jazeker druk aan het bouwen overal.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:17 schreef pascalheister het volgende:
[..]
groeit het de komende jaren nog dan ?
Nee er zijn wel plannen om het heel erg uit te breiden aan almelo vast maar dat mag noooitquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:25 schreef pascalheister het volgende:
[..]
maar niet zo erg als in Almere bv?![]()
mijn dorpje ookquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:11 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Klopt.. alleen jammer dat mijn dorpje een vlek is..
Ja, dat wist ik ook wel, maar het geeft toch een fijn gevoel als je alles zo ziet bewegen. Maar zo blijkt inderdaad wel weer dat het niet alles zegtquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:21 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Echos zijn allemaal leuk en aardig, maar zeggen wmb niet zo veel (meer). De echoscopiste zei: "Ze heeft geen flapoortjes" en dat klopt, maar het hart is 3 keer bekeken en niemand zei iets.
Toen ze zes maanden na haar geboorte op de operatietafel lag, zei de kindercardioloog dat het 'wel een heel erg groot gat was'.
Oftewel: het zegt wel iets, maar als je niks ziet, wil dat niet zeggen dat alles ook helemaal goed is.
schaam je diepquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:40 schreef Dos37 het volgende:
vanavond trouwens taxi driver op TV 1 van de weinige films van Robert de Niro die ik nog nooit heb gezien
mijne ook....quote:
precies ik wou hem altijd een keer kopen maar wel wel een speciale editie hebbenquote:
Jij kan altijd wel 'schaam je diep' zeggen, tegen jou kan niemand op als het om films gaat.quote:
Maar als Robert de Niro fan had Dos deze film al gezien moeten hebben natuurlijkquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jij kan altijd wel 'schaam je diep' zeggen, tegen jou kan niemand op als het om films gaat.![]()
er is een mooie classic box vanquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:46 schreef Dos37 het volgende:
[..]
precies ik wou hem altijd een keer kopen maar wel wel een speciale editie hebben
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:53 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Maar als Robert de Niro fan had Dos deze film al gezien moeten hebben natuurlijk
postkantoor is ook naar. daar moet ik altijd pakjes ophalen die de postbode niet aflevert thuis, terwijl ik gewoon thuis benquote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
postkantoor is ook naar. daar moet ik altijd pakjes ophalen die de postbode niet aflevert thuis, terwijl ik gewoon thuis ben
Dat zal ook wel weer 3 uur worden.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:23 schreef appelsientje het volgende:
[..]
AZ is vandaag echt in top vorm
Wat zal jij blij zijn als jij op bed ligt vanavond
dan ben ik jarig!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat zal ook wel weer 3 uur worden.
BIER !!!!quote:
quote:
er staat mij ionderdaad bij dat er nogal wat hools jarig zijn de 27ste....quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wat een mooie datum om jarig te zijn
in bedquote:
volgens mij heb ik gisteren het laatste bier opgedronkenquote:
Gezelligquote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
er staat mij ionderdaad bij dat er nogal wat hools jarig zijn de 27ste....
Dit jaar was ook de 1e keer dat ik slecht weer had op mijn verjaardagquote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Overigens, de eerste keer sinds jaren dat het slecht weer zal zijn morgen.
Ik kan me niet eens herrinneren slecht weer gehad te hebben op mijn verjaardag
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:40 schreef Dos37 het volgende:
vanavond trouwens taxi driver op TV 1 van de weinige films van Robert de Niro die ik nog nooit heb gezien
op de Noca en Clauw manier? met laptop?quote:
liefde is...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
op de Noca en Clauw manier? met laptop?
lulquote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
volgens mij heb ik gisteren het laatste bier opgedronken
ik zou zeggen leg dat uit aan je vriendin en kom voortaan ook 's avonds onlinequote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:41 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
liefde is...
samen met de laptop in bed Fokken
![]()
Uitslag foto's al bekend VoreGje ?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:33 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dit jaar was ook de 1e keer dat ik slecht weer had op mijn verjaardag
quote:Beste prijswinnaars,
Nogmaals gefeliciteerd allen!
Zoals beloofd een mailtje deze week. Aangezien Kozzmic crew is en derhalve
geen aanspraak kan maken op prijzen wint ook Lionheaad een prijs.
Om de boel te kunnen versturen heb ik in ieder geval van elk van jullie een
adres nodig. Ik neem in eerst instantie aan dat dat voldoende is. Zo niet,
dan komt dat later wel. Zouden jullie dus zo vriendelijk willen zijn om naam
en adres naar me te mailen?
Groeten
Dagobert / Benjamin
FOK!sport
gefeliciteerdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |