Ik ken het meer als Hauf Ömquote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:33 schreef Eix het volgende:
Gewoon Hauf Òm (een magische bierdrank die men schijnbaar alleen in t zuiden kent) en normale Pils.
Verder ook wel s Baileys, maar ik ben al blij als ik mn bier meekrijg zonder argwaan over mn leeftijd.
Idem.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:10 schreef tonks het volgende:
Niks
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:19 schreef Nashje het volgende:
Bier.
open em zou ik zeggenquote:Op zondag 24 juli 2005 22:12 schreef Gesloten het volgende:
Wanneer komt er een hasjtopic?
Dan wil ik wel is bewijzen zien. Natuurlijk weet ik dat mijn proefje met cola nergens op sloeg. Maar het is bewezen in de Kijk, dat Baileys niet stolt in de maag. Zelfs niet met tonicquote:Op zondag 24 juli 2005 10:31 schreef B_BOY het volgende:
enne baileys met tonic word wel hard. dat is alleen als het in je maag komt. dus niet als je het in een glas samenvoegt dan klontert het allen.
het zou erg zijn moest iedereen hetzelfde zijnquote:Op maandag 25 juli 2005 21:06 schreef EleQusion het volgende:
Breezer en smirnoff ice
Bier vind ik te bitter, maarja smaken verschillen
jah gelukkig is dat niet eh?quote:Op maandag 25 juli 2005 21:07 schreef jinmu het volgende:
het zou erg zijn moest iedereen hetzelfde zijn![]()
Ok je wordt er ziek van maar dat heb ik al uitgelegd op pagin a 1. Het gaat erom dat het een mythe is dat het echt hard zou worden in je maag.quote:Op maandag 25 juli 2005 21:12 schreef tijger1974 het volgende:
[quote]Op maandag 25 juli 2005 19:50 schreef Mr.G het volgende:
[..]
Dan wil ik wel is bewijzen zien. Natuurlijk weet ik dat mijn proefje met cola nergens op sloeg. Maar het is bewezen in de Kijk, dat Baileys niet stolt in de maag. Zelfs niet met tonic
Dus bewijs het tegendeel maar ...![]()
[mix de baileys maar eens met tonic of bitter lemon.
In deze 2 drankjes zit nl tanine welke zo klonterig reageert met baileys.
bijna iedereen die in een bar werkt houd het wel in de gaten en zal er iets van zeggen als je het als mix besteld.
omdat het ook klontert in je maag kan je pijnlijke maagklachten krijgen.
maar je darmsappen zullen het uiteindelijk wel oplossen, maar dat duurt langer dan je lief is.
wie het niet gelooft en graag ziek wil worden is dit je recept: baileys met ijs direct gevolgd door een glas tonic, en voor de echte kerel op nuchtere maag direct na het wakker worden.![]()
probeer eens chivas.. of glenfiddichquote:Op maandag 25 juli 2005 22:56 schreef fokME2 het volgende:
Soms bier?
En met vrienden vrijwel altijd wiskey! >> http://jack.rnabv.nl/ 8)
Wat kost dat =p Deze flessen waren in de aanbieding =) Ik zuip vrijwel alles, waar is dat te krijgen?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:02 schreef thiamat het volgende:
[..]
probeer eens chivas.. of glenfiddich... of al geprobeerd?
bourbon en ierse shit vink maar wazig spul..
bij die mitra van jequote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:21 schreef fokME2 het volgende:
[..]
Wat kost dat =p Deze flessen waren in de aanbieding =) Ik zuip vrijwel alles, waar is dat te krijgen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |