Zoiets zie ik het toch ook wel. Hoewel ik ook wel slechtere dagen heb en dan is alles kut.quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik zou de ellendige dingen die ik heb meegemaakt niet terug willen draaien. Ze hebben me namelijk sterker en volwassener gemaakt. Terugkijkend kan ik zelfs zeggen dat ze een 'blessing in disguise' waren, om het even christelijk te houden.
Afspraak is afspraak, lijkt mij. Misschien erg makkelijk gezegd, maar ik ben wel iemand die nogal ver gaat om afspraken na te komen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:12 schreef Alicey het volgende:
Stel dat je daadwerkelijk een draagmoederschap op je zou nemen voor iemand, wat dan als je opeens zelf moedergevoelens krijgt?
Dat laatste alleen al. Ik vraag me zelf af of in het geval dat ik bevrucht zou kunnen raken en geen duidelijke kinderwens had, of ik dan alsnog het risico zou nemen. Zwangerschapshormonen kunnen je gevoel daarover ook nog erg veranderen lijkt me..quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Afspraak is afspraak, lijkt mij. Misschien erg makkelijk gezegd, maar ik ben wel iemand die nogal ver gaat om afspraken na te komen.
Maar goed, ik zou dat helemaal niet willen. Ik wil dat niet met mijn lijf. Een zwangerschap is nou niet bepaald my idea of fun.
Ik zal de ellendige dingen die ik heb meegemaakt ook niet terug willen draaien. Ze hebben veel voordelen gebracht, veel ervaring opgedaan, jong gehouden en volwassener gemaakt. Maar het heeft mij ook op een bepaalde manier gebroken.quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik zou de ellendige dingen die ik heb meegemaakt niet terug willen draaien. Ze hebben me namelijk sterker en volwassener gemaakt. Terugkijkend kan ik zelfs zeggen dat ze een 'blessing in disguise' waren, om het even christelijk te houden.
Geestelijke littekens er aan overhouden misschien wel ja. Hoewel de vraag is of dat echt een ramp is, want zo heeft iedereen wel wat..quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:20 schreef Monus het volgende:
[..]
Ik zal de ellendige dingen die ik heb meegemaakt ook niet terug willen draaien. Ze hebben veel voordelen gebracht, veel ervaring opgedaan, jong gehouden en volwassener gemaakt. Maar het heeft mij ook op een bepaalde manier gebroken.
Ik heb wel een paar dingen die ik terug zou willen draaien eigenlijkquote:Op woensdag 27 juli 2005 12:23 schreef Alicey het volgende:
Geestelijke littekens er aan overhouden misschien wel ja. Hoewel de vraag is of dat echt een ramp is, want zo heeft iedereen wel wat..
als ik bepaalde dingen heel sec bekijk, zou ik ze wel terug willen draaien. Als ik echter kijk naar wie ik nu ben, ben ik best tevreden en ben ik ook door die dingen geworden die ik ben. Dus hoeft terugdraaien niet. Bovendien zou ik dan ongetwijfeld andere fouten gemaakt hebbenquote:Op woensdag 27 juli 2005 12:27 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar dingen die ik terug zou willen draaien eigenlijk
Mja tis ook geen ramp ofzo. Ben niet echt iemand die lang stil staat bij bepaalde dingen. Maar als ik een simpele keuze had...quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:28 schreef miss_sly het volgende:
als ik bepaalde dingen heel sec bekijk, zou ik ze wel terug willen draaien. Als ik echter kijk naar wie ik nu ben, ben ik best tevreden en ben ik ook door die dingen geworden die ik ben. Dus hoeft terugdraaien niet. Bovendien zou ik dan ongetwijfeld andere fouten gemaakt hebben
Het kost mij veel moeite om mensen te vertrouwen en in mijn leven toe telaten. Dat is een litteken waar ik tegenwoordig nog steeds veel moeite mee heb. En zo zijn er wel meer.quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
Geestelijke littekens er aan overhouden misschien wel ja. Hoewel de vraag is of dat echt een ramp is, want zo heeft iedereen wel wat..
al zul je nooit weten hoe het was zonder die " blessings".quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Precies. Elke dag die ok is kun je zeggen: Het is zo gelopen en ik voel me er nu goed onder. Zegt niet zoveel.quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:31 schreef het_fokschaap het volgende:
al zul je nooit weten hoe het was zonder die " blessings".
Een "beetje anders", dat weet ik in iedergeval wel.quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:31 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
al zul je nooit weten hoe het was zonder die " blessings".
Hmmm, ik vraag me af of het verleden mij echt permanente schade heeft toegebracht. Misschien zijn mijn 'mindere' eigenschappen me wel aangeboren.quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:30 schreef Monus het volgende:
[..]
Het kost mij veel moeite om mensen te vertrouwen en in mijn leven toe telaten. Dat is een litteken waar ik tegenwoordig nog steeds veel moeite mee heb. En zo zijn er wel meer.
Ok!quote:
Voor mij geldt dit eigenlijk vooral voor dingen die ik niet gedaan heb..quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:27 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar dingen die ik terug zou willen draaien eigenlijk
Ik heb dat eigenlijk niet zo erg (meer?). Wel zoek ik soms overal iets achter en ben ik erg wantrouwend, terwijl ik weet dat ik dat op die momenten niet zou moeten zijn.. Doorgaans heb ik ook dat echter niet wanneer ik me "fit" voel..quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:30 schreef Monus het volgende:
[..]
Het kost mij veel moeite om mensen te vertrouwen en in mijn leven toe telaten. Dat is een litteken waar ik tegenwoordig nog steeds veel moeite mee heb. En zo zijn er wel meer.
Voor een groot deel is het echter nurture hoe die mindere eigenschappen tot uiting komen, en wat voor gevolgen zij kunnen hebben..quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:41 schreef Reya het volgende:
[..]
Hmmm, ik vraag me af of het verleden mij echt permanente schade heeft toegebracht. Misschien zijn mijn 'mindere' eigenschappen me wel aangeboren.
Ja vanwege een date met trinityquote:
Van woede of van angst?quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik zit verdorie nog steeds te trillen.
Ze roepen hun honden wel terug, maar die luisteren niet.quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:01 schreef Alicey het volgende:
Lekker verhaal weer Lupa.
De eigenaren een brief schrijven, wat wil je daarmee oplossen? Zo te horen zijn het asociale lui, gezien het feit dat ze niet eens hun honden terug roepen of uberhaupt antwoord geven.
Ik ben bang dat zoiets weinig prioriteit krijgt...quote:Ik hoop dat je met die aangifte iets bereikt..
Dat gaat zeker gezellig wordenquote:Op woensdag 27 juli 2005 12:58 schreef Alicey het volgende:
Ze is 15, da's dus niet te jong voor je. Gaat helemaal goedkomen.
quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Asociaal is een gedragskenmerk dat niet te maken heeft met het huis of de tuin waar iemand in woont. Het feit dat ze niet op je antwoorden maakt ze asociaal. Je kunt het proberen met een brief, maar eerder met de gedachte niet geschoten is altijd mis imo..quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ze roepen hun honden wel terug, maar die luisteren niet.![]()
Ik wil ze een brief schrijven om ze te laten weten hoe ik erover denk en om ze het adres te geven van een goede hondengedragstherapeut. Ze lijken verder geen asocialen... Keurig huisje, keurig tuintje, zien er zelf ook net uit. Maar goed, ze gedragen zich dus wel enorm asociaal.
Ik ben er ook bang van.quote:Ik ben bang dat zoiets weinig prioriteit krijgt...
Kan me voorstellen. Kutzooiquote:Op woensdag 27 juli 2005 13:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Gewoon van de schrik. Die Rhodesian weegt algauw 40, 50 kilo. Doerak weegt 15 kilo. Mijn andere hond is een held op sokken en wil alleen maar zo snel mogelijk weg. Doerak bijt wel van zich af, maar kan in haar uppie niet tegen drie van die krengen op. Mijn vader adviseerde om mijn honden los te laten, maar dan heb ik straks een dooie hond.quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:02 schreef Alicey het volgende:
Van woede of van angst?
*snif* Belde net mijn vader (die zit bij de politie) om te vragen wat het beste was en ik moest er gewoon van huilen, zo geschrokken was ik. Mijn lieve hondjes...quote:
Kan het me goed voorstellen.. Bij zoiets zou ik dat denk ik ook wel een tijdje hebben.quote:
Je honden zouden wel weg kunnen komen. Aan de andere kant is de kans wel groter dat je dan inderdaad een echt hondengevecht krijgt, en het maakt niet zoveel uit welke hond er sterft, ze worden als het zover komt toch allemaal afgemaakt.quote:Die Rhodesian weegt algauw 40, 50 kilo. Doerak weegt 15 kilo. Mijn andere hond is een held op sokken en wil alleen maar zo snel mogelijk weg. Doerak bijt wel van zich af, maar kan in haar uppie niet tegen drie van die krengen op. Mijn vader adviseerde om mijn honden los te laten, maar dan heb ik straks een dooie hond.
*knuffel*quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Kan het me goed voorstellen..quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
*snif* Belde net mijn vader (die zit bij de politie) om te vragen wat het beste was en ik moest er gewoon van huilen, zo geschrokken was ik. Mijn lieve hondjes...
Doerak vecht terug, en niet zo'n beetje ook. Maar ze is geen match voor die drie...quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:08 schreef Alicey het volgende:
Je honden zouden wel weg kunnen komen. Aan de andere kant is de kans wel groter dat je dan inderdaad een echt hondengevecht krijgt, en het maakt niet zoveel uit welke hond er sterft, ze worden als het zover komt toch allemaal afgemaakt.
drie honden tegen een is sowieso geen eerlijke strijd.. Maar als zo'n gevecht de verkeerde kant op gaat zijn er uiteindelijk alleen maar verliezers, ook als Doerak ze alle drie te grazen zou kunnen nemen..quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Doerak vecht terug, en niet zo'n beetje ook. Maar ze is geen match voor die drie...
Elke keer als ik die lui zie lopen, dan ga ik een andere kant op. Dat op zich is al belachelijk, want honden mogen gewoon niet onaangelijnd rondlopen, en zulke honden zéker niet. Maar nu kwam ik dus om een bosje heenlopen en toen stonden ze daar...quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:09 schreef Alicey het volgende:
Hopelijk kom je tot een oplossing.
het beste is hondenvoer met rattengifquote:Op woensdag 27 juli 2005 13:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
*snif* Belde net mijn vader (die zit bij de politie) om te vragen wat het beste was en ik moest er gewoon van huilen, zo geschrokken was ik. Mijn lieve hondjes...
Hebben je honden zichtbare verwondingen er aan over gehouden en/of heb je zelf verwondingen en/of schade opgelopen? In dat geval zou je in ieder geval de schade kunnen verhalen op de eigenaren. Dit kost je meer dan het oplevert, maar je pakt ze daarmee in hun portemonnee, en veel mensen gaan dan opeens wel nadenken als dat gebeurt.quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Elke keer als ik die lui zie lopen, dan ga ik een andere kant op. Dat op zich is al belachelijk, want honden mogen gewoon niet onaangelijnd rondlopen, en zulke honden zéker niet. Maar nu kwam ik dus om een bosje heenlopen en toen stonden ze daar...
Ik ga in elk geval alles doen wat in mijn macht ligt, want na twee keer heb ik mijn buik er al wel van vol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |