Yep, je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:33 schreef Imberr het volgende:
leuke TT
Je kan foto's plaatsen van jezelf achter een webcamquote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:35 schreef BObNL het volgende:
Tis dat je hier niet kan cammen
zulke staan al in me fotoboekquote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:37 schreef brainster het volgende:
[..]
Je kan foto's plaatsen van jezelf achter een webcam.
en em elke 10 seconden updatenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:37 schreef brainster het volgende:
[..]
Je kan foto's plaatsen van jezelf achter een webcam.
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:41 schreef Imberr het volgende:
[..]ik zal je helaas moeten teleurstellen
Broertjes en zusjes...quote:
en spelen de baas over JOUW pcquote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:44 schreef Eix het volgende:
[..]
Broertjes en zusjes...
Die klauwen je webcam altijd en gaan zeure over Sims spelen ensow.![]()
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:44 schreef Eix het volgende:
[..]
Broertjes en zusjes...
Die klauwen je webcam altijd en gaan zeure over Sims spelen ensow.![]()
Iemand moest de vraag stellen.quote:
Zusjes die de baas spelen.quote:
maar ik weet dus wél iets van pc's afquote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:47 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Al die zusjes die niets van pc's afweten![]()
Denk jequote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:48 schreef Imberr het volgende:
[..]
maar ik weet dus wél iets van pc's af![]()
Peter, kappe... omdat je ze te klein vind hoef je niet meteen zo negatief te doen...quote:
Wat erkennen ?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:49 schreef Modwire het volgende:
Het erkennen is vaak de moeilijkste stap![]()
Ik denk dat het het laatste is, ze ontwijkt de vraag.quote:
Dat klinkt ook zo heerlijk positiefquote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:49 schreef Eix het volgende:
[..]
Peter, kappe... omdat je ze te klein vind hoef je niet meteen zo negatief te doen...![]()
![]()
Volges mij is Imberr gewoon een nerdinneke.![]()
Domper ..quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:49 schreef Eix het volgende:
[..]
Peter, kappe... omdat je ze te klein vind hoef je niet meteen zo negatief te doen...![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:49 schreef Eix het volgende:
[..]
![]()
was in discussie met peter jaquote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:50 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik denk dat het het laatste is, ze ontwijkt de vraag.![]()
dat komt gewoon omdat het vakantie isquote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:50 schreef BObNL het volgende:
[..]
wel vaak online , wel vaak op fok , wel lang opblijven
![]()
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:50 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik denk dat het het laatste is, ze ontwijkt de vraag.![]()
Maar wel een knappe hoor.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:50 schreef brainster het volgende:
[..]
Dat klinkt ook zo heerlijk positief
uuh hallo, ik heb zeker tietenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:52 schreef Fwnk het volgende:
[..], nu is er een ramp gebeurt! een meisje zonder tieten!
Boeien.
Gewoon met rechtermuisknop en slapquote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:52 schreef BObNL het volgende:
[..]
Hoe ging dat slabben met irc ook alweer![]()
Das waar. Zo weineg te doen. maar eens verandering inbrengenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:52 schreef Imberr het volgende:
[..]
dat komt gewoon omdat het vakantie is![]()
PATSquote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:52 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Gewoon met rechtermuisknop en slap![]()
Als jij nou ff naar Geleen komt ofzoquote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:53 schreef BObNL het volgende:
[..]
Das waar. Zo weineg te doen. maar eens verandering inbrengen![]()
![]()
2 bioscopenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:55 schreef BObNL het volgende:
[..]
FF naar geleen! rotterdam veel gezelliger. 2 bioscopen enzo . Lekker eten .![]()
als ik in zandvoort zit kom ik wel ff langsquote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:55 schreef BObNL het volgende:
[..]
FF naar geleen! rotterdam veel gezelliger. 2 bioscopen enzo . Lekker eten .![]()
Zomertoer.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:55 schreef BObNL het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
Ze wil nog ff een newbie blijven denk ik.quote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:56 schreef Eix het volgende:
[..]
Zomertoer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik zeg dat een een terrorist ben. aanslagen enz
Leuter mee!!
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:59 schreef BObNL het volgende:
[..]
![]()
ik zeg dat een een terrorist ben. aanslagen enz
We houden het netjesquote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:01 schreef Eix het volgende:
[..]
![]()
Ik maak geen onnodige slachtoffers... ik verlaag me niet tot het geittenneuker niveau van al quaida. Wat denk je wel van me.![]()
Ik ga heel geraffineerd te werk hoor.![]()
Dat doe ik toch ook? Ik ruim alleen op wat opgeruimd moet worden.quote:
zo denkt me broer ook en die wil heel afrika uitroeienquote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:04 schreef Eix het volgende:
[..]
Dat doe ik toch ook? Ik ruim alleen op wat opgeruimd moet worden.![]()
![]()
Dat 12 augustus . Dat houd ik niet volquote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:56 schreef Imberr het volgende:
[..]
als ik in zandvoort zit kom ik wel ff langs
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:05 schreef Imberr het volgende:
[..]
zo denkt me broer ook en die wil heel afrika uitroeien![]()
![]()
*Wacht op wereld voedsel organisatiequote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:06 schreef Eix het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht alleen aan een bepaalde persoon, ik vermoord geen zielige ondervoedde mensen.![]()
Van Geleen?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:06 schreef Jaguarized het volgende:
Ik kom binnenkort waarschijnlijk nog wel ff naar Sittard. Ligt dat in de buurt?
Weet ik maar ff kijken of je er naar waarheid op zou reageren.quote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:12 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Weet ik maar ff kijken of je er naar waarheid op zou reageren.![]()
Hebben ze het niet gekoppeld? Dat het nu Sittard-Geleen heet.quote:
neuh.. tis wel gemeente sittard-geleen-born nuquote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:14 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hebben ze het niet gekoppeld? Dat het nu Sittard-Geleen heet.
Ja, maar Born was te lang om in t Gemeente logo te passen dus was er daarom weer een flinke rel.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:16 schreef Imberr het volgende:
[..]
neuh.. tis wel gemeente sittard-geleen-born nu
Dat bedoel ik. Net als Lichtenvoorde-Ruurlo en Amsterdam Zuid-Oost zeg maar.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:16 schreef Imberr het volgende:
[..]
neuh.. tis wel gemeente sittard-geleen-born nu
Erstoff dan ?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:17 schreef bupatH het volgende:
[..]
ik ben al 18moet nu dus gaan overstappeop bier
wish me luck
![]()
![]()
![]()
Welke?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:25 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Straks komt echt een geweldige film op Yorin trouwens
Edward Scissorhandsquote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:29 schreef Eix het volgende:
[..]
Welke?
Ik ben namelijk uitgefokt eigenlijk. Anders ga ik vroeg naar bed s ofsow.
Je kwijltquote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:05 schreef BObNL het volgende:
[..]
Dat 12 augustus . Dat houd ik niet vol![]()
![]()
wees maar blij dat je ons msngesprek niet weetquote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:35 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Je kwijlt![]()
Mond dichtdoen, en met de palm van je hand even je mond afvegen, merkt zelfs Imberr het niet![]()
Wil ik ook niet wetenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:36 schreef Imberr het volgende:
[..]
wees maar blij dat je ons msngesprek niet weet![]()
![]()
Doei.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:42 schreef BObNL het volgende:
Ik ga allemaal .Tot morgen enzo .
Veel plezier hier!!
Daaaaaaag Bopje...quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:42 schreef BObNL het volgende:
Veel plezier hier!!
Nog een kleffe knuffel voor imberr![]()
![]()
Toedels BObquote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:42 schreef BObNL het volgende:
Veel plezier hier!!
![]()
Mzzlsquote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:42 schreef BObNL het volgende:
Veel plezier hier!!
![]()
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:42 schreef BObNL het volgende:
Veel plezier hier!!
![]()
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:52 schreef MaRySe het volgende:
Hey wie heeft mij vooraan weg gehaald
Ik ben er weer
Hoi!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:52 schreef MaRySe het volgende:
Hey wie heeft mij vooraan weg gehaald
Ik ben er weer
Volgens mij heeft Jaguar dat gedaan, de OP was een beetje apart aan het doen, dus die is toen even alles gaan maken enzo.quote:
Niet express hoor.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:56 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Jij was het![]()
Wie weet later eerst even bijkomen
Conflict is alleen weer even wezen rellen rond deeltje 35. Dus rond deeltje 55 verwachten we hem weer...Zeg maar om de 20 topics..quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:00 schreef MaRySe het volgende:
Wie praat me even bij vanaf deze post?
Of is er niks gebeurt?
Doeiquote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:01 schreef Imberr het volgende:
ik ga der ook weer vandoor.. ik ga es vroeg slapen vanavond (niet nu meteen maar straks)
daagdaag![]()
Ciaotjes schoonheid, ik zie je morgen wel weer in de SCquote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:01 schreef Imberr het volgende:
ik ga der ook weer vandoor.. ik ga es vroeg slapen vanavond (niet nu meteen maar straks)
daagdaag![]()
Hoije.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:01 schreef Imberr het volgende:
daagdaag![]()
Dan houden we niemand meer overquote:
Mwah, ben al weer ff terug, daar is het ook komkommertijd, minder users dan Fok!, maar gezelligerquote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:07 schreef brainster het volgende:
Doei hollander
Gaat iedereen nu weg ofzo?
Djezusquote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:07 schreef --Christiaan-- het volgende:
Die banaan bij die Durex doet dingen vermoeden ('t is de leeftijd hè)
Voor De Lama's ben je te laatquote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:09 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Nu dan maar ff de Lama's kijken, of iets anders.... mzzls
Dan kijk ik toch iets andersquote:
Heb jij hem gesoept? mooi gedaan iigquote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:10 schreef hollander76 het volgende:
[..]
DjezusDaar had ik nog niet aan gedacht, tering jantje
ik begin puber-af te worden
En dat terwijl ik altijd een oog had/heb voor (semi-)sexistische opmerkingen![]()
Ik niet, maar ik heb dat ding vaak genoeg gezienquote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:12 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Heb jij hem gesoept? mooi gedaan iig
En toch kan je met mij op msn babbelen?quote:
Windows messengerquote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En toch kan je met mij op msn babbelen?![]()
Oh ja dat zuigt grote tijd.quote:
Ik ben er nogquote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:46 schreef brainster het volgende:
Hmm... na wat lurken ga ik ook maar even wat socializen.
Doei dude's
voor de dames als die er nog zijn, Maryse?, Imberr?, Brechtje?
![]()
Ik ook, nog ff... Imberr is vandaag wel vroeg off gegaan.quote:
Tsja... sommige mensen en feestjes/drank.quote:Op zondag 24 juli 2005 00:43 schreef martinuhhh het volgende:
Ik was net op een ghezelligfeestje maar ik moest vluchten joh want ik had een beetje ruzie gemaakt.
Wat een knuppelquote:Op zondag 24 juli 2005 00:50 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
Ik weet niet, maar opeens had ik een vent met een knuppel achter me aan.
kom niet in slaap.. anderhalf uur wakker gelegenquote:Op zondag 24 juli 2005 00:53 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Flauw grappen op de zondag zaterdagavond![]()
Tering hé, me dagritme is zelfs door de war...quote:Op zondag 24 juli 2005 00:58 schreef Imberr het volgende:
[..]
kom niet in slaap.. anderhalf uur wakker gelegen![]()
Valt me mee dat je wakker bent geblevenquote:Op zondag 24 juli 2005 01:00 schreef brainster het volgende:
En ik ben er weer. Toennet die documentaire ove Lance Armstrong gekeken.
heb ik dus ook last van.. al dat gefok! is niet goed mequote:Op zondag 24 juli 2005 00:59 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Tering hé, me dagritme is zelfs door de war...
Tja... Ik lag lang uitgerekt op de bank, en inderdaad, het scheelde niet veel of ik sliep.quote:Op zondag 24 juli 2005 01:01 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Valt me mee dat je wakker bent gebleven
Tot 1:30 radio maken in Utrecht over vriendjes die foto's verspreiden van exen op het internet gaat je ook niet in de koude kleren zittenquote:Op zondag 24 juli 2005 01:03 schreef Imberr het volgende:
[..]
heb ik dus ook last van.. al dat gefok! is niet goed me![]()
![]()
wie?!quote:Op zondag 24 juli 2005 02:12 schreef Jaguarized het volgende:
Zo he ik kom me hier toch een opendir tegen met een serie licht-erotische foto's van een fok user!
No shit, sherlockquote:Op zondag 24 juli 2005 02:12 schreef Jaguarized het volgende:
Zo he ik kom me hier toch een opendir tegen met een serie licht-erotische foto's van een fok user!
Nee niet ijsmeis.quote:
Interessante post, ik zal kijken wat ik hier mee kan.quote:
Ja ik kan natuurlijk niet gaan zeggen dat ze van Rooytjuhh zijn...quote:
Je zou het niet zeggen!quote:Op zondag 24 juli 2005 02:23 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ja ik kan natuurlijk niet gaan zeggen dat ze van Rooytjuhh zijn...![]()
![]()
Helemaal niet!quote:Op zondag 24 juli 2005 02:24 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Je zou het niet zeggen!![]()
Die waren alleen voor jou bedoeld...![]()
Goeie muziek!quote:Op zondag 24 juli 2005 02:29 schreef Jaguarized het volgende:
* Jaguarized draait Outcast - Hey Ya (toch wel een van de mooiere nummers)
Up next:
Milk Inc - Walk On Water (een klassiekertje)
Het is helaasch nog al rustig nu ja...quote:Op zondag 24 juli 2005 02:34 schreef RoOoYtJuH het volgende:
ik blijf aan het f5 en hier...
ging jij niet slapen?quote:Op zondag 24 juli 2005 02:34 schreef RoOoYtJuH het volgende:
ik blijf aan het f5 en hier...
Shit you'r on to me! neehoor ik gaat te bedquote:
quote:Op zondag 24 juli 2005 02:35 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Sjit you'r on to me! neehoor ik gaat te bed![]()
Ga eerst eens even buiten stoom afblazenquote:Op zondag 24 juli 2005 02:36 schreef Chanandler het volgende:
Goede fucking morge mense WTF jo dikke party net gehad. Wajoooo Ik heb de hele avond gratis bier gehad wtf Jooo. Dude en die ma_jojo zeg niets op msn HOERRR hahaha nee. LoL tering veel bier wtfYo mensen wtf. LoL. WTF122!!! tering damn je weet tog. Gisteren he gisteren was de dag voor eersgisteren wajoo. TEring wtf
whaha! heb je hem ook weerquote:Op zondag 24 juli 2005 02:36 schreef Chanandler het volgende:
Goede fucking morge mense WTF jo dikke party net gehad. Wajoooo Ik heb de hele avond gratis bier gehad wtf Jooo. Dude en die ma_jojo zeg niets op msn HOERRR hahaha nee. LoL tering veel bier wtfYo mensen wtf. LoL. WTF122!!! tering damn je weet tog. Gisteren he gisteren was de dag voor eersgisteren wajoo. TEring wtf
Ff dimmen denk?quote:Op zondag 24 juli 2005 02:36 schreef Chanandler het volgende:
jk heb gvd 3 fucking kwartier gefietdz waar ik normaalfcking 1 kwartier over doe wtf joooquote:Op zondag 24 juli 2005 02:37 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Ga eerst eens even buiten stoom afblazen
OK wa tis je msn dna?quote:Op zondag 24 juli 2005 02:38 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ff dimmen denk?
Maare als je weer normaal kan doen wil jij me dan ff toevoegen op msn?
hoezo hopeloos?quote:Op zondag 24 juli 2005 02:38 schreef Chanandler het volgende:
[..]
jk heb gvd 3 fucking kwartier gefietdz waar ik normaalfcking 1 kwartier over doe wtf jooo
Hopeloos? Damn krijg jij maar es gratis bie en bropeer bnomraal naar huis te fietsequote:
Ga eerst een nuchter worden zou ik zeggen....quote:Op zondag 24 juli 2005 02:37 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Ga eerst eens even buiten stoom afblazen
Nee ik zit nog recht. Wajoooquote:Op zondag 24 juli 2005 02:41 schreef Rabrynil het volgende:
Die Chanandler ligt zo met ze neus op zijn toetsenbord
De kans dat je trouwens zo tikt als je dronken bent is heel erg klein.quote:Op zondag 24 juli 2005 02:40 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Hopeloos? Damn krijg jij maar es gratis bie en bropeer bnomraal naar huis te fietse
elk jaar met carnaval jongenquote:Op zondag 24 juli 2005 02:40 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Hopeloos? Damn krijg jij maar es gratis bie en bropeer bnomraal naar huis te fietse
Ik ook check: De kat krabt de krullen van de trapquote:Op zondag 24 juli 2005 02:42 schreef Imberr het volgende:
[..]
elk jaar met carnaval jongenen ik kan dan ook nog steeds fatsoenlijk typen
![]()
Waarom doe je dan eerst zo raar?quote:Op zondag 24 juli 2005 02:42 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Ik ook check: De kat krabt de krullen van de trap
Dare mequote:Op zondag 24 juli 2005 02:42 schreef Imberr het volgende:
[..]
elk jaar met carnaval jongenen ik kan dan ook nog steeds fatsoenlijk typen
![]()
Nietquote:
Nouhou niemand zou jou geloven als je hier dronken iets zou poistenquote:Op zondag 24 juli 2005 02:45 schreef Gabry het volgende:
Hijs nep dronke, anders zou je et wel ruike..
Wajo, ik ga nu zuipen en volgende post ben ik dronke..quote:Op zondag 24 juli 2005 02:46 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Nouhou niemand zou jou geloven als je hier dronken iets zou poisten
cheilquote:Op zondag 24 juli 2005 02:47 schreef Gabry het volgende:
[..]
Wajo, ik ga nu zuipen en volgende post ben ik dronke..![]()
Echt echt dronke..![]()
Campz0ne 1337quote:Op zondag 24 juli 2005 02:48 schreef Rabrynil het volgende:
Iemand nog trek in kabelspaghetti?
[afbeelding]
Campzone?quote:Op zondag 24 juli 2005 02:48 schreef Rabrynil het volgende:
Iemand nog trek in kabelspaghetti?
[afbeelding]
Imberr MSN?quote:
quote:
gemeenquote:
Geeft niet, ik ben toch zo weer nuchter en dan benik alles vergete..quote:
wouterluiten@hotmail.comquote:
Nope goed hequote:
das gevaarlijk jaquote:Op zondag 24 juli 2005 03:08 schreef Gabry het volgende:
Ik ga dan ook maar slapen enzow.. voordat ik ook een fotoalbum ga aanmake![]()
Wehehequote:Op zondag 24 juli 2005 03:08 schreef Gabry het volgende:
Ik ga dan ook maar slapen enzow.. voordat ik ook een fotoalbum ga aanmake![]()
eerst een foto, dan gelovenquote:Op zondag 24 juli 2005 03:17 schreef Imberr het volgende:
[..]
ben ik nou t enige meisje hier ofzo?
naja..dan krijg je van mij wel ff 1:![]()
jij posten foto doenquote:
check me fotoboek danquote:Op zondag 24 juli 2005 03:20 schreef qu63 het volgende:
[..]
jij posten foto doen
dan pas * qu63 geloven jij meisje zijn!
dat kan je aanpassen bij de optiesquote:Op zondag 24 juli 2005 03:21 schreef Imberr het volgende:
[..]
check me fotoboek dan![]()
ja die heb ik
nee het knopje staat er niet
nee ik weet niet waarom niet
Gezelligquote:Op zondag 24 juli 2005 03:27 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik leer elke dag nacht weer wat bij hier![]()
ik kan je nog wel wat leren hoorquote:Op zondag 24 juli 2005 03:27 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik leer elke dag nacht weer wat bij hier![]()
jammerquote:
en?quote:Op zondag 24 juli 2005 03:30 schreef qu63 het volgende:
[..]
jammer
je poste wel in het vrijgezellen topic......
Het komt gewoon door die veertienduizend postsquote:Op zondag 24 juli 2005 03:30 schreef qu63 het volgende:
[..]
jammer
je poste wel in het vrijgezellen topic......
daar wil ik je wel vanaf helpenquote:
1757 bedoel jequote:Op zondag 24 juli 2005 03:32 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Het komt gewoon door die veertienduizend posts
14290 bedoel je dus..quote:
dagquote:Op zondag 24 juli 2005 03:35 schreef Rabrynil het volgende:
Potverdörie, het is al half vier geweest.
Mensen, ik ga jullie een prettige nacht wensen en jullie verlaten!
Tot morgen!
half 4?! damn..quote:Op zondag 24 juli 2005 03:35 schreef Rabrynil het volgende:
Potverdörie, het is al half vier geweest.
Mensen, ik ga jullie een prettige nacht wensen en jullie verlaten!
Tot morgen!
quote:Op zondag 24 juli 2005 03:36 schreef Imberr het volgende:
[..]
half 4?! damn..dan ga ik ook maar es slapen..
truste
quote:
Mijn honing meisjequote:
Ghequote:Op zondag 24 juli 2005 07:15 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mijn honing meisje
Het is niet echt druk hier nu he.
PUBbertjes is met 2 b'squote:Op zondag 24 juli 2005 07:16 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Ghe
Nee, alle PUBertjes liggen te slapen denk ik
Ik ben jammer genoeg over m'n slaap heen.quote:Op zondag 24 juli 2005 07:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
PUBbertjes is met 2 b's![]()
Wat doe jij nu nog op ?
Ik was om 6 uur klaar met werken en ben nu aan het wachten tot mijn vader met de verse (belgische) broodjes thuis komt en een eitje bakt voor mequote:Op zondag 24 juli 2005 07:30 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Ik ben jammer genoeg over m'n slaap heen.Kon ook niet slapen.
Jij?
Goedemorgenquote:Op zondag 24 juli 2005 07:30 schreef Imberr het volgende:
na 4 uur nog steeds dezelfde pagina
goeiemorge trouwens
Om half 4 nog in SC te vinden, en om half 8 weerquote:Op zondag 24 juli 2005 07:30 schreef Imberr het volgende:
na 4 uur nog steeds dezelfde pagina
goeiemorge trouwens
mogguhquote:Op zondag 24 juli 2005 08:08 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Om half 4 nog in SC te vinden, en om half 8 weer![]()
Ik dacht dat ik weinig slaap heb gehad, maar jij kan er ook wat van..... iig goedemorgen![]()
Helemaal ergquote:Op zondag 24 juli 2005 08:09 schreef Imberr het volgende:
[..]
mogguh![]()
damn, ben vrolijk vandaag
![]()
en dat terwijl ik niet eens ben gaan slapen![]()
een boek gelezenquote:Op zondag 24 juli 2005 08:11 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Helemaal erg![]()
Dat trek ik dus nooit, dan ben ik de volgende dag niet te genieten, spreek ik uit ervaring
Wat heb je dan de nacht gedaan? Of wil ik dat niet weten
Ook leukquote:
Ik heb hier een stuk of 15 boeken staan die ik allemaal al minstens 2x gelezen hebquote:Op zondag 24 juli 2005 08:14 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ook leuk![]()
Ik heb er nog 5 liggen van de bieb die ik nog moet uitlezen, maar deze week moet ik een huishouden gaan runnen...... samen met mijn broer![]()
Tja, als je op 5 (!) katten moet gaan passen dan kan je niet eens meer aan iets anders toequote:Op zondag 24 juli 2005 08:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb hier een stuk of 15 boeken staan die ik allemaal al minstens 2x gelezen hebDat is pas erg
.
ik heb een boek en die heb ik al 6x gelezenquote:Op zondag 24 juli 2005 08:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb hier een stuk of 15 boeken staan die ik allemaal al minstens 2x gelezen hebDat is pas erg
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |