quote:Levenslang voor Mohammed B.
AMSTERDAM (ANP) - De rechtbank in Amsterdam heeft Mohammed B. dinsdag tot een levenslange gevangenisstraf veroordeeld. Volgens de rechters is de 27-jarige Amsterdammer van Marokkaanse afkomst schuldig aan de moord op Theo van Gogh op 2 november.
Ook is B. schuldig bevonden aan poging tot moord op een aantal politieagenten en twee omstanders en heeft hij het Tweede-Kamerlid Hirsi Ali belemmerd haar werk als parlementariër te kunnen doen. Volgens de rechtbank zijn alle misdrijven gepleegd met terroristisch oogmerk.
Het Openbaar Ministerie (OM) had levenslang geëist.
jij moest toch weg??quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:39 schreef Vom het volgende:
Fimopperpo
Ah ok. Dank je!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:36 schreef Vom het volgende:
[..]
Nee in principe zijn de vragen hetzelfde, je moet vooral de sommetjes oefenen die je de vorige keer lastig vond.
Theorievragen daarintegen kunnen nog wel eens verschillen...
hier een biertje azquote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:46 schreef Againzender het volgende:
![]()
Globe
Rotweer
Kuttitel
Zo, dat lucht op
dank uquote:
als je mopperen amusant vindt wel ja.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:55 schreef SCH het volgende:
Is dit het moppentopic?
zie je wel, alles zit tegen!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:58 schreef pfaf het volgende:
Boodschappen doen, ik heb geen kaas meer en ik wil tostie's
klein stukje voor jou manquote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:01 schreef 9christensen het volgende:
Ik moet wit brood hebben voor tosti's
kinderwerkquote:
Geen idee, vraag het Mabel?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:19 schreef SCH het volgende:
Hoe maak je een heks zwanger?
Beeb is nu 19 weken, maar ik was gisteravond al druk bezig met het tellen van hartkamertjes, teentjes, vingertjes, het turen naar alle botjes, oogkassen, de tong, oren, ruggewervel etc. echt leuk om te zien hoor.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:22 schreef clauwheee het volgende:
Leuk Digger!!! Wij wonen boven een babyzaak en vrienden van ons hebben daar zaterdag een pretecho laten maken, zo leuk om te zien! En zo duidelijk al!
Hier schijnt de zon af en toe, maar dat is van korte duur zoals ik begrijp?
Vaag antwoord, als jij Mabel in d'r reet paalt, geraakt ze toch niet zwanger?quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:29 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Vaag antwoord, als jij Mabel in d'r reet paalt, geraakt ze toch niet zwanger?
Hij/Zij/Het zingt dus nog niet?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:28 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Beeb is nu 19 weken, maar ik was gisteravond al druk bezig met het tellen van hartkamertjes, teentjes, vingertjes, het turen naar alle botjes, oogkassen, de tong, oren, ruggewervel etc. echt leuk om te zien hoor.
Hebben gisteren Glenn ook direct de DVD laten zien, maar die vond er maar weinig aan (tis ook zonder muziek he....)
Mythbusters!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:29 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Vaag antwoord, als jij Mabel in d'r reet paalt, geraakt ze toch niet zwanger?
Hij danst graag op the white stripes, The pogues en the chemical brothersquote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:32 schreef pfaf het volgende:
[..]
Hij/Zij/Het zingt dus nog niet?Niet echt muzikaal aangelegd...
Dat is een goede zaak.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:35 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Hij danst graag op the white stripes, The pogues en the chemical brothers
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:35 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Hij danst graag op the white stripes, The pogues en the chemical brothers
Excel, ookal zo'n naar pakketquote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:45 schreef Dylan Dog het volgende:
Damn tellen is een fuckkarwei, takke excel doet niet wat ik wil
VBL-awards 2005: And the nominees are....
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:28 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Beeb is nu 19 weken, maar ik was gisteravond al druk bezig met het tellen van hartkamertjes, teentjes, vingertjes, het turen naar alle botjes, oogkassen, de tong, oren, ruggewervel etc. echt leuk om te zien hoor.
Hebben gisteren Glenn ook direct de DVD laten zien, maar die vond er maar weinig aan (tis ook zonder muziek he....)
Er is zeker geen enkel programma meer dat wel goed is ?quote:
Van Axel hebben wij destijds een extra echo laten maken omdat ze niet goed konden voelen of hij wel goed groeide. Was erg duidelijk te zien allemaal, hele geruststelling ook om te zien dat alles er op en er aan zit. Alleen was (en is) hij erg bewegelijk, dus dat was een hele uitdaging voor de echoscopistequote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:28 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Google Earth is wel leukquote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:57 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Er is zeker geen enkel programma meer dat wel goed is ?
Hier niet hoor. FC Twente en Groningen gaat nie zo goed. Of tegen een redelijke vergoedingquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:06 schreef Cruoninga het volgende:
Hallo! Het gaat rond dat er hier stemmen gewonnen kunnen worden![]()
Klopt.. alleen jammer dat mijn dorpje een vlek is..quote:
mijne ookquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:11 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Klopt.. alleen jammer dat mijn dorpje een vlek is..
Echos zijn allemaal leuk en aardig, maar zeggen wmb niet zo veel (meer). De echoscopiste zei: "Ze heeft geen flapoortjes" en dat klopt, maar het hart is 3 keer bekeken en niemand zei iets.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
Van Axel hebben wij destijds een extra echo laten maken omdat ze niet goed konden voelen of hij wel goed groeide. Was erg duidelijk te zien allemaal, hele geruststelling ook om te zien dat alles er op en er aan zit. Alleen was (en is) hij erg bewegelijk, dus dat was een hele uitdaging voor de echoscopiste
jazeker druk aan het bouwen overal.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:17 schreef pascalheister het volgende:
[..]
groeit het de komende jaren nog dan ?
Nee er zijn wel plannen om het heel erg uit te breiden aan almelo vast maar dat mag noooitquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:25 schreef pascalheister het volgende:
[..]
maar niet zo erg als in Almere bv?![]()
mijn dorpje ookquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:11 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Klopt.. alleen jammer dat mijn dorpje een vlek is..
Ja, dat wist ik ook wel, maar het geeft toch een fijn gevoel als je alles zo ziet bewegen. Maar zo blijkt inderdaad wel weer dat het niet alles zegtquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:21 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Echos zijn allemaal leuk en aardig, maar zeggen wmb niet zo veel (meer). De echoscopiste zei: "Ze heeft geen flapoortjes" en dat klopt, maar het hart is 3 keer bekeken en niemand zei iets.
Toen ze zes maanden na haar geboorte op de operatietafel lag, zei de kindercardioloog dat het 'wel een heel erg groot gat was'.
Oftewel: het zegt wel iets, maar als je niks ziet, wil dat niet zeggen dat alles ook helemaal goed is.
schaam je diepquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:40 schreef Dos37 het volgende:
vanavond trouwens taxi driver op TV 1 van de weinige films van Robert de Niro die ik nog nooit heb gezien
mijne ook....quote:
precies ik wou hem altijd een keer kopen maar wel wel een speciale editie hebbenquote:
Jij kan altijd wel 'schaam je diep' zeggen, tegen jou kan niemand op als het om films gaat.quote:
Maar als Robert de Niro fan had Dos deze film al gezien moeten hebben natuurlijkquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jij kan altijd wel 'schaam je diep' zeggen, tegen jou kan niemand op als het om films gaat.![]()
er is een mooie classic box vanquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:46 schreef Dos37 het volgende:
[..]
precies ik wou hem altijd een keer kopen maar wel wel een speciale editie hebben
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:53 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Maar als Robert de Niro fan had Dos deze film al gezien moeten hebben natuurlijk
postkantoor is ook naar. daar moet ik altijd pakjes ophalen die de postbode niet aflevert thuis, terwijl ik gewoon thuis benquote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
postkantoor is ook naar. daar moet ik altijd pakjes ophalen die de postbode niet aflevert thuis, terwijl ik gewoon thuis ben
Dat zal ook wel weer 3 uur worden.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:23 schreef appelsientje het volgende:
[..]
AZ is vandaag echt in top vorm
Wat zal jij blij zijn als jij op bed ligt vanavond
dan ben ik jarig!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat zal ook wel weer 3 uur worden.
BIER !!!!quote:
quote:
er staat mij ionderdaad bij dat er nogal wat hools jarig zijn de 27ste....quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wat een mooie datum om jarig te zijn
in bedquote:
volgens mij heb ik gisteren het laatste bier opgedronkenquote:
Gezelligquote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
er staat mij ionderdaad bij dat er nogal wat hools jarig zijn de 27ste....
Dit jaar was ook de 1e keer dat ik slecht weer had op mijn verjaardagquote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Overigens, de eerste keer sinds jaren dat het slecht weer zal zijn morgen.
Ik kan me niet eens herrinneren slecht weer gehad te hebben op mijn verjaardag
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:40 schreef Dos37 het volgende:
vanavond trouwens taxi driver op TV 1 van de weinige films van Robert de Niro die ik nog nooit heb gezien
op de Noca en Clauw manier? met laptop?quote:
liefde is...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
op de Noca en Clauw manier? met laptop?
lulquote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
volgens mij heb ik gisteren het laatste bier opgedronken
ik zou zeggen leg dat uit aan je vriendin en kom voortaan ook 's avonds onlinequote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:41 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
liefde is...
samen met de laptop in bed Fokken
![]()
Uitslag foto's al bekend VoreGje ?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:33 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dit jaar was ook de 1e keer dat ik slecht weer had op mijn verjaardag
quote:Beste prijswinnaars,
Nogmaals gefeliciteerd allen!
Zoals beloofd een mailtje deze week. Aangezien Kozzmic crew is en derhalve
geen aanspraak kan maken op prijzen wint ook Lionheaad een prijs.
Om de boel te kunnen versturen heb ik in ieder geval van elk van jullie een
adres nodig. Ik neem in eerst instantie aan dat dat voldoende is. Zo niet,
dan komt dat later wel. Zouden jullie dus zo vriendelijk willen zijn om naam
en adres naar me te mailen?
Groeten
Dagobert / Benjamin
FOK!sport
gefeliciteerdquote:
het boek Highlights, een wielerjaar in beeldquote:
Dat gaat niet helemaal goed komen las ik?quote:
straks even nieuwe kopen!quote:
paracetamolletje of iets sterkers...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Omdat ik wel eens een hoofdpijnzonderklotestekenloze dag wil hebben
heeuyy gefeliciteerdquote:
Tenminste niet helemaal onderaan geeindigd...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:01 schreef Lionheaad het volgende:
Uitslag [Hools] Het VBL Café Subleague
Lionheaad 1736
rubbereend 1628
Suijk 1618
golfer 1499
Da_Sandman 1425
mitt 1407
-Vaduz- 1399
9christensen 1386
methodmich 1313
appelsientje 1195
Cart_man 1153
Dos37 1085
tha_dark 1074
Bjoro 1053
VoreG 1029
4de van onderenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:01 schreef Lionheaad het volgende:
Uitslag [Hools] Het VBL Café Subleague
Lionheaad 1736
rubbereend 1628
Suijk 1618
golfer 1499
Da_Sandman 1425
mitt 1407
-Vaduz- 1399
9christensen 1386
methodmich 1313
appelsientje 1195
Cart_man 1153
Dos37 1085
tha_dark 1074
Bjoro 1053
VoreG 1029
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:05 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Tenminste niet helemaal onderaan geeindigd...
Ik ben 1 plaatsje knapper mittquote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:24 schreef mitt het volgende:
toch knap zonder maar een keer gewisseld te hebben
Dat scheelt....quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:27 schreef VoreG het volgende:
Zooo tandarts geregeld in Utrecht
Mgr. vd Weteringstraat 132, he das mn buurman.
Ben je met alles zo snel om sgiggie?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik mag niks aannemen van oude, linkse homo's volgens mijn moeder
Vooruit dan
Rechtsdraaiend biertje dan maar?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik mag niks aannemen van oude, linkse homo's volgens mijn moeder
Vooruit dan
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:58 schreef appelsientje het volgende:
Zoo eindelijk 4 uur.. ik ga naar huis
doei
Wordt natuurlijk ook weer een drama, net als de vorige keerquote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:28 schreef tong80 het volgende:
Zo op Ned-2 live de lancering van de space shuttle.
Als het weer misgaat kunnen ze het ruimtevaardprogramma op hun buik schrijven.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
Wordt natuurlijk ook weer een drama, net als de vorige keer
en weer thuisquote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:58 schreef appelsientje het volgende:
Zoo eindelijk 4 uur.. ik ga naar huis
doei
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gister mijn FF opnieuw geinstalleerd, favorieten weer ingesteld, session savers gemaakt. Computer nog niet gereboot. Loopt ie net vast. Alles kwijt. Weer opnieuw beginnen
Alles mooi prima op schema verlopenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:40 schreef tong80 het volgende:
Kans van 1 op honderd dat je in dat ding verongelukt meldt ie net.
En ze zijn nu een minuut in de lucht.
quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat zei ik ook toen ik 18 werd...
tis nu nog steeds niet over
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik las toch serieus ergens dat je 18 word morgen
Straks ben je ook geen 20 meer...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]27-07-1986, dat is toch echt 19.
Dat is dicht bij de 20.. Dat is echt oud
Zekerquote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:59 schreef zjroentje het volgende:
Zo'n lancering geeft prachtige beelden, alleen is het natuurlijk volslagen belachelijk dat dit live op tv moet.
precies ze wachten er gewoon op dat het mis gaatquote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:59 schreef zjroentje het volgende:
Zo'n lancering geeft prachtige beelden, alleen is het natuurlijk volslagen belachelijk dat dit live op tv moet.
20 ook nietquote:
Nee hoor, alleen maar omdat het in Amerika is.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:03 schreef Dos37 het volgende:
[..]
precies ze wachten er gewoon op dat het mis gaat
24quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:13 schreef clauwheee het volgende:
18,19,20? 24 is ook nog haaaaartstikke jong hoor
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
24Dat is al hartstikke oud. Dan word je 25, en dan moet je echt al wat bereikt hebben in je leven
Daar ga ik dan ....quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
24Dat is al hartstikke oud. Dan word je 25, en dan moet je echt al wat bereikt hebben in je leven
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:13 schreef clauwheee het volgende:
1/3. 1/2 tochquote:
ik ben 30 en voel me prima, hoogstens een beetje geirriteerdquote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:13 schreef clauwheee het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ben 30 en voel me prima, hoogstens een beetje geirriteerd
vandaag dan, morgen ben ik 31, en hopelijk wat minder geirriteerd
Golfer is toch pas 50 ?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:24 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zo jong is golfer niet
[..]
Zo ongeveer ja
ik krop het niet op, dat schijnt beter te zijn als je ouder wordtquote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat heb jij een vreselijke baaldag zeg
waarschijnlijk staat het baggerfilter aanquote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:24 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik irriteer mee, waarom vind LimeWire Rene Kleijn's Mr. Blue niet
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
waarschijnlijk staat het baggerfilter aan
ik ookquote:
ikke sinds gisterquote:
ikke sinds 2 maart. Eigenlijk voelt het niks andersquote:
quote:
Ga je je daar maar verder irriterenquote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ga je je daar maar verder irriteren
Alstuquote:
Jij hebt opeens zoietsvan joh ik ga Boksuneun naui geot bestellen? Of loop je gewoon de imdb list afquote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:48 schreef pascalheister het volgende:
Zo weer genoeg bloed gezien voor vandaag
Net m'n nieuwe computerkast binnengekregen, podverdrie eurotjes nog aan toe wat een mooi ding
Autopechquote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:47 schreef VoreG het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is er file of is de weg opengebroken
picsquote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:48 schreef pascalheister het volgende:
Zo weer genoeg bloed gezien voor vandaag
Net m'n nieuwe computerkast binnengekregen, podverdrie eurotjes nog aan toe wat een mooi ding
Doet dat je goed?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:51 schreef Spideyman het volgende:
ah dan ben ik 33% ouder dan VoreG.
do te mef.
Sympathy for Mr. Vengeance is misschien wat makkelijkerquote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
Jij hebt opeens zoietsvan joh ik ga Boksuneun naui geot bestellen? Of loop je gewoon de imdb list af
Oldboy ken ik nietquote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:54 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Sympathy for Mr. Vengeance is misschien wat makkelijker
beetje verdiepen in de koreanse films he , het is trouwens van de director van Oldboy (als je dat iets zegt )
Oldboyquote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:54 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Sympathy for Mr. Vengeance is misschien wat makkelijker
beetje verdiepen in de koreanse films he , het is trouwens van de director van Oldboy (als je dat iets zegt )
antec heb ik ookquote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:57 schreef pascalheister het volgende:
[..]
kijk hier maar eens
http://www.silentpcreview.com/article249-page1.html
nee, nog niet gezienquote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:52 schreef Spideyman het volgende:
He Pascal
"Unleashed" aka "Danny the dog" al gezien? (met Jet Li)
Wat is er danquote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Nee, behalve dan AZ die een baaldag enormus heeft vandaag
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:12 schreef VoreG het volgende:
En de Awards er zijn
Iedereen al in paniekquote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:13 schreef Da_Sandman het volgende:
De nominaties dan he, de nominaties...
Kan nog geregeld worden hoorquote:
Hoeveel kos da? Nu zit ik tenminste op reisafstand ipv 2 uur+ om in A'dam te komenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:18 schreef JaWi het volgende:
[..]
Kan nog geregeld worden hoor.
Had ik je toch nog over gemaild, of nee dat was bliksem!
Mail maar als je iets wilt weten.
Eetzeeee.
Klopt. Niet gedaan achteraf. Al zal ik waarschijnlijk nu toch bijna elke wedstrijd bezoeken en dus meer geld kwijt zijnquote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:18 schreef JaWi het volgende:
[..]
Kan nog geregeld worden hoor.
Had ik je toch nog over gemaild, of nee dat was bliksem!
Mail maar als je iets wilt weten.
Eetzeeee.
Reiskosten zou ik niet weten, zijn nog wel een paar kaarten over geloof ik.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:20 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hoeveel kos da? Nu zit ik tenminste op reisafstand ipv 2 uur+ om in A'dam te komen
vanaf 411 kun je naar 410 lopen of niet. Ik heb ooit een keer gezetenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:46 schreef VoreG het volgende:
vak 401/411/425/426/430: ¤ 226,-
- vak 402/403/408/423/424: ¤ 302,-
- vak 404 t/m 407 en 419 t/m 422: ¤ 375,-
- Sfeervak 409: ¤ 264,-
Das wel duur eigenlijk, ik geloof niet dat ik me nog veel meer kosten kan veroorloven
Ik sta nu weer verder rood voor mijn seizoenkaartquote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:46 schreef VoreG het volgende:
vak 401/411/425/426/430: ¤ 226,-
- vak 402/403/408/423/424: ¤ 302,-
- vak 404 t/m 407 en 419 t/m 422: ¤ 375,-
- Sfeervak 409: ¤ 264,-
Das wel duur eigenlijk, ik geloof niet dat ik me nog veel meer kosten kan veroorloven
Kan je in maanden betalen? 18 euro per maand vind ik al leuker klinkenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:48 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik sta nu weer verder rood voor mijn seizoenkaart.
Vergeet niet treinkaartjes, eten en drinken. Ik zou van een week-ov naar een weekend-ov moeten gaan, maar dan zit je doordeweeks weer met CL en Amstel-cup. Dus ik ga dit jaar voor sowieso CL, Feyenoord, PSV en dan nog wat wedstrijden.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
Kan je in maanden betalen? 18 euro per maand vind ik al leuker klinken
Of per week
4,nogiets per week. Dat is 1 uurtje werk.
Hmf even kijken hoe toereikend mijn budget is.. Ik voel er niet veel voor om rood te staan, wat de reden ook isquote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:52 schreef JaWi het volgende:
4 euro per uur?
Dat schiet niet op nee.
Kan niet in termijnen nee. Eigenlijk wel krom.
Ik zou inderdaad de OV-kaart moeten aanpassen, maar je hebt wel behoorlijk wat korting en zoveel kost het niet van utrecht naar a'damquote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Vergeet niet treinkaartjes, eten en drinken. Ik zou van een week-ov naar een weekend-ov moeten gaan, maar dan zit je doordeweeks weer met CL en Amstel-cup. Dus ik ga dit jaar voor sowieso CL, Feyenoord, PSV en dan nog wat wedstrijden.
Daarbij heb ik vrienden op 410 zitten, maar zou ik daar waarschijnlijk niet meer terecht komen. En in mijn eentje zitten lijkt me ook niet helemaal fantastisch.
Morgen komt die helicopter met miskopen toch bij julliequote:
ik had het al gezienquote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:57 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Moet je es doen
http://www.imdb.com/title/tt0342258/
Nee, ik moet gewoon werken in de haven!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:02 schreef JaWi het volgende:
Morgen komt die helicopter met miskopen toch bij jullie? Ga je er nog heen?
Van Weert ?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:19 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Nee, ik moet gewoon werken in de haven!
Ow, zo worden we nu dus al genoemd!?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik zou echt gaan kijken, alleen voor Atletico Ananas al.
Aardig van je, geef je hen ook zo'n pompje?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:25 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik heb besloten dat ze in Egypte alleen mijn luchtbedje mogen opblazen!
hey niet aan arne jansen komen hequote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:36 schreef tong80 het volgende:
Kijk naar Shownieuws op SBS, gaat het over Mohammed B. Vragen ze een derderangs artiest om z'n mening, Arne Jansen WTF ?
Ben een grote fan hoor.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:15 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hey niet aan arne jansen komen he![]()
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:30 schreef methodmich het volgende:
Wat was Robbie aan het huilen over de awards zeg.
Nu ja, ik ga off.
Ik ook, die liet zich kennen zegquote:
quote:
Meen je dat ? Gadverdamme eerst onderhandelen met Arsenal en dan naar die paupers. Dood moet ie, dood.quote:
Gaat ie alsnog naar een jodenclubquote:
Klote Jol, ben een fan van hem sinds ie door van den Herik te dik werd bevonden.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:40 schreef DIGGER het volgende:
En hij gaat nog gratis ook Tong.
Jol heeft altijd al een neus gehad voor koopjes.
Sja, Bologna degradeerde maar speelt komend seizoen Serie Aquote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:47 schreef tong80 het volgende:
Het leven is soms zo vol met tegenstrijdigheden.
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:02 schreef DIGGER het volgende:
ligt het trouwens aan mij of is het Forum zo traag als DG die een marathon loopt terwijl SCH in z'n reet geparkeerd hangt?
Hoi, je komt op een slecht moment, fok is zo traag als dikke strontquote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:08 schreef vegeta het volgende:
hallo mensen.
kom ook weer is ff kijken hier.
![]()
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:11 schreef tong80 het volgende:
Ben verdomme op weg naar de nummer één positie is het zo traag als dikke stront. Yvonne saboteerd de boel
Dat houdt Arcee bijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |