Dan heb je zeker niet gelezen wat ik in je fotoboek heb gepostquote:
quote:Op maandag 25 juli 2005 18:26 schreef Gabry het volgende:
[..]
Dan heb je zeker niet gelezen wat ik in je fotoboek heb gepost![]()
nog niet nee..ff kijkenquote:Op maandag 25 juli 2005 18:26 schreef Gabry het volgende:
[..]
He Maikel! Alles goed?quote:
quote:Op maandag 25 juli 2005 18:26 schreef Gabry het volgende:
[..]
wat kook je ?quote:Op maandag 25 juli 2005 18:41 schreef hollander76 het volgende:
C00l, zelfs als ik aan het koken ben wordt er voor mij gepost
Maar Jag, ik vind die OP er netjes uitzien dus niks meer aan doen, aan jou OP dan, niet die van de Wiki
Dankjequote:Op maandag 25 juli 2005 18:41 schreef hollander76 het volgende:
C00l, zelfs als ik aan het koken ben wordt er voor mij gepost
Maar Jag, ik vind die OP er netjes uitzien dus niks meer aan doen, aan jou OP dan, niet die van de Wiki
Al gegeten man, beetje veelquote:
Met mij prima en bij wie ben jij in opleidingquote:
Op wat voor sites zit jij nu weer?quote:
vanavond poolen bier en teqillaquote:Op maandag 25 juli 2005 18:45 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Al gegeten man, beetje veel
Macaroni ham-kaas, en vanavond bier, smirnoff ice en nootjes![]()
Hier regent t de godganse dag al...quote:
Hoi Vriend, waarom moet onze OP telkens anders worden gemaakt? ONZ is 1 deur terug, ga daar lekker baggeren.quote:OP/PUB
ey maar ik ben d'r weg van ik hoor het wel
met vriendelijke groet,
jullie vriend
Ik ben in Amsterdam in een sex museum geweest.quote:
Oh verrek, je woont ook in Sittard.quote:
Breng hem nou niet op ideeen, straks gaat hij ook nog het hele ONZ gedeelte in de Wiki lopen veranderen.quote:Op maandag 25 juli 2005 18:50 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Hoi Vriend, waarom moet onze OP telkens anders worden gemaakt? ONZ is 1 deur terug, ga daar lekker baggeren.
Vriendelijke groet, Je Vriend hollander76
Als er een manier is om hem op ideeen te brengen, is door ze rechtstreeks te opperenquote:Op maandag 25 juli 2005 18:53 schreef HuHu het volgende:
[..]
Breng hem nou niet op ideeen, straks gaat hij ook nog het hele ONZ gedeelte in de Wiki lopen veranderen.
Ik hoop dat Slari snel opschiet met die IP ban.
quote:Op maandag 25 juli 2005 19:00 schreef Petertjuhh het volgende:
Godver, mn broer gaat koken, laat ie een pan waar die de inhoud uit heeft gehaald op het fornuis staan die nog aan staat, waardoor de overige boter en restjes lekker aanbakken. T stinkt hier.
Gesmolten kaas is ook heel leuk om uit een pan te baggerenquote:Op maandag 25 juli 2005 19:00 schreef Petertjuhh het volgende:
Godver, mn broer gaat koken, laat ie een pan waar die de inhoud uit heeft gehaald op het fornuis staan die nog aan staat, waardoor de overige boter en restjes lekker aanbakken. T stinkt hier.
Gelukkig was het alleen wat meel, boter enzoquote:Op maandag 25 juli 2005 19:02 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Gesmolten kaas is ook heel leuk om uit een pan te baggeren
En de vaatwasser lukt het niet, dus moet het met de hand worden gedaan![]()
Daar kijk ik nooit naar.quote:Op maandag 25 juli 2005 19:02 schreef the_legend_killer het volgende:
Wat een kansloze gast op TMF net
Het staat leuk he.quote:Op maandag 25 juli 2005 18:47 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Met mij prima en bij wie ben jij in opleiding![]()
bij dat F.R.S.H. zeker ofzo?quote:Op maandag 25 juli 2005 19:02 schreef the_legend_killer het volgende:
Wat een kansloze gast op TMF net
Ik kijk normaal nooit muziek zenders toch alleen maar kut muziekquote:Op maandag 25 juli 2005 19:09 schreef Eix het volgende:
[..]
Daar kijk ik nooit naar.![]()
Die zijn daar bijna allemaal kansloos.
Jaja...quote:Op maandag 25 juli 2005 19:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik kijk normaal nooit muziek zenders toch alleen maar kut muziek
Maar ik kwam er toevallig eens langs en toen zag ik dat.
Loquote:Op maandag 25 juli 2005 19:21 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Bla bla bla
De straat is grijs....quote:Op maandag 25 juli 2005 19:31 schreef Eix het volgende:
*bagger*bagger*
Maar t is opgehouden met regenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |