Daar kan je bv je wapen of je armor refinen. Als je er een item insleept zie je vanzelf wat je nodig hebt.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 10:06 schreef KumA het volgende:
wat heb je nodig om wat te doen met de weapon craftsman in breezy hills?
Ey jorrytquote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:32 schreef jorryt het volgende:
ey nerds
Avoidancequote:Op maandag 1 augustus 2005 12:28 schreef the.big.ticket het volgende:
ff een noobvraag: Wat is AVO bij je stats? Als ik mn Dexterity omlaag doe gaat dat omlaag...
quote:
Met welke class? Dealer of Hawker?quote:
en jorryt hoe gaat ie?quote:
Hoe werkt dat Gathering dan precies? Is het gewoon per level steeds meer van alles of krijg je per level meer van steeds nieuwe grondstoffen? Zoals bij craften zeg maar...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:15 schreef shilizous_88 het volgende:
ach valt wel mee dus. ja ik wil niet te ver achter lopen op de rest.
ik ben trouwens begonnen met het verkopen van ethers en high ethers op luna. leverde me toch al snel 10 mil op. Ik zal nu wel weer gaan sparen.
Dafan> heb je werkelijk niets aan de Luna grondstoffen? want anders ga ik mijn gathering level niet upgraden naar 7
Ik heb het heel snel doorgelezen. Ik zag dat je vrij veel con stopte in je soldier en ook dex. Ik heb mijn soldier opgebouwd door alles in str te stoppen en mn con gelijk te houden aan mn lvl. Dus op lvl 20 20 con, op lvl 40 40 con en op lvl 57 57 con. Welke gedachte zit er bij jou achter om meer con te doen en om ook dex te doen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:03 schreef evo19 het volgende:
Ik ben overgens een guide ana schrijven voor soldier waar ik deze info ook wel voor kan gebruiken, de perfecte manier moet er zijn)
http://home.wanadoo.nl/acmvano/R.O.S.E%20game%20beginning1.doc
bij lvl 50 pas die moldies?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:11 schreef the.big.ticket het volgende:
[..]
Hoe werkt dat Gathering dan precies? Is het gewoon per level steeds meer van alles of krijg je per level meer van steeds nieuwe grondstoffen? Zoals bij craften zeg maar...![]()
Mijn dealer is nu level 50 eindelijk. Ga nu met de Gold Mine Workers beginnen. Even de stats van mijn dealer tegenover mijn soldier:
Soldier: Dealer:
atk 264 337
hit 130 160
cri 41 54
avo 109 154
Soldier level 57 vs. Dealer lvl 50
Ik vind mn dealer ook veel leuker vanwege de gun, hoef je niet steeds naar de ventjes toe te rennen om te slaan en heb je veel meer first hit. Deze dealer is wel loaded met 2 keer D7, 1 keer P7 en 1 keer G7...
ja, anders kun je hem niet dragenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:39 schreef Weizz het volgende:
Dacht dat je voor een launcher strength nodig had???
joh ik ben nu ook dealer lvl 47quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:54 schreef DaFan het volgende:
Shilizous:
Nee, als je items disambled krijg je mats van lagere quality terug dan dat je nodig hebt om ze te craften. Ten tweede kan ik geen wapens craften (zie craftlijst)
Botta:
Met Gathering stijgt de kans dat je méér en betere drops krijgt. Zo krijg je met lvl 5 gemiddeld 14% (ofzo) meer drops. Ik snap ook niet helemaal, maar soms krijg ik bijvoorbeeld Bronze(9) of Dragon Scale(3) etc.
Champ> Champ hit, leap attack, blood attack, divine force, double, leap, blood, heavyquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:03 schreef evo19 het volgende:
ik heb ff vraagje voor echte diehards, ik wil jullie meing over iets weten.
op got zijn de meniningen verdeelt een vind heavy en double overbodig en red het wel met leep en blood, de ander zegt dat haevy een must is. (we zijn er wel overeens dat double pas effectief is als tripple attack van gemaakt is) maar Welke skills vinden jullie beter bij latere keuze van champ of knight passen?en zoiezo om mee te starten om je sp zo nuttig mogleij kte gebruiken?
Ik ben overgens een guide ana schrijven voor soldier waar ik deze info ook wel voor kan gebruiken, de perfecte manier moet er zijn)
http://home.wanadoo.nl/acmvano/R.O.S.E%20game%20beginning1.doc
ik dacht dat je moldies zei .. sorryquote:Op woensdag 3 augustus 2005 05:38 schreef DaFan het volgende:
Gold Mine Workers zitten in de goblin caves en zijn nodig voor je cart-skill (de quest dan).
en toch blijft het een geniale filmquote:"There he goes -- one of God's own prototypes -- a high powered mutant
of some kind never even considered for mass production. Too weird to
live and too rare to die".
ik kijk hem echt te vaak...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:17 schreef fs180 het volgende:
[..]
en toch blijft het een geniale film
Nee joh, vanavond lekker ranken!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:48 schreef fs180 het volgende:
ik ga em vanavond denk maar is kijken met mn vriednin
lvl 20. str 50, dex23, con 38. dit had ik op lvl 20 dus valt dex en con overdreven veel wel mee maar okay je had hem snel doorgelezen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:31 schreef the.big.ticket het volgende:
[..]
Ik heb het heel snel doorgelezen. Ik zag dat je vrij veel con stopte in je soldier en ook dex. Ik heb mijn soldier opgebouwd door alles in str te stoppen en mn con gelijk te houden aan mn lvl. Dus op lvl 20 20 con, op lvl 40 40 con en op lvl 57 57 con. Welke gedachte zit er bij jou achter om meer con te doen en om ook dex te doen?
even een tip, crossbow sucks....quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:29 schreef evo19 het volgende:
[..]
lvl 20. str 50, dex23, con 38. dit had ik op lvl 20 dus valt dex en con overdreven veel wel mee maar okay je had hem snel doorgelezen.
"dude" wie is de enige hier die een second job soldier heeft gehadquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:34 schreef DaFan het volgende:
Ik heb nooit een soldier gespeeld, kan je beter Hutsefluts of Gabez hierheen lokken, die hebben het tot 70 uitgehouden als ik het me goed herinner.
Botta:
Als jij graag een launcher wil moet je het zelf weten natuurlijk. De build klinkt goed, en het is kiezen tussen launcher en gun. Nadeel is dat als je launcher kiest dat je voor niets Dex en Str hebt geadd....
Hutsefluts toch ookquote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:09 schreef jorryt het volgende:
[..]
"dude" wie is de enige hier die een second job soldier heeft gehadW
Hoe dan?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:56 schreef jorryt het volgende:
maar ik zit er nu wel in x)
Weet dat het niet best is, maar welke film ????quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:17 schreef fs180 het volgende:
There he goes -- one of God's own prototypes -- a high powered mutant
of some kind never even considered for mass production. Too weird to
live and too rare to die".
en toch blijft het een geniale film
shame on you..quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 18:25 schreef Weizz het volgende:
[..]
Weet dat het niet best is, maar welke film ????![]()
Je had gelijkquote:Op zondag 7 augustus 2005 15:26 schreef DaFan het volgende:
Reconnecten bij mij werkt ie wel. 14.gif
Lvl 81.
Welk deel van de redfield set had je gemaakt, want ik ga die shit ook wel maken... schoenen zijn een eitje, met wat hulp van Dafanquote:Op maandag 8 augustus 2005 10:15 schreef jorryt het volgende:
DaFan kan je vanavond wat voor me craften, tgaat over redfield xD
ik had die drie allemaal voor 5M verkocht btw..
welke topic?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 03:38 schreef Weizz het volgende:
Dafan, nu al uitgezopen??? dat heeft niet lang geduurd
Maar nu heb ik het gehad met dat forum, al waren er wel leuke topics... Waarschijnlijk zit er morgen een enorm slot op
Je hebt precies zon muse zoals ik had, met allemaal solo spells zoals fire ring en lightning,quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:01 schreef Jonks het volgende:
Hi all, nieuw in dit topic.
Ben ook redelijk nieuw bij Rose Online, heb nu een lvl 45 Mage.
Heb een paar vragen voor de die-hards:
Wat zijn leuke spells als je mage wil worden? Ik heb nu full int. 4 T7's en leuke equipment opzich (b.v. een LA wing (2) met 30 dodge en +int +mp cons.) hoef dus niet echt boost spells.
Heb volgende spells gekozen:
- icebolt lvl 5
- manabolt lvl 5
- lightning lvl 3
- Cure lvl 2
- fire ring lvl 1
- meditation lvl 5
-spell mastery lvl 10
-staff mastery lvl 9
Geloof dat dat het was, geen hast, bonfire, blessing e.d. dus
Als iemand me tips kan geven over wat te doen (SP sparen om straks ice & mana te maxen? of juist fire ring upgraden of toch een boost spell kiezen)
Tot nu toe heb ik solo gestraind tegen gele monsters gewoon icebolt / manabolt / lighning en af en toe cure op mezelf. Maar ik gok dat binnenkort ik toch echt in party's moet gaan hunten.. dan zijn buffspells niet nodig toch (als er een support muse in de buurt is)
BTW ik draag nu een socketed staff lvl req. 38 met een T7 erin... maar die bevalt me niet echt meer ^.^ is een wand + kite shield (2 t7's) een optie die ik serieus moet overwegen? Vind een staff tot nu toe wel fijn maar heb eigenlijk nog nooit gepraat met een ervaren muse, laat staan er een ontmoet.. als iemand me kan helpen --> Tof!
ik heb geen ideee ben maar tot lvl 65 gekomen..quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:03 schreef Jonks het volgende:
kijk nuttige tips, thanks!
What about magma burn en manaspear? 1 v.d. 2 lijkt me namelijk overbodig omdat ze beide def verlagen.
Maar manabolt heeft nu zo'n korte herlaad tijd (2x schieten in de tijd van 1 ice bolt!!) dat ik die toch wel handig lijk te vinden.. van magma weet ik vrij weinig behalve dat ie smerig veel dmg doet.
hoet zit het later als je lvl 70 bent, lvl je dan je oude spells ook nog of vervallen die? hoe werkt dat upgraden vervang je dan je huidige icebolt voor ice pole?
goed planquote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:01 schreef jorryt het volgende:
btw Hey Hutse nu kunnen we samen ranken kben 62 en 65 (kspeel op die van 62)
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:42 schreef SonicXIII het volgende:
Heb een lvl 92 Scout en een lvl 68 wannabe Magician, maar ik stop met dit spel: overmorgen World of Warcraft!![]()
Ja ik werd gisteravond ook compleet doodgehakt door iemand in heel vreemd kostuum midden in Junon..quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:39 schreef jorryt het volgende:
Gisteren een wss cheater gezien met wss 3rd job armor
[[url=http://img359.imageshack.us/img359/6337/screen1949we.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img359.imageshack.us/img359/2788/screen1950vx.th.jpg]afbeelding][/URL]
En nog meer...
[[url=http://img359.imageshack.us/img359/5213/screen2030yz.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img359.imageshack.us/img359/5224/screen1998kp.th.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:49 schreef Roolio het volgende:
Ik kan ook niet ROSEn want mn computer staat 120 km verderop.
Waar ik overgens al sinds gisterochtend 11:15 internet heb!
Gewoon systeemherstel doen!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:23 schreef Chapter_V het volgende:
krijg de piep :| me chicka belt net, pc start niet op :/windows/system/config/system kaduk :| dat wordt knutselen en niet levellen dus tot over een paar dagen :p
[MMORPG] Runescape, wie doet er mee?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:28 schreef jorryt het volgende:
Link? :p
Hehe ik zie nu pas wie de Fipo heeft gemaakt.. Was het wat DaFan?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:20 schreef Weizz het volgende:
Dat is al zo oud... Ik heb daar zelfs een n00b char, het is eigenlijk best geinig tot je in de wijde wereld komt en iedereen op je in staat te hakken. En ja, het ziet er idd niet uit...
sja dacht ik ook, bleek me hd die kapot was, had er nog 1 liggen dus ben druk bezig met installeren en patchen van die zooi, nu nog kijken of rose wil starten.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:44 schreef Roolio het volgende:
[..]
Gewoon systeemherstel doen!
Of anders windows er opnieuw overheen, kwestie van een uurtje joh, slechte smoezen hier..
Neen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:55 schreef Roolio het volgende:
[..]
Hehe ik zie nu pas wie de Fipo heeft gemaakt.. Was het was DaFan?
Whehe is zn hele harde schijf kapot (ramp) maakt ie zich druk of ROSE nog wil starten..quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:59 schreef Chapter_V het volgende:
[..]
sja dacht ik ook, bleek me hd die kapot was, had er nog 1 liggen dus ben druk bezig met installeren en patchen van die zooi, nu nog kijken of rose wil starten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |