ja, mn securitygastquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hoezo, moet je iemand een liefdesaanzoek doen?
Oeh, vertel?quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:28 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja, mn securitygast
nee, ik heb mn stem wel nodig op mn werk om te communiceren.... is wel makkelijk...
is gewoon een lekkere vent, leuk, heeft een coole amerikaanse pick-up, en is gewoon heteroquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Oeh, vertel?
Ja, idd, en je moet natuurlijk al over de muziek heenschreeuwen.
Dus alleen maar kijkvoer tijdens het werken.quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:32 schreef Cybart het volgende:
[..]
is gewoon een lekkere vent, leuk, heeft een coole amerikaanse pick-up, en is gewoon hetero
zoiets...quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dus alleen maar kijkvoer tijdens het werken.
Dat is mooi, je hebt er wel eens anders over gedacht.quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:37 schreef Cybart het volgende:
[..]
zoiets...
al hebben we het druk genoeg tegenwoordig....
een van de leukste seizoenen ooit
klopt ja... scheelt nu ook dat ik er naast het draaien andere dingen bij doe...quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat is mooi, je hebt er wel eens anders over gedacht.
Meer contact met je collega''s dus. dat is wel zo prettig ja. En als de sfeer ook goed is kan het natuurlijk niet lang genoeg duren.quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:42 schreef Cybart het volgende:
[..]
klopt ja... scheelt nu ook dat ik er naast het draaien andere dingen bij doe...
en dat mn dj booth aan de bar vast zit, terwijl dit vroeger niet zo was..
verder is zelfs het hardcore-volk niet meer zo "hardcore"
hoe draait alles in amsterdam zn zomerseizoen?
Inspiratie voor 's nachtsquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dus alleen maar kijkvoer tijdens het werken.
Maar goed dat ik het niet van m'n werk hoef te hebben.quote:
wachten op beter weer dus....quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Meer contact met je collega''s dus. dat is wel zo prettig ja. En als de sfeer ook goed is kan het natuurlijk niet lang genoeg duren.
Hier is het koud en nat, maar als de zon even doorbreekt zit alles weer vol.
Gelukkig hebben we hier eigen grond dus dat scheelt al een stuk.quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:48 schreef Cybart het volgende:
[..]
wachten op beter weer dus....
terrasrechten zijn duur genoeg!
dat maakt al een heel verschil jaquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we hier eigen grond dus dat scheelt al een stuk.
Ik kwan net gewoon doorweekt de bij de kapper aan en dat is 5 minuten lopen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:51 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat maakt al een heel verschil ja
was net ff buiten, en opzich is het niet koud.... maar die klote zon blijft weg
Jij hebt al inspiratie genoeg van die persoon uit nijmegen gok ikquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Maar goed dat ik het niet van m'n werk hoef te hebben.
oeh yeahquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:54 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jij hebt al inspiratie genoeg van die persoon uit nijmegen gok ik
Ik zie er goed uit op die foto hé?quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:53 schreef Camoth het volgende:
Stuart, wat mooie avatar! Je haar ook; het lijkt wel alsof het danst!![]()
Vooral de make-up doet echt wonderen! Je ogen komen veel beter naar vorenquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik zie er goed uit op die foto hé?
Goed. Punt 1: hij mist alleen het bankhangen met mij?? Hm.. komt vast omdat we zo'n lekkere bank hebbenquote:Ik mis je. Lekker met je op de bank hangen. Naast je liggen in bed. Weer is goed hier. Vanacht veel onweer en regen. Nu weer zon. Ben blij als ik weer bij je ben. Hoe gaat het verder? Nog ziek? Pas je op jezelf? Lievie kusjes (...)
Misschien moet je dat ook terug smsen?quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:12 schreef Camoth het volgende:
Zojuist sms ontvangen van de scharrel. Even ter update: meneer is zomaar vanuit het niets met vrienden op vakantie gegaan zondag met 1 dag vantevoren een vermelding van het onomkoombare feit jegens mijzelf... het lef van die scharrels ook tegenwoordig![]()
[..]
Goed. Punt 1: hij mist alleen het bankhangen met mij?? Hm.. komt vast omdat we zo'n lekkere bank hebbenPunt 2: het is fucking Frankrijk, NATUURLIJK is het weer goed. Wrijf me dat nou niet onder mijn Hollandse verlepte regen-neus. Punt 3: Als je bij me wil zijn, waarom ben je dan in godesnaam weggegaan?
Het gaat goed. Ik ben niet ziek. Ik ben een grote meid en kan p r i m a op mezelf passen, en van die lieve kusjes geloof ik ook geen kont.
Zo.
Dat lucht op![]()
Idee!quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Misschien moet je dat ook terug smsen?
Sommige jongens zijn nu eenmaal een beetje sociaal gehandicapt (en dan heb ik het over doodnormale jongens).quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:12 schreef Camoth het volgende:
Zojuist sms ontvangen van de scharrel. Even ter update: meneer is zomaar vanuit het niets met vrienden op vakantie gegaan zondag met 1 dag vantevoren een vermelding van het onomkoombare feit jegens mijzelf... het lef van die scharrels ook tegenwoordig![]()
Mwah, het probleem ligt volgens mij voor het overgrote deel bij mijzelf.... ik vertrouw gewoon niets wat op motoren rijdt...quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:31 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ach, sommige jongens zijn een beetje sociaal gehandicapt (en dan heb ik het over doodnormale jongens).
'k Zou er maar niet al teveel over opwinden, volgens mij bedoelt 'ie 't wel goed.
En zo'n veeg uit de pan (wat zo af en toe beslist niet slecht is) kan je beter doen wanneer 'ie terug is, communicatie over zo'n mobiel is niet je van het, zeker niet wat dat betreft. Kan allemaal zwaarder opgevat worden dan wellicht de bedoeling is,![]()
-edit- maar volgens mij is 't allemaal wel een beetje te scharrel...
Uhm...quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:39 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Motoren?
Bedoel je niet brommers?
quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:39 schreef Camoth het volgende:
anders was ik zelf ook niet te vertrouwen geweest![]()
Geen van beiden issiequote:Op woensdag 27 juli 2005 15:44 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nerd/geleerde
of
baardaap/hellsangel
*gaat foto voor je zoekenquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:46 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Dat kan ik alleen maar beamen als ik 'm heb uitgeprobeerd
Nee, da's mijn maatje, ik sta alleen op de foto van de kamkrant: http://www.kamkrant.nl/fo(...)hp?foto=tilbu059.jpgquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:46 schreef error het volgende:
@won: ben jij dat meisje met spijkerjasje en roze overhemd?
haha, ok dan is het goedquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, da's mijn maatje, ik sta alleen op de foto van de kamkrant: http://www.kamkrant.nl/fo(...)hp?foto=tilbu059.jpg
Oei, dat zal ik haar maar niet vertellen, zij is helemaal niet liefquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:55 schreef error het volgende:
[..]
haha, ok dan is het goed
Dat is meer het type dat ik bij jou verwachtte. Dat maatje van je heeft een te lief uiterlijk. Niet dat jij niet lief zal zijn, maar het beeld klopte even niet.
Hijs 24quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:56 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
ya..
Gezien z'n leeftijd (hij moet zo'n 30 jaar oud zijn lijkt 't) is 't wel frappant dat 'ie jou niet van z'n vertrek verwittigd heeft
Je lijkt wel een vrouwquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:57 schreef Camoth het volgende:
[..]
Hijs 24( verkeerde foto's Fleur, verkeerde foto's
)
Anyway, het was net zo impulsief besloten als dat het mij vermeld werd hoor....
Maargoed, als je hem gelooft dan natuurlijk![]()
Kan wel kloppen, ik BEN ook een vrouw namelijkquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:00 schreef error het volgende:
[..]
Je lijkt wel een vrouw
Heb je een goede relatie dan zeur je om niets, heb je geen goede relatie dan zal die vakantie ook niet veel doen.
Vertel maar niet; ik wil geen boze meisjes achter me aan hebbenquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oei, dat zal ik haar maar niet vertellen, zij is helemaal niet lief
Maar ik ben blij dat mijn uiterlijk strookt met je verwachtingenIk kwam door Excess op die foto "hee, ben jij dit?"
Leren broek met warm weer blijft een slecht idee trouwens
Dan heeft 'ie flink wat gesmookt in z'n leven.quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:57 schreef Camoth het volgende:
[..]
Hijs 24( verkeerde foto's Fleur, verkeerde foto's
)
moppermoppermopperquote:Maargoed, als je hem gelooft dan natuurlijk![]()
Hence, thequote:Op woensdag 27 juli 2005 16:02 schreef Camoth het volgende:
[..]
Kan wel kloppen, ik BEN ook een vrouw namelijk![]()
quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:05 schreef Andyvie het volgende:
Wat een lieve kat (en die jongen ziet er ook aardig uit)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |