Hoi Vriend, waarom moet onze OP telkens anders worden gemaakt? ONZ is 1 deur terug, ga daar lekker baggeren.quote:OP/PUB
ey maar ik ben d'r weg van ik hoor het wel
met vriendelijke groet,
jullie vriend
Ik ben in Amsterdam in een sex museum geweest.quote:
Oh verrek, je woont ook in Sittard.quote:
Breng hem nou niet op ideeen, straks gaat hij ook nog het hele ONZ gedeelte in de Wiki lopen veranderen.quote:Op maandag 25 juli 2005 18:50 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Hoi Vriend, waarom moet onze OP telkens anders worden gemaakt? ONZ is 1 deur terug, ga daar lekker baggeren.
Vriendelijke groet, Je Vriend hollander76
Als er een manier is om hem op ideeen te brengen, is door ze rechtstreeks te opperenquote:Op maandag 25 juli 2005 18:53 schreef HuHu het volgende:
[..]
Breng hem nou niet op ideeen, straks gaat hij ook nog het hele ONZ gedeelte in de Wiki lopen veranderen.
Ik hoop dat Slari snel opschiet met die IP ban.
quote:Op maandag 25 juli 2005 19:00 schreef Petertjuhh het volgende:
Godver, mn broer gaat koken, laat ie een pan waar die de inhoud uit heeft gehaald op het fornuis staan die nog aan staat, waardoor de overige boter en restjes lekker aanbakken. T stinkt hier.
Gesmolten kaas is ook heel leuk om uit een pan te baggerenquote:Op maandag 25 juli 2005 19:00 schreef Petertjuhh het volgende:
Godver, mn broer gaat koken, laat ie een pan waar die de inhoud uit heeft gehaald op het fornuis staan die nog aan staat, waardoor de overige boter en restjes lekker aanbakken. T stinkt hier.
Gelukkig was het alleen wat meel, boter enzoquote:Op maandag 25 juli 2005 19:02 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Gesmolten kaas is ook heel leuk om uit een pan te baggeren
En de vaatwasser lukt het niet, dus moet het met de hand worden gedaan![]()
Daar kijk ik nooit naar.quote:Op maandag 25 juli 2005 19:02 schreef the_legend_killer het volgende:
Wat een kansloze gast op TMF net
Het staat leuk he.quote:Op maandag 25 juli 2005 18:47 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Met mij prima en bij wie ben jij in opleiding![]()
bij dat F.R.S.H. zeker ofzo?quote:Op maandag 25 juli 2005 19:02 schreef the_legend_killer het volgende:
Wat een kansloze gast op TMF net
Ik kijk normaal nooit muziek zenders toch alleen maar kut muziekquote:Op maandag 25 juli 2005 19:09 schreef Eix het volgende:
[..]
Daar kijk ik nooit naar.![]()
Die zijn daar bijna allemaal kansloos.
Jaja...quote:Op maandag 25 juli 2005 19:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik kijk normaal nooit muziek zenders toch alleen maar kut muziek
Maar ik kwam er toevallig eens langs en toen zag ik dat.
Loquote:Op maandag 25 juli 2005 19:21 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Bla bla bla
De straat is grijs....quote:Op maandag 25 juli 2005 19:31 schreef Eix het volgende:
*bagger*bagger*
Maar t is opgehouden met regenen.
hier schijnt de zon welquote:Op maandag 25 juli 2005 19:35 schreef the_legend_killer het volgende:
Nu moet alleen nog de zon komen
Ey Conflictquote:
Groet RoyooooOtjuh ook nog ff terugquote:Op maandag 25 juli 2005 19:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ey Conflict![]()
Ben ik nou de enige die terug groet jongens ?![]()
ik weet tquote:Op maandag 25 juli 2005 19:38 schreef the_legend_killer het volgende:
Hey Imberr je avatar is kapot !
Nu is ie weer gemaaktquote:Op maandag 25 juli 2005 19:38 schreef the_legend_killer het volgende:
Hey Imberr je avatar is kapot !
Geef effe linkquote:Op maandag 25 juli 2005 19:39 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Groet RoyooooOtjuh ook nog ff terug![]()
Ik was ff bezig met mn hosting etc, vandaar dat mijne ook ff weg is/was. Nu werkt ie weer voor n tijdje.quote:Op maandag 25 juli 2005 19:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Moet je anders een andere server nemen ?
Hierquote:
Hoiquote:Op maandag 25 juli 2005 19:40 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Geef effe link
Ja ik ben wel sociaal maar ook lui![]()
Typvoutquote:Op maandag 25 juli 2005 19:43 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
hoi![]()
eerst stond er dat je aan het housen was![]()
Doei hequote:Op maandag 25 juli 2005 19:45 schreef the_legend_killer het volgende:
Mensen ik ben weer weg
tot morgen
Heb vandaag weer 8 uur gewerktquote:
Fout is met een f.quote:
Schep maar opquote:Op maandag 25 juli 2005 19:46 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Heb vandaag weer 8 uur gewerkt![]()
Dat is dus weer 8 x 3.09= 24.74wow dat is nog best veel voor een dagje
![]()
Hoiquote:
24.74/4.32 = 5.7uur hoef ik er maar voor te werken, zeg dat het 5 uur en 3 kwartier isquote:Op maandag 25 juli 2005 19:46 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Heb vandaag weer 8 uur gewerkt![]()
Dat is dus weer 8 x 3.09= 24.74wow dat is nog best veel voor een dagje
![]()
Vet stoer!quote:Op maandag 25 juli 2005 19:57 schreef Jeff89 het volgende:
Vanavond een jointje draaien met een maat of 2....
Ik wil niet teveel uren op een dag maken hoor.quote:
Kei gaafquote:
Gelijk een goed nummerquote:Op maandag 25 juli 2005 19:58 schreef Jaguarized het volgende:
Fok Radio zo meteen, ff vast aanzetten.
Oh mijn nederige excuses aan Conflict... Natuurlijk groeten wij allen een o zo verheven mod als Conflict.quote:Op maandag 25 juli 2005 19:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ey Conflict![]()
Ben ik nou de enige die terug groet jongens ?![]()
ikke liedjes van JoJoquote:Op maandag 25 juli 2005 20:06 schreef Eix het volgende:
Is Fok radio uberhaupt iets? Zit nu lekker na 3FM te luisteren namelijk.
Je ondertitel kloptquote:Op maandag 25 juli 2005 20:08 schreef Imberr het volgende:
[..]
ikke liedjes van JoJo![]()
'Baby, all I want is joeee! jeeaahhh!'![]()
quote:Op maandag 25 juli 2005 20:11 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Je ondertitel klopt![]()
Je bent echt raar![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
Gedachte lezer.quote:
Mwoah soms is het wel leuk maar soms is het commentaar ook verschrikkelijk bagger.quote:Op maandag 25 juli 2005 20:06 schreef Eix het volgende:
Is Fok radio uberhaupt iets? Zit nu lekker na 3FM te luisteren namelijk.
Daarom kunnen we het ook zo goed vindenquote:Op maandag 25 juli 2005 20:14 schreef Eix het volgende:
[..]
Gedachte lezer.![]()
We hebben schijnbaar dezelfde humor ofsow.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |