Domper ..quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:49 schreef Eix het volgende:
[..]
Peter, kappe... omdat je ze te klein vind hoef je niet meteen zo negatief te doen...![]()
![]()
Volges mij is Imberr gewoon een nerdinneke.![]()
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:49 schreef Eix het volgende:
[..]
Peter, kappe... omdat je ze te klein vind hoef je niet meteen zo negatief te doen...![]()
![]()
Volges mij is Imberr gewoon een nerdinneke.![]()
was in discussie met peter jaquote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:50 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik denk dat het het laatste is, ze ontwijkt de vraag.![]()
dat komt gewoon omdat het vakantie isquote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:50 schreef BObNL het volgende:
[..]
wel vaak online , wel vaak op fok , wel lang opblijven
![]()
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:50 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik denk dat het het laatste is, ze ontwijkt de vraag.![]()
Maar wel een knappe hoor.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:50 schreef brainster het volgende:
[..]
Dat klinkt ook zo heerlijk positief
uuh hallo, ik heb zeker tietenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:52 schreef Fwnk het volgende:
[..], nu is er een ramp gebeurt! een meisje zonder tieten!
Boeien.
Gewoon met rechtermuisknop en slapquote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:52 schreef BObNL het volgende:
[..]
Hoe ging dat slabben met irc ook alweer![]()
Das waar. Zo weineg te doen. maar eens verandering inbrengenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:52 schreef Imberr het volgende:
[..]
dat komt gewoon omdat het vakantie is![]()
PATSquote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:52 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Gewoon met rechtermuisknop en slap![]()
Als jij nou ff naar Geleen komt ofzoquote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:53 schreef BObNL het volgende:
[..]
Das waar. Zo weineg te doen. maar eens verandering inbrengen![]()
![]()
2 bioscopenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:55 schreef BObNL het volgende:
[..]
FF naar geleen! rotterdam veel gezelliger. 2 bioscopen enzo . Lekker eten .![]()
als ik in zandvoort zit kom ik wel ff langsquote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:55 schreef BObNL het volgende:
[..]
FF naar geleen! rotterdam veel gezelliger. 2 bioscopen enzo . Lekker eten .![]()
Zomertoer.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:55 schreef BObNL het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
Ze wil nog ff een newbie blijven denk ik.quote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:56 schreef Eix het volgende:
[..]
Zomertoer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik zeg dat een een terrorist ben. aanslagen enz
Leuter mee!!
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:59 schreef BObNL het volgende:
[..]
![]()
ik zeg dat een een terrorist ben. aanslagen enz
We houden het netjesquote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:01 schreef Eix het volgende:
[..]
![]()
Ik maak geen onnodige slachtoffers... ik verlaag me niet tot het geittenneuker niveau van al quaida. Wat denk je wel van me.![]()
Ik ga heel geraffineerd te werk hoor.![]()
Dat doe ik toch ook? Ik ruim alleen op wat opgeruimd moet worden.quote:
zo denkt me broer ook en die wil heel afrika uitroeienquote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:04 schreef Eix het volgende:
[..]
Dat doe ik toch ook? Ik ruim alleen op wat opgeruimd moet worden.![]()
![]()
Dat 12 augustus . Dat houd ik niet volquote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:56 schreef Imberr het volgende:
[..]
als ik in zandvoort zit kom ik wel ff langs
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:05 schreef Imberr het volgende:
[..]
zo denkt me broer ook en die wil heel afrika uitroeien![]()
![]()
*Wacht op wereld voedsel organisatiequote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:06 schreef Eix het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht alleen aan een bepaalde persoon, ik vermoord geen zielige ondervoedde mensen.![]()
Van Geleen?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:06 schreef Jaguarized het volgende:
Ik kom binnenkort waarschijnlijk nog wel ff naar Sittard. Ligt dat in de buurt?
Weet ik maar ff kijken of je er naar waarheid op zou reageren.quote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:12 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Weet ik maar ff kijken of je er naar waarheid op zou reageren.![]()
Hebben ze het niet gekoppeld? Dat het nu Sittard-Geleen heet.quote:
neuh.. tis wel gemeente sittard-geleen-born nuquote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:14 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hebben ze het niet gekoppeld? Dat het nu Sittard-Geleen heet.
Ja, maar Born was te lang om in t Gemeente logo te passen dus was er daarom weer een flinke rel.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:16 schreef Imberr het volgende:
[..]
neuh.. tis wel gemeente sittard-geleen-born nu
Dat bedoel ik. Net als Lichtenvoorde-Ruurlo en Amsterdam Zuid-Oost zeg maar.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:16 schreef Imberr het volgende:
[..]
neuh.. tis wel gemeente sittard-geleen-born nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |