Ik dacht even dat je Limburg had geschreven,quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:10 schreef creno het volgende:
dat zeiden de zeven dwergen toen ze terug kwamen bij hun huisje en daar de sneeuwwitje zagen liggen met de stukken vergiftigde appel naast haar op de grond...
Ryan_R en ik gaan donderdag naar Luxemburg, 5*hotel
Net of dat volkje halfhoog geteisem haar van een wisse dood hadden kunnen redden... I think NOT!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:10 schreef creno het volgende:
dat zeiden de zeven dwergen toen ze terug kwamen bij hun huisje en daar de sneeuwwitje zagen liggen met de stukken vergiftigde appel naast haar op de grond...
Ryan_R en ik gaan donderdag naar Luxemburg, 5*hotel
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:12 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je Limburg had geschreven,maar dan kan natuurlijk niet want daar hebben ze alleen maar goedkope 2 sterren hotels.
.
En zo vriendelijk ook....quote:
We zijn haske vriendelijk ja?!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:14 schreef tech het volgende:
[..]
En zo vriendelijk ook....
Als het niet voor hun vriendelijkheid was hadden ze misschien nog 3 sterren
Mjah... Als ik moet kiezen tussen Li en Luxe, dan kies ik voor luxe... Zo ben ik dan ook wel weerquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:16 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
We zijn haske vriendelijk ja?!.
Laat dat even duidelijk zijn!.
Wat zegt ie?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:27 schreef tech het volgende:
An iwwerhaapt sin d'Lëtzebuerger een Vollek wat mech méi an d'Häerz geet.
een paard heeft toch benen ?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mijn poten doen oijn, kben brak.
Maar heb wel een hele lieve film gezien\ en eennieuwe DVD box
quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:43 schreef tech het volgende:
[..]
Ek het gesê die Luxemburgers is 'n volk wat my baie aan die hart lê.
gooi maar online hoor!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:49 schreef wonderer het volgende:
Ik heb nog even toestemming van Des en Wax en Vlarp en ... nou ja, van iedereen behalve Creno nodig voor ik mijn foto's online mag gooien
GE heeft sjansquote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:14 schreef Great_Expectations het volgende:
Die Ene Jongen Die Altijd Gluurt Tijdens De Lunch bij mij op mijn werk was er gisteren niet en vandaag was hij opeens in een kei trendy shirtje, in plaats van in de jasje dasje dresscode..
Zou dat iets betekenen?.
En een G_L.quote:
Ja, stel je voor. Zet Wonderer of Vlarp straks foto's online en herken ik hem opeens als één van de achtergrondnichtjes.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:18 schreef beaverhausen het volgende:
Vraag of je z'n roze wuppie mag zien.
Je verdenkt hem er nu ook van achtergrondnichtje te zijn. Dus veel vershil maakt het niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:19 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, stel je voor. Zet Wonderer of Vlarp straks foto's online en herken ik hem opeens als één van de achtergrondnichtjes..
Ik opperde het slechts als een mogelijk scenario. Zo van stel je toch eens voor, tjonge poepoeh, dat zou toch eens wat zijn zeg.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:21 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je verdenkt hem er nu ook van achtergrondnichtje te zijn. Dus veel vershil maakt het niet..
Of hij lurkt, leest alles wat jij zegt maar weet wie jij bent waardoor hij zoiets heeft van ja halloquote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:24 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik opperde het slechts als een mogelijk scenario. Zo van stel je toch eens voor, tjonge poepoeh, dat zou toch eens wat zijn zeg..
Vandaar dat je chaggo liep te kijken toen je over het damrak liep.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mn voetjes doen nog pijn!
Ja, dat ie gisteren leuke kleertjes is wezen kopen, natuurlijk!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:14 schreef Great_Expectations het volgende:
Die Ene Jongen Die Altijd Gluurt Tijdens De Lunch bij mij op mijn werk was er gisteren niet en vandaag was hij opeens in een kei trendy shirtje, in plaats van in de jasje dasje dresscode..
Zou dat iets betekenen?.
Sjago v/d stressquote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Vandaar dat je chaggo liep te kijken toen je over het damrak liep.
Daarbij was het ook irritant druk op het damrak.quote:
Niet op geletquote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Daarbij was het ook irritant druk op het damrak.
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Of hij lurkt, leest alles wat jij zegt maar weet wie jij bent waardoor hij zoiets heeft van ja hallodát durf ik niet!!
Nee, je was te druk aan het lullen om op de drukte te letten.quote:
Ja ja ja, ik was op tijd maar andere mensen te laat, dingen liepen mis, mn nicht was moe en vervelend...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee, je was te druk aan het lullen om op de drukte te letten.
Volgende keer uitkijken waar je loopt hé?
*schoenen poets*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |