uitgaan enzoquote:Op maandag 25 juli 2005 01:30 schreef Knoekie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Krijg je ervan als je slaapritme niet goed is.
Ja, kreeg laatst een smsje van 2 dagen daarvoorquote:Op maandag 25 juli 2005 01:31 schreef BObNL het volgende:
[..]
uitgaan enzoHad Die anouk nog gesmst maar zit een lag tussen van 3 dagen geloof ik
![]()
quote:Op maandag 25 juli 2005 01:31 schreef BObNL het volgende:
[..]
uitgaan enzoHad Die anouk Inge nog gesmst maar zit een lag tussen van 3 dagen geloof ik
![]()
Hoi melanie!quote:Op maandag 25 juli 2005 01:33 schreef melanie_the_miss het volgende:
Hooooooiiii!!!!!
Hey m8quote:Op maandag 25 juli 2005 01:33 schreef melanie_the_miss het volgende:
Hooooooiiii!!!!!
Waarom ga je in godheergruwelijkejezus-hun-namen opzoek naar een profiel van het zusje van Brechtje?quote:Op maandag 25 juli 2005 01:33 schreef BObNL het volgende:
Zusje van brechtje trouwensIk ben een slet
Ze ziet er wel vriendelijk uit enzowquote:Op maandag 25 juli 2005 01:33 schreef BObNL het volgende:
Kreeg het via een info bronquote:Op maandag 25 juli 2005 01:35 schreef brainster het volgende:
[..]
Waarom ga je in godheergruwelijkejezus-hun-namen opzoek naar een profiel van het zusje van Brechtje?
quote:Op maandag 25 juli 2005 01:38 schreef Gabry het volgende:
Elk meisje van de middelbare school heeft toch zo'n profiel?
Nu CU2 uit is![]()
moet ik nou me cu2 wissen en ook zo'n ander dom ding aanmaken ofzo?quote:Op maandag 25 juli 2005 01:38 schreef Gabry het volgende:
Elk meisje van de middelbare school heeft toch zo'n profiel?
Nu CU2 uit is![]()
Gewoon doenquote:Op maandag 25 juli 2005 01:39 schreef Imberr het volgende:
[..]
moet ik nou me cu2 wissen en ook zo'n ander dom ding aanmaken ofzo?![]()
Wat foto's op je cu2 is welkomquote:Op maandag 25 juli 2005 01:39 schreef Imberr het volgende:
[..]
moet ik nou me cu2 wissen en ook zo'n ander dom ding aanmaken ofzo?![]()
Slaapsequote:Op maandag 25 juli 2005 01:43 schreef brainster het volgende:
Pubers, ik hou ermee op voor vandaag.
Trusten![]()
Ik had er 1 totdat een paar meisjes van 2 klassen lager fotos van mij gingen lenenquote:Op maandag 25 juli 2005 01:42 schreef BObNL het volgende:
[..]
Ik was er voor het een trend was!. ik ken nog wel 10 mensen met
quote:Op maandag 25 juli 2005 01:44 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik had er 1 totdat een paar meisjes van 2 klassen lager fotos van mij gingen lenen![]()
Pardonquote:Op maandag 25 juli 2005 01:33 schreef BObNL het volgende:
Improviserenquote:Op maandag 25 juli 2005 01:50 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ik ben een meisje ik kan er moeilijk een leuter instoppen.
quote:
dat kind is zelfs voor mij te jongquote:Op maandag 25 juli 2005 01:52 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]Ik ben eerlijk als ik zeg dat ik me niet sexueel aangetrokken voel tot haar.
Ze is te jong![]()
![]()
![]()
De mannelijk versie kwam pas nog voorbijquote:Op maandag 25 juli 2005 01:54 schreef Knoekie het volgende:
[..]
In deze tijd zijn daar wel middelen voor![]()
quote:Op maandag 25 juli 2005 01:52 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]Ik ben eerlijk als ik zeg dat ik me niet sexueel aangetrokken voel tot haar.
Ze is te jong![]()
![]()
![]()
Niet zo verwaand doen tegen zo'n klein meisjequote:
Excuseer mijquote:Op maandag 25 juli 2005 01:56 schreef Imberr het volgende:
[..]
wat nou 1?! zij 13, ik 15, dat zijn er toch echt 2 hoor![]()
het gaat me niet om te TT maar om t feit dat er een stelletje ontstaat hier, en hoe diep triest ik dat vindquote:
Vrouwen?quote:Op maandag 25 juli 2005 01:58 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik val op wat oudere.
in de zandbak zekerquote:Op maandag 25 juli 2005 01:58 schreef Gabry het volgende:
[..]
[..]
Niet zo verwaand doen tegen zo'n klein meisje![]()
Ga gewoon met dr spelen![]()
Iedereen houd van bananenquote:Op maandag 25 juli 2005 01:59 schreef BObNL het volgende:
spelen zeg jeZei speeld al met bananen dus
Miss heb jij meer kans als jij je fotoboek uitschakeldquote:Op maandag 25 juli 2005 01:59 schreef Jajong het volgende:
[..]
het gaat me niet om te TT maar om t feit dat er een stelletje ontstaat hier, en hoe diep triest ik dat vind
* Knoekie moet denken aan een filmpje waar iemand wat met een banaan 'doet'quote:Op maandag 25 juli 2005 01:59 schreef BObNL het volgende:
spelen zeg jeZei speeld al met bananen dus
uuhm hallo, ik weet niet of je het weet maar er zijn zelfs fok!Huwelijken geweestquote:Op maandag 25 juli 2005 01:59 schreef Jajong het volgende:
[..]
het gaat me niet om te TT maar om t feit dat er een stelletje ontstaat hier, en hoe diep triest ik dat vind
ze is 14 meidquote:Op maandag 25 juli 2005 01:56 schreef Imberr het volgende:
[..]
wat nou 1?! zij 13, ik 15, dat zijn er toch echt 2 hoor![]()
Fok gezinne brechtje enzo .quote:Op maandag 25 juli 2005 02:00 schreef Imberr het volgende:
[..]
uuhm hallo, ik weet niet of je het weet maar er zijn zelfs fok!Huwelijken geweest
en fok!baby's![]()
Heb ik al heel lang hoor, sinds de eerste dag dat ik hier zatquote:Op maandag 25 juli 2005 01:57 schreef BObNL het volgende:
Koekie ? waarom heb jij je foto boek geactiveert ?
Ook sneu.quote:Op maandag 25 juli 2005 02:00 schreef Imberr het volgende:
[..]
uuhm hallo, ik weet niet of je het weet maar er zijn zelfs fok!Huwelijken geweest
en fok!baby's![]()
das brechtje ja, der zusje is 13quote:
okquote:Op maandag 25 juli 2005 02:01 schreef Imberr het volgende:
[..]
das brechtje ja, der zusje is 13![]()
Naam Rosalie
Woonplaats Gouda (Zuid-holland)
Leeftijd 13 jaar
Niet lang meer als ze dit leestquote:Op maandag 25 juli 2005 02:01 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ook sneu.
En BoBnLaLLa@brEEzaH hou je muil want ik heb al een vriendin en die heeft lekker al schaamhaar EN ik heb er ook al es in t ECHT GEZIEN!!
Je vergeet der adresquote:das brechtje ja, der zusje is 13
Naam Rosalie
Leeftijd 13 jaar
Ik vind jou echt stoer.quote:Op maandag 25 juli 2005 02:01 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ook sneu.
En BoBnLaLLa@brEEzaH hou je muil want ik heb al een vriendin en die heeft lekker al schaamhaar EN ik heb er ook al es in t ECHT GEZIEN!!
Foto's?quote:Op maandag 25 juli 2005 02:01 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ook sneu.
Goudaquote:Op maandag 25 juli 2005 02:01 schreef Imberr het volgende:
[..]
Naam Rosalie
Leeftijd 13 jaar
Elaborate.quote:
en jij bent gewoon zieligquote:Op maandag 25 juli 2005 02:01 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ook sneu.
Nee.quote:Op maandag 25 juli 2005 02:02 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ik vind jou echt stoer.
Mag ik je aanraken?![]()
ik dacht dat brechtje in dordt woonde?quote:Op maandag 25 juli 2005 02:01 schreef Imberr het volgende:
[..]
Naam Rosalie
Leeftijd 13 jaar
Ja ik ben zielig, ik ben zo zielig dat ik mijn vriend(in) moet ontmoeten op een forum. Klopt, je hebt helemaal gelijk. En ik ben ook zo wanhopig dat ik 'verkering' neem met iemand die ik amper ken, en nog nooit heb gezien. Ja dat heb je goed gezien.quote:Op maandag 25 juli 2005 02:03 schreef Imberr het volgende:
[..]
en jij bent gewoon zieligga andere mensen lastig vallen
![]()
Het is dan ook Engels, lowbrain.quote:Op maandag 25 juli 2005 02:04 schreef BObNL het volgende:
U hebt gezocht op Elaborate:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
Ja zit vlak bij mij op school en Knoekie en Spenkmyquote:Op maandag 25 juli 2005 02:04 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
ik dacht dat brechtje in dordt woonde?
elaborate [bijv.nw. / bijw.] (abundant)quote:Op maandag 25 juli 2005 02:04 schreef BObNL het volgende:
U hebt gezocht op Elaborate:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
quote:Op maandag 25 juli 2005 02:04 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja ik ben zielig, ik ben zo zielig dat ik mijn vriend(in) moet ontmoeten op een forum. Klopt, je hebt helemaal gelijk. En ik ben ook zo wanhopig dat ik 'verkering' neem met iemand die ik amper ken, en nog nooit heb gezien. Ja dat heb je goed gezien.
Vooruit dan maar.quote:
Sterker nog, ik zit nu 3 meter van jou vandaanquote:Op maandag 25 juli 2005 02:05 schreef BObNL het volgende:
[..]
Ja zit vlak bij mij op school en Knoekie en Spenkmy![]()
* BObNL kijkt kamer rondquote:Op maandag 25 juli 2005 02:06 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Sterker nog, ik zit nu 3 meter van jou vandaan![]()
Jij begrijpt het. Rotterdam nummer 1, Hoe dichter bij Dordt hoe beter het wordquote:Op maandag 25 juli 2005 02:06 schreef melanie_the_miss het volgende:
Rotterdam de gekstuhhh!
quote:Op maandag 25 juli 2005 02:06 schreef melanie_the_miss het volgende:
Rotterdam de gekstuhhh!
ik moet niksquote:Op maandag 25 juli 2005 02:04 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja ik ben zielig, ik ben zo zielig dat ik mijn vriend(in) moet ontmoeten op een forum. Klopt, je hebt helemaal gelijk. En ik ben ook zo wanhopig dat ik 'verkering' neem met iemand die ik amper ken, en nog nooit heb gezien. Ja dat heb je goed gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |