Misschien moet je meer op andere dingen letten. Of ze geven me een kleurtje om jou te helpenquote:Op woensdag 27 juli 2005 17:08 schreef qu63 het volgende:
maar in eerste instantie denk ik vaak dat jij het bent, totdat ie niet beweegd
Ik kijk meestal ook naar de username.quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:08 schreef qu63 het volgende:
[..]
maar in eerste instantie denk ik vaak dat jij het bent, totdat ie niet beweegd
Rozequote:Op woensdag 27 juli 2005 17:10 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Misschien moet je meer op andere dingen letten. Of ze geven me een kleurtje om jou te helpen![]()
avatar is het duidelijkstquote:Op woensdag 27 juli 2005 17:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik kijk meestal ook naar de username.
Drink ze...quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:16 schreef Haushofer het volgende:
* Haushofer gaat ff bij zijn grote broer op bezoek, en teveel bier drinken
Wat is dat voor een spray?quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:58 schreef het_fokschaap het volgende:
ik heb hansaplast pleister spray gekocht
Ik heb wel een stuk of 12 kleine wondjes en 2 grotere, maar die hebben gelukkig niet allemaal een pleister nodig.quote:maar ik heb geen wondje
magnetronmaaltijden vind ik meestal minder.. Ik ben nu bezig met Thaise groenten en lente-ui/knoflook sausquote:Op woensdag 27 juli 2005 19:03 schreef het_fokschaap het volgende:
ik eet nu magnetron moussaka van de AH
blijft toch lekker, tijd ook niet gegeten...bij m'n ouders kreeg ik steeds aardappels, groente en vlees
Wat doet het precies?quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:01 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
pleister spray
een spray ter vervanging van pleisters voor kleine wondjes
toe maar.quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
magnetronmaaltijden vind ik meestal minder.. Ik ben nu bezig met Thaise groenten en lente-ui/knoflook saus
Sommige magnetronmaaltijden zijn idd om te huilen, terwijl anderen best lekker kunnen zijn. Maar ik prefereer nog steeds 'normaal' kokenquote:Op woensdag 27 juli 2005 19:06 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
toe maar.
ik begin magnetronmaaltijden steeds meer te waarderen. een paar jaar geleden een keer een boeuf bourgignon (schrijf je dat zo ?) van struik geprobeerd, maar dat smaakte naar opgewarmde kots. toen heb ik die maaltijden een tijd lang genegeerd, maar het wordt nu steeds beter
en het is ook lekker makkelijk, dat weegt ook mee in m'n oordeel
je sprayt het op een afstand van 5-10 cm op een wondje en dan vormt het een beschermend laagjequote:
hee, jij bent de nieuwe generatie...jij moet die nieuwe techniek omarmenquote:Op woensdag 27 juli 2005 19:08 schreef Reya het volgende:
[..]
Sommige magnetronmaaltijden zijn idd om te huilen, terwijl anderen best lekker kunnen zijn. Maar ik prefereer nog steeds 'normaal' koken
Zolang het lekker en voedzaam is wil ik dat best doenquote:Op woensdag 27 juli 2005 19:10 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
hee, jij bent de nieuwe generatie...jij moet die nieuwe techniek omarmen
kutquote:Op woensdag 27 juli 2005 19:22 schreef livEliveD het volgende:
Ja hoi, ik voel me voor de verandering eens kutDas redelijk uniek eigenlijk en daarom toch wel grappig
![]()
Reden: Tig kleine kutdingen. Zoals: Tig kleine kutdingen.
Lucht wel op dit![]()
mja, lekker is natuurlijk subjectief.quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:20 schreef Reya het volgende:
[..]
Zolang het lekker en voedzaam is wil ik dat best doen
True, soms loopt het niet zoals je wilt. Doe je niks aan.quote:
Het is wel makkelijk, maar over het algemeen smaakt het erg flauw (In de zin van weinig smaak, met zout is men dan weer erg kwistig). Kortom, ik doe het zelf beter.quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:06 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
toe maar.
ik begin magnetronmaaltijden steeds meer te waarderen. een paar jaar geleden een keer een boeuf bourgignon (schrijf je dat zo ?) van struik geprobeerd, maar dat smaakte naar opgewarmde kots. toen heb ik die maaltijden een tijd lang genegeerd, maar het wordt nu steeds beter
en het is ook lekker makkelijk, dat weegt ook mee in m'n oordeel
Mjah het wondje gaat uit zichzelf ook wel dicht als het toch geen slagaderlijke bloeding is.quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:08 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
je sprayt het op een afstand van 5-10 cm op een wondje en dan vormt het een beschermend laagje
niet te gebruiken bij slagaderlijke bloedingen !
In de zin van druk of een hoop kleine irritatie-dingetjes die zich nu ophopen?quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:22 schreef livEliveD het volgende:
Ja hoi, ik voel me voor de verandering eens kutDas redelijk uniek eigenlijk en daarom toch wel grappig
![]()
Reden: Tig kleine kutdingen. Zoals: Tig kleine kutdingen.
Lucht wel op dit![]()
Wanneer precies? En kun je iets zeggen over een opvolger? Word je weer gewoon user of wat anders?quote:
Het loopt op meerdere vlakken totaal niet zoals ik wilquote:Op woensdag 27 juli 2005 19:33 schreef Alicey het volgende:
In de zin van druk of een hoop kleine irritatie-dingetjes die zich nu ophopen?
Ik bedoelde met er uit meer of je je keuze had gemaakt, want vanmiddag twijfelde je nog was mijn indruk.quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:35 schreef Reya het volgende:
[..]
Ja, qua rechten...maar het is imo onvermijdelijk dat het weer gaat kriebelen...
Da's kut.. Heb je wel mogelijkheden om het een en ander te veranderen, of komt het aan op geduld hebben?quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:35 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Het loopt op meerdere vlakken totaal niet zoals ik wil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |