moordenaar is je vaderquote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:16 schreef skiczukie het volgende:
Ow.. In dat topic had ik ook gereageerd. Ik was vergeten te vertellen dat ik 5 was, 18 jaar geleden dus. Er kwam een kat aan, ik vond het koel. Hij rent tegen de klomp van mijn vader aan, en valt neer. Begint rondjes te draaien op zijn zij. Mijn vader heeft hem een schop gegeven tegen zijn kop. Hij leed pijn. We hebben hem begraven. Ik moest huilen. Het was net zo erg als het eerste konijn dat doodging.
Dat was om koel overtekomen enzo. Zoals een echte Yugo dat hoort te doen.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:18 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
moordenaar is je vaderin dat andere topic vertelde je het trouwens wel iets anders
Tof filmpjequote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:39 schreef ScudRaket het volgende:
http://nl.msnusers.com/ScudRaket/Documenten/Ford%20Sportka.wmv
quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:39 schreef ScudRaket het volgende:
Dit bedoel je?
Slaadje Bla: De link leek het niet goed te zijn vandaar dat ik ff editte.
Inmiddels geedit door SB.quote:
En z'n 15-jarige zoontje heeft het filmpje zeker op internet gezet.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:55 schreef Hugo- het volgende:
Mijn oom heeft onze kat onthoofd, dit klinkt erger dan dat het is. Die kat was ernstig ziek en leed pijn, de diernarts kon hem een spuitje geven voor ¤75,- . Nu is mijn oom, hoe raar dat misschien voor jullie ook klinkt, een echte dierenvriend, en hij weet ook hoe hij ze gemakkelijk uit hun leiden kan verlossen als dat nodig is. Hij zei dat hij wel aan een spuitje kon komen, maar kwam met een bijl aan.Voor de rest heeft die kat niet meer pijn gehad dan dat hij met een spuitje gehad zal hebben.
Nee, ik wil mijn haatgevoelens jegens die pinda verhogenquote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:25 schreef stukovich het volgende:
[..]
Nee, ik wil mijn haatgevoelens jegens die pinda verhogen
ja wat is daarmeequote:Op woensdag 27 juli 2005 00:28 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
ogrish?????
OMG!quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:35 schreef MREn het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat zeggie?quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:47 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
volgens mij heb ik genoeg gezegd
daar staatie niet meer op hoorquote:Op woensdag 27 juli 2005 01:03 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Ik zei: " Ogrish ............ Slaap lekker!"
Since it's likely that the responsible persons have been located and our goal has been achieved we decided to remove the videos.quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:26 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
"kuch"
http://www.ogrish.com/arc(...)hic_Jul_22_2005.html
klik hierquote:Op woensdag 27 juli 2005 01:48 schreef stukovich het volgende:
[..]
Since it's likely that the responsible persons have been located and our goal has been achieved we decided to remove the videos.
*kuch ?*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |