Een Rotterdammer en een Limburgse...quote:
Je fotoboek foto'squote:Op maandag 25 juli 2005 00:26 schreef MaRySe het volgende:
Nu post er tenminste iemand in het fototopic!
Lol.quote:Op maandag 25 juli 2005 00:28 schreef Eix het volgende:
[..]
Een Rotterdammer en een Limburgse...![]()
Naja, we zien wel... tis s wat anders dan Big Brother.
Hahahhahahahhaaquote:Op maandag 25 juli 2005 00:28 schreef Eix het volgende:
[..]
Wees eens blij voor een ander . Dank u zeerquote:Op maandag 25 juli 2005 00:28 schreef Eix het volgende:
[..]
Wij zijn blij voor jullie hoorquote:Op maandag 25 juli 2005 00:29 schreef BObNL het volgende:
[..]
Wees eens blij voor een ander . Dank u zeer![]()
Ik heb wel andere maar dan moet eerst iemand anders posten anders wordt het een maryse topicquote:
Oh dat ben ik ook.quote:Op maandag 25 juli 2005 00:29 schreef BObNL het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 juli 2005 00:29 schreef BObNL het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 juli 2005 00:30 schreef Imberr het volgende:
[..]Is dat zo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
18 weet je nogquote:Op maandag 25 juli 2005 00:30 schreef Eix het volgende:
[..]
Oh dat ben ik ook.![]()
Ik hoop alleen dat een van jullie een OVkaart heeft, of een dikke beurs, dat wel.![]()
Maar natuurlijk ben ik blij voor jullie.![]()
quote:Op maandag 25 juli 2005 00:33 schreef Imberr het volgende:
[..]
heb bewijsmaar dat ga ik niet posten
zijn privezaken
![]()
Nu jou nog aan iemand koppelen...met ElMaikel zal dat wel geen probleem worden toch?quote:Op maandag 25 juli 2005 00:33 schreef Brechtje het volgende:
PUB doet toch iets goed dus, nieuwe stelletjes!![]()
Misschien hequote:Op maandag 25 juli 2005 00:35 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nu jou nog aan iemand koppelen...met ElMaikel zal dat wel geen probleem worden toch?![]()
Slaap lekker Eix!quote:
Hey ben je er weerquote:Op maandag 25 juli 2005 00:30 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik heb wel andere maar dan moet eerst iemand anders posten anders wordt het een maryse topic!
quote:Op maandag 25 juli 2005 00:35 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nu jou nog aan iemand koppelen...met ElMaikel zal dat wel geen probleem worden toch?![]()
Maar dat geeft niet hoor Brechtje. Als je er over wil praten, kom dan gerust. We zijn er hier voor je, altijd en met z'n allen om je te steunen en te helpen. Natuurlijk kunnen we niet garant staan voor successen die geboekt zijn in het verleden en geven we ook geen garanties voor wat de toekomst ons komt bieden. Denk er dus voortaan aan dat je echte vrienden hier op Fok! zitten. We zullen aan je denken!quote:
Olaaa!quote:
dat klinkt alsof ze een ernstig ongeluk heeft gehad en in t ziekenhuis ligt ofzoquote:Op maandag 25 juli 2005 00:40 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Maar dat geeft niet hoor Brechtje. Als je er over wil praten, kom dan gerust. We zijn er hier voor je, altijd en met z'n allen om je te steunen en te helpen. Natuurlijk kunnen we niet garant staan voor successen die geboekt zijn in het verleden en geven we ook geen garanties voor wat de toekomst ons komt bieden. Denk er dus voortaan aan dat je echte vrienden hier op Fok! zitten. We zullen aan je denken!
![]()
![]()
Zal wel.quote:Op maandag 25 juli 2005 00:42 schreef Imberr het volgende:
[..]
dat klinkt alsof ze een ernstig ongeluk heeft gehad en in t ziekenhuis ligt ofzo![]()
And why's that?quote:
Brainsterrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
Ik dacht dat je was gaan slapen. Of heb je jezelf voorgenomen om tot 6 uur wakker te blijven ofzo?quote:Op maandag 25 juli 2005 00:44 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
And why's that?
[..]
Brainsterrrrrrrrrrrrrrrrrr
Wat gebeurt er?quote:Op maandag 25 juli 2005 00:46 schreef Gabry het volgende:
Waaaaaah ik kijk ff een paar minuten niet, en wat gebeurt er...........![]()
Tister?quote:
Kan niet slapen. Voel me heel beroerd maar tegelijkertijd zoooo goedquote:Op maandag 25 juli 2005 00:45 schreef brainster het volgende:
[..]
Ik dacht dat je was gaan slapen. Of heb je jezelf voorgenomen om tot 6 uur wakker te blijven ofzo?
Geen ideequote:
Wie is dat op je avater?quote:Op maandag 25 juli 2005 00:47 schreef Gabry het volgende:
[..]
Geen idee![]()
Maar ik vond et wel een leuke openingszin![]()
Te veel honing op zekerquote:Op maandag 25 juli 2005 00:47 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Tister?![]()
[..]
Kan niet slapen. Voel me heel beroerd maar tegelijkertijd zoooo goed
Neequote:
wat jij zegt maatje!quote:Op maandag 25 juli 2005 00:48 schreef Mischa_NL het volgende:
slowchat is zoooo 2004
Spammert.quote:Op maandag 25 juli 2005 00:47 schreef Gabry het volgende:
[..]
Geen idee![]()
Maar ik vond et wel een leuke openingszin![]()
Dat vertel ik lekker toch nietquote:
Winnie is stoer!quote:
quote:Op maandag 25 juli 2005 00:52 schreef Gabry het volgende:
[..]
Dat vertel ik lekker toch niet![]()
Moet je voor de gein Gabry op google intype![]()
De DJ van Eiffel 65.. maar is nu solo.. en draait zaterdag avond op radiodeejayquote:
Dan is de vergelijking tussen mij en Winnie dus ver te zoekenquote:Op maandag 25 juli 2005 00:55 schreef Gabry het volgende:
Ik had een Winnie in mn klas.. echt een viespeuk..![]()
En hij is echt lekker!quote:Op maandag 25 juli 2005 00:56 schreef Gabry het volgende:
[..]
De DJ van Eiffel 65.. maar is nu solo.. en draait zaterdag avond op radiodeejay
doed slowchatten met jezelf is saaiquote:Op maandag 25 juli 2005 00:54 schreef Mischa_NL het volgende:
[..]
nee man, k heb er wel eentje op het oog!!
Hmmm... jullie houden beiden van honing, zijn zowaar schattig. En daarmee houd het wel op ja.quote:Op maandag 25 juli 2005 00:56 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Dan is de vergelijking tussen mij en Winnie dus ver te zoeken
Schattig!quote:Op maandag 25 juli 2005 00:58 schreef brainster het volgende:
[..]
Hmmm... jullie houden beiden van honing, zijn zowaar schattig. En daarmee houd het wel op ja.
quote:Op maandag 25 juli 2005 01:05 schreef Gabry het volgende:
[..]
Je mag wel mee als ik weer naar Italië ga
slaap lekkerquote:Op maandag 25 juli 2005 01:18 schreef Petertjuhh het volgende:
Ik ben naar bed, ik ben nogal in een slap lul moment.
quote:
Nouja welkom danquote:Op maandag 25 juli 2005 01:26 schreef Knoekie het volgende:
[..]
De [BeF] reeks is een beetje doodgebloed
Moeten ze maar wakker wordenquote:Op maandag 25 juli 2005 01:27 schreef BObNL het volgende:
[..]
Nouja welkom dan. Maar iedereen is al naar bed
![]()
Ik ben er nog. Maar ik zat ff te lurken.quote:Op maandag 25 juli 2005 01:27 schreef BObNL het volgende:
[..]
![]()
ikke nietquote:Op maandag 25 juli 2005 01:27 schreef BObNL het volgende:
[..]
![]()
Welk tijdsbesef leef jijquote:Op maandag 25 juli 2005 01:28 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Moeten ze maar wakker worden![]()
Het is morgen @#$% zondag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |