Wat een laffe hit'n'run stemquote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:49 schreef Mr.Spock het volgende:
[..]
Ik denk dat Joden van Geert Wilders minder te vrezen hebben dan van Moslims.
Dat geld overigens ook voor homo's.....
ik quote uit je eigen stukje:
[..]
Ik ken persoonlijk een aantal Joden, en weet dat die op Wilders stemmen, aangezien hij de enige is die hun grootste vijand (de Islam) nog een beetje kan afremmen. Volgens het CBS zijn er over 10 jaar namelijk erg veel moslims hier, maar dan woon ik al ergens anders.
Minderheden hebben juist heel veel te vrezen van mensen als Wilders. Dat soort zondebokdenken is heel gevaarlijk, juist ook voor andere minderheden.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:49 schreef Mr.Spock het volgende:
[..]
[..]
Ik ken persoonlijk een aantal Joden, en weet dat die op Wilders stemmen, aangezien hij de enige is die hun grootste vijand (de Islam) nog een beetje kan afremmen. Volgens het CBS zijn er over 10 jaar namelijk erg veel moslims hier, maar dan woon ik al ergens anders.
Ik ben benieuwd wat hij in petto heeft voor Bea, een oud-klasgenoot van me, opgegroeid in een gereformeerd gezin op een Drentse boerderij, ze noemt zichzelf nu Nora en heeft 4 kinderen samen met haar Algerijnse man. Is zij ook verantwoordelijk voor de terreuraanslagen? Op welke manier moet zij minder vrijblijvend worden behandeld? Ze heeft een baan, ze betaalt belasting en houdt zich bij mijn weten niet met illegale activiteiten bezig. Wat wil Geert met dit soort mensen?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:54 schreef Sidekick het volgende:
Ik vraag me af wat nu precies een minder vrijblijvende behandeling inhoudt volgens Geert Wilders. Het lijkt me dat hij het heeft over de behandeling vanuit de overheid richting moslims, en niet burgers onderling. Maar op wat voor punten wil hij, vanuit de overheid, moslims anders behandelen? "Minder vrijblijvend". Het is vaag, en ik vrees nu al de fascistische maatregelen die gaan volgen wanneer Wilders het wel concreet maakt. Hij heeft het namelijk niet meer alleen over terroristen of criminelen, maar over de moslims in het algemeen, enkel omdat ze geen Verlichting hebben meegemaakt. Wilders heeft die Verlichting ook niet meegemaakt, zowel letterlijk als inhoudelijk in de zin waar de Verlichting namelijk voor staat. Dat is het nieuwe egocentriche denken van de Nieuwe Politiek.
Waarom mag dat met voetbal-supporters en lonsdalers dan wel?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Absoluut - het leed is relatief verschrikkelijk en de impact is relatief enorm. Juist daarom moet je zorgen dat niet de hele groep aan wordt gekeken op de misdaad van enkelen.
Wie zegt er dat het daar wel mag?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:57 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
Waarom mag dat met voetbal-supporters en lonsdalers dan wel?
Omdat je voetballiefhebbers moet verdelen in hooligans en supporters.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:57 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
Waarom mag dat met voetbal-supporters en lonsdalers dan wel?
Waarop SCH antwoorde:quote:Overigens is de link tussen moslim en criminaliteit er niet direct
Ben jij een beetje wereldvreemd ofzo?quote:Ok, die is er volgens mij helemaal niet. Er is wel een link tussen tussen etniciteit en criminaliteit maar dat is heel wat anders.
Zulke mensen zaten dus gewoon in partijen als de LPF, schaarden zich naast Pim Fortuyn en stemmen ook op Wilders.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat hij in petto heeft voor Bea, een oud-klasgenoot van me, opgegroeid in een gereformeerd gezin op een Drentse boerderij, ze noemt zichzelf nu Nora en heeft 4 kinderen samen met haar Algerijnse man. Is zij ook verantwoordelijk voor de terreuraanslagen? Op welke manier moet zij minder vrijblijvend worden behandeld? Ze heeft een baan, ze betaalt belasting en houdt zich bij mijn weten niet met illegale activiteiten bezig. Wat wil Geert met dit soort mensen?
Al die discotheken die alle mensen met Lonsdale-kleren de toegang verbieden?quote:
Je moet dat anders zien, Geert is natuurlijk geen gevaar voor de samenleving, maar voor de multi-cultuur tot zover deze nog bestaat (want iedereen leeft langs elkaar heen). Idioten en mensen met bakkebaarden zoals de TS hebben natuurlijk een pispaaltje nodig dit ongenoegen te uiten. Geert verteld de waarheid over de situatie van vandaag de dag en ook over morgen en verder. Ook de TS weet dat, alleen hij wil het simpel weg niet toegeven. Dit stukje bestaat enkel uit pure frustratie zonder inhoudelijke argumenten (inclusief Anne Frank). Derhalve dient iedereen die zich indentificeerd met dit staaltje van propaganda niet serieus genomen te worden.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:04 schreef Halfgedraaide het volgende:
Wat zit je nou te zeiken stomme muts over je gevaar voor de samenleving.![]()
Ik vind dat Geert grotendeels gelijk heeft in zijn stukje overigens.
Tsja, dat is wat JIJ denkt: Dat Wilders Hitler is, en ze allemaal wil vergassen. Dat is echter niet reeel, en die mensen stemmen tegen straat-terreur, tegen ghetto-vorming, tegen aanslagen, verpaupering, groepsverkrachtingen en werkloosheid. Die feiten zijn allemaal WEL reeel, en komen schrikbarend veel voor bij bepaalde groepen onder ons.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:51 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Wat een laffe hit'n'run stem
Volgens mij wil Wilbers er juist een prachtig nationalistisch paradijsje van maken
En toch hebben supporters ook last van allemaal belachelijke combi-regelingen en achterlijke maatregelen dóór die hooligans.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:00 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Omdat je voetballiefhebbers moet verdelen in hooligans en supporters.
Ze zal straks veel plezier hebben in haar nieuwe thuisland. Zoals Verdonk dat zal zeggen.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat hij in petto heeft voor Bea, een oud-klasgenoot van me, opgegroeid in een gereformeerd gezin op een Drentse boerderij, ze noemt zichzelf nu Nora en heeft 4 kinderen samen met haar Algerijnse man.
Dat is een puik verhaaltje maar het heeft niks met de islam te maken. Dat citeren uit de Koran vind ik zo raar: geloof je in dat boek dan?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:01 schreef Mr.Spock het volgende:
[..]
Waarop SCH antwoorde:
[..]
Ben jij een beetje wereldvreemd ofzo?
De gevangenissen worden voor het grootste deel bevolkt door allochtonen, die toch een minderheid zijn hier. In Rotterdam worden 99% van alle straatroven gepleegd door allochtonen, in Amsterdam is dit 98%. In de blijf-van-mn-lijf huizen zitten overwegend moslima's, en de kans dat een Marokaanse jongen tussen 13 en 21 jaar crimineel is, is 9 keer groter dan een autochtoon uit dezelfde leeftijdscategorie.
Wordt er een van die crimineeltjes per ongeluk doodgereden terwijl hij iemand probeert te overvallen, dan kan het slachtoffer emigreren, terwijl de moslimbuurt een stille tocht voor de "arme" jongen wil houden! Criminaliteit is niet allen sterk vertegenwoordigd in die kringen - het is zelfs geaccepteerd!
Dit alles is overigens niet zo vreemd als je de Koran eens doorleest (Geen aanrader, maar ik heb em gelezen) en je mag zelf constateren dat de wet op discriminatie 475 keer gebroken wordt. (op grond van geslacht, religie of ras). Hoofdaders in dit roverssprookje zijn Allah en Mohammed, de lichtende voorbeelden van onze nieuwe gasten.
Kijk eens om je heen man!
Welk land zal dat zijn dan?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:14 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Ze zal straks veel plezier hebben in haar nieuwe thuisland. Zoals Verdonk dat zal zeggen.
Bron: regering.nlquote:Herkomst, geslacht, leeftijd en diplomabezit zijn de belangrijkste factoren die bepalen of iemand wel of niet bij criminaliteit betrokken raakt. Dat blijkt uit een gezamenlijk onderzoek van het onderzoeksinstituut WODC en het CBS.
Het Wetenschappelijk Onderzoek- en Documentatiecentrum (WODC) en het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) hebben in opdracht van het ministerie van Justitie onderzoek gedaan naar de kenmerken van mensen die door de politie als verdachten zijn geregistreerd.
Uit het onderzoek komen de volgende conclusies naar voren:
De politie registreerde in 2002 een klein gedeelte van de bevolking als verdachte, namelijk 1,2%. Gekeken naar afkomst, blijkt dat 0,9% van de autochtone bevolking en 2,2% van de allochtone bevolking verdachte is. Het aandeel allochtonen onder de verdachten is daarmee ruim twee keer zo groot als hun aandeel in de totale Nederlandse bevolking. Vooral de niet-westerse allochtonen zijn oververtegenwoordigd.
Dominicaanse en Antilliaanse groepen hadden relatief de hoogste percentages verdachten met 5,9% en 5,6%. Japanners werden met 0,6% naar verhouding het minst als verdachte geregistreerd.
In absolute aantallen bestaat de grootste groep verdachten uit autochtone Nederlanders (ruim 100.000 verdachten), gevolgd door de Marokkanen en de Surinamers (elk ruim 10.000), de Turken (7.500) en de Antillianen (6.600).
Behalve herkomst blijken geslacht, leeftijd en diplomabezit kenmerkend te zijn. Van mannen en jongeren was al bekend dat zij vaker tot de verdachten van misdrijven behoren. Daarnaast worden jongeren zonder diploma bijna 2,5 keer zo vaak verdacht van een misdrijf dan jongeren met diploma.
Beleid
Minister Donner (Justitie) en minister Verdonk (Vreemdelingenzaken en integratie) schrijven in een reactie op het rapport dat sinds 2002, het jaar waarop de analyse is gebaseerd, belangrijke beleidsinitiatieven zijn genomen om criminaliteit te bestrijden, zoals het Veiligheidsprogramma en het actieprogramma Jeugd terecht.
Minister Donner vindt de constateringen uit het rapport echter zo ernstig dat hij aanvullende maatregelen overweegt, zonodig gericht op specifieke probleemgroepen. Donner wil daarnaast samen met deskundigen en vertegenwoordigers van de allochtone gemeenschap zoeken naar oplossingen. Hij zal de Kamer daarover binnenkort informeren.
Ik niet, maar er is een bepaalde bevolkingsgroep die er 100% voor gaat, aangezien in de eerste vijf bladzijden wordt verteldt dat het boekwerkje letterlijk genomen dient te worden, zoniet ga je naar de hel.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is een puik verhaaltje maar het heeft niks met de islam te maken. Dat citeren uit de Koran vind ik zo raar: geloof je in dat boek dan?
De TS is het prototype linkse walgelijkheid.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:11 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Je moet dat anders zien, Geert is natuurlijk geen gevaar voor de samenleving, maar voor de multi-cultuur tot zover deze nog bestaat (want iedereen leeft langs elkaar heen). Idioten en mensen met bakkebaarden zoals de TS hebben natuurlijk een pispaaltje nodig dit ongenoegen te uiten. Geert verteld de waarheid over de situatie van vandaag de dag en ook over morgen en verder. Ook de TS weet dat, alleen hij wil het simpel weg niet toegeven. Dit stukje bestaat enkel uit pure frustratie zonder inhoudelijke argumenten (inclusief Anne Frank). Derhalve dient iedereen die zich indentificeerd met dit staaltje van propaganda niet serieus genomen te worden.
Ik had toch al gereageerd? Het is niet goed om de hele groep aan te kijken op het gedrag van enkelen, soms is het bij het nemen van maatregelen niet mogelijk om meer mensen lastig te vallen dan wenselijk is maar dat lijkt me rond de islamterreur niet opgaan en zelfs averechts werken.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:19 schreef feyenoord-dude het volgende:
SCH, ik zou graag nog een reactie van je zien
Je maakt inderdaad een fout. Religie wordt niet genoemd als aspect. Of wil je het merk kleding of de voorkeur voor een kleur ook meenemen?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:20 schreef Mr.Spock het volgende:
Nee, je hebt gelijk - mijn fout - die allochtonen zijn allemaal christen, sorry he?
Oh, dat denk ik ook. Godzijdank is Wilders dan ook geen antisemiet. Zijn visie op hoe islamieten in Nederland behandeld dienen te worden, is echter wel vergelijkbaar met antisemitisme. Niets meer, niets minder. Tom de Graaff gebruikte het boekje dan ook niet om aan te tonen dat Fortuyn antisemitisch was. Overigens vind ik het idioot van De Graaff dat hij dat boekje toonde. Hij is een gevaar voor islamieten in Nederland en omdat hij een gevaar is voor een minderheid in Nederland, is hij ook een gevaar voor de vrijheid, de fundamenten van onze samenleving. Iets wat nog geen enkele terrorist is gelukt in Nederland.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:49 schreef Mr.Spock het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij een homo en daarom zo extreem links? Je zit zelf in een kwetsbare groep en je leeft je daardoor extreem in? Je hebt wel in de gaten dat die moslimbroeders jou willlen zien sterven en van een gebouw af willen flikkeren?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik had toch al gereageerd? Het is niet goed om de hele groep aan te kijken op het gedrag van enkelen, soms is het bij het nemen van maatregelen niet mogelijk om meer mensen lastig te vallen dan wenselijk is maar dat lijkt me rond de islamterreur niet opgaan en zelfs averechts werken.
Ja waarom zou je er niets aan doen als je kan vluchten.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:49 schreef Mr.Spock het volgende:
[..]
[..]
Hoe zit het dan met blanke bekeerde moslims?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:29 schreef Swetsenegger het volgende:
Zoals eerder in dit topic gezegd, helaas moeten de goede onder de kwade leiden. Een beleid wat nu in andere situaties (zoals inderdaad bv voetbal supporters en lonsdale jongeren) ook al gevoerd wordt om op die manier de veiligheid te garanderen.
Daar dacht ik tot enkele jaren geleden ook zo over. Maar als je dit dan leest :quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:26 schreef VeX- het volgende:
De islam is mijns inziens verenigbaar met een westerse samenleving.
En dit :quote:De Westerse samenleving is decadent en immoreel en moslims moeten proberen dat te beëindigen, maar niet met geweld scoorde 31 %
Dan zie je weer dat heel erg veel moslims niet bereid te zijn om zich aan te passen.quote:De Westerse samenleving is decadent en immoreel en moslims moeten proberen dat te beëindigen, desnoods met geweld, scoorde 1%
Nee.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:01 schreef Mr.Spock het volgende:
In Rotterdam worden 99% van alle straatroven gepleegd door allochtonen, in Amsterdam is dit 98%.
Nee.quote:In de blijf-van-mn-lijf huizen zitten overwegend moslima's
Dat was van burgers die mogelijke belangrijke informatie doorspeelde over bv bomaanslagen van de IRA. Dat burgers belangrijke informatie doorspelen over extremistische moslims lijkt me niet zo moeilijk om voor elkaar te krijgen maar hoe krijg je moslims zover dat ze extremistische geloofsgenoten gaan 'verlinken'.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:43 schreef SCH het volgende:
In Engeland gebeurt dat volop en dat hoeft hier ook niet zo'n probleem te zijn. Je doet het in ieder geval niet door ze min of meer mede verantwoordelijk te maken zoals Wilders doet.
Je leest teveel slechte brochuresquote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:31 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij een homo en daarom zo extreem links? Je zit zelf in een kwetsbare groep en je leeft je daardoor extreem in? Je hebt wel in de gaten dat die moslimbroeders jou willlen zien sterven en van een gebouw af willen flikkeren?![]()
Ik ben een westerse kapitalist en ik ga er ook aan als het aan de broeders ligt maar wel hetero als de pest. Wat is dus je punt?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:31 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij een homo en daarom zo extreem links? Je zit zelf in een kwetsbare groep en je leeft je daardoor extreem in? Je hebt wel in de gaten dat die moslimbroeders jou willlen zien sterven en van een gebouw af willen flikkeren?![]()
Welke feiten wil je hebben? Sorry ik snap je reactie niet.. Je zegt zelf dat niemand het durft te ontkennen? Dat komt omdat er onderzoek naar gedaan is en het dus gebazeerd is op feiten (en dan bedoel ik niet de 99 en 98% want die zijn overdreven), althans daar ga ik wel vanuit. Een Feit is ook dat in de gevangenis overwegend allochtonen zitten. Wat dus eigenlijk het vorige feit nog onderbouwt ook.quote:maar geef dan nu gewoon aan op basis van feiten
Uh jawel, over een bepaalde periode was 99% van de tasjesroven in Rotterdam op conto van Marokkanenquote:
Die 3 die er over blijven zullen niet echt een gevaar vormen denk je wel?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:31 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Hoe zit het dan met blanke bekeerde moslims?
dit klopt al helemaal niet. Want je onderschat de antillianen een beetje geloof ik.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Uh jawel, over een bepaalde periode was 99% van de tasjesroven in Rotterdam op conto van Marokkanen
Dat klopt wel.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:42 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
dit klopt al helemaal niet. Want je onderschat de antillianen een beetje geloof ik.
Ach bij mijn bijbaantje werken ontzettend veel moslims. Zowel de meisjes als de jongens haten homo's. En niet zo'n beetje ook. Ik dacht dat dit bij de meisjes wel een stuk minder zou zijn. Ze praten vol walging en er werd zelfs geroepen over dood schoppen. Dus jij weet weinig van de gemiddelde moslims. De gemiddelde moslim loopt trouwens ook met een boog om jou heen dus jij kan het ook niet weten.quote:
Mwoah : "Justitie vindt afscheidsbrief moslima'quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die 3 die er over blijven zullen niet echt een gevaar vormen denk je wel?
Je zou een bron kunnen posten. Nu kan het net zo goed over 5 minuten gaan.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat klopt wel.
Wat begrijp je niet aan mijn post?
"Over een bepaalde periode was 99% van de tasjesroven in Rotterdam op conto van Marokkanen"
Veel duidelijker kan ik het niet neerzetten
Ik heb geen problemen met moslims en zij niet met mij, maar dat zal je wel niet willen horen.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:44 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Ach bij mijn bijbaantje werken ontzettend veel moslims. Zowel de meisjes als de jongens haten homo's. En niet zo'n beetje ook. Ik dacht dat dit bij de meisjes wel een stuk minder zou zijn. Ze praten vol walging en er werd zelfs geroepen over dood schoppen. Dus jij weet weinig van de gemiddelde moslims. De gemiddelde moslim loopt trouwens ook met een boog om jou heen dus jij kan het ook niet weten.
Niet om dit probleem uit te vergroten of zo maar ik geloof dat een blanke toch een grotere kans maakt om een geslaagde terroristische actie dan iemand met een aziatisch uiterlijk. Want als je toch discriminerend wilt doen ten opzichten van buitenlanders waarom niet op het gebied van huidskleur? Let op iedereen met een kleurtje... des te meer kans heeft de blanke extremitische moslim.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die 3 die er over blijven zullen niet echt een gevaar vormen denk je wel?
Zou kunnen, maar aangezien ik jou nog NOOIT hebt kunnen betrappen op een bron voor je polariserende gelul vind ik het niet echt nodig.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Je zou een bron kunnen posten. Nu kan het net zo goed over 5 minuten gaan.
En Sidekick reageerde nog eens op een andere uitspraak ook: In Rotterdam worden 99% van alle straatroven gepleegd door allochtonen, in Amsterdam is dit 98%.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Je zou een bron kunnen posten. Nu kan het net zo goed over 5 minuten gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |