in de volksmond ook wel een pluskut genoemd.quote:
ja ... of ...quote:op vrijdag 19 augustus 2005 17:15 schreef leijooo het volgende:
botontkalking....bot-ont-kalking
whahahaquote:op zaterdag 20 augustus 2005 17:13 schreef intrepidity het volgende:
pindakaas
en dan lees je het verkeerd en dan word het pindak-aas![]()
aas van een pindak! whoahahahad:d:
:d:d::d:d::d::d;
bekkemaquote:op zaterdag 20 augustus 2005 15:13 schreef #ANONIEM het volgende:
braafheid
bra af he id
hoedanigheid
ho edan ighe id
simpeleziel
sim pel ezel
r_onequote:
relleiderquote:op zondag 21 augustus 2005 03:17 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
r_one
ron, roen (voor de schelen) roemenie (voor de blinden)
quote:op zaterdag 20 augustus 2005 15:50 schreef dvtb het volgende:
betovergrootmoeder.
ik tel er 7quote:op zondag 24 juli 2005 12:42 schreef biggi het volgende:
lees deze tekst
finished files are the result of years
of scientific study combined with the
experience of years.
hoeveel keer tel je een f?
mijn topic, wat doe jequote:op zondag 21 augustus 2005 13:43 schreef scootmobiel het volgende:
ik las zonet het woord in deze topictitel verkeerd...
[tk] bedombouw hout 160x200
![]()
quote:op zondag 24 juli 2005 13:13 schreef biggi het volgende:
[..]
lekker bijdehand, meeste mensen tellen er de eerste keer maar 3 terwijl er 6 staan
![]()
die eerste is leukquote:op woensdag 24 augustus 2005 22:33 schreef tichelaar het volgende:
groepsexcursies
reservering
bestedingen
whehe, zoals gangster?quote:op maandag 22 augustus 2005 03:23 schreef oorlog het volgende:
wat dachten jullie van: "voetgangster" ?
* oorlog wil hier verder niet meer over kwijt, behalve dat ik dit niet hardop verkeerd had moeten uitspreken, wordt er nog steeds mee gepest...
haha, da's een goeie!quote:op zaterdag 17 december 2005 13:57 schreef breetai het volgende:
two men walk accross the street.
one of themwalks into a bar, the other ducks.
als je het hebt over een natie-vlag op verdomme een gymnasium snapt ook niemand dat dat keurig de vlag is die je uithangt op bevrijdingsdag en op feestdagen van het koninklijk huis laten we die achter wege.quote:op zondag 14 augustus 2005 12:39 schreef damart het volgende:
misschien niet helemaal on topic, maar wel grappig om even te vermelden.
op de middelbare school hadden we een afgeleide van het groot dictee. bij de titel ging het echter al fout. deze was namelijk: 'bevriende naties'. de meeste deelnemers dachten echter dat het 'bevriende nazi's' was.
wat is dat wat dat is?quote:op zondag 24 juli 2005 13:16 schreef qu63 het volgende:
wat was was voordat was was was?
- voordat was was was, was was is
- voordat was was was, was was schoon
- voordat was was was, was was honing
ofzo
ik zei vroeger altijd enschédequote:op dinsdag 14 februari 2006 18:54 schreef providentia het volgende:
ik zei altijd: enschedè
ipv enschedé
wat is er verkeerd te lezen aan "verassen"?quote:op dinsdag 14 februari 2006 10:58 schreef ajay het volgende:
automaat,
kastelen,
verassen,
oude zin, ooit gevonden in een dikke van dale (denk ik): als de meid de kaas mijdt, meidt de meid de mijt.
er is wel veeeel verkeerd aan te schrijven.quote:op dinsdag 14 februari 2006 19:56 schreef dareaper het volgende:
[..]
wat is er verkeerd te lezen aan "verassen"?
mijn nichtje toen ze nog wat jonger was: mam, mag de deur op een kwartiertjequote:op zondag 30 oktober 2005 13:08 schreef glasbak het volgende:
ik vroeg ooit (toen ik nog een mini-glasbakje was) eens een keer aan m'n moeder "wat zijn zijk-leppen?" bleek het dus gewoon zij-kleppen te moeten zijn
lees je verrassen als in 'surprise!' ofquote:op dinsdag 14 februari 2006 19:56 schreef dareaper het volgende:
[..]
wat is er verkeerd te lezen aan "verassen"?
goh, ben dus niet de enige die een tijd lang zijk-leppen lasquote:op zondag 30 oktober 2005 13:08 schreef glasbak het volgende:
"wat zijn zijk-leppen?" bleek het dus gewoon zij-kleppen te moeten zijn
wat ben ik blij dat jij dit post zeg, ik dacht namelijk ook dat ik de enige wasquote:op woensdag 15 februari 2006 18:22 schreef mtvgn het volgende:
[..]
goh, ben dus niet de enige die een tijd lang zijk-leppen las![]()
quote:op zaterdag 4 maart 2006 22:22 schreef lin74 het volgende:
liedje van k3: iedereen heeft toverkracht.
toch sneu voor to![]()
en ik devènterquote:
steenwijk en steenwijk, nijmegen en nijmegen.quote:op zaterdag 4 maart 2006 22:55 schreef viking84 het volgende:
[..]
en ik devènteren hoogkèrk en hóógkerk kan ook nog altijd voor laaiende discussies zorgen
ja die laatste gaat wel een beetje te ver hèquote:op zondag 5 maart 2006 04:09 schreef tichelaar het volgende:
[..]
steenwijk en steenwijk, nijmegen en nijmegen.![]()
moet je ook niet zo snel langs dat bord rennenquote:op dinsdag 14 februari 2006 20:15 schreef jouri het volgende:
frans bauer ongewenst zanger
pluskutquote:op woensdag 17 augustus 2005 05:08 schreef r_one het volgende:
[..]
in de volksmond ook wel een pluskut genoemd.
nee, het wordt gezegd door bepaalde mensen.quote:op zondag 5 maart 2006 10:35 schreef viking84 het volgende:
[..]
ja die laatste gaat wel een beetje te ver hè
6 hso ?quote:op zondag 24 juli 2005 12:42 schreef biggi het volgende:
lees deze tekst
finished files are the result of years
of scientific study combined with the
experience of years.
hoeveel keer tel je een f?
quote:op donderdag 9 maart 2006 20:09 schreef maisnon het volgende:
genregenoten.
gen.. regen.. nee wacht...
soms loop ik in de natuur en als ik dan de wolken natuur denk ik: we krijgen een natuur!quote:op donderdag 9 maart 2006 15:20 schreef rokossovski het volgende:
een vogel in de natuur
een vliegtuig die ik natuur
mijn vrouw bezorg ik een natuur
nah...dat zijn dan een behoorlijk stel geile wolken...quote:op donderdag 9 maart 2006 21:02 schreef vikingsmeisje het volgende:
[..]
soms loop ik in de natuur en als ik dan de wolken natuur denk ik: we krijgen een natuur!
quote:op woensdag 26 april 2006 19:28 schreef parvus het volgende:
klasgenoot bleef eens hangen op "verken de tekst"
hij dacht dat dat varken op z'n nijmeegs was
damn, ik las 'm ook echt verkeerd.quote:op woensdag 26 april 2006 21:09 schreef paarse_paashaas het volgende:
kassalade
ik ookquote:op zaterdag 10 juni 2006 06:35 schreef zrtlrnc het volgende:
galagewaad (gala-gewaad) ik las altijd galage-waad
inderdaad, dat had ik ookquote:op zondag 24 juli 2005 13:13 schreef biggi het volgende:
[..]
lekker bijdehand, meeste mensen tellen er de eerste keer maar 3 terwijl er 6 staan
![]()
hee, dat had ik ook toen ergens een poster hing waarop 'verken jezus'rijk' stond.quote:op woensdag 26 april 2006 19:28 schreef parvus het volgende:
klasgenoot bleef eens hangen op "verken de tekst"
hij dacht dat dat varken op z'n nijmeegs was
wat las je dan? ik kan er alleen maar bot ontkalking uit halenquote:op zaterdag 10 juni 2006 13:06 schreef daywalk3r het volgende:
botontkalking
die heb k zoo verkeerd gelezen!
ik dacht boton-kalking! het is mischien geen woord maar ik dacht dat het bestond en zo hoorde!quote:op zaterdag 10 juni 2006 16:42 schreef releaze het volgende:
[..]
wat las je dan? ik kan er alleen maar bot ontkalking uit halen
quote:op zaterdag 10 juni 2006 13:51 schreef biancavia het volgende:
ik las een keer 'relkabouter' terwijl er 'kabelrouter' stond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |