Tsja... sommige mensen en feestjes/drank.quote:Op zondag 24 juli 2005 00:43 schreef martinuhhh het volgende:
Ik was net op een ghezelligfeestje maar ik moest vluchten joh want ik had een beetje ruzie gemaakt.
Wat een knuppelquote:Op zondag 24 juli 2005 00:50 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
Ik weet niet, maar opeens had ik een vent met een knuppel achter me aan.
kom niet in slaap.. anderhalf uur wakker gelegenquote:Op zondag 24 juli 2005 00:53 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Flauw grappen op de zondag zaterdagavond![]()
Tering hé, me dagritme is zelfs door de war...quote:Op zondag 24 juli 2005 00:58 schreef Imberr het volgende:
[..]
kom niet in slaap.. anderhalf uur wakker gelegen![]()
Valt me mee dat je wakker bent geblevenquote:Op zondag 24 juli 2005 01:00 schreef brainster het volgende:
En ik ben er weer. Toennet die documentaire ove Lance Armstrong gekeken.
heb ik dus ook last van.. al dat gefok! is niet goed mequote:Op zondag 24 juli 2005 00:59 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Tering hé, me dagritme is zelfs door de war...
Tja... Ik lag lang uitgerekt op de bank, en inderdaad, het scheelde niet veel of ik sliep.quote:Op zondag 24 juli 2005 01:01 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Valt me mee dat je wakker bent gebleven
Tot 1:30 radio maken in Utrecht over vriendjes die foto's verspreiden van exen op het internet gaat je ook niet in de koude kleren zittenquote:Op zondag 24 juli 2005 01:03 schreef Imberr het volgende:
[..]
heb ik dus ook last van.. al dat gefok! is niet goed me![]()
![]()
wie?!quote:Op zondag 24 juli 2005 02:12 schreef Jaguarized het volgende:
Zo he ik kom me hier toch een opendir tegen met een serie licht-erotische foto's van een fok user!
No shit, sherlockquote:Op zondag 24 juli 2005 02:12 schreef Jaguarized het volgende:
Zo he ik kom me hier toch een opendir tegen met een serie licht-erotische foto's van een fok user!
Nee niet ijsmeis.quote:
Interessante post, ik zal kijken wat ik hier mee kan.quote:
Ja ik kan natuurlijk niet gaan zeggen dat ze van Rooytjuhh zijn...quote:
Je zou het niet zeggen!quote:Op zondag 24 juli 2005 02:23 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ja ik kan natuurlijk niet gaan zeggen dat ze van Rooytjuhh zijn...![]()
![]()
Helemaal niet!quote:Op zondag 24 juli 2005 02:24 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Je zou het niet zeggen!![]()
Die waren alleen voor jou bedoeld...![]()
Goeie muziek!quote:Op zondag 24 juli 2005 02:29 schreef Jaguarized het volgende:
* Jaguarized draait Outcast - Hey Ya (toch wel een van de mooiere nummers)
Up next:
Milk Inc - Walk On Water (een klassiekertje)
Het is helaasch nog al rustig nu ja...quote:Op zondag 24 juli 2005 02:34 schreef RoOoYtJuH het volgende:
ik blijf aan het f5 en hier...
ging jij niet slapen?quote:Op zondag 24 juli 2005 02:34 schreef RoOoYtJuH het volgende:
ik blijf aan het f5 en hier...
Shit you'r on to me! neehoor ik gaat te bedquote:
quote:Op zondag 24 juli 2005 02:35 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Sjit you'r on to me! neehoor ik gaat te bed![]()
Ga eerst eens even buiten stoom afblazenquote:Op zondag 24 juli 2005 02:36 schreef Chanandler het volgende:
Goede fucking morge mense WTF jo dikke party net gehad. Wajoooo Ik heb de hele avond gratis bier gehad wtf Jooo. Dude en die ma_jojo zeg niets op msn HOERRR hahaha nee. LoL tering veel bier wtfYo mensen wtf. LoL. WTF122!!! tering damn je weet tog. Gisteren he gisteren was de dag voor eersgisteren wajoo. TEring wtf
whaha! heb je hem ook weerquote:Op zondag 24 juli 2005 02:36 schreef Chanandler het volgende:
Goede fucking morge mense WTF jo dikke party net gehad. Wajoooo Ik heb de hele avond gratis bier gehad wtf Jooo. Dude en die ma_jojo zeg niets op msn HOERRR hahaha nee. LoL tering veel bier wtfYo mensen wtf. LoL. WTF122!!! tering damn je weet tog. Gisteren he gisteren was de dag voor eersgisteren wajoo. TEring wtf
Ff dimmen denk?quote:Op zondag 24 juli 2005 02:36 schreef Chanandler het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |