Zeg dit luie rotkind heb 9 maanden op zn reet gezeten nix te doen.quote:
Moe mag je zijn, maar stress hebben mag niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zeg dit luie rotkind heb 9 maanden op zn reet gezeten nix te doen.
Mag ik moe zijn na een eerste dag werken\?
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Moe mag je zijn, maar stress hebben mag niet.
Mag ikquote:
Nog maar een paar jaartjes en dan moet je echt volwassen doen hoor.quote:
een half jaar..of 3 jaar en 3 maandenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nog maar een paar jaartjes en dan moet je echt volwassen doen hoor.
Oeh, de tijd begint te dringen.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
een half jaar..of 3 jaar en 3 maanden
welk lijstje?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:27 schreef Mirage het volgende:
jullie zijn wel nieuwsgierig hè..... *lijstje checkt enzow*
Leuk die fotows!quote:
Ik weet even niet wie je met meneer L bedoelt... maar die lange in de rooie trui is Aart. (als ik het goed onthouden heb...)quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:39 schreef error het volgende:
[..]
Leuk die fotows!
En zag ik daar meneerL niet erg vaak bij een onbekende-rode-trui-meneer staan? vertel, vertel!
Ze kunnen het natuurlijk niet eeuwig geheim houden.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:39 schreef error het volgende:
[..]
Leuk die fotows!
En zag ik daar meneerL niet erg vaak bij een onbekende-rode-trui-meneer staan? vertel, vertel!
Newbequote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik weet even niet wie je met meneer L bedoelt... maar die lange in de rooie trui is Aart. (als ik het goed onthouden heb...)
dat bedoel ik!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ze kunnen het natuurlijk niet eeuwig geheim houden.
Vlarp is "vakantie" aan het vieren.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:52 schreef error het volgende:
[..]
dat bedoel ik!
Eruit ermee![]()
en hij is ook al niet online!
Nee, da's Vlarp... Met een rood t-shirt aan... En anders snap ik het echt niet meer. Ik heb niet zo heel lang in hun buurt vertoeft.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:52 schreef error het volgende:
[..]
NewbeIk bedoel XMN8R
Nee, Aart is een kleine rode trui meneer, die andere!
Vlarp maakt een onuitwisbare indruk op je de eerste keer dat je hem spreekt...dat vergeet je nooit meer.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, da's Vlarp... Met een rood t-shirt aan... En anders snap ik het echt niet meer. Ik heb niet zo heel lang in hun buurt vertoeft.
Ik stond me te verbazen over die jongen met het zwarte shirt aan...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Vlarp maakt een onuitwisbare indruk op je de eerste keer dat je hem spreekt...dat vergeet je nooit meer.
Yeps, ik vrees dat je gelijk hebtquote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Vlarp is "vakantie" aan het vieren.
De aspirines gaan morgenochtend waarschijnlijk net zo hard als het bier vanavond.
uit de OP...quote:
Op wat voor manier?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik stond me te verbazen over die jongen met het zwarte shirt aan...
Ow diequote:
*aangesproken voel*quote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ben moe...hoort dit zo na een dag werken?
Ben zo onervaren, ik denk k vraag t aan de pro's
Ik dacht dat die personen alleen op TV voorkwamenquote:
Dat zeg ik al bijna twee weken tegen mezelfquote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:54 schreef Waxxer het volgende:
Jezus wat een KANSLOZE dag weer vandaag... ga morgen de tijd echt nuttiger besteden
smurfen?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik dacht dat die personen alleen op TV voorkwamen
quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hallo POESJE!! Heb jij jou VERMAAKT de afgelopen dagen??
Jajajajaja wiebelkontquote:
nee, ik heb een "pride" regenboogbandje om van Navigaytion van afgelopen weekendquote:Op woensdag 27 juli 2005 00:25 schreef Vlarp het volgende:
Hebben jullie ook allemaal zo'n geile roze armbandje om nu?
Ik heb Express Yourself om
Die wil ik ook. Ruilen?quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:41 schreef error het volgende:
[..]
nee, ik heb een "pride" regenboogbandje om van Navigaytion van afgelopen weekend![]()
Half 11 gingen Aart, Maarten en ik al naar huis..quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jajajajaja wiebelkont
Was gezellig he gisteren?Nog leuke Hollandsche artiesten gezien tot in de kleine uurtjes??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |