Ik geef toe: voor jouw doen valt het mee, maar het is meer tekst dan ik in 3 topics post!quote:Op zondag 24 juli 2005 22:27 schreef Waxxer het volgende:
Nounounou... heel verhaal, heel verhaal......Dat valt bést mee!
Nou, alleen déze zin alquote:Op zondag 24 juli 2005 22:30 schreef tech het volgende:
[..]
Ik geef toe: voor jouw doen valt het mee, maar het is meer tekst dan ik in 3 topics post!
Geef ik je groot gelijk in.quote:Op zondag 24 juli 2005 22:24 schreef Twoflower het volgende:
@Waxxer: d'r zijn verschillende redenen waarom ik niet ga. Samengevat: die ene keer dat ik er was was het best gezellig, maar niet zó leuk dat ik zeg "Daar moet ik elk jaar naar toe!"
Ik post in volzinnen, ja. Dat klopt. Maar waar je die drie letters vandaan haalt? Joost mag het weten...quote:Op zondag 24 juli 2005 22:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, alleen déze zin alhoeveel keer drie letters past daar in??
Die is net pas thuis denk ikquote:Op zondag 24 juli 2005 22:32 schreef tech het volgende:
[..]
Ik post in volzinnen, ja. Dat klopt. Maar waar je die drie letters vandaan haalt? Joost mag het weten...
Joost(eh), mocht je meelezen: meld het maar!
10 uur 's avonds? Dan is volgens mij de laatste trein naar/richting Enschede net weg of zo...quote:Op zondag 24 juli 2005 22:32 schreef Cazman het volgende:
[..]
Geef ik je groot gelijk in.
Ik ben er ook maar pas rond 10 uur s'avonds. Ik ga met de chef-kok van het restaurant waar ik werk dus daar wacht ik eerst op
ik moet om 6:15 op maar voor een keer is dat wel te doenquote:Op zondag 24 juli 2005 22:35 schreef Twoflower het volgende:
[..]
10 uur 's avonds? Dan is volgens mij de laatste trein naar/richting Enschede net weg of zo...
(Gelukkig heb ik tegenwoordig een auto ter beschikking, maar als ik de volgende dag gewoon weer om 5:15 op moet, dan zeg íets me dat 10 uur zelfs al veel te laat is...)
Best hoor. Naar de kermis geweest, me nieuw geboren neefje bezocht, filmpjes bekeken. Kortom erg burgelijkquote:
Niks mis mee.quote:Op zondag 24 juli 2005 22:37 schreef Cazman het volgende:
[..]
Best hoor. Naar de kermis geweest, me nieuw geboren neefje bezocht, filmpjes bekeken. Kortom erg burgelijk
Ben je nu nóg niet verhuisd?quote:Op zondag 24 juli 2005 22:35 schreef Twoflower het volgende:
10 uur 's avonds? Dan is volgens mij de laatste trein naar/richting Enschede net weg of zo...
(Gelukkig heb ik tegenwoordig een auto ter beschikking, maar als ik de volgende dag gewoon weer om 5:15 op moet, dan zeg íets me dat 10 uur zelfs al veel te laat is...)
Oke dan!!!quote:
Denk t nietquote:Op zondag 24 juli 2005 22:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oke dan!!!![]()
![]()
En dan zijn ze zo moe en gaan ze op jou liggen en dan slapen en elkaar wassen en spinnen![]()
quote:Op zondag 24 juli 2005 22:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Denk t niet
Ze gaan zo na t eten flink een robbertje stoeien waarna de een op mn bed gaat liggen en de ander de hondenmand inpikt.
Ook nog een hond????quote:Op zondag 24 juli 2005 22:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Denk t niet
Ze gaan zo na t eten flink een robbertje stoeien waarna de een op mn bed gaat liggen en de ander de hondenmand inpikt.
Dat had je metéén neer moeten zetten hequote:Op zondag 24 juli 2005 22:46 schreef creno het volgende:
@ waxx: aangepast
maar eigenlijk was dat al wel een beetje vermeld...
2x per dag.quote:Op zondag 24 juli 2005 22:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ook nog een hond????![]()
Die jij nu drie keer per dag uitlaat??
Wat voor één??
en stoeien met jou, spelen en alles met een touwtje of een klein muisje van stof
ik niet iig!quote:Op zondag 24 juli 2005 22:57 schreef Waxxer het volgende:
Hebben julluie soms allemaal stiekem een onderonsje-achtige groeps msn chat?
*checkt msn*quote:Op zondag 24 juli 2005 22:57 schreef Waxxer het volgende:
Hebben julluie soms allemaal stiekem een onderonsje-achtige groeps msn chat?
quote:Op zondag 24 juli 2005 23:05 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb voor 't eerst in m'n leven m'n bakkebaarden lang laten groeien
*mee speel*
Die piercing heb ik allang niet meerquote:Op zondag 24 juli 2005 23:07 schreef Waxxer het volgende:
[..]en een piercing in je wenkbrauw!
Korte of stoere cowboyfilm achtig?
Heb jij een percing gehad dan??quote:Op zondag 24 juli 2005 23:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Die piercing heb ik allang niet meer
Al wil ik er wel weer één. En een kleine tatoo..
Ik een half uur later, en dan ben ik om 1 uur thuis. Ik leef met je mee.quote:Op zondag 24 juli 2005 23:06 schreef Waxxer het volgende:
Ik ga al om 22.39u met de trein terug dan...en dan nóg zit ik meer dan twee uur in één trein
http://gallery.vlarp.nl/fotos/DSC00034?full=1 daar kun je m'n piercing zien..quote:Op zondag 24 juli 2005 23:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Heb jij een percing gehad dan??Waar?
En tattoo??
Ik had een tijd geleden ook al gedroomd dat jij vroeger lang haar had, of ja, ik droomde dus dat jij in het topic postte dat jij lang haar had!
Yoow! Vette dope man!!quote:Op zondag 24 juli 2005 23:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
http://gallery.vlarp.nl/fotos/DSC00034?full=1 daar kun je m'n piercing zien..
En ik HAD lang haar vroeger
En tatoo wil ik.. iets op m'n schouderblad.. of zo'n symmetrische tussen m'n schouderbladen, of een tribel om m'n boven arm..
dat heb ik ook gedroomdquote:Op zondag 24 juli 2005 23:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Heb jij een percing gehad dan??Waar?
En tattoo??
Ik had een tijd geleden ook al gedroomd dat jij vroeger lang haar had, of ja, ik droomde dus dat jij in het topic postte dat jij lang haar had!
Piercing half jaar gehad. Bleef ontsteken en had er een paar keer een klap op gehadquote:Op zondag 24 juli 2005 23:16 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Yoow! Vette dope man!!
EnHOE
lang??
En dan laat je een 'verboden te stoppen' verkeersbord tatoeren en dan daar omheen examinator
Maar ik durf dat niet, dat soort dingen.... en het staat me voor geen meter denk ik.... En mijn ouders schoppen me het huis uitals ik er ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |