. Dat op zich is al belachelijk, want honden mogen gewoon niet onaangelijnd rondlopen, en zulke honden zéker niet. Maar nu kwam ik dus om een bosje heenlopen en toen stonden ze daar...quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:09 schreef Alicey het volgende:
Hopelijk kom je tot een oplossing.
het beste is hondenvoer met rattengifquote:Op woensdag 27 juli 2005 13:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
*snif* Belde net mijn vader (die zit bij de politie) om te vragen wat het beste was en ik moest er gewoon van huilen, zo geschrokken was ik. Mijn lieve hondjes...
Hebben je honden zichtbare verwondingen er aan over gehouden en/of heb je zelf verwondingen en/of schade opgelopen? In dat geval zou je in ieder geval de schade kunnen verhalen op de eigenaren. Dit kost je meer dan het oplevert, maar je pakt ze daarmee in hun portemonnee, en veel mensen gaan dan opeens wel nadenken als dat gebeurt.quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Elke keer als ik die lui zie lopen, dan ga ik een andere kant op. Dat op zich is al belachelijk, want honden mogen gewoon niet onaangelijnd rondlopen, en zulke honden zéker niet. Maar nu kwam ik dus om een bosje heenlopen en toen stonden ze daar...
Ik ga in elk geval alles doen wat in mijn macht ligt, want na twee keer heb ik mijn buik er al wel van vol.
Oordeel niet over iets waar je maar 10% ofzo vanaf weetquote:Op woensdag 27 juli 2005 13:07 schreef Alicey het volgende:
Zijn er nog meer pubers waar je wat mee gaat doen?
Die honden kunnen er niets aan doen. Met een goede gedragstraining is dat over. Dus ik houd het bij de arsenicumpizza.quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:12 schreef het_fokschaap het volgende:
het beste is hondenvoer met rattengif
en bezorgpizza met arsenicum
Ze nemen niet eens de moeite om te communiceren.quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Doerak heeft zich in het verleden overigens ook wel agressief gedragen naar andere honden. Ik heb er toen gedragstherapeuten bij gehad en nu is het veel beter. Desondanks laat ik haar vrijwel nooit los. Alleen op plekken waar in de verste verte geen andere honden te bekennen zijn. Ik vind het verschrikkelijk als mijn hond zoiets doet... Die lui nemen niet eens de moeite om hun excuses aan te bieden...
Ik oordeel niet, ik vraag.quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:15 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Oordeel niet over iets waar je maar 10% ofzo vanaf weet
Ik heb geen verwondingen gezien. Hondjes zaten wel wat te likken aan hun rug enzo, maar ze liggen niet open.quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:14 schreef Alicey het volgende:
Hebben je honden zichtbare verwondingen er aan over gehouden en/of heb je zelf verwondingen en/of schade opgelopen? In dat geval zou je in ieder geval de schade kunnen verhalen op de eigenaren. Dit kost je meer dan het oplevert, maar je pakt ze daarmee in hun portemonnee, en veel mensen gaan dan opeens wel nadenken als dat gebeurt.
Gelukkig dat ze weinig hebben in ieder geval.quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb geen verwondingen gezien. Hondjes zaten wel wat te likken aan hun rug enzo, maar ze liggen niet open.
telefoon aftappen en zodra ze iets bestellen begin jij met bakkenquote:Op woensdag 27 juli 2005 13:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Die honden kunnen er niets aan doen. Met een goede gedragstraining is dat over. Dus ik houd het bij de arsenicumpizza.
Ah, no comment in dat gevalquote:
quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:17 schreef Alicey het volgende:
Gelukkig dat ze weinig hebben in ieder geval.
Gelukkig wel ja. *phew* Maar anders hadden die lui mooi een dierenartsrekening in de bus kunnen verwachten.quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:17 schreef Alicey het volgende:
Gelukkig dat ze weinig hebben in ieder geval.
Als je de telefoon kunt aftappen, kun je net zo goed wat C4 plaatsen en de ontsteker aansluiten op de telefoondraad. Eerstvolgende keer dat ze dan gebeld worden is het boem.quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:18 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
telefoon aftappen en zodra ze iets bestellen begin jij met bakken
Misschien dat dan het besef was doorgedrongen (Waarschijnlijk nadat je eerst een deurwaarder er op af had gestuurd).quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja. *phew* Maar anders hadden die lui mooi een dierenartsrekening in de bus kunnen verwachten.
Succes!quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Goed, ik ga dus maar even bij oom agent op visite.
Best een goed idee!quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:21 schreef Alicey het volgende:
Als je de telefoon kunt aftappen, kun je net zo goed wat C4 plaatsen en de ontsteker aansluiten op de telefoondraad. Eerstvolgende keer dat ze dan gebeld worden is het boem.
niet zo seksistisch, het kan ook tante agent zijnquote:Op woensdag 27 juli 2005 13:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Sterkte...quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Quid pro quoquote:Op woensdag 27 juli 2005 13:20 schreef Alicey het volgende:
Nouhouw.. Maar mijn nieuwsgierigheid dan?
Lijkt mij toch een gevalletje doodslag eik..quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:22 schreef livEliveD het volgende:
Maar 4 jaar: Vier jaar eis voor dodelijk zinloos geweld![]()
Succesquote:Op woensdag 27 juli 2005 13:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Stel de buren een ultimatum.quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Best een goed idee!Alleen jammer dat het geen vrijstaand huis is.
Nee een ongeluk. Kan iedereen overkomen enzoquote:Op woensdag 27 juli 2005 13:24 schreef Alicey het volgende:
Lijkt mij toch een gevalletje doodslag eik..
Rellen op de manier van het uit het verband rukken van wat ik gezegd heb, heb ik vandaag geen zin in,quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:25 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Nee een ongeluk. Kan iedereen overkomen enzo![]()
Weinig, dat is het probleemquote:
Sorryquote:Op woensdag 27 juli 2005 13:27 schreef Alicey het volgende:
Rellen op de manier van het uit het verband rukken van wat ik gezegd heb, heb ik vandaag geen zin in,
Ik heb volgens mij niet echt veel spannends te melden.quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:28 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Weinig, dat is het probleem![]()
Alhoewel me msn aanstaat voor als je denkt iets leuks te weten.
Ah, ok. Dan vatte ik dat even verkeerd op.quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:29 schreef livEliveD het volgende:
[..]
SorryHeb niet eens tijd om te rellen
Was ook totaal niet tegen jou bedoeld maar puur in het algemeen
![]()
Ah de achterkamertjes zijn net opengebroken Nieuwe mod op Truth !!quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:32 schreef Alicey het volgende:
Ik heb volgens mij niet echt veel spannends te melden.
Was eik al bekend nat.quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:34 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ah de achterkamertjes zijn net opengebroken Nieuwe mod op Truth !!
Je hebt vast en zeker wel wat spannends te melden.quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij niet echt veel spannends te melden.
Maar liv weet altijd alles al.quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:34 schreef Monus het volgende:
[..]
Je hebt vast en zeker wel wat spannends te melden.![]()
Je hebt verf, maar geen kwasten oid?quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:38 schreef Reya het volgende:
En uiteraard ben ik weer essentiele dingen die ik juist nu nodig heb kwijt![]()
Yup.quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:32 schreef Alicey het volgende:
Ah, ok. Dan vatte ik dat even verkeerd op.
Fascinerend hoe mensen sommige dingen op kunnen vatten idd.quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:39 schreef Alicey het volgende:
Voorspel hier wat er rond 13:00 gaat gebeuren!!
Je ligt wel zo te zien liv.
Gezien hoe ze met algemene info omgaan alsof het atoomgeheimen zijn wordt het wel een sport jaquote:
Dat is de illusie althans.quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:42 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Gezien hoe ze met algemene info omgaan alsof het atoomgeheimen zijn wordt het wel een sport ja![]()
Ze praat er wel vaak een beetje omheen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:42 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Gezien hoe ze met algemene info omgaan alsof het atoomgeheimen zijn wordt het wel een sport ja![]()
Als die mensen bij jou verhaal komen halen, kun je weer aangifte doen van intimidatie.quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Re...
Aangifte kon niet: er is geen strafbaar feit gepleegd. Tante agent heeft wel alle details opgeschreven en het verhaal gaat naar de milieupolitie en de wijkagent. Van haar kreeg ik wel de indruk dat er in elk geval iemand bij hen langs gaat. En dan maar hopen dat die mensen straks niet bij mij verhaal komen halen...
Classified he allemaal.quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:54 schreef Monus het volgende:
[..]
Ze praat er wel vaak een beetje omheen.![]()
Nou, loslopen mag officieel niet en daar kunnen ze evt. op beboet worden. Maar er wordt nauwelijks gecontroleerd, zeker niet in het wandelgebied achter mijn huis (bomen, gras, bosjes, wandelpad)...quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:56 schreef Alicey het volgende:
Hoe is het verplicht aanlijnen van honden geregeld waar je woont? Ik vind het vreemd dat het niet mag, maar dat er geen strafbaar feit is gepleegd..
Hetzelfde als het Rotterdamse OV dus.quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou, loslopen mag officieel niet en daar kunnen ze evt. op beboet worden. Maar er wordt nauwelijks gecontroleerd, zeker niet in het wandelgebied achter mijn huis (bomen, gras, bosjes, wandelpad)...
Zo moeilijk zou het inderdaad niet moeten zijn. Er zijn gevallen waarbij je je door nalatigheid schuldig maakt aan een strafbaar feit. Kan hier net zo makkelijk imo, ik zie althans weinig bezwaren..quote:Maar het aanvallen op zich is dus niet strafbaar, omdat honden geen rechtspersonen zijn en dus geen strafbare feiten kunnen plegen. Maar goed, een hondeneigenaar is toch gewoon volledig verantwoordelijk voor het gedrag van zijn honden, waarom is dit dan niet strafbaar? Ze zouden iets moeten regelen dat loslopende honden voor de wet net zoiets zijn als verboden wapens ofzo.
Morgen weer een dag? Of heb je morgen ook veel te doen?quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
En ik zóu dus vandaag hard met mijn schoolwerk bezig. Dat wordt niks meer; over twee uurtjes moet ik alweer naar mijn werk.
Dan moet je je er tegen afzetten.quote:
Mooi zoquote:En met het plezier zal het hopelijk wel lukken
Is een boekenwinkel niet praktischer?quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:06 schreef Reya het volgende:
En ik ga nu even boekjes afhalen bij de wandelwinkel
Zoiets ja. Ik heb echt nog nooit een agent rond zien lopen hier in de wijk, laat staan eentje die controleerde op loslopende honden.quote:
Ik vind het sowieso raar dat mensen honden hebben die niet luisteren. Nog raarder is dat ze die dan los laten lopen, maar het houden er van vind ik al twijfelachtig.quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Zoiets ja. Ik heb echt nog nooit een agent rond zien lopen hier in de wijk, laat staan eentje die controleerde op loslopende honden.
Overigens mogen honden van mij best loslopen... Als ze luisteren.
Mijn honden luisteren ook niet heel goed. Maar daarom laat ik ze dus ook niet loslopen, hooguit als ik ergens helemaal alleen ben.quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:14 schreef Alicey het volgende:
Ik vind het sowieso raar dat mensen honden hebben die niet luisteren. Nog raarder is dat ze die dan los laten lopen, maar het houden er van vind ik al twijfelachtig.
Als jouw honden een andere hond aanvallen, gebeurt er niets als je ze roept oid?quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Mijn honden luisteren ook niet heel goed. Maar daarom laat ik ze dus ook niet loslopen, hooguit als ik ergens helemaal alleen ben.
Op het moment dat een hond zoiets doet (aanvallen, of bijvoorbeeld achter een konijn aan gaan), luistert 'ie helemaal nergens meer naar, want dan hoort 'ie gewoon niks meer, omdat 'ie flipt. Heeft dan totaal geen zin om te gaan lopen schreeuwen en commanderen. Je moet voor die tijd ingrijpen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:27 schreef Alicey het volgende:
Als jouw honden een andere hond aanvallen, gebeurt er niets als je ze roept oid?
Me ouders hebben ook een hond die de schrik van de buurt is. Maar doorbijten doet ie niet echt en me moeder neemt hem mee als ze merkt dat andere honden het zat zijn. Ik zit wel vaak onder de schrammen maar dat is mijn eigen keuzequote:Op woensdag 27 juli 2005 14:14 schreef Alicey het volgende:
Ik vind het sowieso raar dat mensen honden hebben die niet luisteren. Nog raarder is dat ze die dan los laten lopen, maar het houden er van vind ik al twijfelachtig.
In hoeverre zit dat echt in de hond?quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Op het moment dat een hond zoiets doet (aanvallen, of bijvoorbeeld achter een konijn aan gaan), luistert 'ie helemaal nergens meer naar, want dan hoort 'ie gewoon niks meer, omdat 'ie flipt. Heeft dan totaal geen zin om te gaan lopen schreeuwen en commanderen. Je moet voor die tijd ingrijpen.
Een megalomane hond.quote:Ik laat Doerak gewoon nooit loslopen. Ze is lang zo'n vechtjas niet meer als in het begin, maar ik loop liever geen risico's. Het is vooral voor haarzelf gevaarlijk omdat ze bij voorkeur honden neemt die minimaal tweemaal groter zijn dan zij.Wel stoer.
Als ze zelf ooit zijn aangevallen zijn ze wel feller inderdaad, dat is vaak wel te merken.. Het is denk ik beter om het op die manier te doen, inderdaad een stel dat...quote:Maar Doerak is dus altijd aangelijnd, behalve op enkele plekken waar ik echt alleen kan zijn en waar ik eventuele andere honden van verre kan zien aankomen zodat ik haar kan aanlijnen. De kans dat Doerak een andere hond echt aanvalt is heel klein, maar ik wil het gewoon niet. En ik denk dat ik het er nooit helemaal uit krijg (het is angstagressie, ze is wellicht ooit zelf heel erg aangevallen), dus dan maar vast.
Die hond grijpt jou ook, of maak je dat dier gek?quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:34 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Me ouders hebben ook een hond die de schrik van de buurt is. Maar doorbijten doet ie niet echt en me moeder neemt hem mee als ze merkt dat andere honden het zat zijn. Ik zit wel vaak onder de schrammen maar dat is mijn eigen keuze![]()
Konijnen najagen e.d.: een hond is een roofdier. Dat zit er dus in. Je kunt een hond wel zo opvoeden dat 'ie dat niet doet, maar ik ben niet het type hondeneigenaar dat gaat trainen met die beesten. Ze kennen een aantal basiscommando's, luisteren daar goed naar en buiten lopen ze gewoon aan de lijn. Binnen kunnen ze wel ravotten en gek doen. Vechten is iets wat in principe niet echt erin zit. Dieren doen over het algemeen veel om een conflict te voorkomen, da's in het belang van beide partijen. De honden waar het om gaat vallen echter aan zonder enige waarschuwing en zonder dat ze geprovoceerd worden. Dat is niet normaal. Doerak deed dat ooit ook, onder het mom van 'de aanval is de beste verdediging'. Gewoon angst dus. Wat de precieze oorzaak van het gedrag van deze honden is, durf ik niet te zeggen. Wel weet ik dat hun bazin het met haar geschreeuw en gegil alleen maar erger maakt. Negeren is de beste manier om zulk gedrag minder te maken. En erop trainen natuurlijk.quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:41 schreef Alicey het volgende:
In hoeverre zit dat echt in de hond?
Ik vind het zodanig vervelend en lullig áls het gebeurt, dat ik haar liever gewoon aangelijnd houd.quote:Als ze zelf ooit zijn aangevallen zijn ze wel feller inderdaad, dat is vaak wel te merken.. Het is denk ik beter om het op die manier te doen, inderdaad een stel dat...
Dit betwijfel ik niet, maar dat een hond helemaal nergens meer op reageert, en dat alles er langs gaat?quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Konijnen najagen e.d.: een hond is een roofdier. Dat zit er dus in. Je kunt een hond wel zo opvoeden dat 'ie dat niet doet, maar ik ben niet het type hondeneigenaar dat gaat trainen met die beesten.
Misschien slaat ze zelf die honden wel.quote:Ze kennen een aantal basiscommando's, luisteren daar goed naar en buiten lopen ze gewoon aan de lijn. Binnen kunnen ze wel ravotten en gek doen. Vechten is iets wat in principe niet echt erin zit. Dieren doen over het algemeen veel om een conflict te voorkomen, da's in het belang van beide partijen. De honden waar het om gaat vallen echter aan zonder enige waarschuwing en zonder dat ze geprovoceerd worden. Dat is niet normaal. Doerak deed dat ooit ook, onder het mom van 'de aanval is de beste verdediging'. Gewoon angst dus. Wat de precieze oorzaak van het gedrag van deze honden is, durf ik niet te zeggen. Wel weet ik dat hun bazin het met haar geschreeuw en gegil alleen maar erger maakt. Negeren is de beste manier om zulk gedrag minder te maken. En erop trainen natuurlijk.
Een goed punt.quote:Ik vind het zodanig vervelend en lullig áls het gebeurt, dat ik haar liever gewoon aangelijnd houd.
Die hond grijpt iedereen en stopt dan. Niet als je aan het stoeien bent met dat beest. Verder heb ie ADHD symptomen en voelt schijnbaar niksquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:41 schreef Alicey het volgende:
Die hond grijpt jou ook, of maak je dat dier gek?
Ze hebben niet de neiging om jou in te snoeren, zoals veel honden hebben?quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Mijn honden hebben trouwens zo'n 'uitreklijn' van vijf meter, zodat ze wel veel bewegingsvrijheid hebben. Ze kunnen dan lekker rennen.
Dat is lastiger.quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:51 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Die hond grijpt iedereen en stopt dan. Niet als je aan het stoeien bent met dat beest. Verder heb ie ADHD symptomen en voelt schijnbaar niks![]()
Yep. Ze horen dan gewoon echt niets meer. Het instinct neemt het volledig over, er is dan vast sprake van een soort bewustzijnsvernauwing.quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:51 schreef Alicey het volgende:
Dit betwijfel ik niet, maar dat een hond helemaal nergens meer op reageert, en dat alles er langs gaat?
Dat zou niet tot agressie richting andere honden leiden.quote:Misschien slaat ze zelf die honden wel.![]()
Neuh, je moet gewoon een beetje opletten.quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:51 schreef Alicey het volgende:
Ze hebben niet de neiging om jou in te snoeren, zoals veel honden hebben?
Hoe werkt dat dan in roedels?quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Yep. Ze horen dan gewoon echt niets meer. Het instinct neemt het volledig over, er is dan vast sprake van een soort bewustzijnsvernauwing.
Dat is ook weer zo inderdaad..quote:Dat zou niet tot agressie richting andere honden leiden.
In roedels is er niemand die 'Kom hierrrr!' staat te roepen als je een prooi achterna zit.quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:56 schreef Alicey het volgende:
Hoe werkt dat dan in roedels?
Ik ook niet echtquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:01 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb zo ontzettend geen zin meer om te werken vanmiddag
Zullen we iets gezelligs gaan doen?quote:
Idem. En ik moet nog wel twee keer werken. Eerst voor Asito, mijn vakantiewerk, daarna mijn gewone werk (winkel schoonmaken).quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:01 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb zo ontzettend geen zin meer om te werken vanmiddag
maar ik heb er al een behoorlijk aantal uren opzitten en ik moet er nog anderhalfquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Idem. En ik moet nog wel twee keer werken. Eerst voor Asito, mijn vakantiewerk, daarna mijn gewone werk (winkel schoonmaken).
Toch een beetje verliefd?quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Mijn nieuweruikt zo lekker.
Ik kan het niet laten om steeds even aan het kussen te snuffelen waarop hij heeft gelegen.
En ik heb vanmorgen al van 07:00 tot 09:00 gewerkt en nu moet ik zometeen weer. En ik was ook al heel zielug omdat mijn kindjes zijn mishandeld.quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:03 schreef miss_sly het volgende:
maar ik heb er al een behoorlijk aantal uren opzitten en ik moet er nog anderhalf
Leuk tochquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik kan het niet laten om steeds even aan het kussen te snuffelen waarop hij heeft gelegen.
Vind je dat nu echt zo moeilijk om toe te geven?quote:
Nee. Als ik zeker wist dat het zo was, zou ik het onmiddellijk toegeven.quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:10 schreef livEliveD het volgende:
Vind je dat nu echt zo moeilijk om toe te geven?
the Axe effectquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
mensen stinken van zichzelfquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Kan je verzekeren dat 't geen Axe is.Hij ruikt gewoon lekker van zichzelf.
Met 2 honden die om je heen lopen wel ja.quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Neuh, je moet gewoon een beetje opletten.
Maar je was niet verliefdquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Maar wordt er ook in het geheel niet gecommuniceerd tijdens het jagen?quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
In roedels is er niemand die 'Kom hierrrr!' staat te roepen als je een prooi achterna zit.Gevochten wordt er onder wolven zelden of nooit. Wolven zijn veel voorzichtiger en veel minder agressief dan honden. Vergeet niet dat de mens de hond in de eerste plaats heeft gevormd om zijn huis en haard te verdedigen. Een hond kent veel minder angst dan een wolf.
Áls wolven vechten, denk ik dat is tot de dood erop volgt of tot eentje zwaargewond aftaait.
Ze jagen in groepen, dus ik denk van wel. In elk geval wordt er nooit gecommuniceerd: "Je mag dat konijn niet pakken want dat is zielug".quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:42 schreef Alicey het volgende:
Maar wordt er ook in het geheel niet gecommuniceerd tijdens het jagen?
Ik weet niet of ik verliefd ben. Alleen sommige mensen hebben een andere definitie van 'verliefd zijn' dan ik. Maar als jullie het graag horen: 'Ik ben verliefdquote:
Dat ik je betrap op een spelfoutquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Waar verheug je je precies over?
Maar zijn ze tijdens het jagen blind voor alle signalen, ook van de eigen roedel?quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ze jagen in groepen, dus ik denk van wel. In elk geval wordt er nooit gecommuniceerd: "Je mag dat konijn niet pakken want dat is zielug".
Dat hoef je ons niet te vertellen hoor.quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik verliefd ben. Alleen sommige mensen hebben een andere definitie van 'verliefd zijn' dan ik. Maar als jullie het graag horen: 'Ik ben verliefd!'.
Dat maakt het nog veel erger.quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Die was expres, net als 'zielug'.
Dat weet ik eigenlijk niet precies. Volgens mij gaat jagen echt puur op instinct en heeft iedereen zijn vaste rol.quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:46 schreef Alicey het volgende:
Maar zijn ze tijdens het jagen blind voor alle signalen, ook van de eigen roedel?
quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:51 schreef Alicey het volgende:
Dat maakt het nog veel erger.Of staat je koelkast tegenwoordig vol met breezer?
Tijdens het jagen wordt er dus gewoon niet gecommuniceerd?quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat weet ik eigenlijk niet precies. Volgens mij gaat jagen echt puur op instinct en heeft iedereen zijn vaste rol.
Dat weet ik dus niet. Dat zou ik eens moeten vragen aan een expert of moeten bekijken op Discovery.quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:52 schreef Alicey het volgende:
Tijdens het jagen wordt er dus gewoon niet gecommuniceerd?
Of je hebt een AD(H)D-hond.quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet. Dat zou ik eens moeten vragen aan een expert of moeten bekijken op Discovery.
jullie feromonen blijken dus goed te matchen...ik zou kinderen nemenquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nietus. Alleen als ze zweten en poepen.Maar een schone lichaamsgeur kan erg lekker zijn.
schaap, niet zo cynischquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:47 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
jullie feromonen blijken dus goed te matchen...ik zou kinderen nemen
sorryquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:48 schreef miss_sly het volgende:
[..]
schaap, niet zo cynisch![]()
Laat ze toch lekker genieten
Je gaat toch niet het tegendeel bewijzen?quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:48 schreef livEliveD het volgende:
Mooie post Alicey in Nieuwe truth mod topic![]()
![]()
Nee, maar als we dan een beetje lief voor ze zijn, is dat leukerquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:49 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
sorry
maar genieten doen ze toch wel denk ik hoor, daar verander ik gelukkig niks aan
Nee maar ik ben wel weer een tikkie meer anti-crew beleid sinds vandaagquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:50 schreef Alicey het volgende:
Je gaat toch niet het tegendeel bewijzen?
Hoe dat zo?quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:51 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Nee maar ik ben wel weer een tikkie meer anti-crew beleid sinds vandaag
Gevoel.quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:52 schreef Alicey het volgende:
Hoe dat zo?
Hooguit wat bevestiging wat voor de schermen tussen de regels door wordt gepost. Maar niks nieuws ofzoquote:
Aha. Ik heb een vermoeden waar je op doelt..quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:58 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Hooguit wat bevestiging wat voor de schermen tussen de regels door wordt gepost. Maar niks nieuws ofzo
Die van hem beweegt nietquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:59 schreef qu63 het volgende:
livEliveD, doe eens wat aan Varr
hij gebruikt dezelfde icoon als jij:
[afbeelding]
o.a. hier: Drank.
Heel storend dus
maar in eerste instantie denk ik vaak dat jij het bent, totdat ie niet beweegdquote:
Jij moet het wel aardig kunnen raden jaquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:59 schreef Alicey het volgende:
Aha. Ik heb een vermoeden waar je op doelt..
Misschien moet je meer op andere dingen letten. Of ze geven me een kleurtje om jou te helpenquote:Op woensdag 27 juli 2005 17:08 schreef qu63 het volgende:
maar in eerste instantie denk ik vaak dat jij het bent, totdat ie niet beweegd
Ik kijk meestal ook naar de username.quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:08 schreef qu63 het volgende:
[..]
maar in eerste instantie denk ik vaak dat jij het bent, totdat ie niet beweegd
Rozequote:Op woensdag 27 juli 2005 17:10 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Misschien moet je meer op andere dingen letten. Of ze geven me een kleurtje om jou te helpen![]()
avatar is het duidelijkstquote:Op woensdag 27 juli 2005 17:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik kijk meestal ook naar de username.
Drink ze...quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:16 schreef Haushofer het volgende:
* Haushofer gaat ff bij zijn grote broer op bezoek, en teveel bier drinken
Wat is dat voor een spray?quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:58 schreef het_fokschaap het volgende:
ik heb hansaplast pleister spray gekocht
Ik heb wel een stuk of 12 kleine wondjes en 2 grotere, maar die hebben gelukkig niet allemaal een pleister nodig.quote:maar ik heb geen wondje
magnetronmaaltijden vind ik meestal minder.. Ik ben nu bezig met Thaise groenten en lente-ui/knoflook sausquote:Op woensdag 27 juli 2005 19:03 schreef het_fokschaap het volgende:
ik eet nu magnetron moussaka van de AH
blijft toch lekker, tijd ook niet gegeten...bij m'n ouders kreeg ik steeds aardappels, groente en vlees
Wat doet het precies?quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:01 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
pleister spray
een spray ter vervanging van pleisters voor kleine wondjes
toe maar.quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
magnetronmaaltijden vind ik meestal minder.. Ik ben nu bezig met Thaise groenten en lente-ui/knoflook saus
Sommige magnetronmaaltijden zijn idd om te huilen, terwijl anderen best lekker kunnen zijn. Maar ik prefereer nog steeds 'normaal' kokenquote:Op woensdag 27 juli 2005 19:06 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
toe maar.
ik begin magnetronmaaltijden steeds meer te waarderen. een paar jaar geleden een keer een boeuf bourgignon (schrijf je dat zo ?) van struik geprobeerd, maar dat smaakte naar opgewarmde kots. toen heb ik die maaltijden een tijd lang genegeerd, maar het wordt nu steeds beter
en het is ook lekker makkelijk, dat weegt ook mee in m'n oordeel
je sprayt het op een afstand van 5-10 cm op een wondje en dan vormt het een beschermend laagjequote:
hee, jij bent de nieuwe generatie...jij moet die nieuwe techniek omarmenquote:Op woensdag 27 juli 2005 19:08 schreef Reya het volgende:
[..]
Sommige magnetronmaaltijden zijn idd om te huilen, terwijl anderen best lekker kunnen zijn. Maar ik prefereer nog steeds 'normaal' koken
Zolang het lekker en voedzaam is wil ik dat best doenquote:Op woensdag 27 juli 2005 19:10 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
hee, jij bent de nieuwe generatie...jij moet die nieuwe techniek omarmen
kutquote:Op woensdag 27 juli 2005 19:22 schreef livEliveD het volgende:
Ja hoi, ik voel me voor de verandering eens kutDas redelijk uniek eigenlijk en daarom toch wel grappig
![]()
Reden: Tig kleine kutdingen. Zoals: Tig kleine kutdingen.
Lucht wel op dit![]()
mja, lekker is natuurlijk subjectief.quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:20 schreef Reya het volgende:
[..]
Zolang het lekker en voedzaam is wil ik dat best doen
True, soms loopt het niet zoals je wilt. Doe je niks aan.quote:
Het is wel makkelijk, maar over het algemeen smaakt het erg flauw (In de zin van weinig smaak, met zout is men dan weer erg kwistig). Kortom, ik doe het zelf beter.quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:06 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
toe maar.
ik begin magnetronmaaltijden steeds meer te waarderen. een paar jaar geleden een keer een boeuf bourgignon (schrijf je dat zo ?) van struik geprobeerd, maar dat smaakte naar opgewarmde kots. toen heb ik die maaltijden een tijd lang genegeerd, maar het wordt nu steeds beter
en het is ook lekker makkelijk, dat weegt ook mee in m'n oordeel
Mjah het wondje gaat uit zichzelf ook wel dicht als het toch geen slagaderlijke bloeding is.quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:08 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
je sprayt het op een afstand van 5-10 cm op een wondje en dan vormt het een beschermend laagje
niet te gebruiken bij slagaderlijke bloedingen !
In de zin van druk of een hoop kleine irritatie-dingetjes die zich nu ophopen?quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:22 schreef livEliveD het volgende:
Ja hoi, ik voel me voor de verandering eens kutDas redelijk uniek eigenlijk en daarom toch wel grappig
![]()
Reden: Tig kleine kutdingen. Zoals: Tig kleine kutdingen.
Lucht wel op dit![]()
Wanneer precies? En kun je iets zeggen over een opvolger? Word je weer gewoon user of wat anders?quote:
Het loopt op meerdere vlakken totaal niet zoals ik wilquote:Op woensdag 27 juli 2005 19:33 schreef Alicey het volgende:
In de zin van druk of een hoop kleine irritatie-dingetjes die zich nu ophopen?
Ik bedoelde met er uit meer of je je keuze had gemaakt, want vanmiddag twijfelde je nog was mijn indruk.quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:35 schreef Reya het volgende:
[..]
Ja, qua rechten...maar het is imo onvermijdelijk dat het weer gaat kriebelen...
Da's kut.. Heb je wel mogelijkheden om het een en ander te veranderen, of komt het aan op geduld hebben?quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:35 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Het loopt op meerdere vlakken totaal niet zoals ik wil
Nee, opeens werd gevraagd of mijn rechten weg moesten, en ik had min of meer het gevoel dat het geduld nu wel op was, dus heb ik ook niet meer tegengestribbeld. Ik ben nooit populair in de crew geweest.quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:36 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik bedoelde met er uit meer of je je keuze had gemaakt, want vanmiddag twijfelde je nog was mijn indruk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |