In roedels is er niemand die 'Kom hierrrr!' staat te roepen als je een prooi achterna zit.quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:56 schreef Alicey het volgende:
Hoe werkt dat dan in roedels?
Ik ook niet echtquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:01 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb zo ontzettend geen zin meer om te werken vanmiddag
Zullen we iets gezelligs gaan doen?quote:
Idem. En ik moet nog wel twee keer werken. Eerst voor Asito, mijn vakantiewerk, daarna mijn gewone werk (winkel schoonmaken).quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:01 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb zo ontzettend geen zin meer om te werken vanmiddag
maar ik heb er al een behoorlijk aantal uren opzitten en ik moet er nog anderhalfquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Idem. En ik moet nog wel twee keer werken. Eerst voor Asito, mijn vakantiewerk, daarna mijn gewone werk (winkel schoonmaken).
Toch een beetje verliefd?quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Mijn nieuweruikt zo lekker.
Ik kan het niet laten om steeds even aan het kussen te snuffelen waarop hij heeft gelegen.
En ik heb vanmorgen al van 07:00 tot 09:00 gewerkt en nu moet ik zometeen weer. En ik was ook al heel zielug omdat mijn kindjes zijn mishandeld.quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:03 schreef miss_sly het volgende:
maar ik heb er al een behoorlijk aantal uren opzitten en ik moet er nog anderhalf
Leuk tochquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik kan het niet laten om steeds even aan het kussen te snuffelen waarop hij heeft gelegen.
Vind je dat nu echt zo moeilijk om toe te geven?quote:
Nee. Als ik zeker wist dat het zo was, zou ik het onmiddellijk toegeven.quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:10 schreef livEliveD het volgende:
Vind je dat nu echt zo moeilijk om toe te geven?
the Axe effectquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
mensen stinken van zichzelfquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Kan je verzekeren dat 't geen Axe is.Hij ruikt gewoon lekker van zichzelf.
Met 2 honden die om je heen lopen wel ja.quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Neuh, je moet gewoon een beetje opletten.
Maar je was niet verliefdquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Maar wordt er ook in het geheel niet gecommuniceerd tijdens het jagen?quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
In roedels is er niemand die 'Kom hierrrr!' staat te roepen als je een prooi achterna zit.Gevochten wordt er onder wolven zelden of nooit. Wolven zijn veel voorzichtiger en veel minder agressief dan honden. Vergeet niet dat de mens de hond in de eerste plaats heeft gevormd om zijn huis en haard te verdedigen. Een hond kent veel minder angst dan een wolf.
Áls wolven vechten, denk ik dat is tot de dood erop volgt of tot eentje zwaargewond aftaait.
Ze jagen in groepen, dus ik denk van wel. In elk geval wordt er nooit gecommuniceerd: "Je mag dat konijn niet pakken want dat is zielug".quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:42 schreef Alicey het volgende:
Maar wordt er ook in het geheel niet gecommuniceerd tijdens het jagen?
Ik weet niet of ik verliefd ben. Alleen sommige mensen hebben een andere definitie van 'verliefd zijn' dan ik. Maar als jullie het graag horen: 'Ik ben verliefdquote:
Dat ik je betrap op een spelfoutquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Waar verheug je je precies over?
Maar zijn ze tijdens het jagen blind voor alle signalen, ook van de eigen roedel?quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ze jagen in groepen, dus ik denk van wel. In elk geval wordt er nooit gecommuniceerd: "Je mag dat konijn niet pakken want dat is zielug".
Dat hoef je ons niet te vertellen hoor.quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik verliefd ben. Alleen sommige mensen hebben een andere definitie van 'verliefd zijn' dan ik. Maar als jullie het graag horen: 'Ik ben verliefd!'.
Dat maakt het nog veel erger.quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Die was expres, net als 'zielug'.
Dat weet ik eigenlijk niet precies. Volgens mij gaat jagen echt puur op instinct en heeft iedereen zijn vaste rol.quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:46 schreef Alicey het volgende:
Maar zijn ze tijdens het jagen blind voor alle signalen, ook van de eigen roedel?
quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:51 schreef Alicey het volgende:
Dat maakt het nog veel erger.Of staat je koelkast tegenwoordig vol met breezer?
Tijdens het jagen wordt er dus gewoon niet gecommuniceerd?quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat weet ik eigenlijk niet precies. Volgens mij gaat jagen echt puur op instinct en heeft iedereen zijn vaste rol.
Dat weet ik dus niet. Dat zou ik eens moeten vragen aan een expert of moeten bekijken op Discovery.quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:52 schreef Alicey het volgende:
Tijdens het jagen wordt er dus gewoon niet gecommuniceerd?
Of je hebt een AD(H)D-hond.quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet. Dat zou ik eens moeten vragen aan een expert of moeten bekijken op Discovery.
jullie feromonen blijken dus goed te matchen...ik zou kinderen nemenquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nietus. Alleen als ze zweten en poepen.Maar een schone lichaamsgeur kan erg lekker zijn.
schaap, niet zo cynischquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:47 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
jullie feromonen blijken dus goed te matchen...ik zou kinderen nemen
sorryquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:48 schreef miss_sly het volgende:
[..]
schaap, niet zo cynisch![]()
Laat ze toch lekker genieten
Je gaat toch niet het tegendeel bewijzen?quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:48 schreef livEliveD het volgende:
Mooie post Alicey in Nieuwe truth mod topic![]()
![]()
Nee, maar als we dan een beetje lief voor ze zijn, is dat leukerquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:49 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
sorry
maar genieten doen ze toch wel denk ik hoor, daar verander ik gelukkig niks aan
Nee maar ik ben wel weer een tikkie meer anti-crew beleid sinds vandaagquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:50 schreef Alicey het volgende:
Je gaat toch niet het tegendeel bewijzen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |