Waarom zou dat volgens jou sneu zijn?quote:Op maandag 25 juli 2005 02:34 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik heb nooit beweerd of geimpliceerd dat ik alles zou zijn jongedame. Ik vind t alleen sneu dat je je boyfriend op een forum moet vindenen dat je er zo fel op reageert bewijst alleen maar dat je t diep van binnen eigenlijk ook wel een beetje kansloos vindt.

ten eerste, je gedraagt je wel alsof je meent dat je alles bent.quote:Op maandag 25 juli 2005 02:34 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik heb nooit beweerd of geimpliceerd dat ik alles zou zijn jongedame. Ik vind t alleen sneu dat je je boyfriend op een forum moet vindenen dat je er zo fel op reageert bewijst alleen maar dat je t diep van binnen eigenlijk ook wel een beetje kansloos vindt.

Z'n standpunt heeft hij in de voorgaande posts duidelijk proberen te maken.quote:Op maandag 25 juli 2005 02:37 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Waarom zou dat volgens jou sneu zijn?

Spreektaal.quote:Op maandag 25 juli 2005 02:27 schreef Jajong het volgende:
[..]
Probeer eerst eens de Nederlandse taal onder de knie te krijgen voordat je 't in je kleine lelijke hoofdje haalt om tegen mij te praten.

Touchéquote:

Als je niet weet wat ik bedoel hou dan gewoon je mond. Tering dat vriendinnetje van jou heeft nog wel een klein beetje verstand maar jou I.Q. ligt volgens mij echt onder de 80.quote:

Mwah niet zoquote:Op maandag 25 juli 2005 02:41 schreef melanie_the_miss het volgende:
Wie vinden badeendjes lief?

Ja er is op dit moment weer een sessie live-vermaak bezig.quote:Op maandag 25 juli 2005 02:41 schreef Jaguarized het volgende:
Goedenavond allemaal
Is er ruzie?
Groet Ome Jaguarized eens...

Heb jij je jeugd gemist ofzoquote:Op maandag 25 juli 2005 02:41 schreef Jajong het volgende:
[..]
Als je niet weet wat ik bedoel hou dan gewoon je mond. Tering dat vriendinnetje van jou heeft nog wel een klein beetje verstand maar jou I.Q. ligt volgens mij echt onder de 80.

Wel schattigquote:Op maandag 25 juli 2005 02:41 schreef melanie_the_miss het volgende:
Wie vinden badeendjes lief?

Ik weet daar wel raad meequote:Op maandag 25 juli 2005 02:42 schreef Imberr het volgende:
bedankt hoor Jajong, nou ben ik veel te opgeFOKt om te gaan slapen![]()

Nee hoor, ik geniet gewoon van mensen die te dom zijn om door te hebben wanneer ze hun bek moeten houden.quote:

Ik had die vrouw er nog niet eens tussen zien staanquote:Op maandag 25 juli 2005 02:44 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Die vrouw lijkt zelf ook op een bad eendje.

Deze is coolquote:Op maandag 25 juli 2005 02:44 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Die vrouw lijkt zelf ook op een bad eendje.

Hier zie je, je vindt het zelf eigenlijk ook belachelijk daarom trek je je het zo aan, als je er volledig van overtuigd was dat het goed was zou je mijn beweringen negeren. En trouwens, ALS je dan perse iemand leuk moet gaan vinden op een forum, kies dan iemand uit die niet zo achterlijk is.quote:Op maandag 25 juli 2005 02:42 schreef Imberr het volgende:
bedankt hoor Jajong, nou ben ik veel te opgeFOKt om te gaan slapen![]()

ach man, laat me even klagen i.p.v. er meteen zoiets tegenaan te gooien.quote:Op maandag 25 juli 2005 02:47 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hier zie je, je vindt het zelf eigenlijk ook belachelijk daarom trek je je het zo aan, als je er volledig van overtuigd was dat het goed was zou je mijn beweringen negeren. En trouwens, ALS je dan perse iemand leuk moet gaan vinden op een forum, kies dan iemand uit die niet zo achterlijk is.

Ach man kijk naar jezelf. Als er iemand achterlijk hier bezig is ben jij het .quote:Op maandag 25 juli 2005 02:47 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hier zie je, je vindt het zelf eigenlijk ook belachelijk daarom trek je je het zo aan, als je er volledig van overtuigd was dat het goed was zou je mijn beweringen negeren. En trouwens, ALS je dan perse iemand leuk moet gaan vinden op een forum, kies dan iemand uit die niet zo achterlijk is.

quote:Op maandag 25 juli 2005 02:49 schreef Jajong het volgende:
Anyway, ik krijg hier niet echt voldoening van ofzo.. dus ik hou t maar voor gezien. Veel succes met jullie LAT/FOK-relatie,
Toedels

Wat ben jij een kutn00b...quote:Op maandag 25 juli 2005 02:49 schreef Jajong het volgende:
Anyway, ik krijg hier niet echt voldoening van ofzo.. dus ik hou t maar voor gezien. Veel succes met jullie LAT/FOK-relatie,
Toedels

Doei Foksequote:Op maandag 25 juli 2005 02:49 schreef Jajong het volgende:
Toedels

quote:Op maandag 25 juli 2005 02:49 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Laatst kwam de gemeente even het gras maaien. Zater een paar nesten in

Heel men mijn moeder auto onder het grasquote:Op maandag 25 juli 2005 02:49 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Laatst kwam de gemeente even het gras maaien. Zater een paar nesten in

quote:Op maandag 25 juli 2005 02:50 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wat ben jij een kutn00b...En nou optiefen.
![]()

quote:Op maandag 25 juli 2005 02:51 schreef BObNL het volgende:
[..]
Heel men mijn moeder auto onder het gras![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |