ow ok.quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Sommige mensen snappen het gewoon niet. En laat die dan gewoon lekker gaan
zie ik daar een leuk latinootje?quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:13 schreef Ang3l het volgende:Zo
[afbeelding]
[afbeelding]foto's in The Blitz, Roze Maandag
O die achter mij? neh, dat was geen latino, twas gewoon donker. Die stond zich daar te rukken of zoquote:
geilquote:Op woensdag 27 juli 2005 18:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O die achter mij? neh, dat was geen latino, twas gewoon donker. Die stond zich daar te rukken of zo
Dat zijn Creno en Ryan_Rquote:Op woensdag 27 juli 2005 18:21 schreef error het volgende:
[..]
geil![]()
wie is degene die je ook nog vond?
Ow dat wist ik nietquote:Op woensdag 27 juli 2005 18:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat zijn Creno en Ryan_R
Met in de achtergrond Keizerpenguin
Ik herkende ze ook nietquote:Op woensdag 27 juli 2005 18:37 schreef error het volgende:
[..]
Ow dat wist ik niet![]()
*note: vaker fotoboek kijken
fotoboekkijkert!quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:49 schreef DennisMoore het volgende:
Ik wel.
Wat zijn jullie allemaal oud zeg!quote:
we zijn oudquote:Op woensdag 27 juli 2005 19:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ben er weer...wat gaan jullie langzaam
Het is "ik erger mij aan iets" en "iets irriteert mij", niet andersom.quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:54 schreef error het volgende:
[..]
en wrom nie?![]()
ben ik op mijn teentjes getrapt of irriteer ik me aan het gebrek aan algemeen respect voor anderen?
En weg is ze! Hahaquote:Op woensdag 27 juli 2005 17:49 schreef error het volgende:
[..]
En dat wou je maar even zeggen?
Het idee is om een beetje open minded te zijn, dat ben je duidelijk niet.
Alle homows hier zijn enorme stoere bouwvakkers en geen nichten, ben je nu blij?
Als je al wil aangeven dat het niet jouw 'cup of tea' is, moet je er dan 'vieze' voor zetten?
klopt helemaal en daar irriteert ik me nou zo aan!quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:18 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Het is "ik erger mij aan iets" en "iets irriteert mij", niet andersom..
ja, het was wel een heel suf verhaal:quote:
Mjah. Ik geloof toch niet dat het er zo angstaanjagend uitziet.quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:42 schreef tech het volgende:
[..]
If that scared them, they shouldn't have been here in the first place.
Nou...quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:52 schreef Great_Expectations het volgende:
Mjah. Ik geloof toch niet dat het er zo angstaanjagend uitziet..
quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
om eerlijk te zijn...
quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:28 schreef AnGabhar het volgende:
Post eens iets leuks hier. Ik word helemaal depressief.
Maar of het hem vrolijk maakt.quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:42 schreef tech het volgende:
[..]
Dat doet die SAJ dan toch weer heul niet onaardig, he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |