Opknopen die handel!quote:Op maandag 25 juli 2005 17:42 schreef Jaguarized het volgende:
Dat stukje uit het vorige deeltje slaat er op dat iemand weer in Wiki heeft zitten klooien en het kennelijk erg leuk vindt om te lopen stangen. Dat bericht mocht ik aantreffen.
Wiki
Jup, gezien, daar moet dus even wat aan gedaan worden.quote:Op maandag 25 juli 2005 17:44 schreef Rabrynil het volgende:
Laatst gewijzigd door 80.61.117.133
Mag je je avatar er wel inzetten ? Of kan ik dat beter aan een meer ervaren iemand overlaten ?quote:Op maandag 25 juli 2005 17:44 schreef Rabrynil het volgende:
Laatst gewijzigd door 80.61.117.133
Aan de hoogste boom.quote:
Er is altijd plek voor de Olsen Twinsquote:Op maandag 25 juli 2005 17:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mag je je avatar er wel inzetten ? Of kan ik dat beter aan een meer ervaren iemand overlaten ?
Mwah ik verander weleens van avatarquote:
Ik zal je er even tussen zetten.quote:Op maandag 25 juli 2005 17:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mag je je avatar er wel inzetten ? Of kan ik dat beter aan een meer ervaren iemand overlaten ?
EDIT: Dat heeft zo niet veel nut zie ikWie heeft dat gedaan
![]()
quote:Op maandag 25 juli 2005 17:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mwah ik verander weleens van avatarEn dan verandert ie in de OP ook
(upload altijd plaatjes met dezelfde naam zodat ik hem niet op al die forums hoef aan te passen
)
Maar meestal heb ik idd de Olsens.
Iddquote:Op maandag 25 juli 2005 17:47 schreef Eix het volgende:
[..]
Aan de hoogste boom.![]()
Stelleke eikels die dat steeds doen.![]()
Mag ik er dan nu mijn avatar bijzetten (of wil jij dat even doenquote:Op maandag 25 juli 2005 17:50 schreef Rabrynil het volgende:
Ik heb de OP even hersteld in de Wiki [afbeelding]
Je staat er bij.quote:Op maandag 25 juli 2005 17:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mag ik er dan nu mijn avatar bijzetten (of wil jij dat even doen)
http://members.chello.nl/k.hagen/avatar.gif
MSN?quote:Op maandag 25 juli 2005 17:53 schreef Rabrynil het volgende:
Een of andere klootzak heeft hem weer verknald
quote:
Hmm stond dusquote:Op maandag 25 juli 2005 17:53 schreef Rabrynil het volgende:
Een of andere klootzak heeft hem weer verknald
Eet smakelijk! Je staat wel in de OP van dit topic btw.quote:Op maandag 25 juli 2005 17:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
[..]
Hmm stond dus
Iemand die even een admin aan zijn ..... kan trekken om dit uit te zoeken en maatregelen te treffen ? Ik ben nu namelijk weg.
Aber naturlichquote:Op maandag 25 juli 2005 17:55 schreef Eix het volgende:
Kunnen ze niet t IP gewoon naast alle Fokkers leggen en kijken welk account erbij hoort?
quote:Op maandag 25 juli 2005 18:11 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik zal hem wel compleet fout hebben terug gezet maar goed
* GotenSSJ heeft gewoon de OP gekopieerd is dat goed Jaguarized ?
Wie heeft er een hekel aan PUB ? Als je dat weet weet je mischien ook wie het doetquote:Op maandag 25 juli 2005 18:09 schreef GotenSSJ het volgende:
Pffff...
Kan die gene die de Wiki verziekt niet even oprotten ofzo
Ja is prima, ik zal er ff naar kijken. Verzoek aan allen om niet meer in Wiki iets doen aangezien we eerst ff het antwoord van de admins willen afwachten.quote:Op maandag 25 juli 2005 18:11 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik zal hem wel compleet fout hebben terug gezet maar goed
* GotenSSJ heeft gewoon de OP gekopieerd is dat goed Jaguarized ?
Oke ik doe niks meerquote:Op maandag 25 juli 2005 18:12 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ja is prima, ik zal er ff naar kijken. Verzoek aan allen om niet meer in Wiki iets doen aangezien we eerst ff het antwoord van de admins willen afwachten.
Ik voel me verdachtquote:
Ik verdenk je niet hoorquote:Op maandag 25 juli 2005 18:18 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik voel me verdacht![]()
Maar ik ben het niet zolang brechtje hier mod is![]()
Dan heb je zeker niet gelezen wat ik in je fotoboek heb gepostquote:
quote:Op maandag 25 juli 2005 18:26 schreef Gabry het volgende:
[..]
Dan heb je zeker niet gelezen wat ik in je fotoboek heb gepost![]()
nog niet nee..ff kijkenquote:Op maandag 25 juli 2005 18:26 schreef Gabry het volgende:
[..]
He Maikel! Alles goed?quote:
quote:Op maandag 25 juli 2005 18:26 schreef Gabry het volgende:
[..]
wat kook je ?quote:Op maandag 25 juli 2005 18:41 schreef hollander76 het volgende:
C00l, zelfs als ik aan het koken ben wordt er voor mij gepost
Maar Jag, ik vind die OP er netjes uitzien dus niks meer aan doen, aan jou OP dan, niet die van de Wiki
Dankjequote:Op maandag 25 juli 2005 18:41 schreef hollander76 het volgende:
C00l, zelfs als ik aan het koken ben wordt er voor mij gepost
Maar Jag, ik vind die OP er netjes uitzien dus niks meer aan doen, aan jou OP dan, niet die van de Wiki
Al gegeten man, beetje veelquote:
Met mij prima en bij wie ben jij in opleidingquote:
Op wat voor sites zit jij nu weer?quote:
vanavond poolen bier en teqillaquote:Op maandag 25 juli 2005 18:45 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Al gegeten man, beetje veel
Macaroni ham-kaas, en vanavond bier, smirnoff ice en nootjes![]()
Hier regent t de godganse dag al...quote:
Hoi Vriend, waarom moet onze OP telkens anders worden gemaakt? ONZ is 1 deur terug, ga daar lekker baggeren.quote:OP/PUB
ey maar ik ben d'r weg van ik hoor het wel
met vriendelijke groet,
jullie vriend
Ik ben in Amsterdam in een sex museum geweest.quote:
Oh verrek, je woont ook in Sittard.quote:
Breng hem nou niet op ideeen, straks gaat hij ook nog het hele ONZ gedeelte in de Wiki lopen veranderen.quote:Op maandag 25 juli 2005 18:50 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Hoi Vriend, waarom moet onze OP telkens anders worden gemaakt? ONZ is 1 deur terug, ga daar lekker baggeren.
Vriendelijke groet, Je Vriend hollander76
Als er een manier is om hem op ideeen te brengen, is door ze rechtstreeks te opperenquote:Op maandag 25 juli 2005 18:53 schreef HuHu het volgende:
[..]
Breng hem nou niet op ideeen, straks gaat hij ook nog het hele ONZ gedeelte in de Wiki lopen veranderen.
Ik hoop dat Slari snel opschiet met die IP ban.
quote:Op maandag 25 juli 2005 19:00 schreef Petertjuhh het volgende:
Godver, mn broer gaat koken, laat ie een pan waar die de inhoud uit heeft gehaald op het fornuis staan die nog aan staat, waardoor de overige boter en restjes lekker aanbakken. T stinkt hier.
Gesmolten kaas is ook heel leuk om uit een pan te baggerenquote:Op maandag 25 juli 2005 19:00 schreef Petertjuhh het volgende:
Godver, mn broer gaat koken, laat ie een pan waar die de inhoud uit heeft gehaald op het fornuis staan die nog aan staat, waardoor de overige boter en restjes lekker aanbakken. T stinkt hier.
Gelukkig was het alleen wat meel, boter enzoquote:Op maandag 25 juli 2005 19:02 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Gesmolten kaas is ook heel leuk om uit een pan te baggeren
En de vaatwasser lukt het niet, dus moet het met de hand worden gedaan![]()
Daar kijk ik nooit naar.quote:Op maandag 25 juli 2005 19:02 schreef the_legend_killer het volgende:
Wat een kansloze gast op TMF net
Het staat leuk he.quote:Op maandag 25 juli 2005 18:47 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Met mij prima en bij wie ben jij in opleiding![]()
bij dat F.R.S.H. zeker ofzo?quote:Op maandag 25 juli 2005 19:02 schreef the_legend_killer het volgende:
Wat een kansloze gast op TMF net
Ik kijk normaal nooit muziek zenders toch alleen maar kut muziekquote:Op maandag 25 juli 2005 19:09 schreef Eix het volgende:
[..]
Daar kijk ik nooit naar.![]()
Die zijn daar bijna allemaal kansloos.
Jaja...quote:Op maandag 25 juli 2005 19:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik kijk normaal nooit muziek zenders toch alleen maar kut muziek
Maar ik kwam er toevallig eens langs en toen zag ik dat.
Loquote:Op maandag 25 juli 2005 19:21 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Bla bla bla
De straat is grijs....quote:Op maandag 25 juli 2005 19:31 schreef Eix het volgende:
*bagger*bagger*
Maar t is opgehouden met regenen.
hier schijnt de zon welquote:Op maandag 25 juli 2005 19:35 schreef the_legend_killer het volgende:
Nu moet alleen nog de zon komen
Ey Conflictquote:
Groet RoyooooOtjuh ook nog ff terugquote:Op maandag 25 juli 2005 19:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ey Conflict![]()
Ben ik nou de enige die terug groet jongens ?![]()
ik weet tquote:Op maandag 25 juli 2005 19:38 schreef the_legend_killer het volgende:
Hey Imberr je avatar is kapot !
Nu is ie weer gemaaktquote:Op maandag 25 juli 2005 19:38 schreef the_legend_killer het volgende:
Hey Imberr je avatar is kapot !
Geef effe linkquote:Op maandag 25 juli 2005 19:39 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Groet RoyooooOtjuh ook nog ff terug![]()
Ik was ff bezig met mn hosting etc, vandaar dat mijne ook ff weg is/was. Nu werkt ie weer voor n tijdje.quote:Op maandag 25 juli 2005 19:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Moet je anders een andere server nemen ?
Hierquote:
Hoiquote:Op maandag 25 juli 2005 19:40 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Geef effe link
Ja ik ben wel sociaal maar ook lui![]()
Typvoutquote:Op maandag 25 juli 2005 19:43 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
hoi![]()
eerst stond er dat je aan het housen was![]()
Doei hequote:Op maandag 25 juli 2005 19:45 schreef the_legend_killer het volgende:
Mensen ik ben weer weg
tot morgen
Heb vandaag weer 8 uur gewerktquote:
Fout is met een f.quote:
Schep maar opquote:Op maandag 25 juli 2005 19:46 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Heb vandaag weer 8 uur gewerkt![]()
Dat is dus weer 8 x 3.09= 24.74wow dat is nog best veel voor een dagje
![]()
Hoiquote:
24.74/4.32 = 5.7uur hoef ik er maar voor te werken, zeg dat het 5 uur en 3 kwartier isquote:Op maandag 25 juli 2005 19:46 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Heb vandaag weer 8 uur gewerkt![]()
Dat is dus weer 8 x 3.09= 24.74wow dat is nog best veel voor een dagje
![]()
Vet stoer!quote:Op maandag 25 juli 2005 19:57 schreef Jeff89 het volgende:
Vanavond een jointje draaien met een maat of 2....
Ik wil niet teveel uren op een dag maken hoor.quote:
Kei gaafquote:
Gelijk een goed nummerquote:Op maandag 25 juli 2005 19:58 schreef Jaguarized het volgende:
Fok Radio zo meteen, ff vast aanzetten.
Oh mijn nederige excuses aan Conflict... Natuurlijk groeten wij allen een o zo verheven mod als Conflict.quote:Op maandag 25 juli 2005 19:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ey Conflict![]()
Ben ik nou de enige die terug groet jongens ?![]()
ikke liedjes van JoJoquote:Op maandag 25 juli 2005 20:06 schreef Eix het volgende:
Is Fok radio uberhaupt iets? Zit nu lekker na 3FM te luisteren namelijk.
Je ondertitel kloptquote:Op maandag 25 juli 2005 20:08 schreef Imberr het volgende:
[..]
ikke liedjes van JoJo![]()
'Baby, all I want is joeee! jeeaahhh!'![]()
quote:Op maandag 25 juli 2005 20:11 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Je ondertitel klopt![]()
Je bent echt raar![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
Gedachte lezer.quote:
Mwoah soms is het wel leuk maar soms is het commentaar ook verschrikkelijk bagger.quote:Op maandag 25 juli 2005 20:06 schreef Eix het volgende:
Is Fok radio uberhaupt iets? Zit nu lekker na 3FM te luisteren namelijk.
Daarom kunnen we het ook zo goed vindenquote:Op maandag 25 juli 2005 20:14 schreef Eix het volgende:
[..]
Gedachte lezer.![]()
We hebben schijnbaar dezelfde humor ofsow.
quote:Op maandag 25 juli 2005 20:16 schreef Imberr het volgende:
[..]
Daarom kunnen we het ook zo goed vinden![]()
![]()
quote:Op maandag 25 juli 2005 20:27 schreef Snqqpy het volgende:
Ik heb met Brechtje gepraat.
Én, ik heb haar halve bil gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 juli 2005 20:28 schreef Imberr het volgende:
[..]
OEH! BAN BAN BAN!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Neehoor schat
Ook wel: rooOOOOOoOooOU)( *@)(P!I@ 1U ioTJHih genoemd.
Hmm... is Brechtje uberhaupt iets?quote:Op maandag 25 juli 2005 20:27 schreef Snqqpy het volgende:
Ik heb met Brechtje gepraat.
Én, ik heb haar halve bil gezien.
zou wel ruig zijn om een ban te krijgenquote:
Post ff de print screen die je daar natuurlijk (ja ik ken je soortquote:
Je hebt me door.quote:Op maandag 25 juli 2005 20:30 schreef Eix het volgende:
[..]
Post ff de print screen die je daar natuurlijk (ja ik ken je soort) van hebt gemaakt.
Hmm, een nachtban zou bij jou nog niet eens zon slecht idee zijn. Van 1 uur tot 6 uur 's ochtends ofsow.quote:Op maandag 25 juli 2005 20:30 schreef Imberr het volgende:
[..]
zou wel ruig zijn om een ban te krijgenmaar liever toch maar niet want dan kan ik niks meer doen en krijg ik ontwenningsverschijnselen
![]()
quote:Op maandag 25 juli 2005 20:31 schreef Eix het volgende:
[..]
Hmm, een nachtban zou bij jou nog niet eens zon slecht idee zijn. Van 1 uur tot 6 uur 's ochtends ofsow.
Jaaa ik wil het ook wel is krijgen, maarja dan krijg ik straks een leven ofzoquote:Op maandag 25 juli 2005 20:30 schreef Imberr het volgende:
[..]
zou wel ruig zijn om een ban te krijgenmaar liever toch maar niet want dan kan ik niks meer doen en krijg ik ontwenningsverschijnselen
![]()
Die heb ik full-size mênquote:Op maandag 25 juli 2005 20:32 schreef Snqqpy het volgende:
http://www.freewebs.com/snqqpy/Brechtje%201.PNG.
en dat kan dus écht nietquote:Op maandag 25 juli 2005 20:32 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Jaaa ik wil het ook wel is krijgen, maarja dan krijg ik straks een leven ofzo
Zonder toestemming foto's posten van users is niet toegestaan....quote:Op maandag 25 juli 2005 20:32 schreef Snqqpy het volgende:
http://www.freewebs.com/snqqpy/Brechtje%201.PNG.
Als het nou nog mooi weer wasquote:Op maandag 25 juli 2005 20:32 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Jaaa ik wil het ook wel is krijgen, maarja dan krijg ik straks een leven ofzo
Het staat toch ook in haar MSN?quote:Op maandag 25 juli 2005 20:34 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zonder toestemming foto's posten van users is niet toegestaan....![]()
![]()
Had mijn mond moeten houden over een nieuwe avatarquote:Op maandag 25 juli 2005 20:34 schreef Eix het volgende:
We moeten wel oppassen, dalijk zwiept haar zweep weer door dit topic.![]()
Heb jij geknuffelt met Imberr?quote:Op maandag 25 juli 2005 20:35 schreef BObNL het volgende:
[..]
Had mijn mond moeten houden over een nieuwe avatar![]()
Ik nietquote:
quote:
Limburgers hequote:
mijn toetsensen blijven nogwel eeens hakkenquote:Op maandag 25 juli 2005 20:42 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik moet jou ook alles leren he --> het is terug met 1 r
![]()
BObNLquote:Op maandag 25 juli 2005 20:42 schreef Eix het volgende:
[..]
Te veel werk.
Iemand moet me maar ff een summiere samenvatting geven.![]()
wtfquote:Op maandag 25 juli 2005 20:43 schreef hollander76 het volgende:
[..]
BObNLImberrrr
Maar....... geen geknuffel, want Bob knuffelt liever met Imberrr's moeder
En ook geen seks
Dat is het zo ongeveer
dan gebeurt dat bij terug wel vaak want dat heb je alleen nog maar met dubbele r geschrevenquote:Op maandag 25 juli 2005 20:43 schreef BObNL het volgende:
[..]
mijn toetsensen blijven nogwel eeens hakken
Thnx, iek t weer snappe.quote:Op maandag 25 juli 2005 20:43 schreef hollander76 het volgende:
[..]
BObNLImberrrr
Maar....... geen geknuffel, want Bob knuffelt liever met Imberrr's moeder
En ook geen seks
Dat is het zo ongeveer
Hier.... door jou zelf geschrevenquote:
Op de vraag of je al geknuffeld hebtquote:moeders enzo
De rr is niet jedatum meerquote:Op maandag 25 juli 2005 20:44 schreef Imberr het volgende:
[..]
dan gebeurt dat bij terug wel vaak want dat heb je alleen nog maar met dubbele r geschreven![]()
koop nieuw toetsenbordquote:Op maandag 25 juli 2005 20:46 schreef BObNL het volgende:
[..]
De rr is niet jedatum meerMeestal lees ik men zin nogwel ff terug
quote:Op maandag 25 juli 2005 20:45 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Hier.... door jou zelf geschreven
[..]
Op de vraag of je al geknuffeld hebt
Het was trouwens helemaal foutloos geschreven![]()
![]()
quote:Op maandag 25 juli 2005 20:44 schreef BObNL het volgende:
[..]
wtfgeloof dat we elkaar niet helemaal begrijpen he.
Moeders die in de weg zitten enzo
quote:Op maandag 25 juli 2005 20:47 schreef BObNL het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hij weet het ... uhm imberr ik moet je wat bekennen![]()
Ik heb de edit knop gevonden voor informatie die ik later wou toevoegenquote:Op maandag 25 juli 2005 20:48 schreef hollander76 het volgende:
[..]
snel editten he, eerst stond er alleen 'wtf
'
![]()
Maar Eix snapt het iig wel weer![]()
Das trouwens een behoorlijke sick fuckquote:
timmmehquote:Op maandag 25 juli 2005 20:50 schreef Timmiejj het volgende:
Jazeker Fok, blijkt een of andere breezahslet mn msn wachtwoord te hebben gehacked![]()
![]()
Mannnen *zucht*quote:
quote:Op maandag 25 juli 2005 20:51 schreef BObNL het volgende:
[..]
Is bloedserieus jah. Allemaal jouw schuld. Jij wou geen kus![]()
geloof dat je een typfout heb gemaakt. een n vergeten.quote:Op maandag 25 juli 2005 20:52 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik wacht wel tot ik (ooit) in rotterdam ben
![]()
Das lulligquote:Op maandag 25 juli 2005 20:50 schreef Timmiejj het volgende:
Jazeker Fok, blijkt een of andere breezahslet mn msn wachtwoord te hebben gehacked![]()
![]()
och gerrumquote:Op maandag 25 juli 2005 20:53 schreef BObNL het volgende:
[..]
geloof dat je een typfout heb gemaakt. een n vergeten.![]()
Vraag het dan eens
ochgerrum is limburgsquote:
En ze is niet voor elf uur bij je, dus ook de kans voor jouquote:Op maandag 25 juli 2005 20:56 schreef BObNL het volgende:
[..]
Dit is je kans . Eer dat ze wakker wordt leest ze je briefje wel![]()
ach heuquote:Op maandag 25 juli 2005 20:57 schreef Imberr het volgende:
[..]
ochgerrum is limburgsdat wist ik niet eens
hoor t net van iemand
/
t betekent iets als zielig![]()
Ik dacht dat het een naam was ofzo.. dat bob zo'n vage naam hadquote:Op maandag 25 juli 2005 20:57 schreef Imberr het volgende:
[..]
hoor t net van iemand
/
Is dat Limburgs?quote:Op maandag 25 juli 2005 20:57 schreef Imberr het volgende:
[..]
hoor t net van iemand
/
zielig !!!quote:Op maandag 25 juli 2005 20:57 schreef Imberr het volgende:
[..]
hoor t net van iemand
/
En wat zei je nou gisteren ook alweer, dat je niet zo enorm Limburgs accent hadquote:Op maandag 25 juli 2005 20:57 schreef Imberr het volgende:
[..]
hoor t net van iemand
/
jaquote:Op maandag 25 juli 2005 20:58 schreef Eix het volgende:
[..]
Is dat Limburgs?![]()
Iedereen zegt dat hier standaard, rare hollanders. Kennen daar ook niet eens Hauf öm.![]()
hehe juistquote:Op maandag 25 juli 2005 20:58 schreef hollander76 het volgende:
[..]
En ze is niet voor elf uur bij je, dus ook de kans voor jou
Moet ze wel bij je blijven slapen, kan je de hele nacht door 'knuffelen'![]()
Is het zo'n verrassing voor je?quote:
zielig als in uuhm.. ff dom voorbeeld: een puppy die pijn heeft ofzo :S dat is ook zielig... snap je? zoietsquote:
Maarja, jij bent ook de PUB-taalkneusquote:Op maandag 25 juli 2005 20:59 schreef BObNL het volgende:
Ja hollandse taal is onbegrijpelijk!!!!
heb ik ook niet maar dan kan ik toch wel wat limburgse woorden gebruikenquote:Op maandag 25 juli 2005 20:58 schreef hollander76 het volgende:
[..]
En wat zei je nou gisteren ook alweer, dat je niet zo enorm Limburgs accent had
hahaquote:Op maandag 25 juli 2005 21:00 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Maarja, jij bent ook de PUB-taalkneus![]()
dan zeg je in normaal Nederlands : Aaawquote:Op maandag 25 juli 2005 21:00 schreef Imberr het volgende:
[..]
zielig als in uuhm.. ff dom voorbeeld: een puppy die pijn heeft ofzo :S dat is ook zielig... snap je? zoiets![]()
Tuurlijk je gaat je gang maarquote:Op maandag 25 juli 2005 21:01 schreef Imberr het volgende:
[..]
heb ik ook niet maar dan kan ik toch wel wat limburgse woorden gebruiken![]()
quote:Op maandag 25 juli 2005 21:00 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Maarja, jij bent ook de PUB-taalkneus![]()
quote:Op maandag 25 juli 2005 21:01 schreef BObNL het volgende:
[..]
dan zeg je in normaal Nederlands : Aaaw![]()
Geen coke?quote:Op maandag 25 juli 2005 21:03 schreef Snqqpy het volgende:
Ben er weer.
Volgens mij is m'n dealer dood.
Hé dat rijmt.quote:Op maandag 25 juli 2005 21:05 schreef Snqqpy het volgende:
[..]
Ik zit niet aan de harddrugs.
Gewoon wiet.
Maar hij is er al 3 dagen niet.
Maar hoeveel/hoevaak gebruik je dan?quote:Op maandag 25 juli 2005 21:05 schreef Snqqpy het volgende:
[..]
Ik zit niet aan de harddrugs.
Gewoon wiet.
Maar hij is er al 3 dagen niet.
Je kan gewoon niet rijmen zoals ik.quote:Op maandag 25 juli 2005 21:06 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Ik vind jou dus écht niet stoer he.![]()
Het is jaloers in het Nederlandsquote:Op maandag 25 juli 2005 21:07 schreef Snqqpy het volgende:
[..]
Je kan gewoon niet rijmen zoals ik.
Jalours.
Ze is verliefd.quote:Op maandag 25 juli 2005 21:09 schreef Eix het volgende:
Ik verhuis ff van pc, kom terug op msn en heb meteen een woedend meisje helemaal over de zeik dat ik off ging.
Een of andere leuke DPfilm onder de naam Harry Potter IIquote:Op maandag 25 juli 2005 21:09 schreef jinmu het volgende:
zometeen filmpje gaan bekijken in vriend z'n huis, weet nog niet welk, we vinden wel iets op z'n HD's![]()
Ze heeft al een vriend.quote:
Ik nietquote:
Dat wist ik alquote:Op maandag 25 juli 2005 21:43 schreef Jaguarized het volgende:
Brechtje komt vrij waarschijnlijk volgende week naar de Fok!Radio studio.
Serieusquote:Op maandag 25 juli 2005 21:43 schreef Jaguarized het volgende:
Brechtje komt vrij waarschijnlijk volgende week naar de Fok!Radio studio.
Mooi man. Ik heb het net gehoord iig.quote:
och gerrumquote:Op maandag 25 juli 2005 22:24 schreef Gabry het volgende:
Ik ga ff avond eten... was ik vergeten...
en daarna douche.. nog steeds..
Ben ik al.... ze aait me zelfs.quote:
Kittens...quote:Op maandag 25 juli 2005 22:33 schreef brainster het volgende:
[..]
![]()
poesjes
klinkt enigzins fout, ik weet het![]()
Roep maar als ie gaar is?quote:
Met de OP van de wikiquote:
4 stuksquote:
Ik heb 2 kleinkes van nu 2 maanden thuis. Maar die groeien snel, een valt altijd mn vinger aan en gaat die lekken.quote:Op maandag 25 juli 2005 22:38 schreef hollander76 het volgende:
[..]
4 stuks![]()
En wie mag 6 maal daags de kattenbakken doen? Ik ja![]()
MInstens 6x dan he, soms vaker![]()
Ik ben ze over 2 weken alle vier kwijtquote:
De mijne zat midden in mijn examens, dus dat zal eind mei begin juni geweest zijnquote:Op maandag 25 juli 2005 22:40 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik heb 2 kleinkes van nu 2 maanden thuis. Maar die groeien snel, een valt altijd mn vinger aan en gaat die lekken.
Ik zit al aan mijn quotumquote:Op maandag 25 juli 2005 22:41 schreef Jaguarized het volgende:
* Jaguarized vergrijpt zich even aan de Pushkin
Hoe groot is dat quotum?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |