Nee, ik moet gewoon werken in de haven!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:02 schreef JaWi het volgende:
Morgen komt die helicopter met miskopen toch bij jullie? Ga je er nog heen?
Van Weert ?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:19 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Nee, ik moet gewoon werken in de haven!
Ow, zo worden we nu dus al genoemd!?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik zou echt gaan kijken, alleen voor Atletico Ananas al.
Aardig van je, geef je hen ook zo'n pompje?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:25 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik heb besloten dat ze in Egypte alleen mijn luchtbedje mogen opblazen!
hey niet aan arne jansen komen hequote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:36 schreef tong80 het volgende:
Kijk naar Shownieuws op SBS, gaat het over Mohammed B. Vragen ze een derderangs artiest om z'n mening, Arne Jansen WTF ?
Ben een grote fan hoor.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:15 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hey niet aan arne jansen komen he![]()
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:30 schreef methodmich het volgende:
Wat was Robbie aan het huilen over de awards zeg.
Nu ja, ik ga off.
Ik ook, die liet zich kennen zegquote:
quote:
Meen je dat ? Gadverdamme eerst onderhandelen met Arsenal en dan naar die paupers. Dood moet ie, dood.quote:
Gaat ie alsnog naar een jodenclubquote:
Klote Jol, ben een fan van hem sinds ie door van den Herik te dik werd bevonden.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:40 schreef DIGGER het volgende:
En hij gaat nog gratis ook Tong.
Jol heeft altijd al een neus gehad voor koopjes.
Sja, Bologna degradeerde maar speelt komend seizoen Serie Aquote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:47 schreef tong80 het volgende:
Het leven is soms zo vol met tegenstrijdigheden.
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:02 schreef DIGGER het volgende:
ligt het trouwens aan mij of is het Forum zo traag als DG die een marathon loopt terwijl SCH in z'n reet geparkeerd hangt?
Hoi, je komt op een slecht moment, fok is zo traag als dikke strontquote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:08 schreef vegeta het volgende:
hallo mensen.
kom ook weer is ff kijken hier.
![]()
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:11 schreef tong80 het volgende:
Ben verdomme op weg naar de nummer één positie is het zo traag als dikke stront. Yvonne saboteerd de boel
Dat houdt Arcee bijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |