Ik dacht even dat je Limburg had geschreven,quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:10 schreef creno het volgende:
dat zeiden de zeven dwergen toen ze terug kwamen bij hun huisje en daar de sneeuwwitje zagen liggen met de stukken vergiftigde appel naast haar op de grond...
Ryan_R en ik gaan donderdag naar Luxemburg, 5*hotel
Net of dat volkje halfhoog geteisem haar van een wisse dood hadden kunnen redden... I think NOT!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:10 schreef creno het volgende:
dat zeiden de zeven dwergen toen ze terug kwamen bij hun huisje en daar de sneeuwwitje zagen liggen met de stukken vergiftigde appel naast haar op de grond...
Ryan_R en ik gaan donderdag naar Luxemburg, 5*hotel
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:12 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je Limburg had geschreven,maar dan kan natuurlijk niet want daar hebben ze alleen maar goedkope 2 sterren hotels.
.
En zo vriendelijk ook....quote:
We zijn haske vriendelijk ja?!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:14 schreef tech het volgende:
[..]
En zo vriendelijk ook....
Als het niet voor hun vriendelijkheid was hadden ze misschien nog 3 sterren
Mjah... Als ik moet kiezen tussen Li en Luxe, dan kies ik voor luxe... Zo ben ik dan ook wel weerquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:16 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
We zijn haske vriendelijk ja?!.
Laat dat even duidelijk zijn!.
Wat zegt ie?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:27 schreef tech het volgende:
An iwwerhaapt sin d'Lëtzebuerger een Vollek wat mech méi an d'Häerz geet.
een paard heeft toch benen ?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mijn poten doen oijn, kben brak.
Maar heb wel een hele lieve film gezien\ en eennieuwe DVD box
quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:43 schreef tech het volgende:
[..]
Ek het gesê die Luxemburgers is 'n volk wat my baie aan die hart lê.
gooi maar online hoor!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:49 schreef wonderer het volgende:
Ik heb nog even toestemming van Des en Wax en Vlarp en ... nou ja, van iedereen behalve Creno nodig voor ik mijn foto's online mag gooien
GE heeft sjansquote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:14 schreef Great_Expectations het volgende:
Die Ene Jongen Die Altijd Gluurt Tijdens De Lunch bij mij op mijn werk was er gisteren niet en vandaag was hij opeens in een kei trendy shirtje, in plaats van in de jasje dasje dresscode..
Zou dat iets betekenen?.
En een G_L.quote:
Ja, stel je voor. Zet Wonderer of Vlarp straks foto's online en herken ik hem opeens als één van de achtergrondnichtjes.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:18 schreef beaverhausen het volgende:
Vraag of je z'n roze wuppie mag zien.
Je verdenkt hem er nu ook van achtergrondnichtje te zijn. Dus veel vershil maakt het niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:19 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, stel je voor. Zet Wonderer of Vlarp straks foto's online en herken ik hem opeens als één van de achtergrondnichtjes..
Ik opperde het slechts als een mogelijk scenario. Zo van stel je toch eens voor, tjonge poepoeh, dat zou toch eens wat zijn zeg.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:21 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je verdenkt hem er nu ook van achtergrondnichtje te zijn. Dus veel vershil maakt het niet..
Of hij lurkt, leest alles wat jij zegt maar weet wie jij bent waardoor hij zoiets heeft van ja halloquote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:24 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik opperde het slechts als een mogelijk scenario. Zo van stel je toch eens voor, tjonge poepoeh, dat zou toch eens wat zijn zeg..
Vandaar dat je chaggo liep te kijken toen je over het damrak liep.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mn voetjes doen nog pijn!
Ja, dat ie gisteren leuke kleertjes is wezen kopen, natuurlijk!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:14 schreef Great_Expectations het volgende:
Die Ene Jongen Die Altijd Gluurt Tijdens De Lunch bij mij op mijn werk was er gisteren niet en vandaag was hij opeens in een kei trendy shirtje, in plaats van in de jasje dasje dresscode..
Zou dat iets betekenen?.
Sjago v/d stressquote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Vandaar dat je chaggo liep te kijken toen je over het damrak liep.
Daarbij was het ook irritant druk op het damrak.quote:
Niet op geletquote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Daarbij was het ook irritant druk op het damrak.
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Of hij lurkt, leest alles wat jij zegt maar weet wie jij bent waardoor hij zoiets heeft van ja hallodát durf ik niet!!
Nee, je was te druk aan het lullen om op de drukte te letten.quote:
Ja ja ja, ik was op tijd maar andere mensen te laat, dingen liepen mis, mn nicht was moe en vervelend...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee, je was te druk aan het lullen om op de drukte te letten.
Volgende keer uitkijken waar je loopt hé?
*schoenen poets*
Zeg dit luie rotkind heb 9 maanden op zn reet gezeten nix te doen.quote:
Moe mag je zijn, maar stress hebben mag niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zeg dit luie rotkind heb 9 maanden op zn reet gezeten nix te doen.
Mag ik moe zijn na een eerste dag werken\?
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Moe mag je zijn, maar stress hebben mag niet.
Mag ikquote:
Nog maar een paar jaartjes en dan moet je echt volwassen doen hoor.quote:
een half jaar..of 3 jaar en 3 maandenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nog maar een paar jaartjes en dan moet je echt volwassen doen hoor.
Oeh, de tijd begint te dringen.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
een half jaar..of 3 jaar en 3 maanden
welk lijstje?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:27 schreef Mirage het volgende:
jullie zijn wel nieuwsgierig hè..... *lijstje checkt enzow*
Leuk die fotows!quote:
Ik weet even niet wie je met meneer L bedoelt... maar die lange in de rooie trui is Aart. (als ik het goed onthouden heb...)quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:39 schreef error het volgende:
[..]
Leuk die fotows!
En zag ik daar meneerL niet erg vaak bij een onbekende-rode-trui-meneer staan? vertel, vertel!
Ze kunnen het natuurlijk niet eeuwig geheim houden.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:39 schreef error het volgende:
[..]
Leuk die fotows!
En zag ik daar meneerL niet erg vaak bij een onbekende-rode-trui-meneer staan? vertel, vertel!
Newbequote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik weet even niet wie je met meneer L bedoelt... maar die lange in de rooie trui is Aart. (als ik het goed onthouden heb...)
dat bedoel ik!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ze kunnen het natuurlijk niet eeuwig geheim houden.
Vlarp is "vakantie" aan het vieren.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:52 schreef error het volgende:
[..]
dat bedoel ik!
Eruit ermee![]()
en hij is ook al niet online!
Nee, da's Vlarp... Met een rood t-shirt aan... En anders snap ik het echt niet meer. Ik heb niet zo heel lang in hun buurt vertoeft.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:52 schreef error het volgende:
[..]
NewbeIk bedoel XMN8R
Nee, Aart is een kleine rode trui meneer, die andere!
Vlarp maakt een onuitwisbare indruk op je de eerste keer dat je hem spreekt...dat vergeet je nooit meer.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, da's Vlarp... Met een rood t-shirt aan... En anders snap ik het echt niet meer. Ik heb niet zo heel lang in hun buurt vertoeft.
Ik stond me te verbazen over die jongen met het zwarte shirt aan...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Vlarp maakt een onuitwisbare indruk op je de eerste keer dat je hem spreekt...dat vergeet je nooit meer.
Yeps, ik vrees dat je gelijk hebtquote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Vlarp is "vakantie" aan het vieren.
De aspirines gaan morgenochtend waarschijnlijk net zo hard als het bier vanavond.
uit de OP...quote:
Op wat voor manier?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik stond me te verbazen over die jongen met het zwarte shirt aan...
Ow diequote:
*aangesproken voel*quote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ben moe...hoort dit zo na een dag werken?
Ben zo onervaren, ik denk k vraag t aan de pro's
Ik dacht dat die personen alleen op TV voorkwamenquote:
Dat zeg ik al bijna twee weken tegen mezelfquote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:54 schreef Waxxer het volgende:
Jezus wat een KANSLOZE dag weer vandaag... ga morgen de tijd echt nuttiger besteden
smurfen?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik dacht dat die personen alleen op TV voorkwamen
quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hallo POESJE!! Heb jij jou VERMAAKT de afgelopen dagen??
Jajajajaja wiebelkontquote:
nee, ik heb een "pride" regenboogbandje om van Navigaytion van afgelopen weekendquote:Op woensdag 27 juli 2005 00:25 schreef Vlarp het volgende:
Hebben jullie ook allemaal zo'n geile roze armbandje om nu?
Ik heb Express Yourself om
Die wil ik ook. Ruilen?quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:41 schreef error het volgende:
[..]
nee, ik heb een "pride" regenboogbandje om van Navigaytion van afgelopen weekend![]()
Half 11 gingen Aart, Maarten en ik al naar huis..quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jajajajaja wiebelkont
Was gezellig he gisteren?Nog leuke Hollandsche artiesten gezien tot in de kleine uurtjes??
nee dank jequote:Op woensdag 27 juli 2005 00:41 schreef Waxxer het volgende:
Bén je eenzaam en alleeeennnnnnn
kom dan hieeerrrrrrrrrr
heeeeeeellllll dicht bij mijhijhij...........
De bandjes waarvan aart er zo'n 8 om heeftquote:Op woensdag 27 juli 2005 00:51 schreef wizarddragon het volgende:
Bandjes.. welke bandjes?
De roze Express yourself. Proud2bgay ging me een beetje verquote:
Zie je wel dat het Aart is!quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
De bandjes waarvan aart er zo'n 8 om heeft
[afbeelding]
Zowquote:Op woensdag 27 juli 2005 01:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
De bandjes waarvan aart er zo'n 8 om heeft
[afbeelding]
Ja, Error had het over die lange in een rode trui die bij XMN8R stond en ik zei dat het Aart was. Maar dat wou ie niet gelovenquote:Op woensdag 27 juli 2005 01:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhh.. is daar een discussie over geweest dan?
Ohw.. 't is waar dusquote:Op woensdag 27 juli 2005 01:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, Error had het over die lange in een rode trui die bij XMN8R stond en ik zei dat het Aart was. Maar dat wou ie niet geloven
Alsof je een poesje nodig hebt met iemand zo aaibaar als Wizquote:
Mijn foto's staan ook online, trouwens. Even teruglezen voor de linkquote:
Z'n haartjes waren wel lekker aaibaarquote:Op woensdag 27 juli 2005 01:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Alsof je een poesje nodig hebt met iemand zo aaibaar als Wiz
Ik ben lui...quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mijn foto's staan ook online, trouwens. Even teruglezen voor de link
Ik heb me enorm in lopen houden...quote:
je trekt echt zo'n hoofd van:quote:
BEETLEJUICE BEETLEJUICE BEETLEJUICEquote:Op woensdag 27 juli 2005 09:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Goedemorgen, heren van het goede leven.
Ik ben vrolijk.
quote:Op woensdag 27 juli 2005 09:52 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
je trekt echt zo'n hoofd van:
"kut.. vergeten sesamstraat op te nemen"![]()
Ahgossie toch....arme knul..... *aai* Komt wel goed hoor.quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:18 schreef Blubberzwijn het volgende:
zoooooooo iemand was KWAAD net aan de telefoonecht woedend.. nog nooit zo erg meegemaakt..
![]()
quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:53 schreef Nuvole het volgende:
Die foto en die uitspraak moet je samen zien:
[afbeelding]
Vlarp: "Kuhhhhhhhttt!"
Meneer Aart: "Wat zeg jij me nou?"
Vlarp: "Vergeten Sesamstraat op te nemen....."
Er liepen wel erg rare types rond ja..quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Of kwam er een dik vadsig wijf langs?
Joh, het was roze maandag.quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Er liepen wel erg rare types rond ja..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God created gays so fat chicks could have friends.
quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
CB?kom hem ff afleveren... heb hem strax weer nodigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo, moet je iemand een liefdesaanzoek doen?quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:22 schreef Cybart het volgende:
[..]
kom hem ff afleveren... heb hem strax weer nodig
ja, mn securitygastquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hoezo, moet je iemand een liefdesaanzoek doen?
Oeh, vertel?quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:28 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja, mn securitygast
nee, ik heb mn stem wel nodig op mn werk om te communiceren.... is wel makkelijk...
is gewoon een lekkere vent, leuk, heeft een coole amerikaanse pick-up, en is gewoon heteroquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Oeh, vertel?
Ja, idd, en je moet natuurlijk al over de muziek heenschreeuwen.
Dus alleen maar kijkvoer tijdens het werken.quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:32 schreef Cybart het volgende:
[..]
is gewoon een lekkere vent, leuk, heeft een coole amerikaanse pick-up, en is gewoon hetero
zoiets...quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dus alleen maar kijkvoer tijdens het werken.
Dat is mooi, je hebt er wel eens anders over gedacht.quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:37 schreef Cybart het volgende:
[..]
zoiets...
al hebben we het druk genoeg tegenwoordig....
een van de leukste seizoenen ooit
klopt ja... scheelt nu ook dat ik er naast het draaien andere dingen bij doe...quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat is mooi, je hebt er wel eens anders over gedacht.
Meer contact met je collega''s dus. dat is wel zo prettig ja. En als de sfeer ook goed is kan het natuurlijk niet lang genoeg duren.quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:42 schreef Cybart het volgende:
[..]
klopt ja... scheelt nu ook dat ik er naast het draaien andere dingen bij doe...
en dat mn dj booth aan de bar vast zit, terwijl dit vroeger niet zo was..
verder is zelfs het hardcore-volk niet meer zo "hardcore"
hoe draait alles in amsterdam zn zomerseizoen?
Inspiratie voor 's nachtsquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dus alleen maar kijkvoer tijdens het werken.
Maar goed dat ik het niet van m'n werk hoef te hebben.quote:
wachten op beter weer dus....quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Meer contact met je collega''s dus. dat is wel zo prettig ja. En als de sfeer ook goed is kan het natuurlijk niet lang genoeg duren.
Hier is het koud en nat, maar als de zon even doorbreekt zit alles weer vol.
Gelukkig hebben we hier eigen grond dus dat scheelt al een stuk.quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:48 schreef Cybart het volgende:
[..]
wachten op beter weer dus....
terrasrechten zijn duur genoeg!
dat maakt al een heel verschil jaquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we hier eigen grond dus dat scheelt al een stuk.
Ik kwan net gewoon doorweekt de bij de kapper aan en dat is 5 minuten lopen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:51 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat maakt al een heel verschil ja
was net ff buiten, en opzich is het niet koud.... maar die klote zon blijft weg
Jij hebt al inspiratie genoeg van die persoon uit nijmegen gok ikquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Maar goed dat ik het niet van m'n werk hoef te hebben.
oeh yeahquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:54 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jij hebt al inspiratie genoeg van die persoon uit nijmegen gok ik
Ik zie er goed uit op die foto hé?quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:53 schreef Camoth het volgende:
Stuart, wat mooie avatar! Je haar ook; het lijkt wel alsof het danst!![]()
Vooral de make-up doet echt wonderen! Je ogen komen veel beter naar vorenquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik zie er goed uit op die foto hé?
Goed. Punt 1: hij mist alleen het bankhangen met mij?? Hm.. komt vast omdat we zo'n lekkere bank hebbenquote:Ik mis je. Lekker met je op de bank hangen. Naast je liggen in bed. Weer is goed hier. Vanacht veel onweer en regen. Nu weer zon. Ben blij als ik weer bij je ben. Hoe gaat het verder? Nog ziek? Pas je op jezelf? Lievie kusjes (...)
Misschien moet je dat ook terug smsen?quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:12 schreef Camoth het volgende:
Zojuist sms ontvangen van de scharrel. Even ter update: meneer is zomaar vanuit het niets met vrienden op vakantie gegaan zondag met 1 dag vantevoren een vermelding van het onomkoombare feit jegens mijzelf... het lef van die scharrels ook tegenwoordig![]()
[..]
Goed. Punt 1: hij mist alleen het bankhangen met mij?? Hm.. komt vast omdat we zo'n lekkere bank hebbenPunt 2: het is fucking Frankrijk, NATUURLIJK is het weer goed. Wrijf me dat nou niet onder mijn Hollandse verlepte regen-neus. Punt 3: Als je bij me wil zijn, waarom ben je dan in godesnaam weggegaan?
Het gaat goed. Ik ben niet ziek. Ik ben een grote meid en kan p r i m a op mezelf passen, en van die lieve kusjes geloof ik ook geen kont.
Zo.
Dat lucht op![]()
Idee!quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Misschien moet je dat ook terug smsen?
Sommige jongens zijn nu eenmaal een beetje sociaal gehandicapt (en dan heb ik het over doodnormale jongens).quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:12 schreef Camoth het volgende:
Zojuist sms ontvangen van de scharrel. Even ter update: meneer is zomaar vanuit het niets met vrienden op vakantie gegaan zondag met 1 dag vantevoren een vermelding van het onomkoombare feit jegens mijzelf... het lef van die scharrels ook tegenwoordig![]()
Mwah, het probleem ligt volgens mij voor het overgrote deel bij mijzelf.... ik vertrouw gewoon niets wat op motoren rijdt...quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:31 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ach, sommige jongens zijn een beetje sociaal gehandicapt (en dan heb ik het over doodnormale jongens).
'k Zou er maar niet al teveel over opwinden, volgens mij bedoelt 'ie 't wel goed.
En zo'n veeg uit de pan (wat zo af en toe beslist niet slecht is) kan je beter doen wanneer 'ie terug is, communicatie over zo'n mobiel is niet je van het, zeker niet wat dat betreft. Kan allemaal zwaarder opgevat worden dan wellicht de bedoeling is,![]()
-edit- maar volgens mij is 't allemaal wel een beetje te scharrel...
Uhm...quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:39 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Motoren?
Bedoel je niet brommers?
quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:39 schreef Camoth het volgende:
anders was ik zelf ook niet te vertrouwen geweest![]()
Geen van beiden issiequote:Op woensdag 27 juli 2005 15:44 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nerd/geleerde
of
baardaap/hellsangel
*gaat foto voor je zoekenquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:46 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Dat kan ik alleen maar beamen als ik 'm heb uitgeprobeerd
Nee, da's mijn maatje, ik sta alleen op de foto van de kamkrant: http://www.kamkrant.nl/fo(...)hp?foto=tilbu059.jpgquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:46 schreef error het volgende:
@won: ben jij dat meisje met spijkerjasje en roze overhemd?
haha, ok dan is het goedquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, da's mijn maatje, ik sta alleen op de foto van de kamkrant: http://www.kamkrant.nl/fo(...)hp?foto=tilbu059.jpg
Oei, dat zal ik haar maar niet vertellen, zij is helemaal niet liefquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:55 schreef error het volgende:
[..]
haha, ok dan is het goed
Dat is meer het type dat ik bij jou verwachtte. Dat maatje van je heeft een te lief uiterlijk. Niet dat jij niet lief zal zijn, maar het beeld klopte even niet.
Hijs 24quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:56 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
ya..
Gezien z'n leeftijd (hij moet zo'n 30 jaar oud zijn lijkt 't) is 't wel frappant dat 'ie jou niet van z'n vertrek verwittigd heeft
Je lijkt wel een vrouwquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:57 schreef Camoth het volgende:
[..]
Hijs 24( verkeerde foto's Fleur, verkeerde foto's
)
Anyway, het was net zo impulsief besloten als dat het mij vermeld werd hoor....
Maargoed, als je hem gelooft dan natuurlijk![]()
Kan wel kloppen, ik BEN ook een vrouw namelijkquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:00 schreef error het volgende:
[..]
Je lijkt wel een vrouw
Heb je een goede relatie dan zeur je om niets, heb je geen goede relatie dan zal die vakantie ook niet veel doen.
Vertel maar niet; ik wil geen boze meisjes achter me aan hebbenquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oei, dat zal ik haar maar niet vertellen, zij is helemaal niet lief
Maar ik ben blij dat mijn uiterlijk strookt met je verwachtingenIk kwam door Excess op die foto "hee, ben jij dit?"
Leren broek met warm weer blijft een slecht idee trouwens
Dan heeft 'ie flink wat gesmookt in z'n leven.quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:57 schreef Camoth het volgende:
[..]
Hijs 24( verkeerde foto's Fleur, verkeerde foto's
)
moppermoppermopperquote:Maargoed, als je hem gelooft dan natuurlijk![]()
Hence, thequote:Op woensdag 27 juli 2005 16:02 schreef Camoth het volgende:
[..]
Kan wel kloppen, ik BEN ook een vrouw namelijk![]()
quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:05 schreef Andyvie het volgende:
Wat een lieve kat (en die jongen ziet er ook aardig uit)
Windows update doet het niet meerquote:Validatie mislukt: productcode is ongeldig
Waarom is het besturingssysteem niet gevalideerd?
De productcode voor uw exemplaar van Windows is nooit uitgegeven door Microsoft.
Was gister al aangekondigd, illegale meneert!quote:
Essentiele updates blijven beschikbaar via Automatische updates.. en dat staat aanquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:34 schreef error het volgende:
[..]
Was gister al aangekondigd, illegale meneert!
wees blij, ze installeren toch weer een ander gat
ik heb tenminste de legale versiequote:
Sommige mensen zijn gewoon domquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:26 schreef Blubberzwijn het volgende:sommige mensen..
ik: "ah u hoeft de volgende keer alleen uw bankpas mee te nemen.. ik schrijf het voor u op.. uw bankpas.. meenemen.. de volgende keer.."
mevrouw: "ok"
week later:
ik: zo.. mag ik uw bankpas even kopieren?
mevrouw: die ben ik vergeten
ik:![]()
![]()
![]()
![]()
ROFLquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:40 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Daar is alweer een hack voor hoor. http://www.webwereld.nl/articles/36487
Ach, daar kon je toch op wachten? Trouwens heel veel mensen die hun code van een key-gen hebben gekregen krijgen de melding dat hun Windows legaal is. Je serial wordt gewoon vergeleken met een blacklist, net zoals bij SP2 gebeurde.quote:
Daarom heb ik "morgen" ook geaccentueerdquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:52 schreef Andyvie het volgende:
[..]
O morgen pasIk wilde al gefeliciteerd typen
Ik ben zo geconditioneerd op jarig en gefeliciteerd, dat mijn eerste reactie gewoon gefeliciteerd typen isquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:58 schreef Weemz het volgende:
[..]
Daarom heb ik "morgen" ook geaccentueerd
Dan zijn we even oud jong!quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:02 schreef error het volgende:
ik ben volgende week jarig!
Ik word alweer 28, hiephiep!
Je betaalt gemiddeld zo'n 8 euro per attractie. De top attracties kosten 's avonds wel 10 euro of meer. En de kermis is alleen gezellig om overheen te lopen, van de attracties ga je alleen maar kotsen met zoveel bier opquote:Op woensdag 27 juli 2005 17:15 schreef Weemz het volgende:
Hmmz... De kermis ziet er wel erg gezellig uit? Vraagje: Zijn de attracties nou echt zo duur of lijkt dat nou maar zo? Wat was bijv. de duurste?
Jij moet lief doen! NU!quote:
Zit er nog wit spul op dan?quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:19 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Jij moet lief doen! NU!
... en mijn schoenen nog even komen poetsen!
Dat was POEDERSUIKER!quote:
Nee hoor, is voor iedereen, maar homo's in het bijzonderquote:Op woensdag 27 juli 2005 17:26 schreef ymme het volgende:
Is dit een topic alleen voor homo's
Volgens mij is dit een hele domme vraag
Ik noem dat altijd handtasjes....quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:37 schreef ymme het volgende:
Kijk aan, dat wou ik gewoon even weten
Nou ben ik vrouw en hetro, dus daar heb ik niets mee te maken. Wel dat mijn schoonbroer getrouwd is met een man (geweldig stel) en die hebben ook weer homo vrienden. En kennisen van me ma is ook een homo stel
Nou moet ik wel eerlijk toegeven, dat ik een hekel heb, aan vieze nichtenSorry dat ik het zeg, maar van die nepvrouwen, geen travo's want die komen er tenminsten voor uit, maar ja echt moeilijk om uit te leggen
Ik hoop dat ik nou geen haat gevoelens opdoe hier
Jawel.quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:37 schreef ymme het volgende:
Zo'n schuin schoudergeval met roesjesquote:Op woensdag 27 juli 2005 17:41 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Jawel.
Als ik handtasjes e.d. wil dragen dan doe ik dat
(niet dat dat ook maar enigszins iets voor mij is)
Nu ja, ik heb wel zo'n schoudergevalquote:Op woensdag 27 juli 2005 17:42 schreef Camoth het volgende:
[..]
Zo'n schuin schoudergeval met roesjesBij voorkeur roze
![]()
meneer E !quote:
En dat wou je maar even zeggen?quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:37 schreef ymme het volgende:
Kijk aan, dat wou ik gewoon even weten
Nou ben ik vrouw en hetro, dus daar heb ik niets mee te maken. Wel dat mijn schoonbroer getrouwd is met een man (geweldig stel) en die hebben ook weer homo vrienden. En kennisen van me ma is ook een homo stel
Nou moet ik wel eerlijk toegeven, dat ik een hekel heb, aan vieze nichtenSorry dat ik het zeg, maar van die nepvrouwen, geen travo's want die komen er tenminsten voor uit, maar ja echt moeilijk om uit te leggen
quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:19 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Jij moet lief doen! NU!
... en mijn schoenen nog even komen poetsen!
Menno zit in Canada nog geloof ik. Die zal niet zo snel effe fokken nuquote:Op woensdag 27 juli 2005 17:35 schreef XMN8R het volgende:
Volgens de Fok-verjaarskalender (djeez, wat een drukte vandaag) zijn Manias en Xiance jarig!!!
[afbeelding]
Polsbanje hebben schatje?quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:42 schreef Cybart het volgende:
jeej, eindelijk weer eens wat medestanders in de strijd tegen die gore wanabee-vrouwen!
quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:49 schreef error het volgende:
[..]
En dat wou je maar even zeggen?
Het idee is om een beetje open minded te zijn, dat ben je duidelijk niet.
Alle homows hier zijn enorme stoere bouwvakkers en geen nichten, ben je nu blij?
Als je al wil aangeven dat het niet jouw 'cup of tea' is, moet je er dan 'vieze' voor zetten?
Hij zit wel zo nu en dan op msn..quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:49 schreef Cazman het volgende:
[..]
Menno zit in Canada nog geloof ik. Die zal niet zo snel effe fokken nu
en wrom nie?quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:51 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Iets met teentjes en getrapt worden.. niet happen zeg...
*schoonouders gewaarschuwd heeft*. Volgens mij heb ik z'n nummer niet eensquote:Op woensdag 27 juli 2005 17:51 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hij zit wel zo nu en dan op msn..
*SMS stuur*
Sommige mensen snappen het gewoon niet. En laat die dan gewoon lekker gaanquote:Op woensdag 27 juli 2005 17:54 schreef error het volgende:
[..]
en wrom nie?![]()
ben ik op mijn teentjes getrapt of irriteer ik me aan het gebrek aan algemeen respect voor anderen?
Familie? Jij en men?quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:55 schreef Cazman het volgende:
[..]
*schoonouders gewaarschuwd heeft*. Volgens mij heb ik z'n nummer niet eens. Ik ben slechte familie
Bingo!quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Familie? Jij en men?
O wacht.. Joost en Sjoerd natuurlijk
ow ok.quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Sommige mensen snappen het gewoon niet. En laat die dan gewoon lekker gaan
zie ik daar een leuk latinootje?quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:13 schreef Ang3l het volgende:Zo
[afbeelding]
[afbeelding]foto's in The Blitz, Roze Maandag
O die achter mij? neh, dat was geen latino, twas gewoon donker. Die stond zich daar te rukken of zoquote:
geilquote:Op woensdag 27 juli 2005 18:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O die achter mij? neh, dat was geen latino, twas gewoon donker. Die stond zich daar te rukken of zo
Dat zijn Creno en Ryan_Rquote:Op woensdag 27 juli 2005 18:21 schreef error het volgende:
[..]
geil![]()
wie is degene die je ook nog vond?
Ow dat wist ik nietquote:Op woensdag 27 juli 2005 18:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat zijn Creno en Ryan_R
Met in de achtergrond Keizerpenguin
Ik herkende ze ook nietquote:Op woensdag 27 juli 2005 18:37 schreef error het volgende:
[..]
Ow dat wist ik niet![]()
*note: vaker fotoboek kijken
fotoboekkijkert!quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:49 schreef DennisMoore het volgende:
Ik wel.
Wat zijn jullie allemaal oud zeg!quote:
we zijn oudquote:Op woensdag 27 juli 2005 19:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ben er weer...wat gaan jullie langzaam
Het is "ik erger mij aan iets" en "iets irriteert mij", niet andersom.quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:54 schreef error het volgende:
[..]
en wrom nie?![]()
ben ik op mijn teentjes getrapt of irriteer ik me aan het gebrek aan algemeen respect voor anderen?
En weg is ze! Hahaquote:Op woensdag 27 juli 2005 17:49 schreef error het volgende:
[..]
En dat wou je maar even zeggen?
Het idee is om een beetje open minded te zijn, dat ben je duidelijk niet.
Alle homows hier zijn enorme stoere bouwvakkers en geen nichten, ben je nu blij?
Als je al wil aangeven dat het niet jouw 'cup of tea' is, moet je er dan 'vieze' voor zetten?
klopt helemaal en daar irriteert ik me nou zo aan!quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:18 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Het is "ik erger mij aan iets" en "iets irriteert mij", niet andersom..
ja, het was wel een heel suf verhaal:quote:
Mjah. Ik geloof toch niet dat het er zo angstaanjagend uitziet.quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:42 schreef tech het volgende:
[..]
If that scared them, they shouldn't have been here in the first place.
Nou...quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:52 schreef Great_Expectations het volgende:
Mjah. Ik geloof toch niet dat het er zo angstaanjagend uitziet..
quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
om eerlijk te zijn...
quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:28 schreef AnGabhar het volgende:
Post eens iets leuks hier. Ik word helemaal depressief.
Maar of het hem vrolijk maakt.quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:42 schreef tech het volgende:
[..]
Dat doet die SAJ dan toch weer heul niet onaardig, he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |