Oordeel niet over iets waar je maar 10% ofzo vanaf weetquote:Op woensdag 27 juli 2005 13:07 schreef Alicey het volgende:
Zijn er nog meer pubers waar je wat mee gaat doen?
Die honden kunnen er niets aan doen. Met een goede gedragstraining is dat over. Dus ik houd het bij de arsenicumpizza.quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:12 schreef het_fokschaap het volgende:
het beste is hondenvoer met rattengif
en bezorgpizza met arsenicum
Ze nemen niet eens de moeite om te communiceren.quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Doerak heeft zich in het verleden overigens ook wel agressief gedragen naar andere honden. Ik heb er toen gedragstherapeuten bij gehad en nu is het veel beter. Desondanks laat ik haar vrijwel nooit los. Alleen op plekken waar in de verste verte geen andere honden te bekennen zijn. Ik vind het verschrikkelijk als mijn hond zoiets doet... Die lui nemen niet eens de moeite om hun excuses aan te bieden...
Ik oordeel niet, ik vraag.quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:15 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Oordeel niet over iets waar je maar 10% ofzo vanaf weet
Ik heb geen verwondingen gezien. Hondjes zaten wel wat te likken aan hun rug enzo, maar ze liggen niet open.quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:14 schreef Alicey het volgende:
Hebben je honden zichtbare verwondingen er aan over gehouden en/of heb je zelf verwondingen en/of schade opgelopen? In dat geval zou je in ieder geval de schade kunnen verhalen op de eigenaren. Dit kost je meer dan het oplevert, maar je pakt ze daarmee in hun portemonnee, en veel mensen gaan dan opeens wel nadenken als dat gebeurt.
Gelukkig dat ze weinig hebben in ieder geval.quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb geen verwondingen gezien. Hondjes zaten wel wat te likken aan hun rug enzo, maar ze liggen niet open.
telefoon aftappen en zodra ze iets bestellen begin jij met bakkenquote:Op woensdag 27 juli 2005 13:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Die honden kunnen er niets aan doen. Met een goede gedragstraining is dat over. Dus ik houd het bij de arsenicumpizza.
Ah, no comment in dat gevalquote:
quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:17 schreef Alicey het volgende:
Gelukkig dat ze weinig hebben in ieder geval.
Gelukkig wel ja. *phew* Maar anders hadden die lui mooi een dierenartsrekening in de bus kunnen verwachten.quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:17 schreef Alicey het volgende:
Gelukkig dat ze weinig hebben in ieder geval.
Als je de telefoon kunt aftappen, kun je net zo goed wat C4 plaatsen en de ontsteker aansluiten op de telefoondraad. Eerstvolgende keer dat ze dan gebeld worden is het boem.quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:18 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
telefoon aftappen en zodra ze iets bestellen begin jij met bakken
Misschien dat dan het besef was doorgedrongen (Waarschijnlijk nadat je eerst een deurwaarder er op af had gestuurd).quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja. *phew* Maar anders hadden die lui mooi een dierenartsrekening in de bus kunnen verwachten.
Succes!quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Goed, ik ga dus maar even bij oom agent op visite.
Best een goed idee!quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:21 schreef Alicey het volgende:
Als je de telefoon kunt aftappen, kun je net zo goed wat C4 plaatsen en de ontsteker aansluiten op de telefoondraad. Eerstvolgende keer dat ze dan gebeld worden is het boem.
niet zo seksistisch, het kan ook tante agent zijnquote:Op woensdag 27 juli 2005 13:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Sterkte...quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Quid pro quoquote:Op woensdag 27 juli 2005 13:20 schreef Alicey het volgende:
Nouhouw.. Maar mijn nieuwsgierigheid dan?
Lijkt mij toch een gevalletje doodslag eik..quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:22 schreef livEliveD het volgende:
Maar 4 jaar: Vier jaar eis voor dodelijk zinloos geweld![]()
Succesquote:Op woensdag 27 juli 2005 13:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Stel de buren een ultimatum.quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Best een goed idee!Alleen jammer dat het geen vrijstaand huis is.
Nee een ongeluk. Kan iedereen overkomen enzoquote:Op woensdag 27 juli 2005 13:24 schreef Alicey het volgende:
Lijkt mij toch een gevalletje doodslag eik..
Rellen op de manier van het uit het verband rukken van wat ik gezegd heb, heb ik vandaag geen zin in,quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:25 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Nee een ongeluk. Kan iedereen overkomen enzo![]()
Weinig, dat is het probleemquote:
Sorryquote:Op woensdag 27 juli 2005 13:27 schreef Alicey het volgende:
Rellen op de manier van het uit het verband rukken van wat ik gezegd heb, heb ik vandaag geen zin in,
Ik heb volgens mij niet echt veel spannends te melden.quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:28 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Weinig, dat is het probleem![]()
Alhoewel me msn aanstaat voor als je denkt iets leuks te weten.
Ah, ok. Dan vatte ik dat even verkeerd op.quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:29 schreef livEliveD het volgende:
[..]
SorryHeb niet eens tijd om te rellen
Was ook totaal niet tegen jou bedoeld maar puur in het algemeen
![]()
Ah de achterkamertjes zijn net opengebroken Nieuwe mod op Truth !!quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:32 schreef Alicey het volgende:
Ik heb volgens mij niet echt veel spannends te melden.
Was eik al bekend nat.quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:34 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ah de achterkamertjes zijn net opengebroken Nieuwe mod op Truth !!
Je hebt vast en zeker wel wat spannends te melden.quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij niet echt veel spannends te melden.
Maar liv weet altijd alles al.quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:34 schreef Monus het volgende:
[..]
Je hebt vast en zeker wel wat spannends te melden.![]()
Je hebt verf, maar geen kwasten oid?quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:38 schreef Reya het volgende:
En uiteraard ben ik weer essentiele dingen die ik juist nu nodig heb kwijt![]()
Yup.quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:32 schreef Alicey het volgende:
Ah, ok. Dan vatte ik dat even verkeerd op.
Fascinerend hoe mensen sommige dingen op kunnen vatten idd.quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:39 schreef Alicey het volgende:
Voorspel hier wat er rond 13:00 gaat gebeuren!!
Je ligt wel zo te zien liv.
Gezien hoe ze met algemene info omgaan alsof het atoomgeheimen zijn wordt het wel een sport jaquote:
Dat is de illusie althans.quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:42 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Gezien hoe ze met algemene info omgaan alsof het atoomgeheimen zijn wordt het wel een sport ja![]()
Ze praat er wel vaak een beetje omheen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:42 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Gezien hoe ze met algemene info omgaan alsof het atoomgeheimen zijn wordt het wel een sport ja![]()
Als die mensen bij jou verhaal komen halen, kun je weer aangifte doen van intimidatie.quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Re...
Aangifte kon niet: er is geen strafbaar feit gepleegd. Tante agent heeft wel alle details opgeschreven en het verhaal gaat naar de milieupolitie en de wijkagent. Van haar kreeg ik wel de indruk dat er in elk geval iemand bij hen langs gaat. En dan maar hopen dat die mensen straks niet bij mij verhaal komen halen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |