hmmm, die heb ik nog nooit zo bekeken; maar je hebt gelijk.quote:
zovaak als er een staat.quote:op zondag 24 juli 2005 12:42 schreef biggi het volgende:
lees deze tekst
finished files are the result of years
of scientific study combined with the
experience of years.
hoeveel keer tel je een f?
ik telde er 6quote:op zondag 24 juli 2005 13:13 schreef biggi het volgende:
[..]
lekker bijdehand, meeste mensen tellen er de eerste keer maar 3 terwijl er 6 staan
![]()
net zoiets als 'kastelementen' en zitelementen' dus...quote:op zondag 24 juli 2005 14:41 schreef xcalibur het volgende:
het 'panelementje' was kapot... volgens mij noemen jullie dat een thermokoppel
iig het ding wat in de waakvlam zit en de gastoevoer regelt...
lol ik tel er 3, en toen k nog een keer probeerde ook 3... hoe kom je bij 6?quote:op zondag 24 juli 2005 13:13 schreef biggi het volgende:
[..]
lekker bijdehand, meeste mensen tellen er de eerste keer maar 3 terwijl er 6 staan
![]()
whehe ik heb t al... lol ik las er gewoon 2x overheenquote:op zondag 24 juli 2005 15:12 schreef impulzer het volgende:
[..]
lol ik tel er 3, en toen k nog een keer probeerde ook 3... hoe kom je bij 6?![]()
![]()
kijk eens hoevaak het woordje "of" in de tekst staat, en tel dan die f-en ook eens meequote:op zondag 24 juli 2005 15:12 schreef impulzer het volgende:
[..]
lol ik tel er 3, en toen k nog een keer probeerde ook 3... hoe kom je bij 6?![]()
![]()
ik zie ineens een schilder die op f5 drukt voor mequote:op zondag 24 juli 2005 16:09 schreef superfruitig het volgende:
verfresten
ik ook en ik vond mezelf al zo slim dat ik er 3 telde en niet 2 (vergat de f in scientific nietquote:op zondag 24 juli 2005 15:16 schreef impulzer het volgende:
[..]
whehe ik heb t al... lol ik las er gewoon 2x overheen![]()
ha, da's ook een goeie!quote:op zondag 24 juli 2005 16:07 schreef alexxxxx het volgende:
bij drachten ligt het industrieterrein azeven. ik dacht eerst dat het een of ander ven wasbleek dat ze a7 bedoelden, naar de snelweg genoemd
quote:op zondag 24 juli 2005 22:29 schreef aargh het volgende:
beamen
quote:op zondag 24 juli 2005 13:18 schreef tc03 het volgende:
[..]
ik telde er 6.
"beamen" vind ik ook hier wel thuis horen.
héé, geinig, dat had ik vroeger óók!!quote:op zondag 24 juli 2005 22:58 schreef daniman het volgende:
zo heb je ook het plaatsje st. michielsgestel bij den bosch... ik dacht dat de klemtoon lach op stel, maar dat bleek dus ges-tel te zijn
quote:op maandag 25 juli 2005 08:15 schreef allan24 het volgende:
schijndel, noord-brabant. verkeerd uitgesproken wordt dat: schijn-del.. zijnde nep-hoer
ik kende hem iets anders: als vliegen achter vliegen vliegen vliegen vliegen vliegen achternaquote:op maandag 25 juli 2005 02:05 schreef arby het volgende:
als vliegen achter vliegen vliegen vliegen vliegen vliegensvlug
nou ken heb ik deze al minstens vijftien keer in mn leven gezien en nog trap ik dr inquote:op zondag 24 juli 2005 12:42 schreef biggi het volgende:
lees deze tekst
experience of years.
ik las hem meteen fout.quote:op zaterdag 23 juli 2005 21:33 schreef nickthedick het volgende:
bommelding?
kun je daar iets fout lezen?quote:op zaterdag 6 augustus 2005 23:33 schreef releaze het volgende:
(op zn engels)
1 1 is 1 horse
2 2 is 1 horse 2
1 1 1 1 race
2 2 1 1 race 2
cond-oomquote:op zondag 7 augustus 2005 21:16 schreef daniman het volgende:
[..]
wat kun je daar nou fout aan lezen?
een naaimachine niet nietquote:op zondag 7 augustus 2005 21:22 schreef ladydanae het volgende:
een nietmachine niet maar een naaimachine niet.
als achter vliegensvlugge vliegende vliegen vliegensvlugge vliegende vliegen vliegen vliegen vliegensvlugge vliegende vliegen vliegensvlugge vliegende vliegen achternaquote:op vrijdag 5 augustus 2005 21:41 schreef operc het volgende:
[..]
ik kende hem iets anders: als vliegen achter vliegen vliegen vliegen vliegen vliegen achterna
park-erenquote:op zondag 7 augustus 2005 22:49 schreef dareaper het volgende:
ik zag vandaag een bordje met een nogal aparte meervoudsvorm van "park": parkeren
pas later viel dat beroemde kwartje
nee, jij bent nu echt wakker,quote:op zondag 14 augustus 2005 03:45 schreef eiht het volgende:
de g van genis
quote:op zondag 14 augustus 2005 19:49 schreef rekenwonder het volgende:
enige tijd geleden nog in het nieuws: slaplukkers.
quote:op vrijdag 5 augustus 2005 22:34 schreef dareaper het volgende:
slaplukkers natuurlijk!
quote:op zondag 14 augustus 2005 19:52 schreef rekenwonder het volgende:
sorry.
gruzelementen.quote:op zondag 24 juli 2005 15:02 schreef scootmobiel het volgende:
en zonet lees ik in een ander topic:
[..]
net zoiets als 'kastelementen' en zitelementen' dus...![]()
vertelquote:op zondag 24 juli 2005 18:25 schreef snqqpy het volgende:
vlgnes een egnles odrnzoek...
haha, hij is goed, ik trapte erin!quote:
nee, niet weer!quote:op zondag 24 juli 2005 18:25 schreef snqqpy het volgende:
vlgnes een egnles odrnzoek...
ja, pcreeis wnabodeajilk geoeng wkert het pmira.quote:op maandag 15 augustus 2005 13:06 schreef rekenwonder het volgende:
[..]
nee, niet weer!
overigens quote je het fout. je moet dezelfde letters gebruiken, enkel de binnenste letters mogen in volledig willekeurige volgorde staan.
hoewel ik met "wnabodeajilk" wat moeite had...quote:op maandag 15 augustus 2005 14:02 schreef bigfoot het volgende:
[..]
ja, pcreeis wnabodeajilk geoeng wkert het pmira.
omdat er 2 "r"en missen, zie ik nuquote:op dinsdag 16 augustus 2005 11:45 schreef dareaper het volgende:
[..]
hoewel ik met "wnabodeajilk" wat moeite had...
haha...quote:op dinsdag 16 augustus 2005 12:52 schreef dareaper het volgende:
[..]
omdat er 2 "r"en missen, zie ik nu
wniljareoradbk
voor de verbeteraars.... hier is toch geen speld tussen te krijgen!!!quote:op zondag 7 augustus 2005 21:22 schreef ladydanae het volgende:
een nietmachine niet maar een naaimachine niet.
in de volksmond ook wel een pluskut genoemd.quote:
ja ... of ...quote:op vrijdag 19 augustus 2005 17:15 schreef leijooo het volgende:
botontkalking....bot-ont-kalking
whahahaquote:op zaterdag 20 augustus 2005 17:13 schreef intrepidity het volgende:
pindakaas
en dan lees je het verkeerd en dan word het pindak-aas![]()
aas van een pindak! whoahahahad:d:
:d:d::d:d::d::d;
bekkemaquote:op zaterdag 20 augustus 2005 15:13 schreef #ANONIEM het volgende:
braafheid
bra af he id
hoedanigheid
ho edan ighe id
simpeleziel
sim pel ezel
r_onequote:
relleiderquote:op zondag 21 augustus 2005 03:17 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
r_one
ron, roen (voor de schelen) roemenie (voor de blinden)
quote:op zaterdag 20 augustus 2005 15:50 schreef dvtb het volgende:
betovergrootmoeder.
ik tel er 7quote:op zondag 24 juli 2005 12:42 schreef biggi het volgende:
lees deze tekst
experience of years.
mijn topic, wat doe jequote:op zondag 21 augustus 2005 13:43 schreef scootmobiel het volgende:
ik las zonet het woord in deze topictitel verkeerd...
[tk] bedombouw hout 160x200
![]()
quote:op zondag 24 juli 2005 13:13 schreef biggi het volgende:
[..]
![]()
die eerste is leukquote:op woensdag 24 augustus 2005 22:33 schreef tichelaar het volgende:
groepsexcursies
reservering
bestedingen
whehe, zoals gangster?quote:op maandag 22 augustus 2005 03:23 schreef oorlog het volgende:
wat dachten jullie van: "voetgangster" ?
* oorlog wil hier verder niet meer over kwijt, behalve dat ik dit niet hardop verkeerd had moeten uitspreken, wordt er nog steeds mee gepest...
haha, da's een goeie!quote:op zaterdag 17 december 2005 13:57 schreef breetai het volgende:
two men walk accross the street.
one of themwalks into a bar, the other ducks.
als je het hebt over een natie-vlag op verdomme een gymnasium snapt ook niemand dat dat keurig de vlag is die je uithangt op bevrijdingsdag en op feestdagen van het koninklijk huis laten we die achter wege.quote:op zondag 14 augustus 2005 12:39 schreef damart het volgende:
misschien niet helemaal on topic, maar wel grappig om even te vermelden.
op de middelbare school hadden we een afgeleide van het groot dictee. bij de titel ging het echter al fout. deze was namelijk: 'bevriende naties'. de meeste deelnemers dachten echter dat het 'bevriende nazi's' was.
wat is dat wat dat is?quote:op zondag 24 juli 2005 13:16 schreef qu63 het volgende:
wat was was voordat was was was?
- voordat was was was, was was is
- voordat was was was, was was schoon
- voordat was was was, was was honing
ofzo
ik zei vroeger altijd enschédequote:op dinsdag 14 februari 2006 18:54 schreef providentia het volgende:
ik zei altijd: enschedč
ipv enschedé
wat is er verkeerd te lezen aan "verassen"?quote:op dinsdag 14 februari 2006 10:58 schreef ajay het volgende:
automaat,
kastelen,
verassen,
oude zin, ooit gevonden in een dikke van dale (denk ik): als de meid de kaas mijdt, meidt de meid de mijt.
er is wel veeeel verkeerd aan te schrijven.quote:op dinsdag 14 februari 2006 19:56 schreef dareaper het volgende:
[..]
wat is er verkeerd te lezen aan "verassen"?
mijn nichtje toen ze nog wat jonger was: mam, mag de deur op een kwartiertjequote:op zondag 30 oktober 2005 13:08 schreef glasbak het volgende:
ik vroeg ooit (toen ik nog een mini-glasbakje was) eens een keer aan m'n moeder "wat zijn zijk-leppen?" bleek het dus gewoon zij-kleppen te moeten zijn
lees je verrassen als in 'surprise!' ofquote:op dinsdag 14 februari 2006 19:56 schreef dareaper het volgende:
[..]
wat is er verkeerd te lezen aan "verassen"?
goh, ben dus niet de enige die een tijd lang zijk-leppen lasquote:op zondag 30 oktober 2005 13:08 schreef glasbak het volgende:
"wat zijn zijk-leppen?" bleek het dus gewoon zij-kleppen te moeten zijn
wat ben ik blij dat jij dit post zeg, ik dacht namelijk ook dat ik de enige wasquote:op woensdag 15 februari 2006 18:22 schreef mtvgn het volgende:
[..]
goh, ben dus niet de enige die een tijd lang zijk-leppen las![]()
quote:op zaterdag 4 maart 2006 22:22 schreef lin74 het volgende:
liedje van k3: iedereen heeft toverkracht.
toch sneu voor to![]()
en ik devčnterquote:
steenwijk en steenwijk, nijmegen en nijmegen.quote:op zaterdag 4 maart 2006 22:55 schreef viking84 het volgende:
[..]
en ik devčnteren hoogkčrk en hóógkerk kan ook nog altijd voor laaiende discussies zorgen
ja die laatste gaat wel een beetje te ver hčquote:op zondag 5 maart 2006 04:09 schreef tichelaar het volgende:
[..]
steenwijk en steenwijk, nijmegen en nijmegen.![]()
moet je ook niet zo snel langs dat bord rennenquote:op dinsdag 14 februari 2006 20:15 schreef jouri het volgende:
frans bauer ongewenst zanger
pluskutquote:op woensdag 17 augustus 2005 05:08 schreef r_one het volgende:
[..]
in de volksmond ook wel een pluskut genoemd.
nee, het wordt gezegd door bepaalde mensen.quote:op zondag 5 maart 2006 10:35 schreef viking84 het volgende:
[..]
ja die laatste gaat wel een beetje te ver hč
6 hso ?quote:op zondag 24 juli 2005 12:42 schreef biggi het volgende:
lees deze tekst
experience of years.
quote:op donderdag 9 maart 2006 20:09 schreef maisnon het volgende:
genregenoten.
gen.. regen.. nee wacht...
soms loop ik in de natuur en als ik dan de wolken natuur denk ik: we krijgen een natuur!quote:op donderdag 9 maart 2006 15:20 schreef rokossovski het volgende:
een vogel in de natuur
een vliegtuig die ik natuur
mijn vrouw bezorg ik een natuur
nah...dat zijn dan een behoorlijk stel geile wolken...quote:op donderdag 9 maart 2006 21:02 schreef vikingsmeisje het volgende:
[..]
soms loop ik in de natuur en als ik dan de wolken natuur denk ik: we krijgen een natuur!
quote:op woensdag 26 april 2006 19:28 schreef parvus het volgende:
klasgenoot bleef eens hangen op "verken de tekst"
hij dacht dat dat varken op z'n nijmeegs was
damn, ik las 'm ook echt verkeerd.quote:op woensdag 26 april 2006 21:09 schreef paarse_paashaas het volgende:
kassalade
ik ookquote:op zaterdag 10 juni 2006 06:35 schreef zrtlrnc het volgende:
galagewaad (gala-gewaad) ik las altijd galage-waad
inderdaad, dat had ik ookquote:op zondag 24 juli 2005 13:13 schreef biggi het volgende:
[..]
![]()
hee, dat had ik ook toen ergens een poster hing waarop 'verken jezus'rijk' stond.quote:op woensdag 26 april 2006 19:28 schreef parvus het volgende:
klasgenoot bleef eens hangen op "verken de tekst"
hij dacht dat dat varken op z'n nijmeegs was
wat las je dan? ik kan er alleen maar bot ontkalking uit halenquote:op zaterdag 10 juni 2006 13:06 schreef daywalk3r het volgende:
botontkalking
die heb k zoo verkeerd gelezen!
ik dacht boton-kalking! het is mischien geen woord maar ik dacht dat het bestond en zo hoorde!quote:op zaterdag 10 juni 2006 16:42 schreef releaze het volgende:
[..]
wat las je dan? ik kan er alleen maar bot ontkalking uit halen
quote:op zaterdag 10 juni 2006 13:51 schreef biancavia het volgende:
ik las een keer 'relkabouter' terwijl er 'kabelrouter' stond.
je vergeet:quote:op zondag 24 juli 2005 13:16 schreef qu63 het volgende:
- voordat was was was, was was is
- voordat was was was, was was schoon
- voordat was was was, was was honing
ofzo
he, jij ook hier, wat een ongelooflijk leuke reactie, echt heel knap hoor, kost dat nou veel moeite ?quote:op zaterdag 17 juni 2006 09:58 schreef badkeukentegel het volgende:
wat een ongelofelijk hersenloos kankertopique.
afkomende van ts is dat ook niet zo heel verwonderlijk natuurlijk
pijpentuitje is hetquote:op dinsdag 27 juni 2006 19:36 schreef vandenberg het volgende:
wellicht is het al tig keer langsgekomen, doch het is de ultieme ;
-pijpetuitje-
jajajajaja, nŕh ?
nee, dat is het niet.quote:
wat dacht je van pijp etuitje, dus een zakje waar je je pijp in doet ? wordt gebruikt voor ontgroeningen in groningen, daar moeten ze zo'n ding meenemen als ze voor de eerste keer komen. maar niemand weet wat het is.quote:
omg, ik ben gepwned door een zin!quote:op zondag 24 juli 2005 15:16 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
kijk eens hoevaak het woordje "of" in de tekst staat, en tel dan die f-en ook eens mee.
niet bij mijn ontgroening... ik moest een airbag meenemen ... 'k heb maar een scheetkussen meegenomenquote:op woensdag 28 juni 2006 08:06 schreef vandenberg het volgende:
[..]
wat dacht je van pijp etuitje, dus een zakje waar je je pijp in doet ? wordt gebruikt voor ontgroeningen in groningen, daar moeten ze zo'n ding meenemen als ze voor de eerste keer komen. maar niemand weet wat het is.
was was was, voordat was was was?quote:op vrijdag 16 juni 2006 20:51 schreef felic. het volgende:
[..]
je vergeet:
edit: ik quote een reactie uit juli 2005![]()
ja, zo had ik dat eens met 'minister'. ik las het toen als mini-ster.quote:op zaterdag 10 juni 2006 11:25 schreef nepthys het volgende:
topposter
op het eerste gezicht zie ik meestal toppo-ster staan
haha, zonet las ik het als 'bal-aanstelling'!quote:op woensdag 28 juni 2006 00:02 schreef tanna het volgende:
balanstelling aan elkaar geschreven,dit woord kwam ik laatst tegen.....ik las eerst belangstelling maar het is dus gewoon balans-telling. wat een onzin eigenlijk hé.
je leest wat je wil lezen hequote:op maandag 3 juli 2006 22:35 schreef wolferl het volgende:
hitte------>hitler
net zag ik weer een topic, waar stond hittegolf, dacht dat eerst stond, hitlergolf.
als vliegen vliegensvlug vliegen, vliegen vliegen vliegensvlug en is de vlieg die vloog gevlogen.quote:op dinsdag 4 juli 2006 13:25 schreef ezo1989 het volgende:
als vliegen vliegen, vliegen vliegen vliegensvlug.
=)
mulhouse, ook zo eentje: is het nou mul-haus, of moeloese?quote:op maandag 3 juli 2006 22:56 schreef tanna het volgende:
ah, hier een plaatsnamenfoutje.......we moesten een keer naar lemele of zoiets, kwamen we langs vroomshoop en toen zei een reisgenoot ; ' vroemshoep( dus vroomshoop op z'n engels uitgesproken) daar heb ik écht nog nooit van gehoord'. ik moest errug lachen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |