quote:Op maandag 25 juli 2005 15:00 schreef keizerpinguin het volgende:
ik ben in mijn ééntje het lelijke alleentje.........was ik maar een tweetje dan was ik niet zo alleen!
welke film???quote:Markie-Mark schreef net het volgende:
Relaxen
Bijkomen
Film kijken
en u bart?
hoe staat het ervoor met "project X" ?
Net madagascar gezien, wel aardig, niet geweldig! En ik ben lui dus ik gooi er zo nog een filmpie in. Wanneer ga je eigenlijk op vakantie?quote:Op maandag 25 juli 2005 15:01 schreef Cybart het volgende:
[..]
welke film???
ik ga eerst even ontbijten zometeen, en dan ff relaxen en weer werken
project x is hier stopgezet omdat een ander geintresseerd was in dat project, en diegene had een beter aanbod, dan wij konden bieden geloof ik
madagascar niet geweldig, maar gewoon leuk??quote:Op maandag 25 juli 2005 15:07 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Net madagascar gezien, wel aardig, niet geweldig! En ik ben lui dus ik gooi er zo nog een filmpie in. Wanneer ga je eigenlijk op vakantie?
En project x weet niet wat ie mist![]()
![]()
superdruipkutquote:Op maandag 25 juli 2005 15:08 schreef Cybart het volgende:
[..]
sorry ik ben niet zo goed in die characters lezen...
wat wilde je zeggen?![]()
Gewoon niet zo grappig als bijv Monsters Inc of Finding Nemo, wel mooi geanimeerdquote:Op maandag 25 juli 2005 15:11 schreef Cybart het volgende:
[..]
madagascar niet geweldig, maar gewoon leuk??
rijtje: sharktale, the incredibles, ice age (als je hem de tweede keer bekijkt) ?????
wanneer ik op vakantie ga... *opzoek*
3 augustus![]()
ga jij eigenlijk nog weg?
Ik weet dat je me nog zoveel wil vertellen.quote:[ Bericht 100% gewijzigd door Cybart op 25-07-2005 15:14 (driedubbel) ]
"put that thing back where it came from"quote:Op maandag 25 juli 2005 15:14 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Gewoon niet zo grappig als bijv Monsters Inc of Finding Nemo, wel mooi geanimeerd
Ja ik ga op 24 Augustus weg, naar Marmaris
ik ben al weken aan het printen, heb al een vrachtwagen besteld....quote:Op maandag 25 juli 2005 15:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik weet dat je me nog zoveel wil vertellen.
Yep met Lquote:Op maandag 25 juli 2005 15:17 schreef Cybart het volgende:
[..]
"put that thing back where it came from"
Marmaris.... met L?
best laat om op vakantie te gaan toch? maar je gaat voor de relax-vakantie natuurlijk!
Je weet toch dat de straat te krap is voor een vrachtwagen.quote:Op maandag 25 juli 2005 15:17 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik ben al weken aan het printen, heb al een vrachtwagen besteld....
oja, LL....quote:Op maandag 25 juli 2005 15:20 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Yep met L
Idd laat maar kon niet anders gepland worden en we wilden lowlands niet missen. Ga jij nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |