Een Rotterdammer en een Limburgse...quote:
Je fotoboek foto'squote:Op maandag 25 juli 2005 00:26 schreef MaRySe het volgende:
Nu post er tenminste iemand in het fototopic!
Lol.quote:Op maandag 25 juli 2005 00:28 schreef Eix het volgende:
[..]
Een Rotterdammer en een Limburgse...![]()
Naja, we zien wel... tis s wat anders dan Big Brother.
Hahahhahahahhaaquote:Op maandag 25 juli 2005 00:28 schreef Eix het volgende:
[..]
Wees eens blij voor een ander . Dank u zeerquote:Op maandag 25 juli 2005 00:28 schreef Eix het volgende:
[..]
Wij zijn blij voor jullie hoorquote:Op maandag 25 juli 2005 00:29 schreef BObNL het volgende:
[..]
Wees eens blij voor een ander . Dank u zeer![]()
Ik heb wel andere maar dan moet eerst iemand anders posten anders wordt het een maryse topicquote:
Oh dat ben ik ook.quote:Op maandag 25 juli 2005 00:29 schreef BObNL het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 juli 2005 00:29 schreef BObNL het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 juli 2005 00:30 schreef Imberr het volgende:
[..]Is dat zo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
18 weet je nogquote:Op maandag 25 juli 2005 00:30 schreef Eix het volgende:
[..]
Oh dat ben ik ook.![]()
Ik hoop alleen dat een van jullie een OVkaart heeft, of een dikke beurs, dat wel.![]()
Maar natuurlijk ben ik blij voor jullie.![]()
quote:Op maandag 25 juli 2005 00:33 schreef Imberr het volgende:
[..]
heb bewijsmaar dat ga ik niet posten
zijn privezaken
![]()
Nu jou nog aan iemand koppelen...met ElMaikel zal dat wel geen probleem worden toch?quote:Op maandag 25 juli 2005 00:33 schreef Brechtje het volgende:
PUB doet toch iets goed dus, nieuwe stelletjes!![]()
Misschien hequote:Op maandag 25 juli 2005 00:35 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nu jou nog aan iemand koppelen...met ElMaikel zal dat wel geen probleem worden toch?![]()
Slaap lekker Eix!quote:
Hey ben je er weerquote:Op maandag 25 juli 2005 00:30 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik heb wel andere maar dan moet eerst iemand anders posten anders wordt het een maryse topic!
quote:Op maandag 25 juli 2005 00:35 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nu jou nog aan iemand koppelen...met ElMaikel zal dat wel geen probleem worden toch?![]()
Maar dat geeft niet hoor Brechtje. Als je er over wil praten, kom dan gerust. We zijn er hier voor je, altijd en met z'n allen om je te steunen en te helpen. Natuurlijk kunnen we niet garant staan voor successen die geboekt zijn in het verleden en geven we ook geen garanties voor wat de toekomst ons komt bieden. Denk er dus voortaan aan dat je echte vrienden hier op Fok! zitten. We zullen aan je denken!quote:
Olaaa!quote:
dat klinkt alsof ze een ernstig ongeluk heeft gehad en in t ziekenhuis ligt ofzoquote:Op maandag 25 juli 2005 00:40 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Maar dat geeft niet hoor Brechtje. Als je er over wil praten, kom dan gerust. We zijn er hier voor je, altijd en met z'n allen om je te steunen en te helpen. Natuurlijk kunnen we niet garant staan voor successen die geboekt zijn in het verleden en geven we ook geen garanties voor wat de toekomst ons komt bieden. Denk er dus voortaan aan dat je echte vrienden hier op Fok! zitten. We zullen aan je denken!
![]()
![]()
Zal wel.quote:Op maandag 25 juli 2005 00:42 schreef Imberr het volgende:
[..]
dat klinkt alsof ze een ernstig ongeluk heeft gehad en in t ziekenhuis ligt ofzo![]()
And why's that?quote:
Brainsterrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
Ik dacht dat je was gaan slapen. Of heb je jezelf voorgenomen om tot 6 uur wakker te blijven ofzo?quote:Op maandag 25 juli 2005 00:44 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
And why's that?
[..]
Brainsterrrrrrrrrrrrrrrrrr
Wat gebeurt er?quote:Op maandag 25 juli 2005 00:46 schreef Gabry het volgende:
Waaaaaah ik kijk ff een paar minuten niet, en wat gebeurt er...........![]()
Tister?quote:
Kan niet slapen. Voel me heel beroerd maar tegelijkertijd zoooo goedquote:Op maandag 25 juli 2005 00:45 schreef brainster het volgende:
[..]
Ik dacht dat je was gaan slapen. Of heb je jezelf voorgenomen om tot 6 uur wakker te blijven ofzo?
Geen ideequote:
Wie is dat op je avater?quote:Op maandag 25 juli 2005 00:47 schreef Gabry het volgende:
[..]
Geen idee![]()
Maar ik vond et wel een leuke openingszin![]()
Te veel honing op zekerquote:Op maandag 25 juli 2005 00:47 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Tister?![]()
[..]
Kan niet slapen. Voel me heel beroerd maar tegelijkertijd zoooo goed
Neequote:
wat jij zegt maatje!quote:Op maandag 25 juli 2005 00:48 schreef Mischa_NL het volgende:
slowchat is zoooo 2004
Spammert.quote:Op maandag 25 juli 2005 00:47 schreef Gabry het volgende:
[..]
Geen idee![]()
Maar ik vond et wel een leuke openingszin![]()
Dat vertel ik lekker toch nietquote:
Winnie is stoer!quote:
quote:Op maandag 25 juli 2005 00:52 schreef Gabry het volgende:
[..]
Dat vertel ik lekker toch niet![]()
Moet je voor de gein Gabry op google intype![]()
De DJ van Eiffel 65.. maar is nu solo.. en draait zaterdag avond op radiodeejayquote:
Dan is de vergelijking tussen mij en Winnie dus ver te zoekenquote:Op maandag 25 juli 2005 00:55 schreef Gabry het volgende:
Ik had een Winnie in mn klas.. echt een viespeuk..![]()
En hij is echt lekker!quote:Op maandag 25 juli 2005 00:56 schreef Gabry het volgende:
[..]
De DJ van Eiffel 65.. maar is nu solo.. en draait zaterdag avond op radiodeejay
doed slowchatten met jezelf is saaiquote:Op maandag 25 juli 2005 00:54 schreef Mischa_NL het volgende:
[..]
nee man, k heb er wel eentje op het oog!!
Hmmm... jullie houden beiden van honing, zijn zowaar schattig. En daarmee houd het wel op ja.quote:Op maandag 25 juli 2005 00:56 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Dan is de vergelijking tussen mij en Winnie dus ver te zoeken
Schattig!quote:Op maandag 25 juli 2005 00:58 schreef brainster het volgende:
[..]
Hmmm... jullie houden beiden van honing, zijn zowaar schattig. En daarmee houd het wel op ja.
quote:Op maandag 25 juli 2005 01:05 schreef Gabry het volgende:
[..]
Je mag wel mee als ik weer naar Italië ga
slaap lekkerquote:Op maandag 25 juli 2005 01:18 schreef Petertjuhh het volgende:
Ik ben naar bed, ik ben nogal in een slap lul moment.
quote:
Nouja welkom danquote:Op maandag 25 juli 2005 01:26 schreef Knoekie het volgende:
[..]
De [BeF] reeks is een beetje doodgebloed
Moeten ze maar wakker wordenquote:Op maandag 25 juli 2005 01:27 schreef BObNL het volgende:
[..]
Nouja welkom dan. Maar iedereen is al naar bed
![]()
Ik ben er nog. Maar ik zat ff te lurken.quote:Op maandag 25 juli 2005 01:27 schreef BObNL het volgende:
[..]
![]()
ikke nietquote:Op maandag 25 juli 2005 01:27 schreef BObNL het volgende:
[..]
![]()
Welk tijdsbesef leef jijquote:Op maandag 25 juli 2005 01:28 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Moeten ze maar wakker worden![]()
Het is morgen @#$% zondag.
uitgaan enzoquote:Op maandag 25 juli 2005 01:30 schreef Knoekie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Krijg je ervan als je slaapritme niet goed is.
Ja, kreeg laatst een smsje van 2 dagen daarvoorquote:Op maandag 25 juli 2005 01:31 schreef BObNL het volgende:
[..]
uitgaan enzoHad Die anouk nog gesmst maar zit een lag tussen van 3 dagen geloof ik
![]()
quote:Op maandag 25 juli 2005 01:31 schreef BObNL het volgende:
[..]
uitgaan enzoHad Die anouk Inge nog gesmst maar zit een lag tussen van 3 dagen geloof ik
![]()
Hoi melanie!quote:Op maandag 25 juli 2005 01:33 schreef melanie_the_miss het volgende:
Hooooooiiii!!!!!
Hey m8quote:Op maandag 25 juli 2005 01:33 schreef melanie_the_miss het volgende:
Hooooooiiii!!!!!
Waarom ga je in godheergruwelijkejezus-hun-namen opzoek naar een profiel van het zusje van Brechtje?quote:Op maandag 25 juli 2005 01:33 schreef BObNL het volgende:
Zusje van brechtje trouwensIk ben een slet
Ze ziet er wel vriendelijk uit enzowquote:Op maandag 25 juli 2005 01:33 schreef BObNL het volgende:
Kreeg het via een info bronquote:Op maandag 25 juli 2005 01:35 schreef brainster het volgende:
[..]
Waarom ga je in godheergruwelijkejezus-hun-namen opzoek naar een profiel van het zusje van Brechtje?
quote:Op maandag 25 juli 2005 01:38 schreef Gabry het volgende:
Elk meisje van de middelbare school heeft toch zo'n profiel?
Nu CU2 uit is![]()
moet ik nou me cu2 wissen en ook zo'n ander dom ding aanmaken ofzo?quote:Op maandag 25 juli 2005 01:38 schreef Gabry het volgende:
Elk meisje van de middelbare school heeft toch zo'n profiel?
Nu CU2 uit is![]()
Gewoon doenquote:Op maandag 25 juli 2005 01:39 schreef Imberr het volgende:
[..]
moet ik nou me cu2 wissen en ook zo'n ander dom ding aanmaken ofzo?![]()
Wat foto's op je cu2 is welkomquote:Op maandag 25 juli 2005 01:39 schreef Imberr het volgende:
[..]
moet ik nou me cu2 wissen en ook zo'n ander dom ding aanmaken ofzo?![]()
Slaapsequote:Op maandag 25 juli 2005 01:43 schreef brainster het volgende:
Pubers, ik hou ermee op voor vandaag.
Trusten![]()
Ik had er 1 totdat een paar meisjes van 2 klassen lager fotos van mij gingen lenenquote:Op maandag 25 juli 2005 01:42 schreef BObNL het volgende:
[..]
Ik was er voor het een trend was!. ik ken nog wel 10 mensen met
quote:Op maandag 25 juli 2005 01:44 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik had er 1 totdat een paar meisjes van 2 klassen lager fotos van mij gingen lenen![]()
Pardonquote:Op maandag 25 juli 2005 01:33 schreef BObNL het volgende:
Improviserenquote:Op maandag 25 juli 2005 01:50 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ik ben een meisje ik kan er moeilijk een leuter instoppen.
quote:
dat kind is zelfs voor mij te jongquote:Op maandag 25 juli 2005 01:52 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]Ik ben eerlijk als ik zeg dat ik me niet sexueel aangetrokken voel tot haar.
Ze is te jong![]()
![]()
![]()
De mannelijk versie kwam pas nog voorbijquote:Op maandag 25 juli 2005 01:54 schreef Knoekie het volgende:
[..]
In deze tijd zijn daar wel middelen voor![]()
quote:Op maandag 25 juli 2005 01:52 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]Ik ben eerlijk als ik zeg dat ik me niet sexueel aangetrokken voel tot haar.
Ze is te jong![]()
![]()
![]()
Niet zo verwaand doen tegen zo'n klein meisjequote:
Excuseer mijquote:Op maandag 25 juli 2005 01:56 schreef Imberr het volgende:
[..]
wat nou 1?! zij 13, ik 15, dat zijn er toch echt 2 hoor![]()
het gaat me niet om te TT maar om t feit dat er een stelletje ontstaat hier, en hoe diep triest ik dat vindquote:
Vrouwen?quote:Op maandag 25 juli 2005 01:58 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik val op wat oudere.
in de zandbak zekerquote:Op maandag 25 juli 2005 01:58 schreef Gabry het volgende:
[..]
[..]
Niet zo verwaand doen tegen zo'n klein meisje![]()
Ga gewoon met dr spelen![]()
Iedereen houd van bananenquote:Op maandag 25 juli 2005 01:59 schreef BObNL het volgende:
spelen zeg jeZei speeld al met bananen dus
Miss heb jij meer kans als jij je fotoboek uitschakeldquote:Op maandag 25 juli 2005 01:59 schreef Jajong het volgende:
[..]
het gaat me niet om te TT maar om t feit dat er een stelletje ontstaat hier, en hoe diep triest ik dat vind
* Knoekie moet denken aan een filmpje waar iemand wat met een banaan 'doet'quote:Op maandag 25 juli 2005 01:59 schreef BObNL het volgende:
spelen zeg jeZei speeld al met bananen dus
uuhm hallo, ik weet niet of je het weet maar er zijn zelfs fok!Huwelijken geweestquote:Op maandag 25 juli 2005 01:59 schreef Jajong het volgende:
[..]
het gaat me niet om te TT maar om t feit dat er een stelletje ontstaat hier, en hoe diep triest ik dat vind
ze is 14 meidquote:Op maandag 25 juli 2005 01:56 schreef Imberr het volgende:
[..]
wat nou 1?! zij 13, ik 15, dat zijn er toch echt 2 hoor![]()
Fok gezinne brechtje enzo .quote:Op maandag 25 juli 2005 02:00 schreef Imberr het volgende:
[..]
uuhm hallo, ik weet niet of je het weet maar er zijn zelfs fok!Huwelijken geweest
en fok!baby's![]()
Heb ik al heel lang hoor, sinds de eerste dag dat ik hier zatquote:Op maandag 25 juli 2005 01:57 schreef BObNL het volgende:
Koekie ? waarom heb jij je foto boek geactiveert ?
Ook sneu.quote:Op maandag 25 juli 2005 02:00 schreef Imberr het volgende:
[..]
uuhm hallo, ik weet niet of je het weet maar er zijn zelfs fok!Huwelijken geweest
en fok!baby's![]()
das brechtje ja, der zusje is 13quote:
okquote:Op maandag 25 juli 2005 02:01 schreef Imberr het volgende:
[..]
das brechtje ja, der zusje is 13![]()
Naam Rosalie
Woonplaats Gouda (Zuid-holland)
Leeftijd 13 jaar
Niet lang meer als ze dit leestquote:Op maandag 25 juli 2005 02:01 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ook sneu.
En BoBnLaLLa@brEEzaH hou je muil want ik heb al een vriendin en die heeft lekker al schaamhaar EN ik heb er ook al es in t ECHT GEZIEN!!
Je vergeet der adresquote:das brechtje ja, der zusje is 13
Naam Rosalie
Leeftijd 13 jaar
Ik vind jou echt stoer.quote:Op maandag 25 juli 2005 02:01 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ook sneu.
En BoBnLaLLa@brEEzaH hou je muil want ik heb al een vriendin en die heeft lekker al schaamhaar EN ik heb er ook al es in t ECHT GEZIEN!!
Foto's?quote:Op maandag 25 juli 2005 02:01 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ook sneu.
Goudaquote:Op maandag 25 juli 2005 02:01 schreef Imberr het volgende:
[..]
Naam Rosalie
Leeftijd 13 jaar
Elaborate.quote:
en jij bent gewoon zieligquote:Op maandag 25 juli 2005 02:01 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ook sneu.
Nee.quote:Op maandag 25 juli 2005 02:02 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ik vind jou echt stoer.
Mag ik je aanraken?![]()
ik dacht dat brechtje in dordt woonde?quote:Op maandag 25 juli 2005 02:01 schreef Imberr het volgende:
[..]
Naam Rosalie
Leeftijd 13 jaar
Ja ik ben zielig, ik ben zo zielig dat ik mijn vriend(in) moet ontmoeten op een forum. Klopt, je hebt helemaal gelijk. En ik ben ook zo wanhopig dat ik 'verkering' neem met iemand die ik amper ken, en nog nooit heb gezien. Ja dat heb je goed gezien.quote:Op maandag 25 juli 2005 02:03 schreef Imberr het volgende:
[..]
en jij bent gewoon zieligga andere mensen lastig vallen
![]()
Het is dan ook Engels, lowbrain.quote:Op maandag 25 juli 2005 02:04 schreef BObNL het volgende:
U hebt gezocht op Elaborate:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
Ja zit vlak bij mij op school en Knoekie en Spenkmyquote:Op maandag 25 juli 2005 02:04 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
ik dacht dat brechtje in dordt woonde?
elaborate [bijv.nw. / bijw.] (abundant)quote:Op maandag 25 juli 2005 02:04 schreef BObNL het volgende:
U hebt gezocht op Elaborate:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
quote:Op maandag 25 juli 2005 02:04 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja ik ben zielig, ik ben zo zielig dat ik mijn vriend(in) moet ontmoeten op een forum. Klopt, je hebt helemaal gelijk. En ik ben ook zo wanhopig dat ik 'verkering' neem met iemand die ik amper ken, en nog nooit heb gezien. Ja dat heb je goed gezien.
Vooruit dan maar.quote:
Sterker nog, ik zit nu 3 meter van jou vandaanquote:Op maandag 25 juli 2005 02:05 schreef BObNL het volgende:
[..]
Ja zit vlak bij mij op school en Knoekie en Spenkmy![]()
* BObNL kijkt kamer rondquote:Op maandag 25 juli 2005 02:06 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Sterker nog, ik zit nu 3 meter van jou vandaan![]()
Jij begrijpt het. Rotterdam nummer 1, Hoe dichter bij Dordt hoe beter het wordquote:Op maandag 25 juli 2005 02:06 schreef melanie_the_miss het volgende:
Rotterdam de gekstuhhh!
quote:Op maandag 25 juli 2005 02:06 schreef melanie_the_miss het volgende:
Rotterdam de gekstuhhh!
ik moet niksquote:Op maandag 25 juli 2005 02:04 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja ik ben zielig, ik ben zo zielig dat ik mijn vriend(in) moet ontmoeten op een forum. Klopt, je hebt helemaal gelijk. En ik ben ook zo wanhopig dat ik 'verkering' neem met iemand die ik amper ken, en nog nooit heb gezien. Ja dat heb je goed gezien.
"hey hij heeft een plaatje van een donker jongentje in zijn fotoboek! DAT IS VAST EEN MOSLIM"quote:Op maandag 25 juli 2005 02:05 schreef BObNL het volgende:
[..]
nederlands forum enzo. intregreer... kutmoslim
![]()
Nederlands forum enzovoort, integreer kut moslim!quote:Op maandag 25 juli 2005 02:05 schreef BObNL het volgende:
[..]
nederlands forum enzo. intregreer... kutmoslim
![]()
quote:Op maandag 25 juli 2005 02:08 schreef Gabry het volgende:
[..]
Nederlands forum enzovoort, integreer kut moslim!
Mwah hij kan geen Nederlands maarja.quote:Op maandag 25 juli 2005 02:08 schreef Gabry het volgende:
[..]
Nederlands forum enzovoort, integreer kut moslim!
Jij moet aan t Jongeren Lagerhuis meedoen man, je kan echt goed een debat voeren, stomme hoer.quote:Op maandag 25 juli 2005 02:07 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik moet niks![]()
ik heb altijd gelijk
ik heb (nog) geen 'verkering'
ik ken em wel
ik heb em wel gezien
en ik ben gewoon goed dus dat heb ik goed gezien ja
![]()
mm...kay...quote:Op maandag 25 juli 2005 02:07 schreef Yoof het volgende:
[..]
Jij begrijpt het. Rotterdam nummer 1, Hoe dichter bij Dordt hoe beter het word
Doe men best jaquote:Op maandag 25 juli 2005 02:09 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Mwah hij kan geen Nederlands maarja.![]()
Nou optieven. snotspetterquote:Op maandag 25 juli 2005 02:10 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jij moet aan t Jongeren Lagerhuis meedoen man, je kan echt goed een debat voeren, stomme hoer.
tis weer wat andersquote:Op maandag 25 juli 2005 02:13 schreef Gabry het volgende:
[..]
Vorige keer dat ik keek was et nog pisvlek![]()
Ik dacht het ook al.quote:Op maandag 25 juli 2005 02:13 schreef Gabry het volgende:
[..]
Vorige keer dat ik keek was et nog pisvlek![]()
quote:
Is JP dan ook oversextquote:Op maandag 25 juli 2005 02:18 schreef Gabry het volgende:
Oversext en politiek bewust.. wat wil je nou nog meer
Kies mij maar als premier![]()
damn, wat ben jij zieligquote:Op maandag 25 juli 2005 02:10 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jij moet aan t Jongeren Lagerhuis meedoen man, je kan echt goed een debat voeren, stomme hoer.
ach laat ook maar, je bent 14 ofzo. ik dacht even dat ik hier met volwassen mensen te maken had. Silly me..
OE ik mag nu stemmenquote:Op maandag 25 juli 2005 02:18 schreef Gabry het volgende:
Oversext en politiek bewust.. wat wil je nou nog meer
Kies mij maar als premier![]()
imberrquote:Op maandag 25 juli 2005 02:19 schreef Imberr het volgende:
[..]
damn, wat ben jij zielig![]()
wat nou debatman jongetje, doe normaal. en wat dat stomme hoer betreft --> FY
15, en ik ben duidelijk volwassener dan jou![]()
dit was echt mijn laatste post![]()
Je mag wel tegen mn been aanrijden als ik tot premier gekozen wordquote:
Echt?quote:Op maandag 25 juli 2005 02:23 schreef Gabry het volgende:
[..]
Je mag wel tegen mn been aanrijden als ik tot premier gekozen word![]()
Ja, tijdens het normen en waarden debat tegen het CDA....quote:
Probeer eerst eens de Nederlandse taal onder de knie te krijgen voordat je 't in je kleine lelijke hoofdje haalt om tegen mij te praten.quote:Op maandag 25 juli 2005 02:19 schreef Imberr het volgende:
[..]
wat nou debatman jongetje, doe normaal. en wat dat stomme hoer betreft --> FY
15, en ik ben duidelijk volwassener dan jou jij![]()
dit was echt mijn laatste post![]()
quote:Op maandag 25 juli 2005 02:27 schreef Jajong het volgende:
[..]
Probeer eerst eens de Nederlandse taal onder de knie te krijgen voordat je 't in je kleine lelijke hoofdje haalt om tegen mij te praten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ruig zeg, hihi.quote:Op maandag 25 juli 2005 02:27 schreef Jajong het volgende:
[..]
Probeer eerst eens de Nederlandse taal onder de knie te krijgen voordat je 't in je kleine lelijke hoofdje haalt om tegen mij te praten.
quote:Op maandag 25 juli 2005 02:19 schreef Imberr het volgende:
[..]
wat nou debatman jongetje, doe normaal. en wat dat stomme hoer betreft --> editje: GFY
![]()
15, en ik ben duidelijk volwassener dan jou![]()
dit was echt mijn laatste post<----------
quote:Op maandag 25 juli 2005 02:30 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ga jij de vorige topics eerst eens even lezen voordat je zoiets zegt.
Ik héb de Nederlandse taal onder de knie en ik praat tegen wie ik dat wil, begrepen?
Huh?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
Ik kan goed Nederlands hoor.quote:Op maandag 25 juli 2005 02:32 schreef Gabry het volgende:
Ga nou niet doen alsof één van jullie goed in Nederlands is
Ik vind zelf dat ik prima Nederlands kan hoor.quote:Op maandag 25 juli 2005 02:32 schreef Gabry het volgende:
Ga nou niet doen alsof één van jullie goed in Nederlands is
Ik heb nooit beweerd of geimpliceerd dat ik alles zou zijn jongedame. Ik vind t alleen sneu dat je je boyfriend op een forum moet vindenquote:Op maandag 25 juli 2005 02:32 schreef Imberr het volgende:
Weet je wat, laat ook maar. Ik heb geen zin in een discussie met een achterlijke imbeciel die meent dat 'ie alles is.
Dat dacht ik ook.quote:
maar in spreektaal zou t mogen dus vooruitquote:Op maandag 25 juli 2005 02:32 schreef Gabry het volgende:
Ga nou niet doen alsof één van jullie goed in Nederlands is goed is in Nederlands
Je moest zeker met al die juridische woorden schrijven.quote:Op maandag 25 juli 2005 02:35 schreef Gabry het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook.
Totdat ik mn geschreven brieven terug kreeg tijdens m'n rechtenstudie![]()
Dat is minder ja.quote:Op maandag 25 juli 2005 02:35 schreef Gabry het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook.
Totdat ik mn geschreven brieven terug kreeg tijdens m'n rechtenstudie![]()
Waarom zou dat volgens jou sneu zijn?quote:Op maandag 25 juli 2005 02:34 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik heb nooit beweerd of geimpliceerd dat ik alles zou zijn jongedame. Ik vind t alleen sneu dat je je boyfriend op een forum moet vindenen dat je er zo fel op reageert bewijst alleen maar dat je t diep van binnen eigenlijk ook wel een beetje kansloos vindt.
ten eerste, je gedraagt je wel alsof je meent dat je alles bent.quote:Op maandag 25 juli 2005 02:34 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik heb nooit beweerd of geimpliceerd dat ik alles zou zijn jongedame. Ik vind t alleen sneu dat je je boyfriend op een forum moet vindenen dat je er zo fel op reageert bewijst alleen maar dat je t diep van binnen eigenlijk ook wel een beetje kansloos vindt.
Z'n standpunt heeft hij in de voorgaande posts duidelijk proberen te maken.quote:Op maandag 25 juli 2005 02:37 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Waarom zou dat volgens jou sneu zijn?
Spreektaal.quote:Op maandag 25 juli 2005 02:27 schreef Jajong het volgende:
[..]
Touchéquote:
Als je niet weet wat ik bedoel hou dan gewoon je mond. Tering dat vriendinnetje van jou heeft nog wel een klein beetje verstand maar jou I.Q. ligt volgens mij echt onder de 80.quote:
Mwah niet zoquote:Op maandag 25 juli 2005 02:41 schreef melanie_the_miss het volgende:
Wie vinden badeendjes lief?
Ja er is op dit moment weer een sessie live-vermaak bezig.quote:Op maandag 25 juli 2005 02:41 schreef Jaguarized het volgende:
Goedenavond allemaal
Is er ruzie?
Groet Ome Jaguarized eens...
Heb jij je jeugd gemist ofzoquote:Op maandag 25 juli 2005 02:41 schreef Jajong het volgende:
[..]
Als je niet weet wat ik bedoel hou dan gewoon je mond. Tering dat vriendinnetje van jou heeft nog wel een klein beetje verstand maar jou I.Q. ligt volgens mij echt onder de 80.
Wel schattigquote:Op maandag 25 juli 2005 02:41 schreef melanie_the_miss het volgende:
Wie vinden badeendjes lief?
Ik weet daar wel raad meequote:Op maandag 25 juli 2005 02:42 schreef Imberr het volgende:
bedankt hoor Jajong, nou ben ik veel te opgeFOKt om te gaan slapen![]()
Nee hoor, ik geniet gewoon van mensen die te dom zijn om door te hebben wanneer ze hun bek moeten houden.quote:
Ik had die vrouw er nog niet eens tussen zien staanquote:Op maandag 25 juli 2005 02:44 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Die vrouw lijkt zelf ook op een bad eendje.
Deze is coolquote:Op maandag 25 juli 2005 02:44 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Die vrouw lijkt zelf ook op een bad eendje.
Hier zie je, je vindt het zelf eigenlijk ook belachelijk daarom trek je je het zo aan, als je er volledig van overtuigd was dat het goed was zou je mijn beweringen negeren. En trouwens, ALS je dan perse iemand leuk moet gaan vinden op een forum, kies dan iemand uit die niet zo achterlijk is.quote:Op maandag 25 juli 2005 02:42 schreef Imberr het volgende:
bedankt hoor Jajong, nou ben ik veel te opgeFOKt om te gaan slapen![]()
ach man, laat me even klagen i.p.v. er meteen zoiets tegenaan te gooien.quote:Op maandag 25 juli 2005 02:47 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hier zie je, je vindt het zelf eigenlijk ook belachelijk daarom trek je je het zo aan, als je er volledig van overtuigd was dat het goed was zou je mijn beweringen negeren. En trouwens, ALS je dan perse iemand leuk moet gaan vinden op een forum, kies dan iemand uit die niet zo achterlijk is.
Ach man kijk naar jezelf. Als er iemand achterlijk hier bezig is ben jij het .quote:Op maandag 25 juli 2005 02:47 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hier zie je, je vindt het zelf eigenlijk ook belachelijk daarom trek je je het zo aan, als je er volledig van overtuigd was dat het goed was zou je mijn beweringen negeren. En trouwens, ALS je dan perse iemand leuk moet gaan vinden op een forum, kies dan iemand uit die niet zo achterlijk is.
quote:Op maandag 25 juli 2005 02:49 schreef Jajong het volgende:
Anyway, ik krijg hier niet echt voldoening van ofzo.. dus ik hou t maar voor gezien. Veel succes met jullie LAT/FOK-relatie,
Toedels
Wat ben jij een kutn00b...quote:Op maandag 25 juli 2005 02:49 schreef Jajong het volgende:
Anyway, ik krijg hier niet echt voldoening van ofzo.. dus ik hou t maar voor gezien. Veel succes met jullie LAT/FOK-relatie,
Toedels
Doei Foksequote:Op maandag 25 juli 2005 02:49 schreef Jajong het volgende:
Toedels
quote:Op maandag 25 juli 2005 02:49 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Laatst kwam de gemeente even het gras maaien. Zater een paar nesten in
Heel men mijn moeder auto onder het grasquote:Op maandag 25 juli 2005 02:49 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Laatst kwam de gemeente even het gras maaien. Zater een paar nesten in
quote:Op maandag 25 juli 2005 02:50 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wat ben jij een kutn00b...En nou optiefen.
![]()
quote:Op maandag 25 juli 2005 02:51 schreef BObNL het volgende:
[..]
Heel men mijn moeder auto onder het gras![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |