"hey hij heeft een plaatje van een donker jongentje in zijn fotoboek! DAT IS VAST EEN MOSLIM"quote:Op maandag 25 juli 2005 02:05 schreef BObNL het volgende:
[..]
nederlands forum enzo. intregreer... kutmoslim
![]()
Nederlands forum enzovoort, integreer kut moslim!quote:Op maandag 25 juli 2005 02:05 schreef BObNL het volgende:
[..]
nederlands forum enzo. intregreer... kutmoslim
![]()
quote:Op maandag 25 juli 2005 02:08 schreef Gabry het volgende:
[..]
Nederlands forum enzovoort, integreer kut moslim!
Mwah hij kan geen Nederlands maarja.quote:Op maandag 25 juli 2005 02:08 schreef Gabry het volgende:
[..]
Nederlands forum enzovoort, integreer kut moslim!
Jij moet aan t Jongeren Lagerhuis meedoen man, je kan echt goed een debat voeren, stomme hoer.quote:Op maandag 25 juli 2005 02:07 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik moet niks![]()
ik heb altijd gelijk
ik heb (nog) geen 'verkering'
ik ken em wel
ik heb em wel gezien
en ik ben gewoon goed dus dat heb ik goed gezien ja
![]()
mm...kay...quote:Op maandag 25 juli 2005 02:07 schreef Yoof het volgende:
[..]
Jij begrijpt het. Rotterdam nummer 1, Hoe dichter bij Dordt hoe beter het word
Doe men best jaquote:Op maandag 25 juli 2005 02:09 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Mwah hij kan geen Nederlands maarja.![]()
Nou optieven. snotspetterquote:Op maandag 25 juli 2005 02:10 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jij moet aan t Jongeren Lagerhuis meedoen man, je kan echt goed een debat voeren, stomme hoer.
tis weer wat andersquote:Op maandag 25 juli 2005 02:13 schreef Gabry het volgende:
[..]
Vorige keer dat ik keek was et nog pisvlek![]()
Ik dacht het ook al.quote:Op maandag 25 juli 2005 02:13 schreef Gabry het volgende:
[..]
Vorige keer dat ik keek was et nog pisvlek![]()
quote:
Is JP dan ook oversextquote:Op maandag 25 juli 2005 02:18 schreef Gabry het volgende:
Oversext en politiek bewust.. wat wil je nou nog meer
Kies mij maar als premier![]()
damn, wat ben jij zieligquote:Op maandag 25 juli 2005 02:10 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jij moet aan t Jongeren Lagerhuis meedoen man, je kan echt goed een debat voeren, stomme hoer.
ach laat ook maar, je bent 14 ofzo. ik dacht even dat ik hier met volwassen mensen te maken had. Silly me..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |