quote:Op maandag 25 juli 2005 20:27 schreef Snqqpy het volgende:
Ik heb met Brechtje gepraat.
Én, ik heb haar halve bil gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 juli 2005 20:28 schreef Imberr het volgende:
[..]
OEH! BAN BAN BAN!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Neehoor schat
Ook wel: rooOOOOOoOooOU)( *@)(P!I@ 1U ioTJHih genoemd.
Hmm... is Brechtje uberhaupt iets?quote:Op maandag 25 juli 2005 20:27 schreef Snqqpy het volgende:
Ik heb met Brechtje gepraat.
Én, ik heb haar halve bil gezien.
zou wel ruig zijn om een ban te krijgenquote:
Post ff de print screen die je daar natuurlijk (ja ik ken je soortquote:
Je hebt me door.quote:Op maandag 25 juli 2005 20:30 schreef Eix het volgende:
[..]
Post ff de print screen die je daar natuurlijk (ja ik ken je soort) van hebt gemaakt.
Hmm, een nachtban zou bij jou nog niet eens zon slecht idee zijn. Van 1 uur tot 6 uur 's ochtends ofsow.quote:Op maandag 25 juli 2005 20:30 schreef Imberr het volgende:
[..]
zou wel ruig zijn om een ban te krijgenmaar liever toch maar niet want dan kan ik niks meer doen en krijg ik ontwenningsverschijnselen
![]()
quote:Op maandag 25 juli 2005 20:31 schreef Eix het volgende:
[..]
Hmm, een nachtban zou bij jou nog niet eens zon slecht idee zijn. Van 1 uur tot 6 uur 's ochtends ofsow.
Jaaa ik wil het ook wel is krijgen, maarja dan krijg ik straks een leven ofzoquote:Op maandag 25 juli 2005 20:30 schreef Imberr het volgende:
[..]
zou wel ruig zijn om een ban te krijgenmaar liever toch maar niet want dan kan ik niks meer doen en krijg ik ontwenningsverschijnselen
![]()
Die heb ik full-size mênquote:Op maandag 25 juli 2005 20:32 schreef Snqqpy het volgende:
http://www.freewebs.com/snqqpy/Brechtje%201.PNG.
en dat kan dus écht nietquote:Op maandag 25 juli 2005 20:32 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Jaaa ik wil het ook wel is krijgen, maarja dan krijg ik straks een leven ofzo
Zonder toestemming foto's posten van users is niet toegestaan....quote:Op maandag 25 juli 2005 20:32 schreef Snqqpy het volgende:
http://www.freewebs.com/snqqpy/Brechtje%201.PNG.
Als het nou nog mooi weer wasquote:Op maandag 25 juli 2005 20:32 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Jaaa ik wil het ook wel is krijgen, maarja dan krijg ik straks een leven ofzo
Het staat toch ook in haar MSN?quote:Op maandag 25 juli 2005 20:34 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zonder toestemming foto's posten van users is niet toegestaan....![]()
![]()
Had mijn mond moeten houden over een nieuwe avatarquote:Op maandag 25 juli 2005 20:34 schreef Eix het volgende:
We moeten wel oppassen, dalijk zwiept haar zweep weer door dit topic.![]()
Heb jij geknuffelt met Imberr?quote:Op maandag 25 juli 2005 20:35 schreef BObNL het volgende:
[..]
Had mijn mond moeten houden over een nieuwe avatar![]()
Ik nietquote:
quote:
Limburgers hequote:
mijn toetsensen blijven nogwel eeens hakkenquote:Op maandag 25 juli 2005 20:42 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik moet jou ook alles leren he --> het is terug met 1 r
![]()
BObNLquote:Op maandag 25 juli 2005 20:42 schreef Eix het volgende:
[..]
Te veel werk.
Iemand moet me maar ff een summiere samenvatting geven.![]()
wtfquote:Op maandag 25 juli 2005 20:43 schreef hollander76 het volgende:
[..]
BObNLImberrrr
Maar....... geen geknuffel, want Bob knuffelt liever met Imberrr's moeder
En ook geen seks
Dat is het zo ongeveer
dan gebeurt dat bij terug wel vaak want dat heb je alleen nog maar met dubbele r geschrevenquote:Op maandag 25 juli 2005 20:43 schreef BObNL het volgende:
[..]
mijn toetsensen blijven nogwel eeens hakken
Thnx, iek t weer snappe.quote:Op maandag 25 juli 2005 20:43 schreef hollander76 het volgende:
[..]
BObNLImberrrr
Maar....... geen geknuffel, want Bob knuffelt liever met Imberrr's moeder
En ook geen seks
Dat is het zo ongeveer
Hier.... door jou zelf geschrevenquote:
Op de vraag of je al geknuffeld hebtquote:moeders enzo
De rr is niet jedatum meerquote:Op maandag 25 juli 2005 20:44 schreef Imberr het volgende:
[..]
dan gebeurt dat bij terug wel vaak want dat heb je alleen nog maar met dubbele r geschreven![]()
koop nieuw toetsenbordquote:Op maandag 25 juli 2005 20:46 schreef BObNL het volgende:
[..]
De rr is niet jedatum meerMeestal lees ik men zin nogwel ff terug
quote:Op maandag 25 juli 2005 20:45 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Hier.... door jou zelf geschreven
[..]
Op de vraag of je al geknuffeld hebt
Het was trouwens helemaal foutloos geschreven![]()
![]()
quote:Op maandag 25 juli 2005 20:44 schreef BObNL het volgende:
[..]
wtfgeloof dat we elkaar niet helemaal begrijpen he.
Moeders die in de weg zitten enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |