quote:23-07-2005 13:32 (bron:www.rtlnieuws.nl)
"Justitie vindt afscheidsbrief moslima'
Justitie heeft een afscheidsbrief gevonden van een bekeerde moslima, die ervan wordt verdacht lid te zijn van de Hofstadgroep. Dat meldt het AD.
Belangrijke gebeurtenis
Martine van den O. kondigt in die brief een belangrijke gebeurtenis aan over 2 dagen. Wat die gebeurtenis zou zijn, wordt nog onderzocht. Het lijkt erop dat van den O. in de brief afscheid neemt van haar vriendin, Soumaya S.
Nouredine el F.
De brief werd gevonden na de arrestatie van S. en terreurverdachte Nouredine el F. Die werden vorige maand opgepakt in Amsterdam, toen ze met een doorgeladen machinegeweer in een auto zaten.
Hofstadgroep
El F. wordt gezien als één van de kopstukken van de Hofstadgroep. Hij is getrouwd met S. Die heeft bij haar zus geprobeerd adressen los te peuteren van politici. De zus werkt in een apotheek in Den Haag, waar een aantal politici cliënt is.
Niet dat ik geloof dat er iets staat te gebeuren hoor, maar op zich is roze maandag tijdens de Tilburgse kermis wel een uitgelezen dag om een aanslag te plegen.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:09 schreef newsfreak het volgende:
[..]ben benieuwd wat er over 2 dagen zou moeten gebeuren dan..
Idd, mogelijk kondigde ze daar die aanslag aan, die resulteerde in haar arrestatie.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:13 schreef wimpietokkie het volgende:
Die brief is dus een tijdje geleden gevonden?
Dan zijn die 2dagen dus al voorbij.
Dus.
zou kunnen idd, zou ook wel stroken met eerdere bedreigingen richting het homo circuit, wanneer is die roze maandag, de komende?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:13 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Niet dat ik geloof dat er iets staat te gebeuren hoor, maar op zich is roze maandag tijdens de Tilbugse kermis wel een uitgelezen dag om een aanslag te plegen.
nee want dit bericht is vandaag uitgegeven..quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:13 schreef wimpietokkie het volgende:
Die brief is dus een tijdje geleden gevonden?
Dan zijn die 2dagen dus al voorbij.
Dus.
Yep.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:19 schreef newsfreak het volgende:
[..]
zou kunnen idd, zou ook wel stroken met eerdere bedreigingen richting het homo circuit, wanneer is die roze maandag, de komende?
Er staat nergens dat ze opgepakt zou zijn..quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:16 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Idd, mogelijk kondigde ze daar die aanslag aan, die resulteerde in haar arrestatie.
Ja, dus staat erin dat er de 25e iets gaat gebeuren, zal allemaal welquote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:19 schreef newsfreak het volgende:
[..]
nee want dit bericht is vandaag uitgegeven..
jep.. of middag of avond..quote:
Geen idee, er staat i.e.g nergens iets vermeld over haar eventuele arrestatie alhoewel je het wel zou verwachten na deze vondst..quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:22 schreef Pracissor het volgende:
Ah my bad, ik dacht dat zij samen met die andere 2 toen waren opgepakt.
Want die man was toch met 2 vrouwen aangehouden? Met Soumiya en Martine O.? Toch niet?
Vriendelijk van die meid, nu weet de fokcrew tenminste dat eventueel onderhoud beter op de 24ste gedaan kan wordenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:19 schreef wimpietokkie het volgende:
Of er staat in dat er de 25e iets gaat gebeuren, kan ook.
Hou FOK! wel in de gaten de 25e
daar ga ik wel vanuit... maar na alle bedreigingen de laatste tijd voel ik me toch steeds minder veilig in mijn stadjequote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:24 schreef wimpietokkie het volgende:
Ja, of maandagmiddag/avond
Meer ws is dat er helemaal niks gebeurd
Ja, vooral bang laten maken, goed bezig 14.gifquote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:25 schreef newsfreak het volgende:
[..]
daar ga ik wel vanuit... maar na alle bedreigingen de laatste tijd voel ik me toch steeds minder veilig in mijn stadje
Ja, Martine O. werd gelijk met die twee anderen opgepakt.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:22 schreef Pracissor het volgende:
Ah my bad, ik dacht dat zij samen met die andere 2 toen waren opgepakt.
Want die man was toch met 2 vrouwen aangehouden? Met Soumiya en Martine O.? Toch niet?
Nie bang, wel oplettender...quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:26 schreef wimpietokkie het volgende:
[..]
Ja, vooral bang laten maken, goed bezig 14.gif
Zie ook: Hollandse Martine en de Jihadquote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:27 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ja, Martine O. werd gelijk met die twee anderen opgepakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |