hmmm, die heb ik nog nooit zo bekeken; maar je hebt gelijk.quote:
zovaak als er een staat.quote:op zondag 24 juli 2005 12:42 schreef biggi het volgende:
lees deze tekst
finished files are the result of years
of scientific study combined with the
experience of years.
hoeveel keer tel je een f?
ik telde er 6quote:op zondag 24 juli 2005 13:13 schreef biggi het volgende:
[..]
lekker bijdehand, meeste mensen tellen er de eerste keer maar 3 terwijl er 6 staan
![]()
net zoiets als 'kastelementen' en zitelementen' dus...quote:op zondag 24 juli 2005 14:41 schreef xcalibur het volgende:
het 'panelementje' was kapot... volgens mij noemen jullie dat een thermokoppel
iig het ding wat in de waakvlam zit en de gastoevoer regelt...
lol ik tel er 3, en toen k nog een keer probeerde ook 3... hoe kom je bij 6?quote:op zondag 24 juli 2005 13:13 schreef biggi het volgende:
[..]
lekker bijdehand, meeste mensen tellen er de eerste keer maar 3 terwijl er 6 staan
![]()
whehe ik heb t al... lol ik las er gewoon 2x overheenquote:op zondag 24 juli 2005 15:12 schreef impulzer het volgende:
[..]
lol ik tel er 3, en toen k nog een keer probeerde ook 3... hoe kom je bij 6?![]()
![]()
kijk eens hoevaak het woordje "of" in de tekst staat, en tel dan die f-en ook eens meequote:op zondag 24 juli 2005 15:12 schreef impulzer het volgende:
[..]
lol ik tel er 3, en toen k nog een keer probeerde ook 3... hoe kom je bij 6?![]()
![]()
ik zie ineens een schilder die op f5 drukt voor mequote:op zondag 24 juli 2005 16:09 schreef superfruitig het volgende:
verfresten
ik ook en ik vond mezelf al zo slim dat ik er 3 telde en niet 2 (vergat de f in scientific nietquote:op zondag 24 juli 2005 15:16 schreef impulzer het volgende:
[..]
whehe ik heb t al... lol ik las er gewoon 2x overheen![]()
ha, da's ook een goeie!quote:op zondag 24 juli 2005 16:07 schreef alexxxxx het volgende:
bij drachten ligt het industrieterrein azeven. ik dacht eerst dat het een of ander ven wasbleek dat ze a7 bedoelden, naar de snelweg genoemd
quote:op zondag 24 juli 2005 22:29 schreef aargh het volgende:
beamen
quote:op zondag 24 juli 2005 13:18 schreef tc03 het volgende:
[..]
ik telde er 6.
"beamen" vind ik ook hier wel thuis horen.
héé, geinig, dat had ik vroeger óók!!quote:op zondag 24 juli 2005 22:58 schreef daniman het volgende:
zo heb je ook het plaatsje st. michielsgestel bij den bosch... ik dacht dat de klemtoon lach op stel, maar dat bleek dus ges-tel te zijn
quote:op maandag 25 juli 2005 08:15 schreef allan24 het volgende:
schijndel, noord-brabant. verkeerd uitgesproken wordt dat: schijn-del.. zijnde nep-hoer
ik kende hem iets anders: als vliegen achter vliegen vliegen vliegen vliegen vliegen achternaquote:op maandag 25 juli 2005 02:05 schreef arby het volgende:
als vliegen achter vliegen vliegen vliegen vliegen vliegensvlug
nou ken heb ik deze al minstens vijftien keer in mn leven gezien en nog trap ik dr inquote:op zondag 24 juli 2005 12:42 schreef biggi het volgende:
lees deze tekst
finished files are the result of years
of scientific study combined with the
experience of years.
hoeveel keer tel je een f?
ik las hem meteen fout.quote:op zaterdag 23 juli 2005 21:33 schreef nickthedick het volgende:
bommelding?
kun je daar iets fout lezen?quote:op zaterdag 6 augustus 2005 23:33 schreef releaze het volgende:
(op zn engels)
1 1 is 1 horse
2 2 is 1 horse 2
1 1 1 1 race
2 2 1 1 race 2
cond-oomquote:op zondag 7 augustus 2005 21:16 schreef daniman het volgende:
[..]
wat kun je daar nou fout aan lezen?
een naaimachine niet nietquote:op zondag 7 augustus 2005 21:22 schreef ladydanae het volgende:
een nietmachine niet maar een naaimachine niet.
als achter vliegensvlugge vliegende vliegen vliegensvlugge vliegende vliegen vliegen vliegen vliegensvlugge vliegende vliegen vliegensvlugge vliegende vliegen achternaquote:op vrijdag 5 augustus 2005 21:41 schreef operc het volgende:
[..]
ik kende hem iets anders: als vliegen achter vliegen vliegen vliegen vliegen vliegen achterna
park-erenquote:op zondag 7 augustus 2005 22:49 schreef dareaper het volgende:
ik zag vandaag een bordje met een nogal aparte meervoudsvorm van "park": parkeren
pas later viel dat beroemde kwartje
nee, jij bent nu echt wakker,quote:op zondag 14 augustus 2005 03:45 schreef eiht het volgende:
de g van genis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |