whaha! heb je hem ook weerquote:Op zondag 24 juli 2005 02:36 schreef Chanandler het volgende:
Goede fucking morge mense WTF jo dikke party net gehad. Wajoooo Ik heb de hele avond gratis bier gehad wtf Jooo. Dude en die ma_jojo zeg niets op msn HOERRR hahaha nee. LoL tering veel bier wtfYo mensen wtf. LoL. WTF122!!! tering damn je weet tog. Gisteren he gisteren was de dag voor eersgisteren wajoo. TEring wtf
Ff dimmen denk?quote:Op zondag 24 juli 2005 02:36 schreef Chanandler het volgende:
Goede fucking morge mense WTF jo dikke party net gehad. Wajoooo Ik heb de hele avond gratis bier gehad wtf Jooo. Dude en die ma_jojo zeg niets op msn HOERRR hahaha nee. LoL tering veel bier wtfYo mensen wtf. LoL. WTF122!!! tering damn je weet tog. Gisteren he gisteren was de dag voor eersgisteren wajoo. TEring wtf
jk heb gvd 3 fucking kwartier gefietdz waar ik normaalfcking 1 kwartier over doe wtf joooquote:Op zondag 24 juli 2005 02:37 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Ga eerst eens even buiten stoom afblazen
OK wa tis je msn dna?quote:Op zondag 24 juli 2005 02:38 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ff dimmen denk?
Maare als je weer normaal kan doen wil jij me dan ff toevoegen op msn?
hoezo hopeloos?quote:Op zondag 24 juli 2005 02:38 schreef Chanandler het volgende:
[..]
jk heb gvd 3 fucking kwartier gefietdz waar ik normaalfcking 1 kwartier over doe wtf jooo
Hopeloos? Damn krijg jij maar es gratis bie en bropeer bnomraal naar huis te fietsequote:
Ga eerst een nuchter worden zou ik zeggen....quote:Op zondag 24 juli 2005 02:37 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Ga eerst eens even buiten stoom afblazen
Nee ik zit nog recht. Wajoooquote:Op zondag 24 juli 2005 02:41 schreef Rabrynil het volgende:
Die Chanandler ligt zo met ze neus op zijn toetsenbord
De kans dat je trouwens zo tikt als je dronken bent is heel erg klein.quote:Op zondag 24 juli 2005 02:40 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Hopeloos? Damn krijg jij maar es gratis bie en bropeer bnomraal naar huis te fietse
elk jaar met carnaval jongenquote:Op zondag 24 juli 2005 02:40 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Hopeloos? Damn krijg jij maar es gratis bie en bropeer bnomraal naar huis te fietse
Ik ook check: De kat krabt de krullen van de trapquote:Op zondag 24 juli 2005 02:42 schreef Imberr het volgende:
[..]
elk jaar met carnaval jongenen ik kan dan ook nog steeds fatsoenlijk typen
![]()
Waarom doe je dan eerst zo raar?quote:Op zondag 24 juli 2005 02:42 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Ik ook check: De kat krabt de krullen van de trap
Dare mequote:Op zondag 24 juli 2005 02:42 schreef Imberr het volgende:
[..]
elk jaar met carnaval jongenen ik kan dan ook nog steeds fatsoenlijk typen
![]()
Nietquote:
Nouhou niemand zou jou geloven als je hier dronken iets zou poistenquote:Op zondag 24 juli 2005 02:45 schreef Gabry het volgende:
Hijs nep dronke, anders zou je et wel ruike..
Wajo, ik ga nu zuipen en volgende post ben ik dronke..quote:Op zondag 24 juli 2005 02:46 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Nouhou niemand zou jou geloven als je hier dronken iets zou poisten
cheilquote:Op zondag 24 juli 2005 02:47 schreef Gabry het volgende:
[..]
Wajo, ik ga nu zuipen en volgende post ben ik dronke..![]()
Echt echt dronke..![]()
Campz0ne 1337quote:Op zondag 24 juli 2005 02:48 schreef Rabrynil het volgende:
Iemand nog trek in kabelspaghetti?
[afbeelding]
Campzone?quote:Op zondag 24 juli 2005 02:48 schreef Rabrynil het volgende:
Iemand nog trek in kabelspaghetti?
[afbeelding]
Imberr MSN?quote:
quote:
gemeenquote:
Geeft niet, ik ben toch zo weer nuchter en dan benik alles vergete..quote:
wouterluiten@hotmail.comquote:
Nope goed hequote:
das gevaarlijk jaquote:Op zondag 24 juli 2005 03:08 schreef Gabry het volgende:
Ik ga dan ook maar slapen enzow.. voordat ik ook een fotoalbum ga aanmake![]()
Wehehequote:Op zondag 24 juli 2005 03:08 schreef Gabry het volgende:
Ik ga dan ook maar slapen enzow.. voordat ik ook een fotoalbum ga aanmake![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |