Ik geef toe: voor jouw doen valt het mee, maar het is meer tekst dan ik in 3 topics post!quote:Op zondag 24 juli 2005 22:27 schreef Waxxer het volgende:
Nounounou... heel verhaal, heel verhaal......Dat valt bést mee!
Nou, alleen déze zin alquote:Op zondag 24 juli 2005 22:30 schreef tech het volgende:
[..]
Ik geef toe: voor jouw doen valt het mee, maar het is meer tekst dan ik in 3 topics post!
Geef ik je groot gelijk in.quote:Op zondag 24 juli 2005 22:24 schreef Twoflower het volgende:
@Waxxer: d'r zijn verschillende redenen waarom ik niet ga. Samengevat: die ene keer dat ik er was was het best gezellig, maar niet zó leuk dat ik zeg "Daar moet ik elk jaar naar toe!"
Ik post in volzinnen, ja. Dat klopt. Maar waar je die drie letters vandaan haalt? Joost mag het weten...quote:Op zondag 24 juli 2005 22:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, alleen déze zin alhoeveel keer drie letters past daar in??
Die is net pas thuis denk ikquote:Op zondag 24 juli 2005 22:32 schreef tech het volgende:
[..]
Ik post in volzinnen, ja. Dat klopt. Maar waar je die drie letters vandaan haalt? Joost mag het weten...
Joost(eh), mocht je meelezen: meld het maar!
10 uur 's avonds? Dan is volgens mij de laatste trein naar/richting Enschede net weg of zo...quote:Op zondag 24 juli 2005 22:32 schreef Cazman het volgende:
[..]
Geef ik je groot gelijk in.
Ik ben er ook maar pas rond 10 uur s'avonds. Ik ga met de chef-kok van het restaurant waar ik werk dus daar wacht ik eerst op
ik moet om 6:15 op maar voor een keer is dat wel te doenquote:Op zondag 24 juli 2005 22:35 schreef Twoflower het volgende:
[..]
10 uur 's avonds? Dan is volgens mij de laatste trein naar/richting Enschede net weg of zo...
(Gelukkig heb ik tegenwoordig een auto ter beschikking, maar als ik de volgende dag gewoon weer om 5:15 op moet, dan zeg íets me dat 10 uur zelfs al veel te laat is...)
Best hoor. Naar de kermis geweest, me nieuw geboren neefje bezocht, filmpjes bekeken. Kortom erg burgelijkquote:
Niks mis mee.quote:Op zondag 24 juli 2005 22:37 schreef Cazman het volgende:
[..]
Best hoor. Naar de kermis geweest, me nieuw geboren neefje bezocht, filmpjes bekeken. Kortom erg burgelijk
Ben je nu nóg niet verhuisd?quote:Op zondag 24 juli 2005 22:35 schreef Twoflower het volgende:
10 uur 's avonds? Dan is volgens mij de laatste trein naar/richting Enschede net weg of zo...
(Gelukkig heb ik tegenwoordig een auto ter beschikking, maar als ik de volgende dag gewoon weer om 5:15 op moet, dan zeg íets me dat 10 uur zelfs al veel te laat is...)
Oke dan!!!quote:
Denk t nietquote:Op zondag 24 juli 2005 22:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oke dan!!!![]()
![]()
En dan zijn ze zo moe en gaan ze op jou liggen en dan slapen en elkaar wassen en spinnen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |