Ik ook, nog ff... Imberr is vandaag wel vroeg off gegaan.quote:
Tsja... sommige mensen en feestjes/drank.quote:Op zondag 24 juli 2005 00:43 schreef martinuhhh het volgende:
Ik was net op een ghezelligfeestje maar ik moest vluchten joh want ik had een beetje ruzie gemaakt.
Wat een knuppelquote:Op zondag 24 juli 2005 00:50 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
Ik weet niet, maar opeens had ik een vent met een knuppel achter me aan.
kom niet in slaap.. anderhalf uur wakker gelegenquote:Op zondag 24 juli 2005 00:53 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Flauw grappen op de zondag zaterdagavond![]()
Tering hé, me dagritme is zelfs door de war...quote:Op zondag 24 juli 2005 00:58 schreef Imberr het volgende:
[..]
kom niet in slaap.. anderhalf uur wakker gelegen![]()
Valt me mee dat je wakker bent geblevenquote:Op zondag 24 juli 2005 01:00 schreef brainster het volgende:
En ik ben er weer. Toennet die documentaire ove Lance Armstrong gekeken.
heb ik dus ook last van.. al dat gefok! is niet goed mequote:Op zondag 24 juli 2005 00:59 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Tering hé, me dagritme is zelfs door de war...
Tja... Ik lag lang uitgerekt op de bank, en inderdaad, het scheelde niet veel of ik sliep.quote:Op zondag 24 juli 2005 01:01 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Valt me mee dat je wakker bent gebleven
Tot 1:30 radio maken in Utrecht over vriendjes die foto's verspreiden van exen op het internet gaat je ook niet in de koude kleren zittenquote:Op zondag 24 juli 2005 01:03 schreef Imberr het volgende:
[..]
heb ik dus ook last van.. al dat gefok! is niet goed me![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |