Mythbusters!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:29 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Vaag antwoord, als jij Mabel in d'r reet paalt, geraakt ze toch niet zwanger?
Hij danst graag op the white stripes, The pogues en the chemical brothersquote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:32 schreef pfaf het volgende:
[..]
Hij/Zij/Het zingt dus nog niet?Niet echt muzikaal aangelegd...
Dat is een goede zaak.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:35 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Hij danst graag op the white stripes, The pogues en the chemical brothers
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:35 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Hij danst graag op the white stripes, The pogues en the chemical brothers
Excel, ookal zo'n naar pakketquote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:45 schreef Dylan Dog het volgende:
Damn tellen is een fuckkarwei, takke excel doet niet wat ik wil
VBL-awards 2005: And the nominees are....
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:28 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Beeb is nu 19 weken, maar ik was gisteravond al druk bezig met het tellen van hartkamertjes, teentjes, vingertjes, het turen naar alle botjes, oogkassen, de tong, oren, ruggewervel etc. echt leuk om te zien hoor.
Hebben gisteren Glenn ook direct de DVD laten zien, maar die vond er maar weinig aan (tis ook zonder muziek he....)
Er is zeker geen enkel programma meer dat wel goed is ?quote:
Van Axel hebben wij destijds een extra echo laten maken omdat ze niet goed konden voelen of hij wel goed groeide. Was erg duidelijk te zien allemaal, hele geruststelling ook om te zien dat alles er op en er aan zit. Alleen was (en is) hij erg bewegelijk, dus dat was een hele uitdaging voor de echoscopistequote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:28 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Beeb is nu 19 weken, maar ik was gisteravond al druk bezig met het tellen van hartkamertjes, teentjes, vingertjes, het turen naar alle botjes, oogkassen, de tong, oren, ruggewervel etc. echt leuk om te zien hoor.
Google Earth is wel leukquote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:57 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Er is zeker geen enkel programma meer dat wel goed is ?
Hier niet hoor. FC Twente en Groningen gaat nie zo goed. Of tegen een redelijke vergoedingquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:06 schreef Cruoninga het volgende:
Hallo! Het gaat rond dat er hier stemmen gewonnen kunnen worden![]()
Klopt.. alleen jammer dat mijn dorpje een vlek is..quote:
mijne ookquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:11 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Klopt.. alleen jammer dat mijn dorpje een vlek is..
Echos zijn allemaal leuk en aardig, maar zeggen wmb niet zo veel (meer). De echoscopiste zei: "Ze heeft geen flapoortjes" en dat klopt, maar het hart is 3 keer bekeken en niemand zei iets.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
Van Axel hebben wij destijds een extra echo laten maken omdat ze niet goed konden voelen of hij wel goed groeide. Was erg duidelijk te zien allemaal, hele geruststelling ook om te zien dat alles er op en er aan zit. Alleen was (en is) hij erg bewegelijk, dus dat was een hele uitdaging voor de echoscopiste
jazeker druk aan het bouwen overal.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:17 schreef pascalheister het volgende:
[..]
groeit het de komende jaren nog dan ?
Nee er zijn wel plannen om het heel erg uit te breiden aan almelo vast maar dat mag noooitquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:25 schreef pascalheister het volgende:
[..]
maar niet zo erg als in Almere bv?![]()
mijn dorpje ookquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:11 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Klopt.. alleen jammer dat mijn dorpje een vlek is..
Ja, dat wist ik ook wel, maar het geeft toch een fijn gevoel als je alles zo ziet bewegen. Maar zo blijkt inderdaad wel weer dat het niet alles zegtquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:21 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Echos zijn allemaal leuk en aardig, maar zeggen wmb niet zo veel (meer). De echoscopiste zei: "Ze heeft geen flapoortjes" en dat klopt, maar het hart is 3 keer bekeken en niemand zei iets.
Toen ze zes maanden na haar geboorte op de operatietafel lag, zei de kindercardioloog dat het 'wel een heel erg groot gat was'.
Oftewel: het zegt wel iets, maar als je niks ziet, wil dat niet zeggen dat alles ook helemaal goed is.
schaam je diepquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:40 schreef Dos37 het volgende:
vanavond trouwens taxi driver op TV 1 van de weinige films van Robert de Niro die ik nog nooit heb gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |