jij mag geen drankquote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:13 schreef Ablaze het volgende:
Bier.
Whisky cola.
Tequila sunrise.
Zwarte wodka met red bull.
Dat ook ja, helemaal vergetenquote:
quote:
Omdat ik dat ook niet drink. Sterker nog: ik heb het nog nooit gehad. Smirnoff Ice wel, maar da's niet hetzelfde.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:34 schreef H4ze het volgende:
Waarom zegt nou niemand dat ie ook graag een BrEeZaH lust![]()
ik lust graag een BrEeZaHquote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:34 schreef H4ze het volgende:
Waarom zegt nou niemand dat ie ook graag een BrEeZaH lust![]()
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:19 schreef Nashje het volgende:
Bier.
wil je er ook een paar aan mij geven?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:43 schreef The_Yellowman het volgende:
ik ga nu richting kroeg om een stuk of wat malibu cola's!
ik ken het , je gaat ervan kotsenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:15 schreef snopprinses het volgende:
appelsap met alcohol
Dat gezeik dat Baileys zou stollen in je maag met welke drank dan ook is onzinquote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:06 schreef Kleine_Jelle het volgende:
baileys met bier -> aanrader
wehehehhe
Wat voor chemische troep zit er dan in?quote:Op zondag 24 juli 2005 01:30 schreef Mr.G het volgende:
[..]
Dat gezeik dat Baileys zou stollen in je maag met welke drank dan ook is onzin![]()
Het kan wel gaan klonteren in je maag waardoor je een ongemakkelijk gevoel in je maag kunt krijgen of milde tot hevige buikpijn. De substantie word echter niet hard.
Het is een beetje een creme substantie, zoals je merkt als je het giet. Daardoor klontert het als reactie op bijvoorbeeld cola. Ik weet niet precies waarom, heb maar een CM profiel gedaanquote:Op zondag 24 juli 2005 01:32 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Wat voor chemische troep zit er dan in?![]()
Weet ik wat ik de volgende keer bij vloeistofchromatografie ga doen...quote:Op zondag 24 juli 2005 01:42 schreef Mr.G het volgende:
[..]
Het is een beetje een creme substantie, zoals je merkt als je het giet. Daardoor klontert het als reactie op bijvoorbeeld cola. Ik weet niet precies waarom, heb maar een CM profiel gedaan![]()
Maar bovenstaande verhaal is zeker waar want het stond niet alleen in de kijk ik heb het ook zelf onderzocht met een scheikunde leraar tijdens een etentje met de klaar. Doe maar is een beetje cola bij baileys en laat het even staan. Resultaat is het beste te zien bij kleine hoeveelheden van zowel baileys als cola. Het gaat er ranzig uitzien kan ik je zeggen en het lijkt vastgeklonterd te zitten, maar als je een vork pakt kun je het gewoon weer redelijk los roeren. Je moet de vork zien als je maagsap en de klontertjes die overblijven moet je zien als de reden waarom je soms buikpijn hebt als je baileys en bijvoorbeeld cola drinkt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |